Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2538083 keer)

Offline Pino

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7760 Gepost op: 16-02-2003, 21:54:40 »
mooi zo! Ze zit er nog in...

(kunnen we zeker nog een week twijfelen pino!)

Oh mén!!!! Wat een spanning!!!
Ik dacht tijdens de biecht zeker ze gaat er uit, ze gaat er uit....en toen was ze ook nog (voor het eerst!) aan de beurt bij de executie...
Ik ging bij haar groene scherm finaal uit m'n pannetje!!!!! Mijn man twijfelde al enigszins aan mijn verstandelijke vermogens, nu weet hij het helemaal niet meer :-X

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7761 Gepost op: 16-02-2003, 22:56:55 »
Haiiii mensjes!!

Het was super in het Tikibad!! Echt heel gezellig!! En nu ben ik supersuperschor :-X. Wat wel heeeeeeel errug jammer was was dat we toch te laat waren :-[ :'( dus we hebben het eerste kwartier eerst gemist, toen de hele afl uitgekeken, en daarna het eerste kwartier natuurlijk alsnog gekeken bij Elmar thuis. Maar och ik ben nog steeds errug happy want ik heb een ongelofelijk fantastisch super (enzenz) weekend gehad. Die trein die niet reed waardoor we te laat waren was eik het enige niet leuke. Oja, en dat die glijbanen zo eng waren natuurlijk... :o ::) :-[

mn vader wil de comp nu alweer, tot morgen, liefs Annemieke

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7762 Gepost op: 17-02-2003, 13:21:37 »
Kim gefeliciteeeeerd!!!!!

hierperdepiep hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera
Verder ben ik thuis, beetje ziek, nacht wakker gelegen terwijl ik supersonisch moe ben...kan nu mijn ogen dan ook geen 5 min open houden...maar slapen, nee da lukt ook nie  :'(

:-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7763 Gepost op: 17-02-2003, 13:24:54 »
GEFELICITEERD JOKIVIN!!!!

Hieperdepiep.......

En Fennie beterschap!
Zal ik je nog maar niet gaan lastig vallen met 'wat doen we nu in de pool met Sandra?'.... ???

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7764 Gepost op: 17-02-2003, 14:53:38 »
joki gefeliciteerd  :-*!!!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #7765 Gepost op: 17-02-2003, 15:38:55 »
KIMMMMM,
 gefeliejjjjjjjjjjj!!!![fenn, ik zei toch da je nie ziek moest worden , naja iig beterschap dan maar! :P voel me zelf ook nie echt toppie, enorm hoofdpijn en verkouden, dus ik ga ut vandaag maar rustig aan doen (die berg huiswerk daar kan ik toch niet omheen...)

fijne dag allemaal

plaatje bijgevoegd

« Laatst bewerkt op: 17-02-2003, 15:40:14 door Zaartje »
In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #7766 Gepost op: 17-02-2003, 15:43:45 »
Gefeliciteerd!!! :-* :-* :-*

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #7767 Gepost op: 17-02-2003, 16:26:24 »
De beste wensen Joki!!!  :-*

Ik heb een ontzettend leuk weekend gehad. Zaterdag ben ik naar Nijmegen geweest om daar met vrienden uit eten te gaan. Lekker en gezellig.

Gisteren met Compuart, e en Daan naar het Tikibad geweest. Het was erg leuk! :) Sommige glijbanen zijn best snel. 60 km/h gingen de twee snelste. Ze waren meer heavy dan ik me nog kon herinneren. Eenmaal beneden aangekomen vond Annemieke die ene baan toch wel wat té heavy geloof ik.
De twee nieuwste glijbanen waren super! Met een opblaasbootje door een donkere baan met lichteffecten watervallen etc.
Het idee van de trechterglijbanen is heel goed. Jammer zijn de ribbels (ontstaat doordat losse delen aan elkaar geschroefd worden tot ene baan). Daardoor gaat een hoop genot verloren.
Verder nog een paar kleine glijbanen, layy river en glofslagbad gedaan. Tussendoor gegeten en gezellig gekletst. Jammer was dat Compuart een blauwe plek opliep, omdat hij te enthousiast een kleine glijbaan nam.  :-\

Mijn weekend was dus erg geslaagd. Vandaag ben ik naar de bibliotheek geweest om te studeren. Ik weet nog niet wat ik vanavond ga doen. Ik denk James Bond kijken op SBS6.  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7768 Gepost op: 17-02-2003, 16:36:58 »
Jokivin, van harte!!
Hopelijk heb je een hele leuke dag gehad en is Kevin nu iig echt weer helemaal beter! :)

Hoest met iedereen hier verder? Leuke maandag gehad? Ik was mijn stem volkomen kwijt, nou ja, das niet waar, het was iets minder erg dan gisteravond laat toen ik alleen nog maar kon fluisteren... Dus ik heb gwoon de hele dag door gezelli gekletst want we moesten natuurlijk allemaal ff uitwisselen hoe onze weekends geweest waren :). Geen erg boeiende lessen gehad dus eigenlijk alleen maar gezelli gekletst :).
Verder ben ik door heel veel mensen gefeliciteerd dat ik door de audities heen was :D en heb ik kaartjes proberen te reserveren, dat wil zeggen: we kregen vandaag een envelop waarop je kon invullen hoeveel (maximaal 2...! ::)) kaartjes je voor welke voorstelling wilt (er zijn dr 4) met 1e keus, 2e, enz. Die moest je dan ingevuld en gevuld met het gepaste bedrag inleveren en dan hopen dat je snel genoeg was... Ik neem eigenlijk toch wel aan van wel, want we hebben binnen een uur nadat we die enveloppen kregen, ze ingeleverd, maar ja, die kaartjes zijn altijd bijzonder gewild... Andere jaren was het altijd zo dat de kaartjes verloot werden tussen alle mensen die zo'n envelop hadden ingeleverd, maar nu hebben ze gezegd: de eerste zoveel mensen krijgen de kaartjes en daarna zijn ze op. Is ook een manier. Ik heb naast mijn eigen twee kaartjes, voor mijn ouders, nog twee kaartjes van vrienden die alleen gingen, weten te bemachtigen :).

Ik heb nu zin om een tijdje aan de telefoon te hangen, maar ja mijn stem is nog niet bepaald terug dus dat is eik niet zo handig... :-\
En volgens mn beste vriendin van school moet ik geen mensen bellen die opmerkingen maken waaruit blijkt dat ze je vriendschap niet waarderen zeg maar ::), maar ik heb juist de neiging om wel terug te bellen om het uit te praten als het ware... (want ik begreep die opmerking ook helemaal niet) :-\ Wat vinden jullie? Ik kan ook wachten tot die vriend mij belt, maar tis de vraag of ie dat wel zal doen... :-\

Fennie, beterschap, rust maar eens goed uit!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7769 Gepost op: 17-02-2003, 17:22:43 »

Kim, proficiat met je verjaardag!  :)

Compuart, Malcolm, e en Daan: geweldig dat 't zo gezellig was in 't Tikibad! Hebben jullie trouwens nog foto's geknipt?

Mijn dag was niet echt bijzonder. Aardig saai moet ik eerlijk zeggen. Ontzettend lang les gehad, maar we mochten gelukkig nu 'n uurtje eerder weg. Anders had ik nog tot 17.45 uur op school gezeten.  :-[

Verder loop ik 'n beetje mank, omdat ik kei pijn in m'n onderbenen heb. Geen idee waar dat van komt, maar 't is niet leuk!  :(

Ik heb veel huiswerk opgekregen voor morgen, dus ik moet zo dadelijk gelijk aan de slag. Als ik straks nog wil gaan sporten, dan moet ik alles heel snel gaan maken.  :-\

Maar eerst nog effe bijlezen....

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #7770 Gepost op: 17-02-2003, 17:45:36 »
Gelukkige Verjaardag Jokivin !  :-*
Hip Hip Hip ...   HOERA !!!

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #7771 Gepost op: 17-02-2003, 18:07:57 »

Nogmaals gefeliciteerd Jokivin :)

« Laatst bewerkt op: 17-02-2003, 18:08:25 door Kenner »
Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7772 Gepost op: 17-02-2003, 19:24:29 »
Gefeliciteerd Jokivin!!!!

Ik hoop dat je een beetje leuke dag is en dat Kevin ook weer helemaal beter is.

Verder niet zo'n spannend dagje gehad. Het was erg druk op mn werk dus ik heb weer eens van hot naar her gerend. Niet dat dat helpt ofzo, maar ik kan het toch niet laten op een of andere manier ;D
Nu ben ik dus een beetje aan het relaxen, al ben ik bang dat ik dadelijk weer ga stressen als ik het Belgische forum open. Leuke aflevering trouwens gisteren, alhoewel ik steeds meer ga twijfelen over mijn mol. Nog maar eens een nachtje over slapen da maar (of nog een paar weken... ;D)

Fijne avond allemaal!
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7773 Gepost op: 17-02-2003, 19:26:04 »
Haiiii

Nou daarnet zei ik toch dat ik zin had om een tijdje aan de telefoon te hangen maar twijfelde of ik dat wel zou doen vanwege mn stem (en ook omdat ik gwoon nog niet besloten had wie ik dan zou bellen ;D) maar kben vanmiddag zelf al gebeld door de twee vrienden die ik net zelf min of meer van plan was te bellen :). Echt leuk, vlak achter elkaar ook nog haha. Een van die jongens van cabaret belde speciaal om te vragen of ik nu door was met die auditie (want dat wist ik zaterdag dus nog niet) en zo ja of hij nog een kaartje kon krijgen, maar heel bescheiden voegde hij er wel aan toe dat hij dat stukje natuurlijk wel al had gezien bij de voorstelling in juni en dat anderen dus voor zouden gaan, maar áls ik nog een kaartje over zou hebben, nou dan zou ie wel willen komen. :)

Maar ik heb hen ook allebei even gesproken over die andere vriend (pff ingewikkeld hahaha) die laatst zo'n vervelende opmerking had gemaakt die ik niet begreep en zij vonden allebei dat hij mij maar zou moeten bellen om het uit te leggen en niet ik hem. Dus dat hebben nu drie vrienden gezegd, dan ga ik daar idd maar op wachten. Toch?? :-\

En nu ga ik maar eens een stukje Franse tekst voor mijn mondeling zoeken, dat is pas over een tijdje maar we moeten morgen al die tekst inleveren ter goedkeuring.

Fijne avond iedereen! Han, hopelijk gaat die pijn in je benen snel over! Ga je nu eigenlijk nog steeds regelmatig naar die fysiotherapeut die je altijd zo'n pijn doet maar mss toch wel goed voor je was ofzow??

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7774 Gepost op: 17-02-2003, 19:50:15 »
En Fennie beterschap!
Zal ik je nog maar niet gaan lastig vallen met 'wat doen we nu in de pool met Sandra?'.... ???

Nouw ik ben nu toch de hele dag thuis, beetje slapen, beetje moe zijn...tijd genoeg om erover te denken. Wat er bij  mij tot nu toe uit komt is: helllp ik durf gewoonweg niet van sandra als molletje af te stappen. Ze doet alles goed (voor zover we op tv zien) maar ze heeft zo'n sneaky mollen karakter...
Naja ik hou t er nog maar bij...totdat ze afvalt ist mijn mol bennik bang.

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #7775 Gepost op: 17-02-2003, 20:06:14 »
Zouden wij mogen weten wat die opmerking van die andere vriend was? ::)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7776 Gepost op: 17-02-2003, 20:29:06 »
Zouden wij mogen weten wat die opmerking van die andere vriend was? ::)
kstuur wel ff een pm...

zo iets enorm ergs was het nu ook weer niet hoor maar ik twijfelde gewoon een btje of ik hem op zou bellen en wilde graag reacties, toen die er nog niet waren heb ik dr nog maar ff over doorgezeurd :P

Kheb een Franse tekst gevonden voor mn mondeling! :D Tenminste ik hoop dat ie goedgekeurd wordt, gaat over de Trojaanse oorlog dus das wel goed te begrijpen en alles, en ook goed te motiveren want wel leuk dus ;D.

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #7777 Gepost op: 17-02-2003, 20:36:14 »
oke oke ik ben 30, geen probleem , ik kan er goed mee omgaan .
iedereen bedankt voor de felicitatie's, behalve dan bram, fenna en eleen, want die zijn toch een potje gemeen dat wil je niet weten.
van bram een e-card met gefeliciteerd met je 51e!!verjaardag, en van fenna en eleen een echte kaart maar dan toch wel van de zelfde strekking :-\
ik moet geloof ik eens nieuwe vrienden gaan zoeken ;)
groeten kim

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7778 Gepost op: 17-02-2003, 20:38:41 »
aaaah nie zo bedoeld hoor :'(
Ik wilde ermee aangeven hoe jong je eigenlijk nog bent...
dus nie zeuren ;)!
Fijne avond nog en geen nieuwe vrienden gaan zoeken hoor want dan moet ik nog meer huilen

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7779 Gepost op: 17-02-2003, 20:49:17 »
Nog 'n fijne verjaardagsavond joki! :) Trek je maar niks aan van die gemene opmerkingen! 30 is nog helemaal niet oud, volgens mij begint 't leven dan pas! ;)

Han, hopelijk gaat die pijn in je benen snel over! Ga je nu eigenlijk nog steeds regelmatig naar die fysiotherapeut die je altijd zo'n pijn doet maar mss toch wel goed voor je was ofzow??

Ik ga nu nog zo'n 1 keer in de 2 weken naar de fysiotherapeut voor m'n rug. Aangezien ik nu niet meer stage loop en daardoor minder uren per dag achter de computer zit, heb ik ook niet meer zoveel pijn. Vandaar dat ik binnenkort waarschijnlijk helemaal stop met fysio.

Ik ben trouwens niet gaan sporten. Ik ben nog volop bezig met huiswerk en ik voel me niet zo lekker (hoofdpijn en zo). Ik heb me daarom maar 'ns 'n keertje afgemeld. Moet ook kunnen vind ik. Ik ga verder altijd heel trouw. :)

Ik ga snel weer aan de slag en moet trouwens ook van de computer af. M'n neefje moet namelijk z'n werkstuk uitprinten (bij hem thuis was de inkt op, dus komt hij er ons ermee lastig vallen...). Tot strakkes! :)