Jokivin, van harte!!
Hopelijk heb je een hele leuke dag gehad en is Kevin nu iig echt weer helemaal beter!
Hoest met iedereen hier verder? Leuke maandag gehad? Ik was mijn stem volkomen kwijt, nou ja, das niet waar, het was iets minder erg dan gisteravond laat toen ik alleen nog maar kon fluisteren... Dus ik heb gwoon de hele dag door gezelli gekletst want we moesten natuurlijk allemaal ff uitwisselen hoe onze weekends geweest waren
. Geen erg boeiende lessen gehad dus eigenlijk alleen maar gezelli gekletst
.
Verder ben ik door heel veel mensen gefeliciteerd dat ik door de audities heen was
en heb ik kaartjes proberen te reserveren, dat wil zeggen: we kregen vandaag een envelop waarop je kon invullen hoeveel (maximaal 2...!
) kaartjes je voor welke voorstelling wilt (er zijn dr 4) met 1e keus, 2e, enz. Die moest je dan ingevuld en gevuld met het gepaste bedrag inleveren en dan hopen dat je snel genoeg was... Ik neem eigenlijk toch wel aan van wel, want we hebben binnen een uur nadat we die enveloppen kregen, ze ingeleverd, maar ja, die kaartjes zijn altijd bijzonder gewild... Andere jaren was het altijd zo dat de kaartjes verloot werden tussen alle mensen die zo'n envelop hadden ingeleverd, maar nu hebben ze gezegd: de eerste zoveel mensen krijgen de kaartjes en daarna zijn ze op. Is ook een manier. Ik heb naast mijn eigen twee kaartjes, voor mijn ouders, nog twee kaartjes van vrienden die alleen gingen, weten te bemachtigen
.
Ik heb nu zin om een tijdje aan de telefoon te hangen, maar ja mijn stem is nog niet bepaald terug dus dat is eik niet zo handig... :-\
En volgens mn beste vriendin van school moet ik geen mensen bellen die opmerkingen maken waaruit blijkt dat ze je vriendschap niet waarderen zeg maar
, maar ik heb juist de neiging om wel terug te bellen om het uit te praten als het ware... (want ik begreep die opmerking ook helemaal niet) :-\ Wat vinden jullie? Ik kan ook wachten tot die vriend mij belt, maar tis de vraag of ie dat wel zal doen... :-\
Fennie, beterschap, rust maar eens goed uit!