Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2543336 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7740 Gepost op: 16-02-2003, 08:42:51 »
Mensen!!

:D :D IK BEN DOOR DE AUDITIE HEEN ! ! ! ! :D :D

Ik ben echt volkomen gelukkig :). Gisteren heb ik een supersupergezellige avond gehad bij die twee vrienden, nu ben ik dus ook nog eens door die audities en vandaag heb ik alweer een supergezellige dag!! (daar ga ik tenminste wel van uit :P) Echt helemaal perfect allemaal :).

Thnx voor al het plezier wensen!! Hoop dat t idd heel erg leuk zal zijn :) en ja, we zullen toch zeker wel op tijd zijn voor widm?! :o ;D

Ah mn vader is ook net opgestaan dus nu heb ik ook even tegen hem kunnen gillen dat ik door was :D ... en nu ook even tegen mn moeder :D. En dan ga ik nu maar eens ontbijten :).

Veel liefs van een suuuuupervrolijke Annemieke!! :D

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #7741 Gepost op: 16-02-2003, 09:22:46 »
[size=8]GEFELICITEERD ANNEMIEKE!!!![/size]
Ik ga nu weg, tot vannavond ammaal!!!

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7742 Gepost op: 16-02-2003, 11:01:27 »
Goeiemorgen !!

Aan de hele Tikibad-bende: Amuseer jullie !!!!
@e: proficiat met je audities  ;)

Gisteren weer de bar gedaan in het toneel en ben rond 1u thuisgekomen vannacht. Mijn zusje is jarig vandaag en de familie komt hierheen maar ik heb nog zoooooveel blokwerk !! En dan speelt Clijsters vanmiddag ook nog eens...

Ik kan er niet over zwijgen é maar dat toneel was zooo goed ! De hoofdrolspeler had 39° koorts en toch heeft hij een geweldige prestatie neergezet, ongelooflijk  :o ksta er echt in bewondering voor !!

Ik ga me eens omkleden, doei  :-*

btw: corry of sandra eruit vanavond

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7743 Gepost op: 16-02-2003, 12:07:31 »
e, proficiat dat je door de audities heen bent!
A&K, gefeliciteerd met je zusje!

Ik heb ook weer veel te doen vandaag. Ik heb me ook voorgenomen om veel te gaan doen aan m'n studie, maar op zondags wil dat nooit zo goed lukken. Eigenlijk wil ik vandaag namelijk nog wat leuks doen, want morgen natuurlijk weer gewoon lessen. Nou ja, misschien kan ik ook nog 'n compromis sluiten tussen 't schoolwerk en 't leuke dingen doen vandaag. Dan heb ik tenminste van allebei 'n beetje!  ;)

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7744 Gepost op: 16-02-2003, 12:26:41 »
Pino ik heb net een sollicitatiebrief voor je gemaakt...je bent een  Intensieve peuterspeelzaal in Nijmegen. Dus heel leuk en wil misschien wel bij je komen stage lopen  :P

Verders ben ik lekker verkouden en niet helemaal 100%...maar ik wil niet ziek worden, dus dat gaat ik ook niet doen. Straks lekker space-turnen zal ik vast helemaal beter van worden  ::)

Maar vanavond DE MOLLL!!!! (staat trouwens als intresse bij mijn c.v. bij solici.brief!) dus dat maakt alles weer goed!
Fijne zondag gewenst  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7745 Gepost op: 16-02-2003, 12:29:24 »
Verders ben ik lekker verkouden en niet helemaal 100%...maar ik wil niet ziek worden, dus dat gaat ik ook niet doen. Straks lekker space-turnen zal ik vast helemaal beter van worden  ::)

Alvast beterschap Fennie! Hopenlijk word je niet echt ziek.  :-[

BTW, wat is space-turnen?  ???

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7746 Gepost op: 16-02-2003, 12:31:39 »
Alvast beterschap Fennie! Hopenlijk word je niet echt ziek.  :-[

BTW, wat is space-turnen?  ???

Dankje alvast! Enne space-turnen is gewoon turnen, maar ik heb geen balk en brug. Wel grote trampoline, mini trampoline, luchtkussen...enzowvoorts...dus lekker space, in de ruimte vliegen  ;)

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7747 Gepost op: 16-02-2003, 12:37:49 »
Dankje alvast! Enne space-turnen is gewoon turnen, maar ik heb geen balk en brug. Wel grote trampoline, mini trampoline, luchtkussen...enzowvoorts...dus lekker space, in de ruimte vliegen  ;)

Oh oke. Ik ben niet zo thuis in de turn-begrippen, dus bedankt voor de toelichting!  :)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7748 Gepost op: 16-02-2003, 13:08:38 »
Goeiemiddag allemaal!

Ik ben gisteren lekker op stap geweest en al een beetje (veel) in de carnavalsstemming gekomen. Het was natuurlijk weer laat en nu ben ik wel een beetje duf, moet ik bekennen. Nah ja, vandaag hoef ik niet veel te doen (wassen en strijken  :P) en ga ik maar eens lekker relaxen. Ik moet nog stemmen voor de pool. Ik denk dat Sandra eruit gaat. Ik begreep dat dit ook volgens de slangentheorie van Vlaming zo is, maar daarom denk ik het eigenlijk niet. Het was mn eerste ingeving na de uitzending van vorige week. Corry zou ook nog kunnen...we zien het wel vanavond.

Fijne dag allemaal!

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #7749 Gepost op: 16-02-2003, 14:06:32 »
heyzz,
@e, gefeliciteerd hoor :D
@fenn, je mag niet ziek worden horrrr  :-\ hoop dattut turnen goed is gegaan!
Gister beetje heel erg te laat naar bed gegaan, was niet zo slim achteraf want ik kwam er net achter da ik nog ber-gen huiswerk heb  :( dus ik ga maar aan de slag...
fijne dag!

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #7750 Gepost op: 16-02-2003, 14:39:46 »
Ok, ff kort
Iedereen die ziek(jes) is beterschap
Iedereen die door de audities heen is of hun zusje is jarig gefeliciteerd
Iedereen  die te lang doorgehangen heeft gisteravond of tot laat hebben op  moeten passen en die nu duf zijn sterkte
Iedereen die aan het zwemmen zijn zwemze
Iedereen die ik nog niet heb gehad een prettige dag en iedereen die ik al wel heb gehad natuurlijk ook :D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7751 Gepost op: 16-02-2003, 14:53:21 »
Daar sluit ik me graag bij aan :P :D

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7752 Gepost op: 16-02-2003, 15:18:30 »
Nouw toch maar nie naar turnen geweest...wel die richting...ging met super rode spleet-oogjes en snotterend weg hier. Maar inplaats van met de fiets op t laatst naar links te gaan, fietste ik rechtdoor...zo heb ik half den bosch gehad om maar van mn 'allergie' af te komen. Ff langs begraagplaats van mn opa, maar ik kom daar niet vaak en wist zn graf niet te vinden. Maar wel mooi lopen daar ff (zo sneu al die kindergrafjes om te zien)
Maarja nu ben ik weer thuis en ga zo ff slapen.
Ik weet niet wat ik heb...zéker 1x per maand heb ik een hele dag 'allergie' dat ik echt niks kan doen. En vooral op zondag, zodat ik vaak niet kan turnen.
Allergisch voor weekend? (hoop t nie zeg)

Naja truste  :P

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #7753 Gepost op: 16-02-2003, 15:33:26 »
ahhh nou beterschap maar fenna (zijn het niet de zenuwen voor de mol? ;))
wij hangen een beetje thuis rond, met kevin gaat t wel iets beter (niet meer van die hoge koorts en is nu ook weer wat gezelliger) morgen houd ik em toch nog maar thuis van school voor de zekerheid. dinsdag zien we wel weer.
iedereen een fijne dag en tot vanavond gok ik zo :D

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

• Forumlid
« Reactie #7754 Gepost op: 16-02-2003, 18:33:01 »
Wat zijn er veel mensen ziek! In het eerste jaar bij ons op school zijn er 58 leerlingen ziek van de 200...

De wiskunde komt mijn oren uit, ik kan geen stelling meer zien dus besloot ik ff te pauzeren. Voor alle epsilon > 0,er bestaat een n, element van N zonder 0 ..........
Een mens zou voor minder zot komen als je zo'n 10 stellingen vanbuiten moet blokken, ze allemaal op mekaar lijken en er maar geen eind aan komt. Ben ik blij dat ik op de unief geen wiskunde ga studeren...

Enfin, nog een goed uurtje voor de mol (weekend alweer voorbij) en kmoet nog eten ook. Laten de mensen van Tikibad weten hoe het was?

:-* A&K

« Laatst bewerkt op: 16-02-2003, 19:46:09 door Alive and Kicking »

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7755 Gepost op: 16-02-2003, 19:19:37 »
Pino ik heb net een sollicitatiebrief voor je gemaakt...je bent een  Intensieve peuterspeelzaal in Nijmegen. Dus heel leuk en wil misschien wel bij je komen stage lopen  :P

Euhmmmm, ik ben een wat  ???
Sorry, ik kan je niet helemaal volgen...

Iedereen vanavond heeeeeel veel plezier met de mol.

En nu maar hopen dat sandra er niet uitvliegt..... :-\ Fennie, jij duimt wel met me mee he?!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7756 Gepost op: 16-02-2003, 19:24:14 »
Dat Pino ook een peuterspeelzaal in nijmegen is, waar ik een sollicitatiebrief naartoe heb gestuurd  :D

Ja zeker duim ik met je mee! Maar volgens mij kan ze er niet uit...want een mol zit er tot 't laatste bij  ::) ;D

hoop hoop hoop...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7757 Gepost op: 16-02-2003, 19:36:00 »
Dat Pino ook een peuterspeelzaal in nijmegen is, waar ik een sollicitatiebrief naartoe heb gestuurd  :D

Oke! Ik ben weer wakker!!!!

En ik
hoop hoop hoopmet je mee.

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7758 Gepost op: 16-02-2003, 20:48:36 »
mooi zo! Ze zit er nog in...

(kunnen we zeker nog een week twijfelen pino!)

• Forumlid
« Reactie #7759 Gepost op: 16-02-2003, 21:37:43 »
de theorie die vlaming (na migo ofzo) gevonden heeft lijkt tot nu toe te kloppen, alleen in omgekeerde richting waardoor 'zijn' shadia der volgende week uitgaat  ;D en daarna mijn marc  >:( :'( :( :-\