Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2543363 keer)

Offline jokivin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7720 Gepost op: 14-02-2003, 20:52:46 »
leuk dat je toch de sprong heb gedaan zaar, leuk ook dat het zo gezellig is.
yoga is niet zweverig ofzo hoor, en volgens mij ben jij het geknipte "typje" ervoor ;)
zijn gewoon ontspannings oefeningen dus niets om je zorgen over te maken :). gewoon lekker mee doen (hoe gek t ook lijkt) achteraf zal je het wel voelen.
veel succes en go go ;D

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #7721 Gepost op: 14-02-2003, 21:33:21 »
hahaha, wrom denk je dat ik daar het typje voor ben  :o  ;D We moeten een telefoonboek meenemen, en een badlaken, sorry hoor maar dat telefoonboek snapte ik niet helemaal, maar ik zal het braaf meeslepen  ;)

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #7722 Gepost op: 14-02-2003, 21:38:38 »
Malcolm says:
het gekke is dat molfans allemaal wel leuk zijn. of ze nou oud zijn of jong    

::)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7723 Gepost op: 14-02-2003, 22:30:47 »
Haiiiii mensjes

Zo ik heb even een tijdje niets gepost hier geloof ik ??? (hahahaha gister nog maar ik heb wel vaak bijgelezen dus lijkt het voor mij of ik een hele tijd niets gepost heb ;D) maar dat kwam omdat ik telkens msn aan had staan en zo dus ik heb wel alles telkens bijgelezen.
Hoe is het nu met je zoontje Jokivin? Iig nog beterschap voor m!

Vandaag heb ik... jawel... hebben wij... tadadadaaa... eindelijk... en geheel op tijd... de mijlpaal van het schooljaar (wat school betreft ofzow :P)... het profielwerkstuk ingeleverd...! Jawel!!!! Jeeeeej!!! Het eindproduct! Dus nu zijn we er echt hemaal vanaf!! :D Alleen nog een beoordelingsgesprek ofzow. Ja en als het niet voldoende is moeten we het bijwerken, maar dat zal het echt wel zijn, want vorige tussenproducten vond ze altijd wel goed dusja.

Verder had ik vanmiddag weer toneel, dat was ook erg leuk. We hebben wat scenetjes gemaakt op muziek, was wel gezelli en grappig gewoon. En nu ben ik heel blij want het is weekend, en wat voor weekend ;D.

Ik heb dus idd ook een hele lieve Valentijnsecard gekregen, van een "anonieme afzender" :P maar het was me toch wel duidelijk wie dat was ;) dus ik heb er gewoon eentje teruggestuurd naar het adres dat ik kende, en niet naar die "anonieme afzender" want daar vragen die afzetters bij het Kaartenhuis 1 euro 15 voor!! >:( ;D Hahahahaha, neehoor, zo'n afzetters zijn het niet, want heel veel kaarten zijn toch nog gratis dusja. Maar goed, verder had ik ook nog een Valentijns-smsje van een goede vriendin uit mn klas, dat was een hartje met "Happy Valentine" erin, maar dat was meer een grapje want zij had het van een vriend van haar gekregen en meteen doorgestuurd naar mij, terwijl ze gewoon naast me stond ::) ;D. Maar toch wel lief :). Toen heb ik dus uiteraard ook een smsje teruggestuurd (wel pas toen ik thuis was, anders vond ik t een btje onzin...) en verder heb ik nog een Valentijnsmailtje verstuurd naar een andere vriend van me (kaart was leuker geweest, maar die schijnt ie niet te kunnen ontvangen met zijn computer of zo...).
Dus was wel een geslaagde Valentijn voor me dit jaar vind ik zo ;D. Anne-Marie, is toch juist leuk dat je twee (echt gemeende!?!) kaarten hebt gekregen?! Ok jij bent dan wel niet verliefd op hen, maar tis toch leuk om te merken dat je zo geliefd bent, toch? :)
Oja en dat die kaart midden in de nacht verstuurd is... hij kan toch ook al een paar dagen eerder of zo hebben aangegeven dat ie op de 14e verstuurd moest worden, en dus gebeurt dat dan om kwart voor 1 's nachts? Mijn "anonieme" kaart was ook verstuurd ergens midden in de nacht, rond 2 uur ofzow, hrm, daar moet ik toch idd nog wel even uitleg over vragen :P, maar ik denk dus dat dat gwoon aangegeven was als "versturen op: 14 feb".

Nou ik ga maar eens naar bed, fijn bij- en uitslapen (was vandag nl best wel moe, btje lang doorgewerkt aan pws en sk po gisteravond...) en dan morgen naar die twee vrienden van cabaret, jeeeejjjj!!! (En zondag naar het Tikibad jeej jeej jeeeeeeeeeejjjjjjj..... ;D)

Welterusten iedereen, liefs,
Annemieke

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7724 Gepost op: 15-02-2003, 11:09:51 »
Goedemorgen!!

Lkkr uitgeslapen, toen met de hond gelopen! :)
Ik ben van plan om heel errug nuttig te gaan doen vandaag ::)
Ga zo strax bezig met boekverslag en woorden leren voor rep Latijn. En dan nog mn kamer opruimen enz enz...
Anne-Marie, is toch juist leuk dat je twee (echt gemeende!?!) kaarten hebt gekregen?! Ok jij bent dan wel niet verliefd op hen, maar tis toch leuk om te merken dat je zo geliefd bent, toch? :)
Oja en dat die kaart midden in de nacht verstuurd is... hij kan toch ook al een paar dagen eerder of zo hebben aangegeven dat ie op de 14e verstuurd moest worden, en dus gebeurt dat dan om kwart voor 1 's nachts? Mijn "anonieme" kaart was ook verstuurd ergens midden in de nacht, rond 2 uur ofzow, hrm, daar moet ik toch idd nog wel even uitleg over vragen :P, maar ik denk dus dat dat gwoon aangegeven was als "versturen op: 14 feb".
jawel, tis ook wel leuk hor! ;)
En dat ie 's nachts verstuurd was, hij zal wel in de w8rij hebben gestaan :P ::)tis zomaar un idee... Of hij had hem idd ingesteld op op 14 feb versturen...

Een hele prettige dag iedereen en tot strax!!!! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7725 Gepost op: 15-02-2003, 11:20:12 »
Goeimorgen iedereen!!

Thnx Anne-Marie dat je ff iets post dan hoef ik niet op mezelf te reageren ;).

Ik heb ook fijn uitgeslapen, moet zometeen ff naar de bieb (mijn laatste Ned boek jawel!! :D) en geld afhalen (anders kan ik morgen het Tikibad niet betalen... ::)) en vanmiddag ga ik dus naar die vrienden van cabaret, heb ik echt veel zin in!! Kebn nu dan eindelijk gebeld om de tijd ff zeker af te spreken dus dat is geheel geregeld enzow.
Knap van je dat je zoveel nuttigs gaat doen Anne-Marie! :-[ ZOU ik natuurlijk eik ook moeten etc etc... maar dat zie ik er denk ik niet zo van komen dit weekend. Wat toch wel weer wil zeggen dat het een heel leuk weekend gaat worden! ;)

Kben n Strepsil aan het opzuigen, want heb btje keelpijn en ben nogal verkouden :(. Maar dat duurt zo irritant lang, dus kan ik nog niet gaan ontbijten... hahaha. Naja, iedereen een hele fijne dag en tot uhmm later vandaag...!! :)

liefs, Annemieke

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #7726 Gepost op: 15-02-2003, 11:54:07 »
Annemieke's anonieme kaart was inderdaad ingesteld op versturen op 14 februari. :P
Inside info

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7727 Gepost op: 15-02-2003, 12:37:08 »
Goeiemorgenmiddag iedereen !!

Het schooltoneel was zaaaalig mooi !! Echt ongelooflijk goed gespeeld ! De hele zaal bleef zeker 5 min staan klappen, het is/was ongelooflijk goed!! De hoofdrolspeler (een vriend van me) is een geboren natuurtalent! Iedereen sprak vol lof over hem en toen hij in de bar binnenkwam, zat iedereen te kijken. Ik kan er maar nie over zwijgen !

Enfin, ondertussen heb ik weer veel bij te lezen door mijn meer-dan-24-uur-afwezigheid :) en dan moest ik nog mijn kamer opruimen enzo  ::)

Vanmiddag alleszins blokwerk aan mijn wiskunde, net zoals morgen en maandag want dinsdag volgt de grote toets... Vanavond moet ik terug naar het toneel, om weer de bar te doen  ;)

tot vanmiddag ergens wel  :-*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #7728 Gepost op: 15-02-2003, 13:56:14 »
Hallo allemaal!

@e Ik hoop voor je dat je keelpijn snel over is.

Vanmiddag ga ik naar Arnhem of Nijmegen. Vanavond gaan we met vrienden lekker gezellig uiteten. Morgen naar Tikibad. Geld heb ik al gehaald. En even gekeken of ik wel een zwembroek hier had. Is wel handig om te hebben als je gaat zwemmen. :)

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #7729 Gepost op: 15-02-2003, 14:10:31 »
hi allen,
zo hee, t wordt gwoon steeds kouder, echt niet normaal meer! gelukkig voor de mensen die morgen gaan tikibadderen dattut daar lekker warm is :P
Vanochtend vroeg opgestaan (vroeg voor een zaterdag-ochtend dan...) en naar paardrijden, moest vandaag voor het eerst op 'mijn nieuwe' paard (of hoe je het wilt noemen) rijden. Oooh da was wel ff eng hoor, zo'n hoog beest, ik ben veel kleiner gewend! maar gelukkig heb k het tot een goed einde weten te brengen en hoefde ik geen zand te happen  :D Verder niet echt veel te doen vandaag, misschien dat ik voor de verandering eens wat huiswerk ga maken (moet ik nog even over nadenken hoor  ;D )
@e : beterschap!!
@Malc : zeker handig, hoop maar da je er één gevonden hebt? (*zucht, mannen en zwembroeken..  ::)

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #7730 Gepost op: 15-02-2003, 14:32:37 »
(*zucht, mannen en zwembroeken..  ::)
???  ::)

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #7731 Gepost op: 15-02-2003, 17:02:31 »
hallotjes,
bedankt iedereen voor de beterschaps wensen aan kevin (heb ze netjes voor gelezen). maar helaas heeft t niet echt geholpen, hijs nu dus echt ziek, koorts en hoesten en je kent t allemaal wel. maargoed dat gaat ook wel weer over. tja verder heb ik dus niet heel veel te melden, boodschappen en voor ziek kind gezorgt dus dat was t.
eigenlijk zou ik vanavond mijn verjaardag vieren maar dat heb ik maar afgezegd, ziek kindje gaat nu eenmaal voor he.

nou iedereen een prettig weekend, en alle keelpijn-, ziekig etc mensjes beterschap

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7732 Gepost op: 15-02-2003, 18:33:01 »
'n hele goeie avond allemaal,

ik ben gelukkig ook weer thuis nadat ik vanaf 6.30 uur vanmorgen al aan 't werk was in de bakkerij. 't was erg druk vandaag en ik heb ook de hele dag moeten rennen. Ik ben dan ook helemaal kapot nu. Dadelijk maar lekker in bad en daarna effe onder de zonnebank. Daar knap ik vast wel weer van op!  ;)

Iedereen die ziekjes is wens ik bij deze beterschap! Verder iedereen 'n hele plezierige avond, wat jullie ook gaan doen!  :)

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7733 Gepost op: 15-02-2003, 19:16:38 »
Oww kimmiegirl gaat je nie je verjaardag vieren! Zonde he, maar wel logsich met arme zieke kevin.

Ik heb gisteravond opgepast...maar tot 2h s'nachts omdat er alcoholcontrole was en die ouders nie door konden rijden! Echt irri, ben nu nog kei moe omdat ik vanochtend weer te vroeg wakker was enzow.
Verders niks gedaan, beetje op ziekenbezoek geweest bij 2 vriendinnen. Ook heb ik een toverstokkie gekocht voor mn carnavals-outfit.

En nu heb ik al voor de 2de keer in één uur de hik en das nogal irritant!
Doegies  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #7734 Gepost op: 15-02-2003, 19:32:07 »
Goedenavond,

Ik heb vandaag weer bijzonder lui gedaan. Ik heb de post op mijn allersloomst rondgebracht, daarna ben ik Stijn gaan helpen en we zijn geen van beiden de auto uitgekomen. We zijn gewoon van brievenbus tot brievenbus gegaan. Hier en daar een paaltje geraakt, maar dat doet er niet toe.

:o Ik ben er mss een beetje laat mee, maar DAMN. Wat gaat de tijd snel, ik heb het gevoel dat De Mol nog maar net bezig is en het is al bijna weer afgelopen (owkay, das ietwat overdreven). En volgende week begint de AVRO-serie ook al weer :o

Goed, ik ga even wat sociale contacten leggen op msn. Tot morgen...

Ownee, niet morgen. Morgen wordt mijn pc opgehaald en ik krijg em pas maandag of dinsdag weer terug. Maar dan heb ik iig wel weer normale kleuren en daar ben ik dan wel weer blij mee.

Tot euhm... ooit.

Mssl, Elmar

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #7735 Gepost op: 15-02-2003, 20:01:02 »
Ehm.... jaja, de Avro serie begint ál op 8 maart... ::)

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #7736 Gepost op: 15-02-2003, 20:03:08 »
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

biertje?

No Milk today???

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #7737 Gepost op: 15-02-2003, 20:09:24 »
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahhaa ja lekker doe mij maar fivehundert bieriesch

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7738 Gepost op: 15-02-2003, 20:19:19 »
Nou lekker!
Ik ga dadelijk lekker stappen en moet me nu eigenlijk wat gaan opkalefateren, maar zit vastgeplakt achter de computer. Mmmm, heb nog ff de tijd.
Verder geen spannende dingen, behalve dat het ijskoud was vandaag (en hier op het computerkamertje dus ook). O ja, ik heb nog nep wimpers gekocht voot carnaval. Ben benieuwd of ik deze wel goed krijg opgeplakt...
@Jokivin: veel beterschap met Kevin!

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7739 Gepost op: 15-02-2003, 20:44:57 »
HeejHeej!

Had ik zulke goede voornemen om zoveel nuttige dingen te gaan doen. En heb nix voor sgool gedaan! :-X :-[
Heb wel boek gekocht in de stad waar ik al poos naar zocht! :)jaja, heel nuttig ;)
Heb net biefstuk stroganoff gegeten, ook gekookt! Hmmm :D Moet nu nog ff snel appeltaart bakken,, kan nog net voor Idols ::)
Jokivin, veel beturschap met Kevin! :-* En ook alle andre mensen die ziek zijn, beturschap!!
En Comp,Malc,Daan en Annemieke heeel veel plezier morgen!
doejjj!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...