Haiiiii mensjes
Zo ik heb even een tijdje niets gepost hier geloof ik
(hahahaha gister nog maar ik heb wel vaak bijgelezen dus lijkt het voor mij of ik een hele tijd niets gepost heb
) maar dat kwam omdat ik telkens msn aan had staan en zo dus ik heb wel alles telkens bijgelezen.
Hoe is het nu met je zoontje Jokivin? Iig nog beterschap voor m!
Vandaag heb ik... jawel... hebben wij... tadadadaaa... eindelijk... en geheel op tijd... de mijlpaal van het schooljaar (wat school betreft ofzow
)...
het profielwerkstuk ingeleverd...! Jawel!!!! Jeeeeej!!! Het eindproduct! Dus nu zijn we er echt hemaal vanaf!!
Alleen nog een beoordelingsgesprek ofzow. Ja en als het niet voldoende is moeten we het bijwerken, maar dat zal het echt wel zijn, want vorige tussenproducten vond ze altijd wel goed dusja.
Verder had ik vanmiddag weer toneel, dat was ook erg leuk. We hebben wat scenetjes gemaakt op muziek, was wel gezelli en grappig gewoon. En nu ben ik heel blij want het is weekend, en wat voor weekend
.
Ik heb dus idd ook een hele lieve Valentijnsecard gekregen, van een "anonieme afzender"
maar het was me toch wel duidelijk wie dat was
dus ik heb er gewoon eentje teruggestuurd naar het adres dat ik kende, en niet naar die "anonieme afzender" want daar vragen die afzetters bij het Kaartenhuis 1 euro 15 voor!!
Hahahahaha, neehoor, zo'n afzetters zijn het niet, want heel veel kaarten zijn toch nog gratis dusja. Maar goed, verder had ik ook nog een Valentijns-smsje van een goede vriendin uit mn klas, dat was een hartje met "Happy Valentine" erin, maar dat was meer een grapje want zij had het van een vriend van haar gekregen en meteen doorgestuurd naar mij, terwijl ze gewoon naast me stond
. Maar toch wel lief
. Toen heb ik dus uiteraard ook een smsje teruggestuurd (wel pas toen ik thuis was, anders vond ik t een btje onzin...) en verder heb ik nog een Valentijnsmailtje verstuurd naar een andere vriend van me (kaart was leuker geweest, maar die schijnt ie niet te kunnen ontvangen met zijn computer of zo...).
Dus was wel een geslaagde Valentijn voor me dit jaar vind ik zo
. Anne-Marie, is toch juist leuk dat je twee (echt gemeende!?!) kaarten hebt gekregen?! Ok jij bent dan wel niet verliefd op hen, maar tis toch leuk om te merken dat je zo geliefd bent, toch?
Oja en dat die kaart midden in de nacht verstuurd is... hij kan toch ook al een paar dagen eerder of zo hebben aangegeven dat ie op de 14e verstuurd moest worden, en dus gebeurt dat dan om kwart voor 1 's nachts? Mijn "anonieme" kaart was ook verstuurd ergens midden in de nacht, rond 2 uur ofzow, hrm, daar moet ik toch idd nog wel even uitleg over vragen
, maar ik denk dus dat dat gwoon aangegeven was als "versturen op: 14 feb".
Nou ik ga maar eens naar bed, fijn bij- en uitslapen (was vandag nl best wel moe, btje lang doorgewerkt aan pws en sk po gisteravond...) en dan morgen naar die twee vrienden van cabaret, jeeeejjjj!!! (En zondag naar het Tikibad jeej jeej jeeeeeeeeeejjjjjjj.....
)
Welterusten iedereen, liefs,
Annemieke