Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2543305 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7700 Gepost op: 13-02-2003, 22:40:12 »
snap helemaal wat je bedoelt hoor, zie topic dat robbie heeft gemaakt (mijn balvang avontuur), ook bij ons is die bal niet gevallen, maar bij andere wel.

Ik heb 't topic inmiddels gezien. Ik moet zeggen dat ik toch wat opgelucht ben dat ik niet de enige was...  :-[

Citaat
en ja ik was zon type die dus vanaf 20.00 naar die bal heeft zitte staren  :o ??? :-\

Dan moet die bal nu echt wel op je netvlies zijn gebrandt!  :o

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #7701 Gepost op: 13-02-2003, 22:41:20 »
mwa dat valt wel mee, zie meer die kandies steeds van plaats huppen, dat vond ik erg vervelend gedaan trouwens, je moest er wel naar kijken.

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7702 Gepost op: 13-02-2003, 22:47:30 »
mwa dat valt wel mee, zie meer die kandies steeds van plaats huppen, dat vond ik erg vervelend gedaan trouwens, je moest er wel naar kijken.

Ja idd....ik denk dat ik vannacht droom van de volgorde dat ze in beeld kwamen: Sandra, Corry, Shadia, Walter, Inge, Marc, Sandra, Corry, Shadia, Walter, Inge, Marc, Sandra, Corry, Shadia, Walter, Inge, Marc, Sandra, Corry, Shadia, Walter, Inge, Marc, Sandra, Corry, Shadia, Walter, Inge, Marc, Sandra, Corry, Shadia, Walter, Inge, Marc, Sandra, Corry, Shadia, Walter, Inge, Marc, Sandra, Corry, Shadia, Walter, Inge, Marc, Sandra, Corry, Shadia, Walter, Inge, Marc, Sandra, Corry, Shadia, Walter, Inge, Marc, Sandra, Corry, Shadia, Walter, Inge, Marc, Sandra, Corry, Shadia, Walter, Inge, Marc, Sandra, Corry, Shadia, Walter, Inge, Marc, Sandra, Corry, Shadia, Walter, Inge, Marc.....

Ik had mezelf trouwens bedacht dat de bal wel zou vallen bij Sandra aangezien zij 'm ook in 't echt heeft gevangen. Stom gedacht van mij natuurlijk, want de bal zou helemaal niet vallen!   :(

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #7703 Gepost op: 13-02-2003, 22:54:11 »
hahahha dat zei fenna idd ook al, tja ik weet t niet. er stond toch echt de MOL trekt de stekker eruit ;)

en idd dat is de juiste volgorde ja, dat heb ik dus in mn hoofd, met dat irri geflikker er ook nog bij  :-\

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7704 Gepost op: 13-02-2003, 23:00:49 »
't geluid heb ik al uitgezet na 2 minuten, want ik werd knettergek van die wind de hele tijd.   :-\

Ja en dat geflikker, dat was ook behoorlijk irritant.

Eigenlijk was er helemaal niks aan....maar toch heb ik er 'n uur naar zitten kijken. En 't heeft me niets....maar dan ook helemaal NIETS opgeleverd.  :-[

Ik ga trouwens ook maar naar bed toe. In slaap vallen zal wel geen moeite kosten vanavond....gewoon effe wat kandi's die 'n bal proberen te vangen schaapjes tellen.  ;)

Truste!

« Laatst bewerkt op: 13-02-2003, 23:04:51 door Han13 »

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #7705 Gepost op: 14-02-2003, 08:24:15 »
[size=8]Vrolijke Valentijnsdag alllemaal!!![/size]
Ik ga zo naar school, maar toch even een berichtje achterlaten he... Ik ben echt verslaafd (net als annemieke eej? ;D).
Kheb echt supermegaveel zin in Zondag, is echt niet normaal meer. Strax nog ff naar de stad ofzow voor een valentijncadeautje voor een vriendin die ik dit weekend zie.

;D

Take a glorious bite out of the whole world

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #7706 Gepost op: 14-02-2003, 09:50:17 »
môge
nou van slapen is niet al te veel gekomen vannacht, zoon ziek dus bij ons in bed komen slapen. nu klinkt dat heel gezellig, maar geloof mij dat is in de werkelijkheid ietsje anders. dan lig je dus naast een kind dat hoest en snurkt en een man die snurkt, kan je vertellen dat je dan niet veel slaap krijgt  :-[. maar goed, ik heb dus goed kunnen nadenken over die bal en vooral ook de kandies (sandra, corry, shadia, walter, inge,marc) ;).
nou we gaan er weer tegenaan vandaag, iedereen een fijne dag toegewenst, zonder vallende (of juist niet vallende) ballen ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7707 Gepost op: 14-02-2003, 10:35:34 »
Beterschap met Kevin Jokivin! Ik hoop dat je de kandi's niet al te vaak voorbij hebt zien komen tijdens 't wakker liggen vannacht en dat je vandaag in staat bent niet de hele tijd zo'n bal voor je te zien bij alles waar je naar kijkt.  ;)

Ik heb vandaag lekker 'n dagje vrij. Gelukkig geen lessen op school en hoef ik ook niet naar school om aan een of ander project te werken. Helaas heb ik zo wel veel te doen voor m'n studie. Ik moet 'n onderwerp gaan zoeken voor m'n scriptie (de docenten leek 't leuk als we ook nog 'ns 'n literatuuronderzoek gingen doen en daarover 'n scriptie zouden schrijven. Dit wordt normaal alleen op de universiteit gedaan als afstuderen, maar wij krijgen 't er nu dus nog extra bij bovenop de stage en 't afstuderen waarbij je ook al 2 enorme verslagen moet schrijven...  :-\ ) en ik heb zo ook nog veel huiswerk. Ik denk maar gewoon: alles wat ik nu doe hoef ik zondag niet meer, dus kan ik dan misschien 'n dagje alleen maar leuke dingen doen.  :)

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #7708 Gepost op: 14-02-2003, 12:15:34 »
hey ppl :)
Pfff hee wa ist koud zeg, bij mij op school wast echt jas-aanhoud temperatuur, niet om uit te houden... en nu zijn me vingers bevroren  >:(
aaaah vanmiddag musical selectie, pfff hoop echt da het wat minder koud is dan, nie goed voor mn stembanden dit  :-\ Hoop dattut een beetje goed gaat..
Joki, beterschap met Kev, en mensen die nog ballen voor hun ogen zien stuiteren, ook beterschap... :P

:-* Zaar

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #7709 Gepost op: 14-02-2003, 12:48:36 »
Happy valentijnsdag iedreen.. :)
Iemand nog n kaartje gekrege?? ;)
K wel.. van ene mr.x .. zal wel n bekende zijn die denkt ff lollig te zijn :P
Owja tnx iedereen voor de sterkte enzow.. komt wel weer goe :)
Ow en Malcolm.. mik staat in de margriet.. en niet aankomen met een of ander smoesje dat ze uit de trouw komt ofzow he :P

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #7710 Gepost op: 14-02-2003, 13:18:07 »
oooow wat stom van me, sorry lautjuh, ik lees net je post, ik denk: huh , sterkte? Bleek dat ik niet ver genoeg had teruggelezen... lekker dom van me, naja iig bij deze dan heel veel sterkte he!!!   :-[

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #7711 Gepost op: 14-02-2003, 13:27:55 »
*Malcolm rent naar de winkel om de Margriet te kopen...  8)

lees lees lees...

Goh, wat een ouwe wijvenblad is dat...! :o  Zeker niet iets voor een jonge dame als jij Lautjuh...  ;) :P  ;D

@Jokivin: Beterschap met Kevin.

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7712 Gepost op: 14-02-2003, 13:47:07 »
hehe ik kan posten...pc's op school zijn ook nie alles.

Maare ja stomme bal gister! Bij mij werd om half 10 opeens t scherm zwart! bal is gevallen...ja hallo! En bij joki hing ie iid nog...en ze was nie de enige met dat probleem dus. VAAG allemaal, ik vind dat ze alsnog kokertjes moeten uitdelen  :D

:-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #7713 Gepost op: 14-02-2003, 14:26:37 »
oooow wat stom van me, sorry lautjuh, ik lees net je post, ik denk: huh , sterkte? Bleek dat ik niet ver genoeg had teruggelezen... lekker dom van me, naja iig bij deze dan heel veel sterkte he!!!   :-[

Haha.. daarom kom ik ook nooit hier, veel te veel leeswerk, en voordat je t weet zijn der al weer 4 pagina's bij!! :)

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #7714 Gepost op: 14-02-2003, 14:27:43 »
*Malcolm rent naar de winkel om de Margriet te kopen...  8)

lees lees lees...

Goh, wat een ouwe wijvenblad is dat...! :o  Zeker niet iets voor een jonge dame als jij Lautjuh...  ;) :P  ;D

Ej ej.. dont blame me.. mn moeder koopt m!! : )
(en ik lees m.. maar dat terzijde :P)
Ging jij me trouwens toevoegen op msn?

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #7715 Gepost op: 14-02-2003, 17:30:29 »
haha, ja gaat té snel hier die posts  ::)Malc, de margriet valt best mee, mijn oma nam 'm voor me mee omdat er een heel stuk in stond over angela, was wel fun op zich... (de rest ook gelezen  :-[ , da was bagger  ;) )

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7716 Gepost op: 14-02-2003, 18:22:50 »
Goedemiddagavond!

Happy (Valentijns)dag iedereen! :D nouja, tis alwel errug laaaat
T is hier ook errug koud, en heb deze hele week volgens mij al tegenwind 's ochtends. Nie sow leuk aangezien ik altijd nogal laat ben...
Maar was vandaag weer net op tijd! ;)
Op school was iedereen al helemaal in Valentijnsstemming *zucht*. Naja, wij hadden dus zo'n stuur-un-anonieme-ballon-met-een-kaartje-eraan-voor-het-goede-doel-ACTIE... ::) Die kon je ophalen tijdens de pauzes, had er dus ook één gekregen van un vriend van me. Met zo drop: Een fijne Valentijnsdag ofzo. Naja, opzich wel lief maar hoop iig niet dat ie op me is :-[ ::)

Voorderest hadden we vandaag repje wiskunde. Was wel makkelijk, gelukkig! :)

En heb vandaag wel un valentijnskaart gekregen van Anoniem. *zuchterdezuchtzucht* Gestuurd om kwart voor 1 's nachts. Yeah Right. Naja, dat zal wel van un andere vriend zijn die ook al het hele sgooljaar op me is. :-X Ik vroeg het zo aan hem, hij zei: het is tog niet leuk als je dat verteld. En hij zei niet dat hij hem niet gestuurd had. Dus dan ist wel duidelijk lijkt me :-\ ach ook wel schattig natuurlijk...
Naja, whatever ;)ik zal jullie er maar nie mee vervelen he?!

Voorderest was ut saai en ongezellig op school, ben mss zelf de oorzaak daarvan maaroke :-X
Tis nu lkkr weekend! En ga vanaaf ER e.d. kijken! Yeszz.

Iedereen nog un fijne avond! :-*

« Laatst bewerkt op: 14-02-2003, 18:50:04 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7717 Gepost op: 14-02-2003, 18:57:05 »
Ook weer hallo,

Vandaag lekker van mn vrijde dag genoten. Eerst uitgeslapen. Om 10.30 uur werd ik pas wakker, heerlijk. Daarna lekker lang gedoucht en ontbeten. Toen naar de stad. Eerst onder de zonnebank. Ik ga altijd bij zo'n zonnecentrum waar ze van die turbo banken hebben. Dan hoef ik tenminste niet zo vaak en zo lang eronder. Toen nog even lekker winkelen. Ik moet iets nieuws hebben voor een bruiloft, de week na carnaval. Het moet echt iets leuks zijn, aangezien het vlak na carnaval is, dan zie ik er meestal verschrikkelijk uit. Uitslag, verkouden, moe. Nou ja, ik heb me al voorgenomen om dan in ieder geval een keer extra onder de zonnebank te gaan. Anyway, niets gevonden natuurlijk. Ik kan altijd zo'n beetje de hele stad leegkopen, behalve als ik iets speciaals zoek. Maar ik vind nog wel wat.
Toen nog wat schmink en glitter gekocht in de kleur van mn pak en toen naar huis. Het was alweer 15.45 uur toen ik thuiskwam. Toen lekker gecomputerd en het forum een beetje bijgelezen. Ik ben een heel eind gekomen! Net lekker frietjes gegeten en zo meteen ga ik lekker op de bank zitten en een beetje tv kijken. En het mooiste is, het is pas vrijdag en het weekend moet dus nog beginnen!

Ik wens jullie allemaal een fijne avond en tot gauw!

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7718 Gepost op: 14-02-2003, 19:20:59 »
Da's lekker Ovide, zo'n extra dagje kado!
Ik vanmorgen nog gewerkt, maar inmiddels al het echte weeknd-gevoel (dat komt vast door de frietjes  ;))

Groetjes!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #7719 Gepost op: 14-02-2003, 20:14:46 »
Ah lekker, frietjes  :) Kan jullie vertellen dat musicalgroep erg gezellig is, volgende week gaan we yoga oefeningen doen, haha! hebk echt nog nooit gedaan, bennik ook geen typje voor eigenlijk, maar toch wel leuk om zoiets een keer te doen. Verder krijgen we waarschijnlijk nog showdans, das ook wel leuk denk ik.
Ik denk dat ik vanavond maar eens vroeggg ga slapen, echt super moe ...
Fijne avond!!
Zaar