Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2558122 keer)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7680 Gepost op: 13-02-2003, 15:57:13 »
Yo!
Mag ik ook zielig doen? Heb enorme hoestaanvallen en echt iedere x als ik aan de telefoon ben >:(  Echt heel erg. De klanten zullen wel denken...
Heb gister een kadootje voor mijn poepie gekocht :D  Wist eigenlijk niet wat ik voor hem moest kopen, echt alles in de winkel is eigenlijk voor vrouwen. Knuffels ed, dat ga je toch niet aan een man geven ofwel soms? En een kaartje sturen hoef ik niet want we wonen samen ;)  Nouja, toch iets gevonden (gaat om het idee natuurlijk, en ik vind het wel leuk om hem wat te geven :))

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7681 Gepost op: 13-02-2003, 16:15:24 »
@Han13 In het Duits? vanwege de Duitse studenten? Kunnen die geen Engels?  ::) Ze moeten hier op de UT echt niet met Duits aankomen...  :o

De Duitsers bij ons op school krijgen gewoon in 't Duits les van (meestal) Duitse docenten. Als we samen met de Duitsers projecten moeten doen, is 't eigenlijk de bedoeling dat die in 't Engels gaan. Dat vertikken de Duitsers meestal met als gevolg dat wij Duits moeten praten.   :(

In 't kader van de internationalisering bij ons op school hebben ze bedacht dat 't wel leuk zou zijn om ons Duits les te geven. We moeten nu dus weer naamvallen en zo gaan leren en dus ook in 't Duits presenteren. Ik zie er totaal 't nut niet van in, maar er is weinig tegenin te brengen. Vorig jaar moest ik eigenlijk ook al Duits volgen, maar toen kreeg ik nog vrijstelling omdat ik Duits in m'n eindexamenpakket op 't VWO had gehad. Nu krijg ik dat helaas niet meer voor elkaar en zal ook ik weer vanalles uit m'n hoofd moeten gaan knallen. Ik ben namelijk alles vergeten wat ik drie jaar geleden nog wel in m'n hoofd had zitten. Dat zal dus echt moeilijk gaan worden vrees ik.  :-[

Citaat
Vanavond ga ik naar een verjaardag van een studievriend. Hij gaat binnenkort afstuderen. We hebben een "afstudeeroverlevingspakket" gekocht. We hebben er een pak koffie(Max Havelaar uiteraard!), drop, sterke drank, vitaminedrankjes, ontbijtrepen en een fles Cider in gedaan. :)

Wat leuk zo'n afstudeeroverlevingspakket! Erg orgineel moet ik zeggen. Veel plezier vanavond op die verjaardag Malcolm.  :)

Tijgertje, beterschap met die hoestaanvallen! Misschien moet je toch 'ns naar je huisarts, die kan je vast wel iets ervoor geven!

Ik moet rennen nu, want ik moet naar de fysiotherapeut. Hopenlijk voor de laatste keer....

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #7682 Gepost op: 13-02-2003, 16:38:12 »
Als die Duitsers vertikken om in het Engels te gaan praten, zou ik gewoon lekker in het Nederlands tegen hen praten. Let maar eens op hoe snel ze dan overgaan in het Engels! ;D
We zijn ten slotte in Nederland hoor...! Zou er in Duitsland een school zijn waar ze Nederlands als voertaal hanteren?  ::)

Engels vind ik wel te accepteren. Binnenkort worden alle Mastervakken bij ons in het Engels gegeven. Daar valt wel mee te leven.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #7683 Gepost op: 13-02-2003, 16:41:00 »
Laat die Duitsers ajb geen Engels praten! Dat klinkt echt voor geen meter, dan nog liever Duits ::)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7684 Gepost op: 13-02-2003, 17:17:33 »
Och ja, Nederlands verstaan ze helemaal niet. Ze krijgen nu ook Nederlandse les, maar veel verder als 'Ik ben Alexander' of 'hoe gaat het?' komen ze niet.  ;D

Ik ben ook helemaal pro Engels, want dat gaat me 'n heel stuk beter af. Vooral nu ik m'n stageverslag ook in 't Engels heb gedaan. Helaas is 't idd zo dat de Duitsers over 't algemeen heel slecht Engels kunnen. Ze krijgen er geen of nauwelijks les in op de middelbare school. En ze kijken nu eenmaal niet naar Engelstalige programma's, want die zijn allemaal nagesynchronisserd in Duitsland. Ze krijgen bij ons op school wel les in Engels, maar dat gaat erg moeizaam geloof ik. Ik heb vorig jaar echt enorm veel werk gehad in 't corrigeren van hun geschreven stukken voor in de rapporten van onze minionderneming die we moesten inleveren. 't Engels daarin was echt rampzalig!  :-[

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #7685 Gepost op: 13-02-2003, 17:23:03 »
Nou, daar ben je mooi klaar mee dan. :-\

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7686 Gepost op: 13-02-2003, 17:53:01 »
Nazeg, had ik een heel verhaal geschreven voor hier in de bar, loopt de computer vast terwijl ik aan het bellen ben over pws, en nu ist dus hemaal weg :(.

Het kwam erop neer dat ik Mald bedankte voor het succes wensen :), dat het best wel goed ging (iig geen tekst vergeten, maja het is ook wel weer eens beter gegaan... ik had wel af en toe het idee dat ik te snel praatte maar ja dan ging ik dat corrigeren en dan praatte ik mss weer te langzaam ??? ::)), dat ik geen enkel commentaar heb gekregen maar dat ik maandag hoor (nou ja, lees) of ik door ben of niet. Zou wel heel leuk zijn want ja dit is mn laatste kans om toch eens meegedaan te hebben...!

Idd Tijgertje, het gaat om het idee met Valentijnsdag, en je vriend zal vast wel heel erg blij met je cadeautje zijn toch?! :) Ik zag net dat er ook een apart topic over Valentijnsdag was verschenen, dat had ik eik wel verwacht... ;) eens lezen of er iets leuks in te lezen valt... (eh, of zo, haha)

Pws is trouwens nu echt bijna af!!! Eik alleen nog maar ff in elkaar zetten en dan kunnen we het morgen inl en dan zijn we er gwoon helemaal vanaf!! Daar zijn we dus nu echt al sinds voor de zomervakantie mee bezig...! dus das wel mooi dan als het nu eindelijk af is :) en het was eik ook nog best wel leuk want we hadden iig wel een interessant onderwerp (genetische verschillen tussen plantjes van dezelfde soort).

Oja idd beterschap met je hoestaanvallen Tijgertje! (wie had t nou over genegeerd worden? :-p )

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7687 Gepost op: 13-02-2003, 17:53:08 »
Ja precies. Ik heb er uren in moeten steken om 't Engels 'n beetje te fatsoeneren en ik baalde er ook echt van. Ik ben benieuwd hoe dat deze keer allemaal gaat lopen. We moeten bij 'n project samen met de Duitsers ook 'n verslag in 't Engels schrijven. Ik hoop niet dat 't weer allemaal op mij gaat neerkomen, want dan heb ik helemaal geen tijd meer over voor WIDM!  :o  Ik ga me er maar niet te druk over maken en laat 't maar allemaal over me heen komen. Misschien dat 't dit keer best meevalt.  :-\

Ik zie dat e weer online is. Hoe ging je auditie?

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #7688 Gepost op: 13-02-2003, 18:46:10 »
Hej mense..

K kwam weer es binnen wippe.. k kom eigenlijk nooit in de molshoop omdat ik geen tijd heb om t allemaal bij te houde.. niet dat jullie dat wat uitmaakt maar goed :)
Ik kwam dus alleen ff melden dat ik misschien wat minder op widm.com kom omdat mn opa gister is overleden. Daar hebben jullie ook nix aan om te weten, maar k wou t toch ff meedelen..
Verder moet k ff kwijt dat k vind dat Malcolm n leuke avater heeft!! Mik (zow heet die strip toch? Of zie ik spoken?) komt wel uit n vrouwenblad he? ;) Shame on you..
Maar goed, dat was t..

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7689 Gepost op: 13-02-2003, 18:54:56 »
Ik kwam dus alleen ff melden dat ik misschien wat minder op widm.com kom omdat mn opa gister is overleden. Daar hebben jullie ook nix aan om te weten, maar k wou t toch ff meedelen..

Gecondoleerd met je opa Lautjuh. En sterkte de komende tijd!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #7690 Gepost op: 13-02-2003, 19:10:18 »
Gecondoleerd Lautjuh. Ik wens je veel sterkte met het verwerken van het verlies van je opa.

Dank je voor je positieve opmerking over m'n avatar! :) Ze heet "Zusje" en komt uit de krant Trouw. Het zou best kunnen dat ze in een vrouwenblad ronddwaalt. Maar die lees ik niet, dus dat weet ik niet. ;D

www.trouw.nl/zusje

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #7691 Gepost op: 13-02-2003, 20:24:03 »
Zusje is het zusje van Mik, na een tijdje heeft Zusje een aparte strip gekregen in de Trouw.

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #7692 Gepost op: 13-02-2003, 20:41:58 »
Oja idd beterschap met je hoestaanvallen Tijgertje! (wie had t nou over genegeerd worden? :-p )
1. Dank je wel. (Komt door mijn verkoudheid, dus hopelijk is dat snel weer over. Ik klink nu als een vrouw met de baard in de keel ??? ::) ;D
2. Hahaha, ik zei toch, was een gevoel. Maar goed, ik zal ook ff op jou reageren hoor ;)
Citaat
Nazeg, had ik een heel verhaal geschreven voor hier in de bar, loopt de computer vast terwijl ik aan het bellen ben over pws, en nu ist dus hemaal weg :(.
Irri is dat. Gebeurd mij ook wel eens, heb je een heel verhaal dan ben je ineens uitgelogd ofzo ::)

Citaat
Het kwam erop neer dat ik Mald bedankte voor het succes wensen :), dat het best wel goed ging (iig geen tekst vergeten, maja het is ook wel weer eens beter gegaan... ik had wel af en toe het idee dat ik te snel praatte maar ja dan ging ik dat corrigeren en dan praatte ik mss weer te langzaam ??? ::)), dat ik geen enkel commentaar heb gekregen maar dat ik maandag hoor (nou ja, lees) of ik door ben of niet. Zou wel heel leuk zijn want ja dit is mn laatste kans om toch eens meegedaan te hebben...!
Ik duim voor je!

Citaat
Idd Tijgertje, het gaat om het idee met Valentijnsdag, en je vriend zal vast wel heel erg blij met je cadeautje zijn toch?! :) Ik zag net dat er ook een apart topic over Valentijnsdag was verschenen, dat had ik eik wel verwacht... ;) eens lezen of er iets leuks in te lezen valt... (eh, of zo, haha)
Ik hoop het wel, maar zal toch wel? :)

Citaat
Pws is trouwens nu echt bijna af!!! Eik alleen nog maar ff in elkaar zetten en dan kunnen we het morgen inl en dan zijn we er gwoon helemaal vanaf!! Daar zijn we dus nu echt al sinds voor de zomervakantie mee bezig...! dus das wel mooi dan als het nu eindelijk af is :) en het was eik ook nog best wel leuk want we hadden iig wel een interessant onderwerp (genetische verschillen tussen plantjes van dezelfde soort).
Gelukkig dat het eindelijk (bijna ::)) af is! Jeetje, ben je daar al zolang mee bezig geweest?? :o  Poehee! En nou? Wat gebeurd er als het goed/niet goed is?

:-*  Tijgertje

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #7693 Gepost op: 13-02-2003, 20:52:48 »
Mahna! Mahna!
Ik luister nu dat Muppetliedje (ANIMAL!) maar jammergenoeg eigenlijk blijft ie niet echt hangen..

nah jah.

;D

No Milk today???

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7694 Gepost op: 13-02-2003, 21:08:17 »
Hallo allemaal!

Ik heb al weekend en dat is wel fijn. Alhoewel je dan het werk van vijf dagen in vier dagen moet doen. Niemand anders doet het voor me, dus...
Morgen ga ik eens lekker weinig doen. Eerst een beetje uitslapen, dan wat was doen en even naar de stad winkelen en onder de zonnebank. Dan hier nog wat bijlezen en natuurlijk wat afleveringen van as the world turns inhalen. Dan is de dag waarschijnlijk al weer ver om.
Hmmm....nu ik dit zo terug lees, ziet dit er niet uit als een lekker rustig dagje, maar wel een leuk dagje als het goed is. Nou ja, misschien schrap ik nog wel wat onderdelen van mn programma. Ik zie het wel.
Ik heb ook nog flink wat bij te lezen op het belgische forum. Daar kan ik dit weekend ook wel lekker wat tijd voor uittrekken. Ik ben op zich wel blij dat het nog niet zo heel erg druk is. Als je eens een dag niet kan bijlezen, is het tenminste niet meteen rampzalig ofzo.

In ieder geval een fijne avond allemaal!

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #7695 Gepost op: 13-02-2003, 21:19:07 »
Sterkte Lau en nog de groetjes terug :). Ik spreek je snel weer op msn   :)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7696 Gepost op: 13-02-2003, 21:53:25 »
Mahna! Mahna!
Ik luister nu dat Muppetliedje (ANIMAL!) maar jammergenoeg eigenlijk blijft ie niet echt hangen..

nah jah.

;D

Die sketch met die 2 grappige roze vrouwtjes en dan animal dervoor?? meeeega é  ;D

Enfin, kheb weer veel bij te lezen na mijn afwezigheid gisterenavond... niet dat ik dat erg vind natuurlijk  ;)

Het toneelstuk was echt mooi !! De zaal (Minnemeers in Gent) was echt speciaal. Om het ff te visualiseren: stel je voor een leeg zwembad en aan de randen staan er omheiningen en wij mochten op de rand zitten,met onze benen in het 'zwembad' en de spelers speelden beneden, IN het zwembad. Het was dus geen echt zwembad é ,maar snap je wat ik bedoel? :)
En het ging over engelen (het was dus gebaseerd op Lucifer van Vondel, wat ik niet wist). Echt mooi gespeeld enzo hoor !

Vandaag hadden we ook nog test LO, dansen , en het is goed gegaan !! kheb 18/20 gekregen ! Ik volg geen dansles ofzo, maar kheb geluk dat ik (op vlak van dans) vlot beweeg :)

Morgen zullen jullie mij niet horen want dan moet ik naar het schooltoneel en achter de bar staan, dus het zal wat later zijn ;)

enfin, tot zaterdag dus  :-*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7697 Gepost op: 13-02-2003, 22:09:06 »
Hallo iedereen!

Zoo, heb sinds zondag of maandag ( :o ) niet meer gepost!
Heb dus net de Huiskamer zo'n beetjuh bijgelezen ::)
Had het errug druk met school deze week. Nu nog wel, want direct na de vakantie moeten de cijfers worden ingeleverd. Dus krijg je allemaal van die leuke leraren die nog even snel wat cijfers willen hebben >:( Veel werkstukjes plus repetities dus. Maargoed, ben dr nu weer ff. Morgen weekend! 8)
pf, ik heb mn week egt niet! Naja, ben gewoon beetjuh 'down' haha dat moet wel heel stom klinken ofniet? ::) zo heel erg is het ook niet, maarja, gwn beetje...

Lautjuh, heel veel sterkte komende tijd :-*
Tijgertje en iedereen die verder ziek is, beterschap!
A&K, leuk dat dat toneelstuk zo mooi was en veel plezier morgen! ik vat niet precies wat je gaat doen, maar ut zal vast wel leuk worden ofniet? ;)
Doejdoej!! :-*

« Laatst bewerkt op: 13-02-2003, 22:11:27 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7698 Gepost op: 13-02-2003, 22:33:06 »
Ik heb dus vanaf 21.30 uur naar 'n bal zitten staren op www.demol3.be, want die zou voor 22.00 uur vangen. Ik was toevallig op de site aan 't rondkijken en toen herinnerde ik me die actie. En 'n koker winnen met m'n naam in gegraveerd leek me wel cool.  8)

Maar goed, ik ben dus net maar gestopt (22.20 uur), want de bal was op mijn scherm nog steeds niet gevallen. Als ik nu weer naar de site surf, staat er dat hij gevallen en gevangen is. Ik zit gewoon 'n uur naar dat scherm te staren en nu blijkt dat hij al lang gevallen is!  >:(

Ik voel me echt ontzettend dom dat ik erin getrapt ben. En eigenlijk ben ik ook heel kwaat omdat ik zo voor de gek ben gehouden. Er zullen vast ook mensen zijn die er al vanaf 20.00 uur naar zaten te staren (vanaf 20.00 uur kon de bal vallen...) en die zijn dus ook allemaal genept!

Sorry voor m'n negatieve toon, maar 't is gewoon zo ontzettend frustrerend!!!  :-[

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #7699 Gepost op: 13-02-2003, 22:37:07 »
snap helemaal wat je bedoelt hoor, zie topic dat robbie heeft gemaakt (mijn balvang avontuur), ook bij ons is die bal niet gevallen, maar bij andere wel.
en ja ik was zon type die dus vanaf 20.00 naar die bal heeft zitte staren  :o ??? :-\

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje