Jeeeeeeeeej mn boekverslag is af!!!
doet me eraan denken: waarom doet die stomme printer het niet?! aha dat hielp...Ik had vandaag weer 8 lesuren, waaronder 3 wiskunde (ik snap echt geen zak van jullie schoolsysteem, om 9u zijn jullie nog thuis en om 15u zijn jullie soms al terug)
oh, haha, ja, dinsdags hebbik idd een korte dag, maar das gwoon standaard op dinsdag, eerste 2 uur vrij en na het zesde uit...
Dit jaar heb ik sowieso nog maar weinig uur, nl van ieder vak 2 uur, en ik heb negen vakken dus dat is 18, plus iedere dag een a-uur, dus dat wordt 23, alleen heb ik ook nog 1 dubbeluur, dus dat ik zowel Frans als scheikunde heb, dus heb ik in totaal maar 22 lesuren... en nog wat tussenuurtjes dan. Maar vorig jaar en het jaar daarvoor zat ik ook wel heel vaak heel lang op school hoor. Goh, boeiend verhaal not maar ja.
Sneeuwvloktheorie van Koch heb ik nog nooit van gehoord
(is dat wisk A of B?) maar ik geloof dat ik daar wel blij om mag zijn...
Wij schijnen tegenwoordig bezig te zijn met kansberekeningen bij wiskunde, maar ik loop een hoofdstuk achter...
Veel plezier morgen bij dat toneelstuk Debbie!! Lucifer, uit 1654.. poeh... nou we horen wel hoe het geweest is he?! Ik heb net dat boekverslag ook gemaakt over een toneelstuk uit de 17e eeuw, maar dan niet van Vondel maar van P.C. Hooft, maar die staat hier op dezelfde bladzijde in mijn literatuurboek
.
Zo de printer begint nu eindelijk eens aan bladzijdje 2... pff hoe lang gaat dat wel weer niet duren... Ik heb toch maar liefst weer 5 kantjes vol weten te typen
jaja en helemaal zelf hoor, want ze hadden op internet niet eens een samenvatting van dit boek
('Theseus en Ariadne'). Maja maakt niet uit, dat was niet zo moeilijk, en de rest eik ook niet want er staat een inleiding in van meer dan 40 blz waarin het thema hemaal wordt uitgelegd enzo... Magoe... ik ben iig weer klaar!!
Hoe laat is het... hmmm... naja ik ga maar eens naar bed, morgen eerste uur bio met die leuke (not) invalleraar die mij niet bepaald zo aardig vindt geloof ik... Tsja wat wil je, als er op een dinsdag zoveel belangrijke dingen gebeuren moet je die toch op woensdag tijdens het eerste uur aan de vrienden meededelen, of niet?!
Maar die man kent ook echt geen Nederlands, vandaag kregen we een stencil van m met bronnen uit het bioboek "biologie voor jou
w" zoals hij het erop het geschreven!!!
arghhhh whrl, vreselijk, das voor mij echt zoiets als zon nagelgekras over een schoolbord zeg maar
. Maar ja je kunt moeilijk voor zijn ogen dat stencil over de bouw van de spieren gaan verscheuren...
hahaha
nou welterusten iedereen, tot morgenmiddag, jeeej, morgen weer woensdag!!
liefs,
Annemieke