Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2546685 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7660 Gepost op: 11-02-2003, 20:07:42 »
Poehoe wat een geregel voor het Tikibad. Maar stiekem vind ik het natuurlijk helemaal niet erg dat ik daarom weer een half uurtje met die vriend aan de lijn moet hangen ;). Nu is het iig wel duidelijk, dus ik hoop dat de anderen het zo niet erg vinden... :-[

Mn boekverslag is nog steeds niet af, blegh... (tsja... msn is best wel heel erg afleidend... ::)) Dus dat ga ik nu nog maar ff doen...

Hoe was je sporten vanavond Han?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7661 Gepost op: 11-02-2003, 22:21:26 »
Jeeeeeeeeej mn boekverslag is af!!! doet me eraan denken: waarom doet die stomme printer het niet?! aha dat hielp...

Citaat
Ik had vandaag weer 8 lesuren, waaronder 3 wiskunde (ik snap echt geen zak van jullie schoolsysteem, om 9u zijn jullie nog thuis en om 15u zijn jullie soms al terug)
oh, haha, ja, dinsdags hebbik idd een korte dag, maar das gwoon standaard op dinsdag, eerste 2 uur vrij en na het zesde uit...
Dit jaar heb ik sowieso nog maar weinig uur, nl van ieder vak 2 uur, en ik heb negen vakken dus dat is 18, plus iedere dag een a-uur, dus dat wordt 23, alleen heb ik ook nog 1 dubbeluur, dus dat ik zowel Frans als scheikunde heb, dus heb ik in totaal maar 22 lesuren... en nog wat tussenuurtjes dan. Maar vorig jaar en het jaar daarvoor zat ik ook wel heel vaak heel lang op school hoor. Goh, boeiend verhaal not maar ja.

Sneeuwvloktheorie van Koch heb ik nog nooit van gehoord :o ??? (is dat wisk A of B?) maar ik geloof dat ik daar wel blij om mag zijn... ;) Wij schijnen tegenwoordig bezig te zijn met kansberekeningen bij wiskunde, maar ik loop een hoofdstuk achter... ::)

Veel plezier morgen bij dat toneelstuk Debbie!! Lucifer, uit 1654.. poeh... nou we horen wel hoe het geweest is he?! Ik heb net dat boekverslag ook gemaakt over een toneelstuk uit de 17e eeuw, maar dan niet van Vondel maar van P.C. Hooft, maar die staat hier op dezelfde bladzijde in mijn literatuurboek ;).

Zo de printer begint nu eindelijk eens aan bladzijdje 2... pff hoe lang gaat dat wel weer niet duren... Ik heb toch maar liefst weer 5 kantjes vol weten te typen :) jaja en helemaal zelf hoor, want ze hadden op internet niet eens een samenvatting van dit boek :o ('Theseus en Ariadne'). Maja maakt niet uit, dat was niet zo moeilijk, en de rest eik ook niet want er staat een inleiding in van meer dan 40 blz waarin het thema hemaal wordt uitgelegd enzo... Magoe... ik ben iig weer klaar!!

Hoe laat is het... hmmm... naja ik ga maar eens naar bed, morgen eerste uur bio met die leuke (not) invalleraar die mij niet bepaald zo aardig vindt geloof ik... Tsja wat wil je, als er op een dinsdag zoveel belangrijke dingen gebeuren moet je die toch op woensdag tijdens het eerste uur aan de vrienden meededelen, of niet?! ::) Maar die man kent ook echt geen Nederlands, vandaag kregen we een stencil van m met bronnen uit het bioboek "biologie voor jouw" zoals hij het erop het geschreven!!! :o arghhhh whrl, vreselijk, das voor mij echt zoiets als zon nagelgekras over een schoolbord zeg maar ;). Maar ja je kunt moeilijk voor zijn ogen dat stencil over de bouw van de spieren gaan verscheuren... ::) hahaha

nou welterusten iedereen, tot morgenmiddag, jeeej, morgen weer woensdag!! :D

liefs,
Annemieke

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7662 Gepost op: 11-02-2003, 22:23:26 »
Dat verklaart dus ook de relatieve kalmte tijdens het belgische molseizoen hier :)

Ja idd, al weet ik eerlijk gezegd niet of er wel klasgenoten zijn die naar de Nederlandse series hebben gekeken.  :-\

Volgens mij weten heel veel Nederlanders niet eens dat De Mol ook in Belgie wordt uitgezonden. Of weten ze niet dat 't gewoon op TV1 wordt uitgezonden en wij 't dus ook gewoon kunnen volgen. Of ze denken er gewoon niet aan om ook 'ns naar 'n Belgische zender te kijken, dus slaan ze die ook automatisch over als ze in de tv-gids kijken.  ;)

Hoe was je sporten vanavond Han?

Ik ben net pas terug van danstraining, want 't liep weer 'ns uit. We zijn hard aan 't trainen voor de voorrondes van de Nederlandse kampioenschappen op 23 maart. We moeten dit jaar verplicht in de A meedoen, omdat we vorig jaar in de B 'n te hoog cijfer hadden gescoord. De A is dus gewoon de absolute top wat jazz-dans betrefd, dus ik vrees dat 't niks gaat worden met ons. Onze dans gaat namelijk nog helemaal niet goed... :-[

't is echt rustig zeg! Ben ik bijna 2 en 'n half uur weg, is er maar in 2 topics in 't VRT forum wat gepost!  :o

Nou ja, ben ik wel weer snel klaar met bijlezen!  :)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7663 Gepost op: 11-02-2003, 22:39:46 »

Sneeuwvloktheorie van Koch heb ik nog nooit van gehoord :o ??? (is dat wisk A of B?) maar ik geloof dat ik daar wel blij om mag zijn... ;) Wij schijnen tegenwoordig bezig te zijn met kansberekeningen bij wiskunde, maar ik loop een hoofdstuk achter... ::)

Veel plezier morgen bij dat toneelstuk Debbie!! Lucifer, uit 1654.. poeh... nou we horen wel hoe het geweest is he?! Ik heb net dat boekverslag ook gemaakt over een toneelstuk uit de 17e eeuw, maar dan niet van Vondel maar van P.C. Hooft, maar die staat hier op dezelfde bladzijde in mijn literatuurboek ;).

...samenvatting van dit boek :o ('Theseus en Ariadne')...

... Maar die man kent ook echt geen Nederlands, vandaag kregen we een stencil van m met bronnen uit het bioboek "biologie voor jouw" zoals hij het erop het geschreven!!! :o arghhhh whrl, vreselijk, das voor mij echt zoiets als zon nagelgekras over een schoolbord zeg maar ...

Wiskunde b (6uur), de a was mij net iets teveel :) kansberekeningen hebben we vorig jaar gekregen maar aangezien jij in je laatste jaar zit zal dat wel iets anders of hoger zijn.

Hopelijk wordt het stuk goed morgen idd ! P.C. Hooft? Die zien we dit jaar nog in Nederlands. Interessante man lijkt me, kzou ook zo willen kunnen schrijven...

Theseus en Ariadne zei je? Zalig toch??? Heb ik vorig jaar een toneelstuk van gezien en iets van gelezen ! Das toch met haar draad in het doolhof vd minotaurus hé? of niet?

En ik haat het ook als ze jou met een w schrijven ! Het verschil tss bezittelijk en persoonlijk voornaamwoord schijnt moeilijk te zijn.

Enfin, voor zover mijn overeenkomsten met Annemieke's post,ik ga me eens ingraven  ;)

:-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #7664 Gepost op: 11-02-2003, 23:26:46 »
Goedenavond allemaal,

Nou was ik vandaag toch al eerder online en laat ik nu gewoon vergeten om wat van me te laten horen in de bar :-\ Stom stom stom
Ik heb een tijdje nix van me laten horen. En een aantal van jullie hadden me zelfs al gemist, heb ik gelezen. Er is geen reden om je zorgen te maken. Ik ben gewoon een tijdje niet in staat geweest om op internet en dus op het forum te komen. Van het weekend was ik namelijk niet thuis en afgelopen gisteren heeft mijn zusje heel de dag de computer bezet gehouden, omdat ze vandaag een spreekbeurt had waar ze nog niks aan gedaan had.

Mijn weekend was niet zo bijzonder, ik heb het zaterdag wel naar mijn zin gehad met Annemieke (hoe kort het ook was). En zondag ben ik eens langs een goede vriend gegaan omdat ik dat al lang niet meer had gedaan. Ik had ook al heel lang geen "Magic" meer gespeeld dus dat was ook weer eens nodig.
(Even voor diegenen die niet weten wat "Magic" is. "Magic" is een kaartspel, waarbij je "spells" uitspeelt om je tegenstander te verslaan. Je spells zijn ook niet gratis, je moet een bepaald aantal landjes uit hebben liggen om een bepaalde "spell" uit te spelen.)

Gisteren en vandaag ben ik gewoon naar school geweest, hoe ziek ik ook was. En vandaag op school voelde ik me ineens een heel stuk beter. Nog niet helemaal fit, maar toch fitter.

Nu weten jullie dus wat ik heb uitgespookt de afgelopen drie dagen. Niet veel bijzonders dus.
Ik ga ook maar eens naar bed, maar ik moet alleen om half drie weer wakker worden om de videorecorders uit te zetten. Ik ben namelijk vannacht (eindelijk) maar eens die videoband voor AwelAwel aan het kopieren.

Weltrusten luitjes, Elmar

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

• Forumlid
« Reactie #7665 Gepost op: 12-02-2003, 13:58:11 »
 :o wow bijna 2u in de middag en der heeft vandaag nog niemand gepost?! Het is nochtans woensdag...

Ik moet (nadat ik bijgelezen heb of course ;) ) nog mijn latijn blokken en dan zorgen dat ik om 17:30 aant station sta om af te 'reizen' naar Gent naar het theater.

Voor de rest (nog) niks nieuws onder de zon (enfin ja, zon... mist eerder)

:-* A&K

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7666 Gepost op: 12-02-2003, 14:30:04 »
Succes met blokken vanmiddag en veel plezier in Gent vanavond A&K!  :)

Ik ben ook weer thuis van school. Gelukkig wat eerder dan verwacht, want er ging 'n les niet door. Verder is er vandaag bij mij niets noemenswaardigs gebeurd.

Ik ga snel bijlezen alvorens ik weer aan m'n huiswerk moet.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7667 Gepost op: 12-02-2003, 15:02:52 »
een aantal van jullie hadden me zelfs al gemist, heb ik gelezen.
::)

Zo, ik ben dus ook weer thuis, was wel weer gezellig dagje, en ook best wel nuttig. We hebben onze scheikunde po zo goed als af en ons profielwerkstuk ook, en iig weten we precies wat er nog gedaan moet worden. Die moeten dan ook wel allebei vrijdag ingeleverd worden, maar dat gaat dus wel lukken.

Vanavond cabaret, jeeej jeej :D. Heb dr echt weer heel erg veel zin in. Twas ook alweer zo gezelli gister aan de telefoon, dus nu fijn doorkletsen. Hm, mss zou ik ook eens wat tekst moeten leren, maja... ::) ;D
Ik moet eik ook snel mn tekst gaan leren voor mijn auditie morgen... :o jaja, ik ga auditie doen voor de zgn. Glamournight, das zo'n soort talentenjacht bij ons op school (geen wedstrijd hoor), voornl zang en muziek, maar dat kan ik niet, dus ik doe auditie met een toneelstukje, cabaretstukje, hoe je het moet noemen... heb ik iig ook al gedaan op de voorstelling van cabaret in juni, en later met het open podium in november nog eens. Je hebt altijd maar een kleine kans om door te komen, maargoed, ik hoop dat het leuk genoeg is...

Kga maar ff de huiskamer bijlezen en dan iets aan mn pws of scheikunde po doen of zow... Debbie veel plezier vanavond, als je dit nog leest tenminste...! Oja die Theseus en Ariadne waar ik vandaag dat boekverslag van het ingeleverd, zijn idd dezelfde van die mythe over de Minotaurus ja. Ja idd op zich wel leuk maar als het zo dwingend is, als die boekverslagen achter mekaar door enzow, pff, dan ist al meteen een stuk minder leuk hoor...

• Forumlid
« Reactie #7668 Gepost op: 12-02-2003, 15:52:56 »
ff kleine pauze om te zien wat er zoal gepost is  ;D
(en om te checken of het italiaanse meisje waarmee ik correspondeer nog niets gemaild heeft)

Kben er zeker van dat ik me ga amuseren hoor vanavond ;) gewoon zorgen dat we deze keer wèl het uur van de trein weten en de afstand naar het station goed kunnen inschatten  :)

Ben nu dus bezig met latijn (vergilius: 1e en 9e ecloge + 2e epode van horatius) en kheb geluk dat ik het al eens geblokt had want anders zou ik er niet meer geraakt zijn !!

Mijn zusje is zondag ook nog eens jarig dus dan moet ik nog aan een cadeau raken op de koop toe  :-\ mss ergens tussendoor... doet iemand iets speciaals op valentijn van jullie?

tot morgen probably ,  :-* A&K

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7669 Gepost op: 12-02-2003, 15:57:20 »
Mijn zusje is zondag ook nog eens jarig dus dan moet ik nog aan een cadeau raken op de koop toe  :-\ mss ergens tussendoor... doet iemand iets speciaals op valentijn van jullie?
neej... ::) jij??
succes met het zoeken van een cadeautje! Hoe oud wordt je zusje?

• Forumlid
« Reactie #7670 Gepost op: 12-02-2003, 16:10:05 »
neej... ::) jij??
succes met het zoeken van een cadeautje! Hoe oud wordt je zusje?

*negeer even het feit dat ik daarnet tot morgen zei*

ik? nee hoor  :P
[iedereen die Annemieke heet en ingelogd is als e leest mee en ALLEEN die ]
Je moet maar ff een pm sturen, dan vertel ik je het wel, maar dat zal pas morgen zijn dan ;)
[/iedereen die Annemieke heet en ingelogd is als e leest mee en ALLEEN die ]

Daisy (Debbie en Daisy, isn't it cute?  ;D) wordt er 14, nu nog iets vinden voor die leeftijd :)

Tot morgen  ;D  :-*

« Laatst bewerkt op: 13-02-2003, 21:22:12 door Alive and Kicking »

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #7671 Gepost op: 12-02-2003, 16:14:02 »
Hmmm, ik heb een paar vriendinnen beloofd dat ik ze een leuk valentijnspresentje geef, maar niet echt iets noemenswaardig verder... ::)

Take a glorious bite out of the whole world

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7672 Gepost op: 12-02-2003, 20:13:42 »
Hoi,
Ik ben er weer. Gisteren weer eens problemen met Essent. Soms krijg ik er echt wat van.

Op mijn werk kijkt een collega ook naar de mol. Hij komt uit belgie en woont daar ook nog steeds. Hij heeft de voorpagina van een of andere krant meegnomen met alle foto's er op. Die hebben we midden in het kantoor opgehangen, zodat we er goed naar kunnen kijken. De afvallers zijn natuurlijk doorgestreept. Andere collega's (we zitten daar met zo'n 20 personen) vragen constant wat de mol is. Ik kan dus veel reclame maken voor de Nederlandse versie. Ben benieuwd of er dan wat meer mensen gaan kijken.

Verder heb ik niet zo veel te melden. Morgen is mijn laatste dag en dan heb ik al weekend. Heerlijk, ik heb vrijdag ADV. Luxe he?

Even checken wat er verder nog voor nieuwtjes zijn.

@E: ik zag ook een fout in jou post (die waarin je klaagt over de spelling van je leraar). Je mag hem zelf zoeken  :P

Groetjes Ovide

Ps: ik ben weer begonnen met sporten, goed he!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7673 Gepost op: 12-02-2003, 20:24:52 »
hoi mensennnnnnnnn

alles goed? met mij gaat het wel hoor! Rick ligt net lekker in bed, even de okki voorgelezen, en ik hoop dat hij gaat slapen nu...

heey dis een bar toch? heeft er nog ie,mand een spaatje blauw voor mij :-D

liefsssssss julia

always look on the bright side of life

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #7674 Gepost op: 12-02-2003, 20:47:22 »
Alsjeblieft, ik trakteer.
Iemand anders nog wat?

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7675 Gepost op: 12-02-2003, 22:22:01 »
Haihaiiiiii
Er was vanavond een of andere voorlichtingsavond ergens in Gouda waar de helft van mn cabaretgroepje zo nodig naartoe moest :( dus die waren al voor zeven uur weg :o en toen waren we nog maar met zn vieren, en tja, dat druppelt dan ook langzaamaan zo weg, dus ik was ook alweer rond half negen thuis :'(. Maja toen kon ik nog de herhaling van Idols kijken. Mijn regisseur van cabaret (die ook Hind nog steeds zangles e.d. geeft) zat in het publiek, naast de ouders van Hind, met zo'n pruik op en een tijgerprintbroek aan, hahaha!! Gelukkig dat ie het net ff gezegd had, nu zag ik hem idd zitten ;D.

Ik mocht idd wat spullen lenen voor mijn auditie morgen. Hrm ben benieuwd of ik het wel ken... :-[

@E: ik zag ook een fout in jou post (die waarin je klaagt over de spelling van je leraar). Je mag hem zelf zoeken  :P
( ::))
ow... :-[ hrm... eens even kijken... moet wel snel weer van de comp af hoor, hmmm... bedoel je dat "het" dat "had" moet zijn? (swwy ik kan het niet kopieren, de compu doet raar...) Naja als het iets anders is zal het wel heel dom zijn en zo maar dat zie ik zo snel ff niet. Ja ok er staat "de vrienden" en daar bedoel ik "je vrienden" maar dat lijkt me wel duidelijk en als ik dat nu ga veranderen staat er nu pontificaal "laatste verandering toen en toen" onder dat iedereen denkt dat jij wel een enorme superfout hebt ontdekt... ;) (naja is mss ook wel zo maar die zie ik dus zelf ff niet)

Hrm, ik ben een beetje boos op mezelf, na Idols ben ik bij de tv blijven hangen en dat had ik niet moeten doen. Ik had nog iets aan school kunnen doen (jaaaaja het zal wel, optimistisch ::)) of tenminste iemand kunnen bellen, of mss ff kunnen forummen en/of msnen (nu is Daantje natuurlijk nét weer offline ::) :(), allemaal toch iig leuker en/of stukken nuttiger dan een btje saai tv kijken terwijl er toch niets boeiends op is. Maar goed. Ga nu dan maar eens douchen en naar bed denk ik zo. Morgen de eerste drie uur vrij... wat zal ik doen, vroeg opstaan en nuttige bezigheden gaan uitvoeren ( ??? of zowiets...) of toch maar eens gaan uitslapen...?

Gelukkig dat het wel weer goed met je gaat Julia! (Y) (<-- het msn-tekentje dan he)

tot morgen, liefs,
Annemieke

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7676 Gepost op: 13-02-2003, 14:44:10 »
Naja zeg :(. Vanochtend voordat ik naar school ging (kmoest om elf uur weg) ben ik hier nog ff langsgekomen en toen verbaasde ik me er al over dat er niemand meer na mij gepost had in de bar (daarom heb ik dus maar niets gepost, alleen mar een pm gestuurd...), maar nu ben ik alweer terug uit school en moet ik alsnog op mezelf reageren!
Ja dan heb ik dus weinig te reageren... Was wel weer gezelli op school, niet bijzonder of zo... Maar over ong anderhalf uur ga ik weer, dan heb ik die auditieeee...!!! Spannund. Heb op de fiets enzow nog tig keer mn tekst opgezegd in mn hoofd, dus daar zal het niet aan liggen, die ken ik wel :). Oww ik hoop echt dat ze het leuk genoeg vinden! Nu moet ik nog ff snel een soort 'mantel' zien te regelen (neem wel gwoon een ochtendjas of zow) maar hij moet ook nog eens te groot zijn, want er komt in voor dat ik daar over struikel. Nou jullie horen iig wel hoe het ging natuurlijk...! En over uhm een paar dagen of zo de uitslag (weet niet precies wanneer dat is, moek ff opzoeken...).
Nou nu heb ik toch echt helemaal niets meer te vertellen, hoop dat jullie nog iets posten, doeiiiii...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7677 Gepost op: 13-02-2003, 15:05:09 »
Heel veel succes met je auditie e! Ik hoop dat je ze helemaal verpletterd met je optreden!  ;)

Ik had vandaag maar 'n korte dag op school, want er viel weer vanalles uit. (de docenten moeten deze week aanwezig zijn bij veel afstudeerpresentaties en kunnen daarom dan niet op tijd terug zijn voor onze lessen...) Ik bleek vanmorgen dan ook veel te vroeg op school aanwezig te zijn en toen ben ik maar met 'n aantal klasgenoten wat gaan stadten. Daarna nog wat lessen had die allemaal niet bijzonder boeiend waren. We hadden ook weer Duits, echt enig! (maar niet heus  :P ) We moeten weer leren hoe we 'n sollicitatiebrief en zo moeten schrijven en we moeten ook presentaties gaan houden in 't Duits. En dan ook nog over zulke saaie onderwerpen als de conjunctuur van Duitsland.  :(

Och ja, hopelijk blijkt 't de komende weken allemaal mee te vallen. Ik ga 'ns m'n boeken en aantekeningen van Duits op 't VWO zoeken. Misschien dat ik daar nog wat nuttige dingen vind, die ik nu weer kan gebruiken.  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7678 Gepost op: 13-02-2003, 15:24:28 »
Thnx Han!!!

Jij succes met je Duits, zo vervelend zal het toch niet zijn? En iig is het zo te horen wel weer gezellig met je klasgenoten!! (als je samen naar de stad gaat...) Dat lijkt me toch ook heel belangrijk... en de rest zal dan vanzelf vast wel meevallen ;).

Ik denk dat ik maar even ga bijlezen voordat ik zenuwachtig naar school ga fietsen :). Hm, eik moet ik nog wel wat aan scheikunde po en pws doen, maja... ::)

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #7679 Gepost op: 13-02-2003, 15:51:53 »
@Han13 In het Duits? vanwege de Duitse studenten? Kunnen die geen Engels?  ::) Ze moeten hier op de UT echt niet met Duits aankomen...  :o
Er worden hier wel een aantal vakken volledig in het engels gegeven voor buitenlandse studenten. Heb er een paar gevolgd. Ik vond het erg leuk om met buitenlanders om te gaan. Bij het laatste vak moest ik samen met een amerikaanse studente opdrachten maken.

@e Veel succes met auditie!

Vandaag had ik ook een korte dag. Had een college over "Recoverable Manufacturing Systems" (=productieprocessen van recyclebare producten). Normaal gaat een proces van grondstof tot eindproduct, maar bij nu gaan producten terug en krijg je kringlopen. Erg lastig te organiseren. Er is nog maar weinig over bekend en zeker een toekomstuitdaging voor veel bedrijven i.v.m. milieu en schaarste aan grondstoffen.

Vanavond ga ik naar een verjaardag van een studievriend. Hij gaat binnenkort afstuderen. We hebben een "afstudeeroverlevingspakket" gekocht. We hebben er een pak koffie(Max Havelaar uiteraard!), drop, sterke drank, vitaminedrankjes, ontbijtrepen en een fles Cider in gedaan. :)