Dan kom ik maar weer effe langs zo tussen 't huiswerk door.
Ik had vandaag zoiets grappigs in de les. We hadden 'n les over managementvaardigheden van 'n wat jongere man van 'n extern bureau dat door de school ingehuurd is om deze lessen te geven. We hadden dit soort lessen (interviewen, communicatie, presenteren, sollicteren enz.) altijd van 'n hele leuke docent, maar die is helaas vertrokken naar 'n andere school. Vandaar dan deze vervanger van 'n extern bureau. Volgens mij komt deze man oorspronkelijk uit Belgie, maar woont hij sinds 'n aantal jaren hier in Nederland. Hij heeft namelijk nog zo'n leuk Belgisch accent.
Maar nu komt 't: we moesten allerlei raadsels oplossen om er achter te komen welke vaardigheden we hadden. Een van de raadsels was 't raadsel met de lamp en de drie schakelaars uit De Mol dat Stijn moest oplossen in de eerste aflevering. Natuurlijk wist ik 't antwoord, maar ik heb er maar niet erbij gezegd dat ik 't van De Mol had. Iedereen in de klas vond 't supergoed van me, want zelf waren ze nog niet op die oplossing gekomen.
Misschien klinkt 't niet zo grappig, maar ik had er iig veel binnenpret van. Ik wilde die man nog vragen of hij ook naar De Mol keek, maar dat heb ik maar niet gedaan omdat ik bang was dat hij me heel vreemd zou aankijken.
Blijkt trouwens ook maar weer dat niemand uit m'n klas naar De Mol kijkt. Wel jammer, maar 't is niet anders. Gelukkig heb ik jullie allemaal waarmee ik 't programma wel kan delen.
Zo, nog effe bijlezen op 't VRT-forum en dan ga ik maar weer voor school aan de slag. Ik moet vanavond namelijk ook nog trainen, dus dan heb ik ook al geen tijd...