Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2546695 keer)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7640 Gepost op: 10-02-2003, 19:53:47 »
Heeeeeey mensen!

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties! Ik heb echt veel steun aan jullie, dat meen ik serieus! Ik moet het gewoon ff kwijt weet je, zoals vanavond moest ik helemaal alleen fietsen door het donker en kom ik ook nog helemaal alleen thuis, dat vond ik naar barry had het licht laten branden maar dat wist ik niet, krijgt meteen van die waanideen he?

maja...zo is het nu eenmaal he hahahaha ;D

dikke kusssssss julia

always look on the bright side of life

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7641 Gepost op: 10-02-2003, 20:04:08 »
Pino gewoon ff kijken op bioscoop.nl ofzow

Ja juul lijkt me ook eng zo als je alleen naar huis moet fietsen in t donker...net als zoiets is gebeurd! Al cursus zelfverdediging genomen? Dat helpt echt wel, en nog nuttig ook, al weet je nooit wat je kan doen in zo'n eng geval. Naja sterkte ermee!

Fijne avond!
En trouwens om t hier ook maar ff over demol te hebben...wie gaat er volgens jullie uit volgende keer?
 :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7642 Gepost op: 10-02-2003, 20:10:19 »
hahaha zelfverdediging ik ga gewoon bovenop ze zitten ahahah dan zijn ze plat ;D hahaha honderd kilo bovenop ze (ja er zijn er weer twee af!) daaar kan een normaal mens niet tegen hahahaha ;D

en de mol...hmmm wie er uit gaat...moeilijk moeilijk...ik denk dat inge er binnenkort uit gaan omdat die heel erg verdacht wordt gemaakt...

en dan blijft marc over als mol hahahah

kussss julia

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7643 Gepost op: 10-02-2003, 20:13:43 »
Hoi luitjes,

Julia, wat erg. Ik had het al op tv gezien en wilde je er nog over vragen, maar je was al een tijdje niet langs gekomen ivm drukte in het huis enzo. Lijkt me raar als er zoiets in je buurt gebeurd. Met kerst is hier een man vermoord. Waarschijnlijk door de ex van zijn vriendin (dat zijn ze nog aan het uitzoeken). Ik kende die jongen niet, maar een heleboel mensen die ik ken wel. Een vriend van mijn vriend was zelfs een van zijn beste vrienden (mmm rare zin). Het is allemaal al zo erg en ze werden ook nog eens verhoord op het politiebureau. Blijkbaar zijn ze ook bedreigd door anonieme mensen aan de telefoon.

Nou ja, sterkte in ieder geval. Wat vindt Rick er eigenlijk van? Snapt hij wat er gebeurd is?

Nou beetje sombere post. Enhet is nog wel mijn 1000ste. Eigenlijk wel reden voor een feestje. Ah, misschien een andere keer, als iedereen vrolijk is.

Ik ganog ff bijlezen op het Belgische forum.

Toedels, Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Ellen

• Forumlid
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #7644 Gepost op: 10-02-2003, 21:00:49 »
Met de groeten van John en de kleine....
« Laatst bewerkt op: 10-02-2003, 21:04:34 door Ellen »
Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7645 Gepost op: 10-02-2003, 21:02:31 »
ja, het is raar en dan te bedenken dat ik donderdag nog met haar heb gesproken... en vrijdags was ze er niet meer...erg raar...maja dat is ook met mensen die gewoon doodgaan zoals de oom van mijn vriend, donderdagmiddag bel ik nog met hem en vrijdagavond issie dood...

ja rick, die snapt het wel eerst wist hij alleen dat de ouders van laisha dood waren maar daarna hoorde hij het op omroep flevoland. Toen zeiden ze ook vermoord enzo. (zaggie nog de moeder van zijn 'vriendin' want die woont er tegenover) Toen vroeg hij ernaar en toen heb ik gezegd net zoals in baantjer, gaan de politiemannen het proberen op te lossen hahaha , ja wat moet je dan zeggen ??? 8) ;D

maja, heb trouwens vandaag de brief gehad en er zijn mensen aanwezig om over het voorval te praten...

mjah...wat heb je eraan...zij kunnen het toch niet oplossen toch?

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7646 Gepost op: 10-02-2003, 21:03:54 »
OVIDE:

GEFELICITEERD MET JOUW 1000E POST! (1001 INMIDDELS)

kusssss julia :-*

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7647 Gepost op: 10-02-2003, 21:20:27 »
Héééé Ellen wat leuk !!
Noemt het kindje Flin? dat staat toch bij die foto hè? ik kan het niet meer zien nu ik dit hier schrijf

Hoe kom je daaraan? (sorry als het domme vragen zijn, maar ik ben nu éénmaal niet altijd mee met wie wie kent enzo  ::))

banaan begint met een b, soms met een s

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7648 Gepost op: 10-02-2003, 21:33:33 »
Ja leuke foto he! Ik had hem ook al gezien  :D
Kindje idd Flin, aparte naam maar wel leuk vind ik!

Ow ik heb spierpijn... :-\
 :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Ellen

• Forumlid
« Reactie #7649 Gepost op: 10-02-2003, 21:38:06 »
Zijn zoon heet idd Flin, echt wel een aparte naam ja, maar wel leuk...
Hij had me die foto gisteren gemeeld maar wou eerst toestemming vragen em te posten en die kreeg ik dus net dus zodoende, groetjes weer!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7650 Gepost op: 10-02-2003, 21:46:37 »
haaihaai!

Juul, wat verschrikkelijk! t is altijd heel erg, maar als het dan zó dichtbij komt :o
Ik heb het ook niet op journaal gezien ofzo, maar iig heel veel sterkte ermee :-* :-* :-*

Enne wat un leuke foto Ellen! Hij is egt cute (John dan he?! ;) ) het babytjuh ook wel! ahh :-*
sorry Shadia, daar ga je (als 8ergrond) ::)

Had vandaag niet egt mn dag, niet egt un reden voor. Gewoon chaggereinig (oke, en hoe schreiv je dat?) Maar later was ut wel wat leuker op sgool...
Was wel un half uur te laat bij frans, moest mn tweede stempel halen. En nu mag k dus hele jaar nie meer te laat kome, anders nablijve :-\ Zal me wel niet gaan lukken...

Nog un fijne avond iedereen!
xxxx @miesh

« Laatst bewerkt op: 10-02-2003, 21:48:11 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

• Forumlid
« Reactie #7651 Gepost op: 10-02-2003, 22:02:35 »
chagrijnig  ;)
het is nochtans geen volle maan

echt cute foto gewoon ! zowel de baby als john :) niemand connecties met George? Die was zo geweldig  ::) *zucht*

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7652 Gepost op: 10-02-2003, 22:30:08 »
Wat 'n schattige foto Ellen! Hoe oud is Flin op deze foto? John ziet er echt uit als de gelukkigste papa van de wereld.  :)

Ovide, nog gefeliciteerd met je 1000ste post!  :-*

« Laatst bewerkt op: 10-02-2003, 22:32:06 door Han13 »

Offline Ellen

• Forumlid
« Reactie #7653 Gepost op: 10-02-2003, 22:33:40 »
Geen idee hoe oud ie op de foto is, hij zal nu 3 of 4 maanden oud zijn?
John ziet er idd echt heel trots uit, vind het een hele gave foto...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7654 Gepost op: 11-02-2003, 09:11:42 »
Ja echt superlieve + -schattige foto!! :D Wat leuk zeg!

Ik ga nu snel ontbijten en aankleden en naar school... ::) doeiii tot vanmiddag...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7655 Gepost op: 11-02-2003, 15:34:33 »
Nou zeg, niemand heeft meer gepost na mij... waar zijn jullie allemaal...??

ik ga maar weer eens even een boekverslag maken...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7656 Gepost op: 11-02-2003, 16:13:08 »
Dan kom ik maar weer effe langs zo tussen 't huiswerk door.  :)

Ik had vandaag zoiets grappigs in de les. We hadden 'n les over managementvaardigheden van 'n wat jongere man van 'n extern bureau dat door de school ingehuurd is om deze lessen te geven. We hadden dit soort lessen (interviewen, communicatie, presenteren, sollicteren enz.) altijd van 'n hele leuke docent, maar die is helaas vertrokken naar 'n andere school. Vandaar dan deze vervanger van 'n extern bureau. Volgens mij komt deze man oorspronkelijk uit Belgie, maar woont hij sinds 'n aantal jaren hier in Nederland. Hij heeft namelijk nog zo'n leuk Belgisch accent.

Maar nu komt 't: we moesten allerlei raadsels oplossen om er achter te komen welke vaardigheden we hadden. Een van de raadsels was 't raadsel met de lamp en de drie schakelaars uit De Mol dat Stijn moest oplossen in de eerste aflevering. Natuurlijk wist ik 't antwoord, maar ik heb er maar niet erbij gezegd dat ik 't van De Mol had. Iedereen in de klas vond 't supergoed van me, want zelf waren ze nog niet op die oplossing gekomen.  ;D

Misschien klinkt 't niet zo grappig, maar ik had er iig veel binnenpret van. Ik wilde die man nog vragen of hij ook naar De Mol keek, maar dat heb ik maar niet gedaan omdat ik bang was dat hij me heel vreemd zou aankijken.  ;)

Blijkt trouwens ook maar weer dat niemand uit m'n klas naar De Mol kijkt. Wel jammer, maar 't is niet anders. Gelukkig heb ik jullie allemaal waarmee ik 't programma wel kan delen.  :)

Zo, nog effe bijlezen op 't VRT-forum en dan ga ik maar weer voor school aan de slag. Ik moet vanavond namelijk ook nog trainen, dus dan heb ik ook al geen tijd...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7657 Gepost op: 11-02-2003, 17:57:14 »
Pino gewoon ff kijken op bioscoop.nl ofzow
Ik weet wel wát er draait, maar ik wilde eigenlijk weten wat de moeite van het aanzien waard is  :). (Maar ws gaan we toch niet naar de bios... :-X)

Wat leuk die foto van John met zoontje. Lief hoor!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7658 Gepost op: 11-02-2003, 19:59:32 »
Ik weet wel wát er draait, maar ik wilde eigenlijk weten wat de moeite van het aanzien waard is  :). (Maar ws gaan we toch niet naar de bios... :-X)

Owwww oke, nee dan weet ik niks  ::) :P
Weet je wat je wel gaat doen dan?  :D

• Forumlid
« Reactie #7659 Gepost op: 11-02-2003, 20:05:48 »
Blijkt trouwens ook maar weer dat niemand uit m'n klas naar De Mol kijkt. Wel jammer, maar 't is niet anders. Gelukkig heb ik jullie allemaal waarmee ik 't programma wel kan delen.  :)

Dat verklaart dus ook de relatieve kalmte tijdens het belgische molseizoen hier :) Wat moet je ongelooflijk slim geleken hebben !! niet dat ik daar aan twijfel hoor, maar tov de anderen moet het wel ff: wow geweest zijn  ;D

Ik had vandaag weer 8 lesuren, waaronder 3 wiskunde (ik snap echt geen zak van jullie schoolsysteem, om 9u zijn jullie nog thuis en om 15u zijn jullie soms al terug) en het laatste uur was echt hectisch ! We kregen een sneeuwvloktheorie van Koch uitgelegd maar er liep wat fout en dan moesten we die fouten gaan verbeteren en waren zowel de leerkrachten als wij in de war !! echt ingewikkeld met a/3³ maal kwenie oelange breuken derachter...kstond er rood van :)

naja... morgen ga ik naar het toneelstuk 'Lucifer' van Vondel in Gent, dus ik zal morgenmiddag mss nog wel eens langskomen maar ik moet ook ng blokken voor mijn sb latijn... je zal wel zien  ;)

:-* A&K