Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2547272 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7620 Gepost op: 9-02-2003, 21:09:03 »
Volgens mij is dit een stille hint richting Breda... ;D

Heb Elmar trouwens al een tijdje niet meer gezien hier?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7621 Gepost op: 9-02-2003, 21:11:02 »
Wie moest er aan mij denken toen Marc 'alive and kicking' zei?

ahhh wat lief van jullie  :P  ;D  ;)
haha, ik dus ook! Ik zei al tegen mn broer: eej, dat zal Debbie leuk vinden. Hij zo: oh, die van het forum bedoel je?

Jaja, je bent beroemd hor :P ;D

enne E, ik begrijp je frustratie wel hor :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7622 Gepost op: 9-02-2003, 21:25:09 »
Dat is vervelend e!  :-[

Ook ik zat net weer 'n tijd te balen, want internet deed 't weer 'ns niet. Ik word erg stapelgek van dat Essent.   >:(  Hopenlijk blijft internet 't doen voor de rest van de avond...

Ik moest idd aan jou denken A&K! Ik begon echt kei hard te lachen en m'n moeder maar vreemd kijken, omdat ze niet begreep wat er nu zo grappig was.  ;D

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7623 Gepost op: 9-02-2003, 21:35:29 »
Nou ik zie net dat dit mn 999ste post is. Wel grappig vind ik. De 1000 ste bewaar ik wel tot morgen. Dan maken we er een feestje van in het kasteel van Daan.
Tot morgen, slaap lekker en droom niet te veel van mollen!

Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7624 Gepost op: 9-02-2003, 21:42:12 »
Truste ovide!  :)

Ik vind dat 't aardig rustig is op 't VRT-forum. Er is toch veel gebeurd deze aflevering zou ik zeggen, maar blijkbaar heeft niemand echt veel te melden.  :-\

Ik blijf nog effe hangen en dan ga ik vanuit m'n bed de aflevering nog 'ns bekijken. D'r gebeurde zoveel dat ik 'm gewoon gelijk nog 'n keer moet zien!  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7625 Gepost op: 9-02-2003, 21:50:00 »
Volgens mij is dit een stille hint richting Breda... ;D

Heb Elmar trouwens al een tijdje niet meer gezien hier?
was een schreewende hint richting dat andere Breda ja... maar voor ik dat kon posten werd er al gehoor aan gegeven :). Jammer genoeg altijd weer van die vervelende ouders die dan boos gaan kijken dusja daarom ben ik nu al weer hier...

heeeeej nu gaat mn mobiel weer... :D nog ff doorpraten....

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7626 Gepost op: 9-02-2003, 22:07:48 »
wat lief van jullie dat jullie allemaal aan mij moesten denken  ;) menige moeders zullen raar gekeken hebben  ;D zeker omdat marc dan ook mijn mol is  ;D

banaan begint met een b, soms met een s

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7627 Gepost op: 10-02-2003, 10:28:58 »
wat lief van jullie dat jullie allemaal aan mij moesten denken  ;) menige moeders zullen raar gekeken hebben  ;D zeker omdat marc dan ook mijn mol is  ;D

Nou! ik moest dus ook meteen aan jou denken! hahahaha stille hint richting jou  ;D ;D

always look on the bright side of life

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7628 Gepost op: 10-02-2003, 10:36:11 »
heey mensen, ik heb jullie verwaarloosd, ik weet het.

Ik kom hier ook alleen als ik jullie nodig heb ;)

Neej ik ben ff van slag, er is hier iets ergs gebeurd afgelopen vrijdagmorgen...

Er zijn twee mensen vermoord in mijn wijk, een rijtje verderop. Het waren de ouders van een kind die bij rick op school zit, ook in groep 3. Verder weten ze niks. De beste vriendin van de dochter van de vermoorde moeder zit bij mij zoontje in de klas. Ik liep wel eens met die moeder mee en dus ook met die moeder, want zij liepen altijd samen. Donderdagochtend zijn we nog samen richting huis gelopen en vrijdagmorgen was ze vermoord...lekker luguber allemaal, maar ik moest het ff kwijt...Z weten verder nog niks van wat er verder allemaal gebeurd is, maar je kan begrijpen dat ik nu alles potdicht heb nu (fort knox) en bij elk geluidje mijn oren spitsen(ik heb drie katten, dus die zijn het de hele tijd, maar toch)

dat moest ik ff kwijt

heb wel de mol gekeken hoor gisteren! ff afleiding:s

kusssss julia

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7629 Gepost op: 10-02-2003, 10:38:27 »
ow, vind net dit berichtje bij omroep flevoland...

School

Basisschool Het Palet heeft aan de kinderen van groep 3 vrijdagmiddag een brief meegegeven. De ouders worden in deze brief geattendeerd op de moord op de moeder van een 7-jarige leerlinge en de partner van de moeder.

Volgens directeur Bob Kos is er in de klas van deze leerling gesproken over wat er is gebeurd. Hij hoopt dat de kinderen, mede dankzij de brief, thuis de ruimte krijgen over hun ervaringen te praten.

Directeur Kos weet nog niet op welke manier de school de komende week aandacht schenkt aan de moord in de buurt. Als mogelijkheid noemt hij het opstellen van een tafeltje in de klas, waar kinderen tekeningen en andere dingen voor hun klasgenootje op kunnen leggen

die brief heb ik overigens niet gezien, terwijl rick wel in groep drie zit op die school...het is dat mijn vriend het nieuws keek...

kusssssss

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7630 Gepost op: 10-02-2003, 10:46:05 »
Sow Julia wat erg!! Ongelofelijk... en het lijkt wel of jij telkens maar weer met zulke ellende te maken krijgt... :S :-\ Heel veel sterkte!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7631 Gepost op: 10-02-2003, 10:51:58 »
ja, ach, life ain't easy, misschien is het wel goed dat ik het ben die het meemaakt, ik kan er tenminste rustig bij blijven, anderen misschien niet...Ik denk altijd maar, dingen gebeuren, leven gaat zoals het gaat, en soms is het evr van je bed show en andere momenten dichtbij, maar het leven gaat door....totdat het jouw tijd is. En tot die tijd kan je beter het beste van het leven maken en flink veel lachen, want van huilen is nog nooit iemand gelukkiger geworden denk ik maar, tenminste, als het gaat om huilen van verdriet.

oke genoeg gezwatst hahahaha keep on smiling ;D :D :) 8) ::) :-* ;D

kusssss julia

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7632 Gepost op: 10-02-2003, 10:55:54 »
Zo echt knap van je dat je zo kunt reageren Juul! Ja, zit wat in maar blijft mss moeilijk he... succes ermee ;)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7633 Gepost op: 10-02-2003, 11:02:15 »
Ik denk trouwens dat anderen ook wel veel van dit soort dingen hebben, maar  die praten er misschien niet over? ik praat er altijd over, tenminste over dit soort dingen, dan is het eruit snap je?

anderen verwerken het misschien anders?

liefssss julia

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #7634 Gepost op: 10-02-2003, 11:28:44 »
Heh Juul, bah, wat naar :(
Zoiets komt nu wel erg dichtbij...  Ik heb wel zoiets pas op tv gezien, misschien was dat idd wel bij jullie. Nou ja, als je wat kwijt moet dan vertel je het maar hoor, maak van je hart geen moordkuil!

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7635 Gepost op: 10-02-2003, 13:15:48 »
juul, wat erg. k heb dat op tv gezien, maar als het zo dichtbij komt moet het inene wel heel erg zijn zeg  :'(

wel goed dat je dr over praat hoor, dat lucht meestal alleen maar op en is beter dan wanneer je het allemaal voor jezelf houdt. veel sterkte!

A&K, k moest ook aan jou denken, k vond t wel lol :D t is idd erg rustig op t VRT forum, denk dat dat de hele serie wel zo blijft eigenlijk. bij de nederlandse zal dr wel weer wat meer animo zijn denk k. k ga nu weer want ik ga zo sporten. k heb het n beetje druk met allemaal dingetjes dus zal wel niet zo heel veel op t forum komen denk k  :-\

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7636 Gepost op: 10-02-2003, 16:47:25 »
Goeiemiddag allemaal,

wat erg Juul wat er gebeurd is! Ik had 't eerlijk gezegd nog niet op tv gezien, maar ik heb 't erg druk gehad en heb daarom niet veel journaals e.d. bekeken. Ik vind 't erg knap dat je er zo mee om kunt gaan, want ik zelf ben veel emotioneler in dat soort situaties. Sterkte ermee!

Ik ben eindelijk terug van school. De dag duurde me echt veel te lang. Ik had tussendoor nog 'n uurtje vrij en heb toen 'n computer opgezocht om wat te forummen. Helaas kreeg ik steeds allerlei foutmeldingen als ik in 't forum zat en kon ik daardoor nog niks bijlezen.  :-[

Dat ga ik nu dan maar 'ns doen. Volgens mij is er toch vrij veel gepost tijdens m'n afwezigheid, dus daar ben ik wel effe mee bezig...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7637 Gepost op: 10-02-2003, 18:56:13 »
Hallokidoki

Heeft er iemand nog een leuke bios-tip voor me? Ik ben géén James Bond liefhebber maar heb verder niet echt een idee van wat er verder nog draait op het moment.
En anders nog een leuke eet-tip? (Niet te ver van Eindhoven vandaan).
Jajaja, Pino gaat dit weekend de bloemetjes eens goed buiten zetten! ::)

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7638 Gepost op: 10-02-2003, 19:25:56 »
haiii

vraag geen films aan mij Pino... ::) :-[

Nou Han succes met bijlezen... ik ben vanmiddag een heel eind gekomen, maar heb daar nu uiteraard wel een beetje spijt van, want mn scheikunde po ga ik niet meer af krijgen voor morgen :-[ en nu ben ik natuurlijk ook toch weer veel te moe om dr nog echt aan te werken... zucht... ik heb echt nul komma nul discipline... ik had dus vandaag maar 1 uur les, hele dag verder thuis gezeten, maar natuurlijk NIETS aan school gedaan... ::) Nou ja behalve een Nederlands boekje uit de 17e eeuw gelezen... maar nog niet eens uit... Moet echt eens very vroeg naar bed vanavond, want ondanks dat ik gisteren dus de bijna de hele dag (haha, zo ong toch) geslapen heb, ben ik nu alweer moe. :( Naja... kzie wel...

Ben benieuwd of Ovide nog haar 1000e bericht komt neerzetten vanavond... ;)

liefs, Annemieke

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7639 Gepost op: 10-02-2003, 19:45:27 »
hoi

@juultjuh: wat erg voor je  :-\ ik zou ook bang zijn hoor moest ik in jouw plaats zijn, en wat erg voor dat kind dat het nu haar moeder en vader (?) zomaar kwijt is! Hopelijk heeft hij/zij het niet zien gebeuren  :-\

@e: gewoon ff doorzetten, je komt er wel hoor!
@Pino: kheb er geen idee van welke films er draaien eerlijk gezegd  :-\ kun je het nergens op internet vinden?

argh, kmoet nog een opdracht chemie maken en kheb er helemaal geen zin in! Ergens een grafiek maken ofzo maar tis al 2 jaar geleden ofzo dat ik nog met excell leren werken heb dusja  ::)

ik ga gewoon ff eerst bijlezen ;)  :-*

banaan begint met een b, soms met een s