Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2547264 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7600 Gepost op: 8-02-2003, 19:03:18 »
haiiiii hoe gaat het hier, ik ben terug uit Parijs (errug moe), was super, maar vertel er later wel meer over als jullie dat willen, ik ben nu net terug uit Breda van Daans voorstelling, was ook errug leuk maar wel heel erg kort en ik moest ook meteen weer weg :'( :'( magoe nu moet ik dus ook meteen weer weg, naar een verjaardag (argh eerst nog de was ophangen :( was ik nu maar direct vanaf het station naar die verjaardag gegaan ::))

doeiii

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7601 Gepost op: 8-02-2003, 19:17:39 »
hoooi !!
zorg maar dat je op tijd bent  ;) en vertel dan morgen alles van parijs en daan  ;)

ik ga naar het voetbal, kom mss vanavond nog ff langs  :-*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7602 Gepost op: 8-02-2003, 19:33:24 »
Nou blijkbaar heeft iedereen het erg druk, want er is maar weinig bezoek geweest in de bar.
E, ik ben heel benieuwd hoe Parijs was. En natuurlijk verwacht ik ook een recensie van de voorstelling van Daan.

Vandaag heb ik mn carnavalspak gekregen. Het is echt wel grappig en leuk geworden. Alleen de muts nog wat versieren en klaar. We hebbendus een jurk van felrose en turquoise bont, met wit bont afgezet. Witte mutsen (een beetje zoals Russische bontmutsen) en een tas van wit bont erbij. Dat wordt lachen. Ik hoop maar dat het een beetje koud wordt, anders zweten we ons kapot.

We waren dus zoals ik al eerder vertelde afgelopen donderdag in een huis gaan kijken. Het was echt een heel mooi huis en misschien gaan we wel een bod doen. Ik wordt er persoonlijk een beetje zenuwachtig van. Het gaat om zo veel geld en er wordt over gepraat alsof het allemaal niks is. Nou ja, nog maar een paar nachtje rustig erover slapen...

Vanavond natuurlijk weer Idols. Ik ben alleen thuis en ga er eens lekker voor zitten. Pizza staat in de oven, dus mn avondje begint dadelijk... 8)

Fijne avond allemaal!
Ovide (*zingt mee met een carnavals cd)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7603 Gepost op: 8-02-2003, 20:07:18 »
Goeieavond allemaal,

Ik heb de hele dag gewerkt en kon daarom helaas niet eerder aanwezig zijn. Ik heb weer 'ns de hele dag moeten poetsen en dat was geen pretje moet ik zeggen. Ik begin nu weer allemaal uitslag te krijgen op m'n handen, omdat ik niet zo goed tegen 't meel en zo kan.  :-[

e, wat goe dat 't zo leuk was in Parijs en bij Daans voorstelling! Hopenlijk ben je morgen weer wat uitgerusder en kun je ons dan uitgebreid erover vertellen.  :)

A&K, veel plezier bij 't voetbal!

Ovide, dat klinkt erg leuk jullie Vastelaovendpakje. Ik ben erg benieuwd naar die foto die we tegen de tijd van de Vastelaovend van je te zien krijgen!  ;)

Ik ben trouwens benieuwd of jullie dat huis zullen krijgen. Houd je ons op de hoogte?

Hier wordt zo dadelijk om 21.11 uur de prins uitgeroepen. Dat is dan live op de plaatselijke radio en straks ook nog op de tv bij de plaatselijke omroep (ze krijgen 't nog niet voor elkaar om 't live op tv te brengen...). Ben erg benieuwd wie 't word dit jaar. Hier hoor je al dagen mensen erover praten wie dit jaar prins zal worden. Dat is hier altijd 'n hele happening.

Maar Idols komt dus ook, dus ik kijk daar gewoon naar en ik hoor straks van m'n ouders wel wie de prins is geworden. Bovendien kan ik dat straks dan nog op televisie zien.  :)

Iedereen 'n hele fijne avond!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7604 Gepost op: 8-02-2003, 20:49:40 »
HoiHoi!

Heb vandaag niet zoveel gedaan, ff naar de stad, schaatsen kijken (Gooo Idsjuh 8) ) en zo.

E, Koel dat het zo leuk was in Parijs... En idd, vertel ons morgen maar allemaal hoe het was enzo. Leuk! :)

Han, wat is dat precies dan, 'prins van het jaar' worden?

Idols komt zooo, dus ik ga zo maar weer.
Iedereen veel plezier vanavond met Idols of iets anders! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

• Forumlid
« Reactie #7605 Gepost op: 8-02-2003, 22:36:44 »
prins worden betekent dat je dan prins carnaval bent voor de editie van het desbetreffende jaar  :)

Het voetbal viel tegen, zwak maar zwak maar zwak ! amai nie... enfin, der was een jongen die ik ken, samen met zijn zus dus heb ik me nog geamuseerd door met hen te praten!

Hoe gaat het in Idols?

• Forumlid
« Reactie #7606 Gepost op: 9-02-2003, 10:50:18 »
Goed dus heb ik gelezen in het andere topic  :)

Enfin, nog niet veel volk hier gezien vandaag. Waaake uuup  ;D Ik moet straks naar een 'familiefeest', tis te zeggen, mijn grootmoeder en haar vriend zijn 5 jaar samen en we gaan uiteten, maar kzie er nogal op tegen. Het is tot 7u vanavond, maar hopelijk kunnen we vroeger terugkeren !

Naja, kga nog ff het VRT-forum bijlezen,  :-* A&K

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7607 Gepost op: 9-02-2003, 11:46:53 »
Dat is toch juist leuk zo'n familiefeest A&K? En als je om 19.00 uur thuis bent, ben je nog ruim op tijd voor de nieuwe aflevering van De Mol.  :)

Ik werd vandaag wat laat wakker en ben dan ook nog niet zo lang op. Dadelijk maar wat huiswerk maken (echt gek dat ik dat nu ineens weer moet doen...ik heb er dan ook echt geen zin in  :( ) en dan moet ik nog effe bedenken wat ik met de rest van m'n zondag ga doen.  :-\

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #7608 Gepost op: 9-02-2003, 13:10:57 »
Vraagje eh. Ik heb het idee dat dit forum een beetje stilstaat, behalve zondagavond en maandag dan?

Of ligt dat geheel aan mij?

???

No Milk today???

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7609 Gepost op: 9-02-2003, 15:15:40 »
't is nog steeds vrij rustig ja. En vooral de afgelopen dagen. De verwachte drukte is vooralsnog nog niet komen opzetten...  :-\

Ik denk dat die drukte wel weer zal komen als de Nederlandse serie gaat lopen.  :)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #7610 Gepost op: 9-02-2003, 17:20:10 »
Ach, heel erg stoor ik me er niet aan... ik heb toch wel genoeg te doen...:P

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Christian

• Forumlid
  • Wis melodie?
« Reactie #7611 Gepost op: 9-02-2003, 17:41:17 »
Ik zat vroeger op een peuterzaal die de MOLSHOOP heette :)

Wis melodie? Heet winkel wit!

• Forumlid
« Reactie #7612 Gepost op: 9-02-2003, 19:29:09 »
Vraagje eh. Ik heb het idee dat dit forum een beetje stilstaat, behalve zondagavond en maandag dan?

Of ligt dat geheel aan mij?

???

Is logisch lijkt mij, hier zitten vooral nederlanders en het is niet zooo evident dat men in nederland de vlaamse mol gaat volgen

Enfin, dat familiefeestje viel mee, kheb me maar een uur of 3 verveeld en voor de rest wat gekaart. (unooo)
@Han: Familiefeestjes zijn meestal megacool maar niet als je op voorhand weet dat het eigenlijk een soort 'brunch' is, je dus constant gaat eten en er muziek van een accordeon zal zijn...

Naja, nog ff vlug bijlezen en dan: DE MOL !

walter eruit denk ik

:-*

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7613 Gepost op: 9-02-2003, 19:30:53 »
Haiiiiiii

nog maar 20 minuten!! Ook nu kan ik jullie dus helaas nog niet uitgebreid over Parijs vertellen (wel leuk dat jullie allemaal zo benieuwd zijn! :)), en nog jammerder ik kan helemaal niets meer bijlezen... tsja, tot afl 3 heb ik het volgehouden, maja nu moek toch afhaken...

ik was vannacht om ong 2 uur thuis van die verjaardag, was erg gezelli dus. Maar ja ik was al moe dus vandaag heb ik tot 14.20 uur ::) ;D uitgeslapen (daarom 'was ik er niet' Daan ;)) en toen ging ik bijna meteen daarna alweer naar jp. Dat was ook erg gezellig.

Ik hoop dat ik vanavond wat meer tijd heb maar ja dan zullen alle gesprekken hier wel allemaal over de afl van vandaag gaan, en das ook de bedoeling natuurlijk. Naja, nm, zoveel heb ik ook niet over Parijs te zeggen, het was gewoon erg leuk en we hebben de standaarddingen bezicht, Eiffeltoren, Centre Pompidou, Arc de Triomphe enzow. (Louvre stond op het lijstje maar haalden we niet meer.) Was ook erg gezellig dus zeker erg geslaagd :). Alleen dus idd errug vermoeiend.

Nou tot zo, allemaal superveel plezier zometeen (dat zal wel lukken natuurlijk) ennem mss dak iig nog ff het idolstopic haal om bij te lezen, want dat heb ik gister natuurlijk ook niet gezien... heb wel van jp'ers gehoord wie eruit is.

doeiiiii,
liefs Annemieke

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #7614 Gepost op: 9-02-2003, 19:35:17 »
HoiHoi!
Dr is idd niet egt veel gepost hier.
Heb vandaag schaatsen gekeken, en huiswerk gemaakt.
Ga het weer druk krijgen deze week, 4 rep's, nog verslag inleveren en ga zo maar door >:(
De mol komt zoo, heb dr egt weer errug zin in!!!
prins worden betekent dat je dan prins carnaval bent voor de editie van het desbetreffende jaar  :)
oja, dat lijkt me wel toff :)maar hier hebben ze natuurlijk weer geen carnaval :-X

ik ga nu, veel plezier iedereen met de mol!!! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #7615 Gepost op: 9-02-2003, 19:43:13 »
(daarom 'was ik er niet' Daan ;))

ja, zoiets had ik al verw8... (je vader kan slecht liegen zeg  :P)
@miesh,dan kom je toch gezellig hier carnaval vieren???

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #7616 Gepost op: 9-02-2003, 19:47:53 »
@miesh,dan kom je toch gezellig hier carnaval vieren???
haha, ja is goed. Wanneer? :P ;)

áááh, bijna....

• Forumlid
« Reactie #7617 Gepost op: 9-02-2003, 20:43:40 »
Wie moest er aan mij denken toen Marc 'alive and kicking' zei?

ahhh wat lief van jullie  :P  ;D  ;)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #7618 Gepost op: 9-02-2003, 20:49:25 »
Mijn moeder keek mij redelijk raar aan toen ik heel hard "Heeeej, das Debbie" begon te roepen... ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7619 Gepost op: 9-02-2003, 20:58:48 »
Wie moest er aan mij denken toen Marc 'alive and kicking' zei?
je kunt beter vragen 'wie niet' volgens mij, ik vond het net lijken alsof het speciaal voor jou was... ;D je moet het wel heel erg ontzettend supertof hebben gevonden!!!

ik kreeg daarnet bijna een hartaanval, kwas echt zo wanhopig, (en dit heb ik daarnet ook al van me af proberen te schrijven maar toen crashte internet explorer natuurlijk net ff fijn... >:()... de complete zender Belgie1 was nl, zo kwam ik 1 minuut van tevoren achter, van de tv verdwenen!!!!!!! :o :o alles afgezapt, mss verplaatst, maar nee, nergens!! helemaal weg!! gewist, verdwenen, onvindbaar!! de hele zender!! helemaal wanhopig naar boven gerend, naar de tv van mn broer, en hem daar gelukkig wel gevonden...
wat bleek nou, voor het installeren van de video van mn broer aan de tv beneden mosten alle zenders opnieuw ingesteld worden en nou net alleen maar die ene was eventjes vergeten.... owwwwwwwwwwwwwwwww hoe ongelofelijk frustrerend, onbeschrijfelijk. Van mij mogen ALLE andere zenders voorgoed van de tv gewist worden en Belgie1 eigenlijk ook op alle andere tijden behalve zondagavond..... maar nee nou net die ene zender was eventjes vergeten om opnieuw ingesteld te worden mennnnnnn.... en nee ik mag er natuurlijk niet boos om worden want "je hebt toch helemaal niets gemist?!" nou sorry hoor.....

heb dringend behoefte aan een telefoongesprek...