Wie moest er aan mij denken toen Marc 'alive and kicking' zei?
je kunt beter vragen 'wie niet' volgens mij, ik vond het net lijken alsof het speciaal voor jou was...
je moet het wel heel erg ontzettend supertof hebben gevonden!!!
ik kreeg daarnet bijna een hartaanval, kwas echt zo wanhopig, (en dit heb ik daarnet ook al van me af proberen te schrijven maar toen crashte internet explorer natuurlijk net ff fijn...
)... de complete zender Belgie1 was nl, zo kwam ik 1 minuut van tevoren achter, van de tv
verdwenen!!!!!!!
alles afgezapt, mss verplaatst, maar nee, nergens!! helemaal weg!! gewist, verdwenen, onvindbaar!! de hele zender!! helemaal wanhopig naar boven gerend, naar de tv van mn broer, en hem daar gelukkig wel gevonden...
wat bleek nou, voor het installeren van de video van mn broer aan de tv beneden mosten alle zenders opnieuw ingesteld worden en
nou net alleen maar die ene was eventjes vergeten.... owwwwwwwwwwwwwwwww hoe ongelofelijk frustrerend, onbeschrijfelijk. Van mij mogen ALLE andere zenders voorgoed van de tv gewist worden en Belgie1 eigenlijk ook op alle andere tijden behalve zondagavond..... maar nee nou net die ene zender was eventjes vergeten om opnieuw ingesteld te worden mennnnnnn.... en nee ik mag er natuurlijk niet boos om worden want "je hebt toch helemaal niets gemist?!" nou sorry hoor.....
heb dringend behoefte aan een telefoongesprek...