Als het maar gratis is he? Kun je er niet zelf heen voor die 2 euro
Hahaha ja idd Malc, ga gezelli mee!!
denk dat ik wel foto's ga maken ja, want mn rolletje zal toch aangebroken zijn van Parijs morgen... (alhoewel, weet nog nie zeker of ik wel allemaal van die cliche fotootjes wil maken...)Ik wil vandaag zo veel mogelijk proberen bij te lezen, want waarschijnlijk zien jullie me na vanavond niet meer op het forum verschijnen voor zondag
, jaja das wel heel bijzonder voor mij, maar zaterdag wil ik toch echt zo lang mogelijk uitslapen en ik weet niet hoe laat ik dan weer thuis ben van die verjaardag waar ik meteen weer naartoe ga als ik uit Breda terugkom. Owww wat leuk toch allemaal, alweer zo'n leuk weekend
. (Hoewel tegenwoordig natuurlijk sowieso al ieder weekend leuk is vanwege de leuke zondagavond
)
Sow Anne-Marie, idd veel mensen ziek, daar ook al joh! Hier was eerst mn broer ziek en daarna mn vader maar ze zijn allebei wel weer beter gloof ik... maar dat heb ik dacht ik al eens verteld
.
Jaja Elm ik kan ook heel goed zeuren ik weet het
... maar jij MEENT het ook nog eens...
Oja, ik heb nog cijfers terug!! Een 6,3 voor dat betoog van Nederlands, hmmtsja, kon beter, maja, te doen. Het was een 6,5 voor de inhoud en 0,2 aftrek voor spelling en/of interpunctie... Ik heb het nog niet ingezien, maar ik hoop dat het alleen interpunctie was, of niet goed lopende zinnen enzow, want ja als er spelfouten in zaten zou ik het toch wel heel erg vinden
. Een vriendin van me had ook een 6,3 maar zij had dan een 7 voor de inhoud en 0,7 aftrek. Ik zei dat ik dan toch liever een slechtere inhoud had en minder aftrek
maar zij had het liever andersom, haha, naja, allebei dan toch tevreden. Maar ik zal hem ook nog wel inzien denk ik (hoewel Nederlands a.s. wel alweer uitvalt...).
En voor natuurkunde had ik een 8,6!!
Was best wel slecht gemaakt over het algemeen... weer zo'n heel verhaal van de leraar wat er tegen gedaan moet worden omdat we toch echt over 10 weken ofzowiets eindexamen hebben... Maar goed ik vind hem wel een hele goede leraar hoor daar niet van, en tja ik hoop heel erg voor die vriendin van me (voor wie die 6,3 haar enige voldoende was deze pwweek :-\) dat al zijn plannen idd werken en dat ze het dus toch gwoon haalt...
Oja we hebben de po ingeleverd en hij vond het hemaal niet erg dat het zo laat pas was, en hij was blij dat we nu fouten ontdekt hadden want ja dan zouden de grafieken ws beter kloppen. Die konden we nu natuurlijk niet meer helemaal gaan maken, maar dat doen we dan maandag. Dan schijnen nl alle lessen na het vijfde uit te vallen, en Nederlands het 3e en 4e dus ook, dus heb ik alleen maar het 2e uur les!!
Oja over Parijs nog, ik heb vandaag mijn groepje derdeklassers gezien. Ze leken me op zich wel aardig. Ik heb tot nu toe 4 vd 6 namen onthouden waarvan iig eentje ook bij de goeie persoon (die heet Daan
)... maar goed wij hebben dus maar 6 derdeklassers in ons groepje, alle andere groepjes waren er dacht ik 8, dus dat valt wel mee. Hmmm, ik denk dat t wel gezelli gaat worden!
ws nog wel tot vanavond ergens,
liefs Annemieke