Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2547641 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7540 Gepost op: 4-02-2003, 20:37:54 »
Happy Birthday Vlaming !!! En nog heeel veel succes met de mollenjacht (je kan niet elk jaar goedzitten  ;))

Hoe gaat het hier anders met iedereen?
kheb vandaag voetbaltraining gehad !! Mét Beckham-shirt aan  ;D normaal speel ik achteraan (nuja spelen  ::)) maar nu werd ik plots op de flank gezet en daaaamn wat heb ik mogen lopen !! en das niet echt mijn sterkste punt zo ! En toen moesten we achter een verdedigster plaatsnemen en op het moment dat de 'trainer' onze naam riep moesten we wegsprinten en naar de bal lopen maar die verdedigster stond in mijn weg ! kheb haar dan bij toeval wat geduwd  ;D ik kan echt helemaal in dat spel opgaan  :-\ :)

Voor de rest niet echt iets spannends ofzo  :) kga ff proberen bij te lezen op het VRT-forum  :-*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #7541 Gepost op: 4-02-2003, 20:50:28 »
Goedenavond mensen,

Ik ben nog steeds ziek thuis en niet van plan om lang te blijven maar ik moest even iets kwijt.
Ik heb vandaag 82 minuten en 45 seconden lang met Annemieke gebeld en we zijn gezamenlijk tot de beslissing gekomen dat het beter zou zijn als we het uitmaakten. En bij deze deel ik dat jullie ook even mede.

mvg, Elmar

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Knudde

• Forumlid
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
« Reactie #7542 Gepost op: 4-02-2003, 21:39:03 »
Vlaming is vandaag dus even oud als Knudde geworden. Straf! Hopelijk was hij met dit winderige weer nog voldoende bij adem om al die kaarsjes uit te blazen.
Maar samen gaan ravotten zal er gezien onze gezegende leeftijd toch niet meer bij zijn, vrees ik... ;)

De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline imka

• Forumlid
« Reactie #7543 Gepost op: 4-02-2003, 22:06:13 »
Gelukkige Verjaardag vlaming !

:-* :-* :-*

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7544 Gepost op: 4-02-2003, 22:10:18 »
Ik heb vandaag 82 minuten en 45 seconden lang met Annemieke gebeld en we zijn gezamenlijk tot de beslissing gekomen dat het beter zou zijn als we het uitmaakten.

:o :o :o  

Dat meen je toch niet?  :-[ Ik vind 't erg jammer, maar jullie zullen vast goede redenen gehad hebben om dit te besluiten.

Geweldig vlaming die kaart! Jammer dat je nooit voor 100% zeker weet dat 't van de echte mol afkomt. Is 't mogelijk dat 'n bekende je deze kaart gestuurd heeft?  ???

Omdat ik goedgelovig ben, ga ik er toch van uit dat je hier met de echt mol te doen hebt.  :)  Ik denk trouwens dat 't handschrift van zowel 'n vrouw als 'n man kan zijn.  :-\

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #7545 Gepost op: 4-02-2003, 22:20:59 »
W :o W .....al die felicitaties   :) nogmaals bedankt :D !!!!

anyways, zonet een poging gedaan om het handschrift van het kaartje te vergelijken met het handschrift van de kandis maar kom voorlopig niet verder.  :-\ :-X het zou natuurlijk ook een grap kunnen zijn van een collega molfan, maar aangezien niemand mijn adres hier heeft zie ik dat ook niet zitten. FYI, het kaartje werd gepost in brussel  :

mocht er iemand info hebben over dit kaartje mail het dan aub naar mollevanger@pandora.be (anders lig ik er nog wakker van :P)

alvast bedankt :)
vlaming

« Laatst bewerkt op: 4-02-2003, 22:21:43 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #7546 Gepost op: 4-02-2003, 22:22:40 »
Happy Birthday Vlaming !!! En nog heeel veel succes met de mollenjacht (je kan niet elk jaar goedzitten  ;))

inderdaad Alive and Kicking , meedoen is belangrijker dan winnen....en vooral plezanter  ;D

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #7547 Gepost op: 5-02-2003, 11:22:39 »
Vlaming is vandaag dus even oud als Knudde geworden. Straf! Hopelijk was hij met dit winderige weer nog voldoende bij adem om al die kaarsjes uit te blazen.
Maar samen gaan ravotten zal er gezien onze gezegende leeftijd toch niet meer bij zijn, vrees ik... ;)

:o :o :o  Jemig! Ik hoop dat ik zo kwiek ben op die leeftijd ;) ALS WE HARDER MOETEN PRATEN DAN ZEG JE HET MAAR HOOR ;D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7548 Gepost op: 5-02-2003, 11:36:22 »
He Vlaming wat leuk een kaartje van de mol!
Met de vraag: "Zit je al op het goede spoor?" wordt direct duidelijk dat je de laatste keer toen ze op je site keek, nog niet op het goede spoor zat  :P

Groetjes van Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #7549 Gepost op: 5-02-2003, 11:43:06 »
Wist je dat ze aan je manier van schrijven kunnen zien wat voor'n persoon je bent (eigenschappen enzo). Misschien ken je iemand die dat kan en aan de hand van die gegevens kun je uitvinden wie de mol is. (is natuurlijk niet leuk dat je het al zo snel weet, maar je staat dan wel boven aan de ranglijst ;D)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7550 Gepost op: 5-02-2003, 16:42:13 »
(Arghhhhh ging iets mis, mn hele bericht weg, gelukkig was ik nog niet zo ver...)

Haiiii mensen,

Eindelijk heb ik een computer weten te bemachtigen; voor het eerst sinds mn broer terug is, typ ik weer eens op de pc. Irritant (vooral het toetsenbord). Natuurkunde po die we morgen moeten inl, maak ik dan ook wel morgen af, want mn vader is ziek thuis en wijkt dus geen halve seconde van de mac. (Naja, dat mss nog wel, maar aan een halve seconde heb ik niets. En vanavond weet ik zeker dat ie wel ff ophoudt met computeren, maar dan ben ik natuurlijk naar cabaret.)

Maar goed, jaja, het is echt uit, mss idd wel jammer maar ik vind het niet erg, ik ben juist heel blij dat het zo goed gelopen is en ik vind dat we daar eik wel geluk mee hebben. Want ik vond het iig nog wel heel gezellig en ik denk dat het nog wel gezellig blijft en heb nog steeds veel zin in zaterdag. Kben dus iig niet heel verdrietig of zo, daar hoeven jullie niet bang voor te zijn, en Elmar is dat geloof ik ook niet dus dat is wel heel mooi, toch?! :)
Gisteren heb ik dan wel idd niets gepost hier, nog wel bijgelezen, maar dat kwam omdat ik msn aan had staan en het was nogal druk en tsja ik had wel iets te vertellen dusja... Toen kwam het forummen er niet echt zo goed van.
Vandaar dat ik ook errug laat ben om de jarige van gisteren te feliciteren, maar toch bij deze alsnog: Vlaming, van harte!!!!

Han, echt vervelend dat je school nu zo tegenvalt. Maar ik begrijp niet helemaal waarom je het zo ontzettend erg vindt om met die Duitsers om te gaan. Het was dan mss vorige keer wel erg vervelend, maar je kunt er nu toch maar beter het beste van maken, toch? En als jij de moeite neemt om Duits te praten, zeker als je dat eik moeilijk vindt, zullen ze dat alleen maar vast heel aardig van je vinden, toch? Nou ja succes ermee en het zal vast nog wel gezelliger en dus leuker worden!

Verder weet ik ff niet meer precies waar ik ook weer allemaal nog op wilde reageren, maar mss kan ik het maar beter versturen voor die irritante pc het hele bericht weer wist... ::) (voordeel van de pc is wel dat ik nu die rode glow-letters wel kan zien maja)

Oja ik heb wel nog wat cijfers terug... Uhmm ik weet niet meer wat ik al verteld had... Iig nog niet Latijn... een 7,4... :( bennik dus niet zo tevreden mee, maar ja, had ook slecht geleerd en het is een deeltoets, d.w.z. dat als ik hoger haal voor de volgende telt deze helemaal niet mee. Verder had ik een 9,2 voor wiskunde!!!!! :D daar was ik dus wel heel errug blij mee, en hadk ook nie echt verwacht want ik had ook slecht daarvoor geleerd, maja ik wist wel dat ie goed ging.
Alleen natuurkunde en Nederlands heb ik nog niet terug, maar natuurkunde krijg ik sowieso morgen. En vrijdag krijgen we eigenlijk ons rapport, maar ja, dan ben ik in Parijs :D!

Maar nu moet ik snel iets te eten maken voor ik naar cabaret ga!! jeeej heb dr weer zin in :D!

liefs
Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7551 Gepost op: 5-02-2003, 18:44:53 »
goeieavond !

Niet zoveel mensen langsgeweest in de bar blijkbaar vandaag...

Naja, ik heb vanmiddag weer voetbaltraining gehad !! we zien het écht zitten en we willen gewoon elke middag trainen, een maand lang  ;D en aangezien ik van heeelemaal vooraan, naar heeelemaal achteraan zitten lopen heb, ben ik moe maar tevreden ! Mijn conditie zal er echt op vooruit gaan (sry, kheb dit al gezegd en kzal het nog vaak zeggen maar ik ben nu eenmaal niet echt het sportieve type dus dan ben ik echt trots :)). En kheb ook enkele keren goed de bal kunnen tegenhouden en wegtrappen enzo, wiiii  ;D

E: wanneer ga je dan naar parijs? vrijdag, zaterdag en zondag ofzo? of een hele week?

:-* A&K

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7552 Gepost op: 5-02-2003, 20:19:35 »
HoiHoi!

Dr is idd nie sow veel gepost hiero...

Hm, volgens mij ga ik un beetjuh ziek worden. Ben iig verkouden, en heb beetjuh keel- en oorpijn. Nouja, ik kijk iig wel of ik morgen naar sgool ga...
Vandaag was wel leuk op sgool eik, ondanks dat ik me niet zo lkkr voelde :) En we hadden eindelijk eens un SO latijn, ik sta (nog) un 5,8. En omdat we binnenkort raport krijgen, wilde ik wel eens een x een SO krijgen, zodat ik mn cijfer op kan halen! En eindelijk gaf hij vandaag un SO, en hij was wel redelijk makkelijk! :)
Op sgool hebben we ook actie voor valentijnsdag, je kan dan anoniem een ballon met un kaartjuh dr-aan, versturen. En de opbrengst daarvan, gaat dan naar t goede doel! Dusj, mn vriendin en ik hebben ook ff dat gedaan :D t was niet egt serieus ofzo ::)

Heb morgen nog 2 so's. Waarvan 1 so frans, over un heel hoofdstuk! Das altijd heel moeilijk, op de vorige SO had ik namelijk un 1,8  ::)
Maarrr, ik ben dusj zo slim om allebei de so's nog niet te leren, oa omdat ik me niet sow lkkr voel... Nouja, ik zie het allemaal wel! ;)

Annemieke en Elmar, wel jammer (denk ik) dat het uit is. Maar als jullie verder gwn nog vrienden zijn, das ook leuk, tog?! ;) :)

@miesh, wat fijn dat je je beugel niet meer inhoeft overdag. Je zult wel enorm opgelucht zijn. Heb je 'm lang moeten dragen?
Ja, ik ben idd wel opgelucht, niet dat het un hele 'lelijke' beugel was ofzo, zegmaar. Het was al un afbouwbeugel (daarvoor had k slotjesbeugel), en die moest ik un half jaar dusj dag en n8 in. En nu nog ongeveer un jaar alleen 's nachts. En dan egt afbouwen enzo! :)

Nog un fijne avond iedereen,  :-*  :-*

ik lijk bijna wel op E, met haar lange posts :D

« Laatst bewerkt op: 5-02-2003, 20:21:51 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

• Forumlid
« Reactie #7553 Gepost op: 5-02-2003, 20:29:43 »
Op sgool hebben we ook actie voor valentijnsdag, je kan dan anoniem een ballon met un kaartjuh dr-aan, versturen. En de opbrengst daarvan, gaat dan naar t goede doel! Dusj, mn vriendin en ik hebben ook ff dat gedaan :D t was niet egt serieus ofzo ::)

Zo leuk !! dan kan je raden wat je van wie gekregen hebt enzo !! en ben je vereerd als je er toch wel veel krijgt :) lijkt me echt een toffe onderneming !

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #7554 Gepost op: 5-02-2003, 20:29:53 »
het zou natuurlijk ook een grap kunnen zijn van een collega molfan, maar aangezien niemand mijn adres hier heeft zie ik dat ook niet zitten. FYI, het kaartje werd gepost in brussel  
Misschien is het iemand uit je direkte omgeving geweest die een grap met je wilde uithalen? Of kent echt NIEMAND je adres ;)

No Milk today???

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #7555 Gepost op: 5-02-2003, 20:39:31 »
Zo leuk !! dan kan je raden wat je van wie gekregen hebt enzo !! en ben je vereerd als je er toch wel veel krijgt :) lijkt me echt een toffe onderneming !
haha, ja t is idd errug tof!
Ik hoorde vandaag al dat un vriend ook un ballon naar mij had gestuurd :-X ::) Niet leuk dat ik dat al weet eigenlijk :-[, maar ben benieuwd hoe ze dat gaan bezorgen zegmaar, op dat kaartjuh staat alleen maar je naam en je klas... :D

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

• Forumlid
« Reactie #7556 Gepost op: 5-02-2003, 20:46:39 »
haha, ja t is idd errug tof!
Ik hoorde vandaag al dat un vriend ook un ballon naar mij had gestuurd :-X ::) Niet leuk dat ik dat al weet eigenlijk :-[, maar ben benieuwd hoe ze dat gaan bezorgen zegmaar, op dat kaartjuh staat alleen maar je naam en je klas... :D

ik vind dat ze zoiets bij ons ook zouden moeten doen ! is megafun ! Bij ons op bezinningsweekend in het derde (klinkt erg die naam maar het is eigenlijk een supercool weekend met wat klassen uit je jaar waarmee je op toch gaat en spellen speelt enzo, met tussenin tijd voor bezinning) moesten we een naam trekken en die persoon was dan je broer/zus en dan mocht je het hele weekend lang attenties aan zijn/haar adres laten toekomen. Dan liet je zo een vriendin gaan zeggen: je zus wenst je goeiemorgen ! of dan liet je hem/haar een boterkoek brengen. Echt leuk, en op het einde van het weekend moest je toen raden wie je broer of zus was!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #7557 Gepost op: 5-02-2003, 20:53:25 »
ik vind dat ze zoiets bij ons ook zouden moeten doen ! is megafun ! Bij ons op bezinningsweekend in het derde (klinkt erg die naam maar het is eigenlijk een supercool weekend met wat klassen uit je jaar waarmee je op toch gaat en spellen speelt enzo, met tussenin tijd voor bezinning) moesten we een naam trekken en die persoon was dan je broer/zus en dan mocht je het hele weekend lang attenties aan zijn/haar adres laten toekomen. Dan liet je zo een vriendin gaan zeggen: je zus wenst je goeiemorgen ! of dan liet je hem/haar een boterkoek brengen. Echt leuk, en op het einde van het weekend moest je toen raden wie je broer of zus was!
hahaha, dat lijkt me ook wel koel ja! :D jammer dat dat tan alleen in de derde is... (of het derde :P) Dát zouden wíj dan eens moeten doen op sgool :)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7558 Gepost op: 5-02-2003, 20:53:49 »
Nou @miesh, dat lijkt me wel duidelijk. Gewoon tijdens de les, als iedereen erbij is, zodat je je lekker diep schaamt  :P
Dat doet me denken aan toen ik 15 werd (lang geleden ahum). Ik zat toen op dansles met een jongen uit mijn klas. Ik kon heel goed met hem opschieten, maar was niet verliefd op hem ofzo (ik weet niet of hij op mij verliefd was). Toen was ik dus jarig en hadden we het eerste uur wiskunde (ik vergeet het echt nooit). Die leraar kreeg al van de klas te horen dat ik jarig was en feliciteerde me. Toen kwam mijn danspartner dus binnen. Hij was te laat. Die leraar zo heel graapig van: zou je haar niet eens feliciteren? Hij feliciteren. Die leraar weer: heb je geen cadeautje. Had ie dus ook nog wat voor me gekocht! Moest ik het ook nog uitpakken. Was heel lief, een doosje bonbons (=pralines voor de Belgen). Echt superlief natuurlijk, maar door die leraar zaten we ons allebei een beetje te schamen. Dat vond ik echt zo jammer!
Nou ja, leraren... ::)

E en Elmar, erg jammer, maar het is niet anders. Ik hoop wel dat jullie vrienden blijven en toch nog met elkaar/met zn drieen blijven omgaan.

Vlaming: echt supersjiek van dat kaartje. Het maakt echt niet uit of het echt is, want ik denk dat je verjaardag er helemaal goed door was! Of niet soms? Ben wel benieuwd. Als je er naa de serie nog ooit iets van hoort, laat het dan weten! O ja, en hoe oud ben je nu echt geworden, of mogen we dat ook niet weten?

Ik ga eens even op het Belgische forum kijken.

Bis gleich (speciaal voor Han  :P)
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #7559 Gepost op: 5-02-2003, 21:01:23 »
Nou @miesh, dat lijkt me wel duidelijk. Gewoon tijdens de les, als iedereen erbij is, zodat je je lekker diep schaamt  :P
Dat doet me denken aan toen ik 15 werd (lang geleden ahum). Ik zat toen op dansles met een jongen uit mijn klas. Ik kon heel goed met hem opschieten, maar was niet verliefd op hem ofzo (ik weet niet of hij op mij verliefd was). Toen was ik dus jarig en hadden we het eerste uur wiskunde (ik vergeet het echt nooit). Die leraar kreeg al van de klas te horen dat ik jarig was en feliciteerde me. Toen kwam mijn danspartner dus binnen. Hij was te laat. Die leraar zo heel graapig van: zou je haar niet eens feliciteren? Hij feliciteren. Die leraar weer: heb je geen cadeautje. Had ie dus ook nog wat voor me gekocht! Moest ik het ook nog uitpakken. Was heel lief, een doosje bonbons (=pralines voor de Belgen). Echt superlief natuurlijk, maar door die leraar zaten we ons allebei een beetje te schamen. Dat vond ik echt zo jammer!
Nou ja, leraren... ::)
ohwww, dat zal wel ja tijdens de les, idd sgaamte!! :-[
hahaha, ja zulke dingen vergeet je nooit he?  :D De leraren van toen (=lang geleden? :P ) zullen wel niet veel veranderd zijn ::) Maar wel lief van die jongen :)