(Arghhhhh ging iets mis, mn hele bericht weg, gelukkig was ik nog niet zo ver...)
Haiiii mensen,
Eindelijk heb ik een computer weten te bemachtigen; voor het eerst sinds mn broer terug is, typ ik weer eens op de pc. Irritant (vooral het toetsenbord). Natuurkunde po die we morgen moeten inl, maak ik dan ook wel morgen af, want mn vader is ziek thuis en wijkt dus geen halve seconde van de mac. (Naja, dat mss nog wel, maar aan een halve seconde heb ik niets. En vanavond weet ik zeker dat ie wel ff ophoudt met computeren, maar dan ben ik natuurlijk naar cabaret.)
Maar goed, jaja, het is echt uit, mss idd wel jammer maar ik vind het niet erg, ik ben juist heel blij dat het zo goed gelopen is en ik vind dat we daar eik wel geluk mee hebben. Want ik vond het iig nog wel heel gezellig en ik denk dat het nog wel gezellig blijft en heb nog steeds veel zin in zaterdag. Kben dus iig niet heel verdrietig of zo, daar hoeven jullie niet bang voor te zijn, en Elmar is dat geloof ik ook niet dus dat is wel heel mooi, toch?!
Gisteren heb ik dan wel idd niets gepost hier, nog wel bijgelezen, maar dat kwam omdat ik msn aan had staan en het was nogal druk en tsja ik had wel iets te vertellen dusja... Toen kwam het forummen er niet echt zo goed van.
Vandaar dat ik ook errug laat ben om de jarige van gisteren te feliciteren, maar toch bij deze alsnog: Vlaming, van harte!!!!
Han, echt vervelend dat je school nu zo tegenvalt. Maar ik begrijp niet helemaal waarom je het zo ontzettend erg vindt om met die Duitsers om te gaan. Het was dan mss vorige keer wel erg vervelend, maar je kunt er nu toch maar beter het beste van maken, toch? En als jij de moeite neemt om Duits te praten, zeker als je dat eik moeilijk vindt, zullen ze dat alleen maar vast heel aardig van je vinden, toch? Nou ja succes ermee en het zal vast nog wel gezelliger en dus leuker worden!
Verder weet ik ff niet meer precies waar ik ook weer allemaal nog op wilde reageren, maar mss kan ik het maar beter versturen voor die irritante pc het hele bericht weer wist...
(voordeel van de pc is wel dat ik nu die rode glow-letters wel kan zien maja)
Oja ik heb wel nog wat cijfers terug... Uhmm ik weet niet meer wat ik al verteld had... Iig nog niet Latijn... een 7,4...
bennik dus niet zo tevreden mee, maar ja, had ook slecht geleerd en het is een deeltoets, d.w.z. dat als ik hoger haal voor de volgende telt deze helemaal niet mee. Verder had ik een 9,2 voor wiskunde!!!!!
daar was ik dus wel heel errug blij mee, en hadk ook nie echt verwacht want ik had ook slecht daarvoor geleerd, maja ik wist wel dat ie goed ging.
Alleen natuurkunde en Nederlands heb ik nog niet terug, maar natuurkunde krijg ik sowieso morgen. En vrijdag krijgen we eigenlijk ons rapport, maar ja, dan ben ik in Parijs
!
Maar nu moet ik snel iets te eten maken voor ik naar cabaret ga!! jeeej heb dr weer zin in
!
liefs
Annemieke