Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2547666 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7520 Gepost op: 3-02-2003, 21:36:43 »
haaj mensen!
arg, nu ben ik mn verhaaltjuh voor de 3e keer kwijt >:( Had heb wel gekopiet, maar had ik verongeluk weer iets over heen gekopiet :-[ internet liep dusj de hele tijd vast...
Nouja, het was wel saai op sgool!
En we hadden un theatervoorstelling die niet te begrijpen viel! dit was dusj heel kort samengevat, wat ik eerst had vertelt
Ovide, Veel beterschap!!
Han, suc6 op sgool en hopen dat het iig wel leuker wort ;)
Ellen, Fennie enzo, gefeli met de babytjes :-*

« Laatst bewerkt op: 3-02-2003, 21:37:30 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7521 Gepost op: 3-02-2003, 21:44:16 »
neej hellup maar die baby's zijn nep. Tis verzinsel van die mafkezen jaar geleden ofzow hoor. Nie denken dat mn zussie echt zwanger is (was..weetikhet)  ;D :D

:-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #7522 Gepost op: 3-02-2003, 21:45:20 »
Tante Kabouter Fenna... nee, dat klinkt dan weer niet  :-X.

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #7523 Gepost op: 3-02-2003, 21:50:04 »
Bedoel, grapje is leuk, ik maak er ook veel, maar 3 dagen grapjes over hetzelfde onderwerp??
ik dacht dat jij het hier mee eens was tomas??? hoe lang is dit grapje al bezig over fenna en de vergelijking met een tuinkabouter al bezig...... een half jaar ofzo??

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #7524 Gepost op: 4-02-2003, 11:52:42 »
Jeej! Vlaming is jarig en hij is 104 geworden( ???)
Nou Vlaming, Gefeliciteerd! :-* :-* :-*

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #7525 Gepost op: 4-02-2003, 13:08:02 »
Jeej! Vlaming is jarig en hij is 104 geworden( ???)
Nou Vlaming, Gefeliciteerd! :-* :-* :-*

Hoezo aardig op leeftijd?  ::)

Maar iig GEFELICITEERD Dat je maar eh..nog ouder mag worden  :P ::) ;D

No Milk today???

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7526 Gepost op: 4-02-2003, 13:17:10 »
HeyHey!
Ben alweer vrij :)
Was wel een relaxte dag, eerste uur moest ik naar de ortho, en ik hoef niet meer trug te komen! Want ik hoef mn beugel alleen nog maar 's nachts in! 8) Naja, daarna nog 3 lesuren plus 1 tussenuur Dusja, trouwens, het sneeuwt hier!!! Werd vanochtend zo wakker, en er lag nog meer sneeuw als paar dagen geleden! :o Koel! :) Maar het dooit alweer un beetjuh volgens mij :(
Voel me nie sow lkkr, werd vanochtend zo wakker (ja, alweer ::) ) en ik wou opstaan kreeg ik erge bloedneus, Dus ik stond al niet lkkr op, was ook beje duizelig enzo... Nouja, op sgool ging ut wel weer wat beter!
Enne, aha, tis dusj een grapje van die baby's. vont ut al beetjuh vaag, maar oke, ut zal wel...
Vlaming, Gefeliciteerd!!! :-* :-*hoe oud je ook geworden bent ;)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7527 Gepost op: 4-02-2003, 13:42:41 »
Proficiat Vlaming!!! Das een mooie leeftijd zeg, en dan ook nog zo handig met computers, knap zeg. Heb je een cursus pc voor bejaarden gevolgd ofzo  :P

Ben nog thuis vandaag om een beetje bij te komen. Het gaat gelukkig een stuk beter met de buikgriep. Voel me alleen nog wat slap en duizelig. Eeens goed eten zal wel helpen denk ik.

Ik heb eindelijk een beetje kunnen bijlezen. Er is na de aflevering van zondag best veel gepost vind ik. Het wordt natuurlijk ook steeds spannender en de theorieen steeds ingewikkelder.

Vanavond moet ik naar de naaister om mijn carnavalspak te passen. Ben echt benieuwd. Eigenlijk zouden we vorige week gegaan zijn, maar toen had ze de stof nog niet binnen. Ik zal wel een foto maken met carnaval en die hiet posten, dan kunnen jullie ook eens lachen  ;)

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7528 Gepost op: 4-02-2003, 15:15:02 »
Hee Ovide, fijn dat je je weer wat beter voelt. Mijn zoontje was vandaag ook alweer naar school, dus dat leed is ook alweer geleden.

En Vlaming: van harte gefeliciteerd. Met zo'n respectabele leeftijd zal ik U voortaan maar met U aanspreken...
Ik begrijp nu in ieder geval beter de Shadia-is-de-mol keuze. Ouderdom komt met gebreken he?

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7529 Gepost op: 4-02-2003, 16:01:40 »
vlaming, gefeliciteerd!
ovide, mooi dat t weer beter gaat :)

vandaag hadden we sportdag op school, t was wel gezellig maar meer ook niet... njah, het is iig beter dan school :)

verder heb ik nog nix gedaan vandaag dus er is ook niet zoveel om te vertellen gloof k.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #7530 Gepost op: 4-02-2003, 16:31:57 »
Gaat er gewoon over dat imho opinion Eend probeer te helpen met upload forum enzo, maar als ie dan ergens commentaar op heeft dat ie meteen ik weet niet hoeveel man op zijn nek krijgt die goedbedoelde grapjes maken. Nu weet ik uit ervaring dat Tomas mondig genoeg is hier zelf wat op te zeggen maar wat moet ie? Als ie er iets over zegt dat ie het niet leuk vind krijgt ie helemaal iedereen over zich heen, stelt ie zich aan en weet ik veel allemaal niet, dus toen kwamen ff mijn moederlijke gevoelens boven, sorry...

Ja goed, we hadden natuurlijk allemaal een standbeeld voor wceend moeten maken enzow, en dattie dan ontzettend irritant wordt hoeven we dan natuurlijk nix van te zeggen, want dat mag als je voor een uploadplaats hebt gezocht, kan je alles maken ineens, ja dames en heren, zo makkelijk is het nu ( leer hier vooral van ). Maja goed, het leven van een student is druk he...

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Xandragon

• Forumlid
  • Alias Tinkerbell
« Reactie #7531 Gepost op: 4-02-2003, 16:32:20 »
Xandragon is van mening dat de gestelde, moedige en gedurfde uitdaging van de Promoliaten aan herhaling toe is. Hier volgt een excerpt uit de posting van Tante Nonneke enige weken geleden :

Het Orakel der Promoliaten is een uitdaging aan alle Zoekende Zielen die er van overtuigd zijn dat hun kennis van de Mol groter is dan die van ons ,Broeders en Zusters Promoliaten.

En die uitdaging gaat als volgt :
Wij, de Orde der Promoliaten, hebben vorige vrijdag, 24 januari 2003,dus vóór aflevering 2, de naam van onze Mol gedeponeerd via een verzegeld en gedagtekend schrijven. Deze gesloten enveloppe zal echter gesloten blijven tot ze geopend wordt. Dat gebeurt vaker bij gesloten enveloppes. De datum waarop deze enveloppe geopend zal worden staat nog niet exact vast, maar situeert zich zeker na 9 maart,de dag van de finale en wel in Danscafé 't Dul Konijn in Bissegem,alom gekend als bedevaartsoord voor Mollenvangers.

Onze uitdaging aan alle Mollevangers,waar ook ter wereld, is dan ook duidelijk.

Stel vanaf nu Uw Molkeuze tegenover die van ons en bewijs dat U een grotere Molkenner bent dan wij. Argumentatie bijvoegen hoeft niet,wij geloven U zo ook wel.
Je kan dat doen door een e-mail te sturen naar Promoliaten@Pandora.be met vermelding van Uw nickname en volgende gegevens :
1. Je Mol
2. Je winnaar
3. Je verliezende finalist
4. Het aantal stemmen dat de hoogstgeklasseerde winnaar zal hebben in de week van 2 maart op de stempagina van de Molsite van www.dulkonijn.be
5.Het totaal aantal keer dat ons topic (Orakel der Promoliaten)op dit forum gelezen zal zijn op 9 maart om exact 21.00 uur.

Ik zie jullie al denken " een makkie, ik wacht gewoon tot 9 maart dan weet ik de 3 finalisten al zeker en ken ik ook het aantal  stemmen en berichten en stuur dan rap-rap een mailtje" Maar zulke trucjes van Luie Sjarel pakken geen verf bij de Promoliaten. De e-mails worden maar tot een bepaald aantal aanvaard en daarna niet meer.
Wie eerst komt, wordt eerst bediend. Fair is fair.
Er hangt, van onze kant, immers iets vast aan Het Orakel. En wel 1 prachtige hoofdprijs en 1 mooie troostprijs.Wat die prijzen zijn gaan we lekker niet aan jullie nieuwsgierige neusjes hangen,maar ze zijn gegarandeerd waardevol én uiteraard van Promoliaanse originaliteit.
En die prijzen worden uitgereikt vlak nadat wij onze enveloppe openen en onze Mol bekend maken.
Als wij een foute Mol hebben, winnen jullie en wordt er aan de hand van de gegevens die jullie ons gestuurd hebben én de inschrijvingsdatum bepaald wie er in de prijzen valt. Niet letterlijk liefst, want anders loopt dat mogelijk slecht af.
Als wij echter de juiste Mol hebben winnen wij,en dan mogen jullie,sportief als jullie zijn, ons een pintje tracteren als jullie dat willen. Of twee,of...
Maar omdat de Promoliaten hele brave jongens en meisjes zijn schenken wij ook in dat geval toch nog onze prijzen weg aan de rechthebbenden.
Als jullie nog vragen hebben over ons Orakel kan je je steeds richten tot Tante Nonneke op het mailadres Tantenonnetje@hotmail.com en NIET naar Promoliaten@Pandora.be, want dat dient enkel voor de verwerking van de Orakelse wedstrijdmails.

Tante Nonneke en de Promoliaten wensen U tenslotte nog veel moed,doorzettingsvermogen en succes en geen stijve vingers van het typen of een muispols.Wij hopen van harte dat U een leuke portie plezier beleeft aan ons Orakel ( wij in elk geval wel !) en misschien zien we elkaar nog eens weer op ons forum of in 't Dul Konijn
Was getekend en getypt,
Tante Nonneke en de Promoliaten

Aldaar de uitdaging, aan u om ze aan te gaan met ons.

Goudstof genoeg... nu zoek ik een blok goud.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7532 Gepost op: 4-02-2003, 17:31:13 »
Vlaming, proficiat met je 104ste ( ??? )  verjaardag!  :)

Ik heb weer 'n rotdag achter de rug, maar daar zal ik jullie niet mee vervelen. Ik heb bovendien ook echt geen zin om nog langer bij zo'n vervelende dag stil te staan.  :-[

Dat is 'n mooie uitdaging Xandragon. Ik zal 'ns denken of ik er aan mee ga doen.  :)

Ovide, veel plezier vanavond! Hopenlijk is je pakje mooi geworden en die foto die houden we van je tegoed!  ;)

@miesh, wat fijn dat je je beugel niet meer inhoeft overdag. Je zult wel enorm opgelucht zijn. Heb je 'm lang moeten dragen?

Pino, wat goed dat je zoontje weer beter is. Ik zei toch al dat hij vast wel weer zou opknappen na 'n dagje verwend te zijn door z'n moeder!  ;)

Ik ga 'ns snel bijlezen, want er is zo te zien veel gepost. Hopenlijk word ik daar weer 'n beetje vrolijker van...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7533 Gepost op: 4-02-2003, 17:39:05 »
Hopenlijk word ik daar weer 'n beetje vrolijker van...
Tja Han, ik wil wel een clown bij je langssturen, maar daar schijn je niet zo van te houden, he?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7534 Gepost op: 4-02-2003, 17:42:53 »
Tja Han, ik wil wel een clown bij je langssturen, maar daar schijn je niet zo van te houden, he?

Liever geen clowns voor mij nee. Daar krijg ik alleen maar 'n soort van 'er komt dadelijk bloed uit de kraan als ik water wil pakken'-gevoel van. (forummers die de film 'It' hebben gezien, weten vast wat ik bedoel...)  :-\

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7535 Gepost op: 4-02-2003, 18:05:36 »
He, en ik heb net nog wel zo'n leuke gevonden....

Helaas, die hou ik dan maar voor mezelf!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7536 Gepost op: 4-02-2003, 19:23:27 »
Een leuke clown is toch nie zow erg  ;D

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #7537 Gepost op: 4-02-2003, 19:40:55 »
heya friends!  :)

bedankt voor de verjaardagswensen  :) daar had ik dus helemaal niet op gerekend  :D coolio....

btw, ik vond iets heel leuks tussen m'n post, de Mol wist blijkbaar ook dat ik jarig was en stuurde me dit kaartje :

het handschrijft lijkt me van een vrouw....shadia????? maar hoe geraakte die aan mijn adres  ??? ik kom er hopelijk nog wél achter

nogmaals bedankt & groetjes

vlaming

« Laatst bewerkt op: 4-02-2003, 19:45:08 door vlaming »
nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #7538 Gepost op: 4-02-2003, 19:58:38 »
haha vlaming stoer is dat!  8)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

aggie

• Gast
« Reactie #7539 Gepost op: 4-02-2003, 20:27:19 »
Vlaming, gefeliciteerd  ;)