Tss Elmar geen woord over vandaag (ook verbazing...)
Nog meer verbazing
Ben ik dat vergeten??
*Elmar leest even trugDang, je hebt gelijk, wat stom. Maar had ik er al bij gezet dat ik heel erg moe was? (net als vandaag baai de weej)
Goed goed, gister was Annemieke dus hier
in Breda. En zoals altijd was er dus weer iemand te laat op het station, ikke dus
. Ze vond het (geloof ik) niet al te erg, want ik had vantevoren even gebeld dat mijn moeder een plank op haar hoofd had gekregen omdat die spontaan van de muur afviel
Bij mij thuis heb ik haar eerst voorgesteld aan mijn oma die ze nog niet kende (en dat terwijl ze er nog geen tien km bij vandaan woont). Daarna hebben we heel veel gekletst en broodjes gegeten (jaja, alweer
)
Om half drie moest ik dansen dus om kwart over twee is ze naar Daan gegaan en wat ze daar heeft gedaan dat moet ze zelf maar vertellen als ze daar zin in heeft...
Ik heb op dansles de Engelse Wals geleerd (één, twee, drie, stap, zij, sluit...) maar das niezo boeiend.
Kwas daar wel ineens E3,75 kwijt aan drinken ipv E2,50 omdat ik Jeroen nog iets schuldig was, niet dat dat erg was. Ik bedoel, wat is E1,25 nou? Ja, fl 2,75. Maar behalve dat?
Na dansles haalde mijn moeder me op en we kwamen gelijk thuis aan met de volgende gasten. Ik heb even hallo gezegd maar ben gelijk naar Daan en Annemieke gevlucht omdat ik het daar ws gezelliger zou hebben. Veel geklooid met mijn webcam die nog steeds daar staat en nog een beetje van onze gebruikelijke bezigheid: nix.
s'Avonds natuurlijk weer helemaal geweldig: De Mol. Maar dat is natuurlijk logisch.
Uhm... uhm... vergeet ik nog iets? Ja.. nee... dit was het wel denk ik.
Vandaag heb ik ook bijzonder weinig gedaan, ik was namelijk ziek thuis. Ik heb ontzettend last van keelpijn. Zal wel komen van eergister toen ik zolang buiten heb moeten lopen voor mijn werk en ik s'avonds ook nog eens gezellig met Daan en Mette buiten ging lopen. Ik moest om twaalf uur nog wel even met mijn moeder naar school omdat we een gesprek hadden met de conrector (nee, ik had geen straf, ik ben de braafheid zelve) want ik had een gesprek over mijn schoolwerk waar ik nooit wat aan doe. En nu ik erover nadenk zou ik eigenklijk nu ook schoolwerk moeten maken...
Tijd om dit bericht maar af te sluiten dus.
Mssl, Elmar