Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2547876 keer)

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7500 Gepost op: 2-02-2003, 22:58:52 »
Hey mensen, ik schaam me diep, ik ben alweer twee hele dagen niet op het forum geweest...

Goed, ik begin maar met mijn "dagboek":
Ik moest gisteren dus werken en mijn baas had vorige week gezegd dat ik pas om tien uur hoefde te beginnen. Even later kwam ie trug om te zeggen dat ik toch om 8 uur moest beginnen, maar dat ben ik dus totaal vergeten en ik ston gisteren dus pas om half negen op. Ik kwam beneden en mijn moeder zei dat ze hadden gebeld van de TPG dat ik om acht uur had moeten beginnen. Ik dus haasten om er zo vroeg mogelijk te zijn, kom ik daar aan en ik begin met het voorbereiden van mijn werk, wordt er ineens doodleuk verteld dat ik maar moet fietsen naar Teteringen (waar ik dus postbode ben) met twee zware fietstassen achterop. Niet dat iemand dan even helpt zodat ik nog met dat TPG-busje mee kan rijden hoor. Ik was dus behoorlijk pissed off.
Toen ik [heel langzaam uitspreken]eindelijk[/heel langzaam uitspreken] klaar was met werken sneeuwde het dus zo hard dat ik geen zin had om naar huis te fietsen. Ik belde dus naar huis om te vragen of mijn moeder me kon komen ophalen, maar er werd niet opgenomen. En haar mobiele telefoon werd ook al niet opgenomen. Toen heb ik Daan gebeld in de hoop dat één van zijn ouders me kon ophalen, maar zijn telefoon stond uit. Ik heb dus uiteindelijk een vriend van me gebeld en (heel onbeleefd) gevraagd of zijn vader me kon ophalen uit Teteringen en tot mijn verbazing deed hij dat nog ook.  :o Het ging alleen nog wel even duren voor hij er was, want het was dus glad (ga weg, meen je dat nou??) en toen ben ik bij de Boerenbond (waar ik ook de post bezorg) binnen gaan opwarmen en ik kreeg nog een kop koffie daar ook :o (nog meer verbazing).
Eindelijk thuis aangekomen ben ik eerst mijn voeten gaan opwarmen tegen de verwarming en heb ik, toen ik ze weer normaal kon bewegen, beneden de telefoon opgehaald en heb ik Annemieke gebeld. Was echt heel gezellig, eerst was ze niet zo vrolijk door de sneeuw  :o :o(alweer verbazing) en volgens mij heb ik daar wel verandering in aangebracht (of anders hoop ik dat iig).

Dat was mijn middag van gister, nu de avond:

Ik was naar Daan gegaan (wanneer niet?) en ze hadden visite, hartstikke gezellig. Werd meteen gekoppeld aan de dochter die niet mee was. Er was nog wel een andere dochter mee, die was ook wel gezellig (hè Daan?) en daar hebben we een heel groot stuk mee buiten rondgelopen. Echt over vanalles gepraat dat nergens op sloeg, kortom: ik had het wel naar mijn zin. Toen op een gegeven moment kwamen Daan en ik erachter hoe melig ze kon zijn en hebben we besloten dat we haar... nee dat mag ik niet vertellen, mss ooit nog eens, maar nu niet.

Ik ga nu stoppen, moet maar es naar bed gaan, morgen weer vroeg op (als ik naar school ga, want ik voel me erg ziek).

Mssl, Elmar.

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #7501 Gepost op: 2-02-2003, 23:10:21 »
Tss Elmar geen woord over vandaag ??? :o (ook verbazing...)

Ik begrijp niet helemaal hoe het zit met alle verjaardagen en geboortes, maar iedereen van harte super gefeliciteerd met de baby's en/of de verjaardagen!!!

Echt zow raar, ik heb het idee dat widm gister was of zo, niet nu net... Maar ja komt omdat ik natuurlijk in Breda was en dan heb ik nog wel meer aan mn hoofd dat alleen widm. Ik was vanavond wel heel erg extreem ongelofelijk hyper voordat het begon, en Elmars moeder vierde haar verjaardag dus er waren wat vrienden/familieleden en ik ben eik wel bang dat ik een nogal slechte indruk op hen gemaakt heb :-[ :-[ omdat ik zo ongelofelijk hyper was voor widm :-[ :-[. Een openlijk sorry daarvoor Elmar :-[ (kweet alleen niet hoe erg het precies was en hoe erg jij dat dan weer vond...).

Mennnn, bijlezen gaat me in geen duizend jaar lukken (lees: doe ik morgen wel :P) (hahaha nee zal ik iets langer mee bezig zijn maar goe). Eigenlijk zou ik nu nog een samenvatting van ong 200 woorden moeten schrijven voor Nederlands, maar dat ga ik niet meer doen, ik ga naar bed, dan word ik dr mss wel uitgestuurd morgen maar ja we zullen ook wel de repetitie terugkrijgen (dat betoog) en tsja als ik dat dan wel een beetje goed heb... ::) :-\. Och boeiend ook, dan word ik er maar uitgestuurd. Zal vast niet de enige zijn die het niet af heeft ;).

Tot snel!! Veel liefs,
Annemieke

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7502 Gepost op: 3-02-2003, 09:01:13 »
Zoooo, lange verhalen weer in de Molshoop.  :)

Vandaag is de eerste dag dat ik weer naar school moet. Ik heb er enorm naar uitgekeken tijdens m'n stageperiode, maar ik zie er vooralsnog enorm tegen op. Ik heb vandaag gelijk al tot 17.30 uur school (ik wilde gisteren m'n nieuwe lesrooster in m'n agenda zetten, bleek dat er niet eens plaats was voor 10 lesuren.  ::) )

Ik heb gisteren ook 't een en ander gelezen over de lessen die we nu krijgen. Echt vreselijk. Ik hoopte dat we wat rustig zouden beginnen, maar dat kan ik wel vergeten. Allerlei projecten, waarbij bij eentje (en dat is nog 't allerergste) weer samengewerkt moet worden met de Duitse studenten bij ons op school! Dat heb ik vorig jaar al 'n heel jaar gedaan, dus ik dacht dat ze ons dat voor de rest van onze schooltijd wel zouden besparen. Maar nee dus.  :(

Och ja, we zullen wel zien wat 't allemaal gaat worden. Als jullie me steeds minder online zullen zien, dan weten jullie bij deze waar 't aan ligt.  :-[

Fijne dag allemaal en tot vanavond hopenlijk nog.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7503 Gepost op: 3-02-2003, 09:58:24 »
Han, succes op school vandaag!
Dat zal niet meevallen, na zo'n intensieve stageperiode.

Ik ben vandaag aan huis en haard gebonden, want mijn zoontje is ziek thuis. Hij wil nu ook graag op de computer....

« Laatst bewerkt op: 3-02-2003, 09:58:56 door Pino »
A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7504 Gepost op: 3-02-2003, 10:03:28 »
Han, succes op school vandaag!
Dat zal niet meevallen, na zo'n intensieve stageperiode.

Thanx Pino.  :)

Citaat
Ik ben vandaag aan huis en haard gebonden, want mijn zoontje is ziek thuis.

Och, verwen 'm maar lekker vandaag, dan is hij morgen vast weer helemaal beter.  :)

Citaat
Hij wil nu ook graag op de computer....

Laat 'm ook maar effe forummen zou ik zeggen.  ;)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7505 Gepost op: 3-02-2003, 10:20:15 »
Laat 'm ook maar effe forummen zou ik zeggen.  ;)

Hij wil niet... hij wil Buzz Lightyear doen...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7506 Gepost op: 3-02-2003, 10:25:57 »
Hij wil niet... hij wil Buzz Lightyear doen...

Och ja, als hij dat leuker vindt vooruit dan maar.  ;D

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7507 Gepost op: 3-02-2003, 12:30:57 »
Uiteindelijk zag hij mijn pagina met bewegende animaties en hebben we daar een heel leuk boek van gemaakt. Zelf geschreven en geillustreerd met plaatjes van internet. Echt leuk!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7508 Gepost op: 3-02-2003, 15:38:12 »
goeiemiddag allemaal!
han, hoe was het weer op school vandaag?
pino, is je zoontje al weer n beetje beter?
e, ben je dr uitgestuurd met nederlands?

ik heb voortaan een lekker kort dagje op maandag, dus dan kan ik 's middags lekker achter het forum bijlezen enzo, echt beter :) morgen heb ik sportdag dus kan ik lekker uitslapen en ik ben ook weer vroeg uit. t is alleen wel minder dat ik woensdag samen met een vriendin gymles moet geven aan heel de klas, heb ik dus echt geen zin in, das echt nix voor mij ik ben echt super shy als k voor de klas moet gaan staan dus dat wordt nog wat  :-[

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7509 Gepost op: 3-02-2003, 15:44:04 »
Haha, idd leuk Pino.

Han, ik hoop dat het iig heel gezellig was op school, dan maakt het toch niet meer zoveel uit dat je zo'n lange dag had!

Ik had vandaag alleen het tweede en het zevende uur les ::) maar kben wel op school gebleven tussendoor, want het 5e uur was een A-uur en das een soort verplicht tussenuur. En het 3e en 4e uur regende het toch telkens dus ik had geen zin om naar huis te gaan. En idd was het ook de hele dag eigenlijk heel erg gezellig. Alleen het 2e bij Grieks hebben we nog echt iets aan school gedaan, daarna 2 tussenuren gekletst, daarna in het A-uur nog veeeeeel meeeeeer gekletst, want toen kwam die vriendin met wie ik vrijdag was gaan winkelen pas op school (die heeft geen Grieks), en die moest ik toen dus ff op de hoogte stellen van mijn afgelopen weekend :). De anderen werden weer heeeelemaal gek van mijn geratel en mijn ge-Elmar-en-Daan ;D. (nouja voornl omdat het zo veel en vooral zoooo snel was ;)) Maar het tussenuur daarna bleek dat een van die vrienden het toch iets minder irritant vond dan hij had laten blijken om mijn verhalen aan te horen, want hij vroeg wat ik nu eigenlijk allemaal verteld had want hij had me het 5e uur proberen te negeren, maar nu wilde ie het toch nog wel allemaal horen (iets rustiger verteld dan weliswaar). Toen heb ik alle verhalen opnieuw verteld en daarna heeft hij ook heel veel verteld, was echt een heel leuk gesprek, of leuk, naja, zulke gesprekken heb ik eigenlijk nooit met hem, en ik vond hem wel al heel aardig natuurlijk maar hij is me nog veel meer meegevallen. Naja, kvond het erg gezellig en ik had het niet van hem verwacht. Hij kwam er echt zo bij zitten; 'ga je werken? dan ga ik weg hoor'. :). Nou en daarna had ik dus nog een uurtje Engels, maar toen heb ik ook het hele uur weer met twee andere vriendinnen zitten kletsen. Ook onwijs gezellig. En nu had ik eigenlijk het plan om een tijdje aan de telefoon te gaan zitten praten... Hmmm echt onwijs gezellige dag zeg :).

Hoop dat jullie ook een gezellige dag hebben (gehad), ik ga maar eens kijken of de telefoon vrij is ofzow...

veel liefs,
Annemieke

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7510 Gepost op: 3-02-2003, 17:59:35 »
Hallo allemaal,

M'n eerste dag op school was gelijk vreselijk. 't was wel leuk om iedereen weer te zien, maar de lessen die we nu gaan krijgen zijn ronduit rampzalig te noemen. Allemaal vreselijk saai en bij ieder vak wordt van ons verwacht dat we iedere week ook nog zo'n 8 uur thuis stof bestuderen en huiswerk maken. Nou dat ga ik dus nooit halen, want dan heb ik geen tijd meer om te slapen.  ;)

Verder moet ik ook weer allerlei projecten doen, waarbij ik samen moet werken met anderen. Op zich niet zo'n probleem, maar wel als dat met Duitsers moet. Ik heb vorig jaar al 't hele schooljaar met Duitste studenten in een minionderneming gezeten en dat was al 'n ramp. En nu herhaalt de ramp zich dus.  :-[

En dan wordt ook nog van mij verwacht dat ik Duits ga praten! Echt niet! Ik zit in Nederland op school en ik ben heus nog wel bereid om Engels te praten, maar Duits ho maar! Helaas krijgen we ook Duitse les nu. Helemaal erg is dat, ik zit toch niet meer op de middelbare school!  :(

Sorry voor m'n gezeur, ik had m'n eerste dag op school gewoon wat anders voorgesteld. Maar goed, nog effe bijlezen en dan ga ik maar 'ns aan de slag met m'n huiswerk, want ook dat durven docenten voor morgen op te geven ook al heb je tot 17.30 uur les en moet je vanavond ook nog sporten.  :-\

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7511 Gepost op: 3-02-2003, 18:03:48 »
han, irri zeg dat t zo kl*te was gelijk  :'( veel succes iig met je projecten enzo!

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #7512 Gepost op: 3-02-2003, 18:47:18 »
Citaat
Tss Elmar geen woord over vandaag (ook verbazing...)
Nog meer verbazing :o :o :o

Ben ik dat vergeten??
*Elmar leest even trug
Dang, je hebt gelijk, wat stom. Maar had ik er al bij gezet dat ik heel erg moe was? (net als vandaag baai de weej)
Goed goed, gister was Annemieke dus hier :D in Breda. En zoals altijd was er dus weer iemand te laat op het station, ikke dus ::). Ze vond het (geloof ik) niet al te erg, want ik had vantevoren even gebeld dat mijn moeder een plank op haar hoofd had gekregen omdat die spontaan van de muur afviel :o
Bij mij thuis heb ik haar eerst voorgesteld aan mijn oma die ze nog niet kende (en dat terwijl ze er nog geen tien km bij vandaan woont). Daarna hebben we heel veel gekletst en broodjes gegeten (jaja, alweer :P)
Om half drie moest ik dansen dus om kwart over twee is ze naar Daan gegaan en wat ze daar heeft gedaan dat moet ze zelf maar vertellen als ze daar zin in heeft...

Ik heb op dansles de Engelse Wals geleerd (één, twee, drie, stap, zij, sluit...) maar das niezo boeiend.
Kwas daar wel ineens E3,75 kwijt aan drinken ipv E2,50 omdat ik Jeroen nog iets schuldig was, niet dat dat erg was. Ik bedoel, wat is E1,25 nou? Ja, fl 2,75. Maar behalve dat?

Na dansles haalde mijn moeder me op en we kwamen gelijk thuis aan met de volgende gasten. Ik heb even hallo gezegd maar ben gelijk naar Daan en Annemieke gevlucht omdat ik het daar ws gezelliger zou hebben. Veel geklooid met mijn webcam die nog steeds daar staat en nog een beetje van onze gebruikelijke bezigheid: nix.

s'Avonds natuurlijk weer helemaal geweldig: De Mol. Maar dat is natuurlijk logisch.

Uhm... uhm... vergeet ik nog iets? Ja.. nee... dit was het wel denk ik.

Vandaag heb ik ook bijzonder weinig gedaan, ik was namelijk ziek thuis. Ik heb ontzettend last van keelpijn. Zal wel komen van eergister toen ik zolang buiten heb moeten lopen voor mijn werk en ik s'avonds ook nog eens gezellig met Daan en Mette buiten ging lopen. Ik moest om twaalf uur nog wel even met mijn moeder naar school omdat we een gesprek hadden met de conrector (nee, ik had geen straf, ik ben de braafheid zelve) want ik had een gesprek over mijn schoolwerk waar ik nooit wat aan doe. En nu ik erover nadenk zou ik eigenklijk nu ook schoolwerk moeten maken... :(

Tijd om dit bericht maar af te sluiten dus.
Mssl, Elmar

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7513 Gepost op: 3-02-2003, 19:22:32 »
Goeie-geeuw-avond iedereen !

Djezes, ik heb dringend slaap nodig maar het hatelijke is, dat hoe vroeg of laat ik ook in mijn bed kruip, ik blijf gewoon nog altijd megalang wakkerliggen ! Zelfs nu voelen mijn oogleden zwaar aan maar als ik ze sluit om bv te slapen dan willen ze direct terug open. Irritant want ik krijg er koppijn van !! Naja, het gaat me wel lukken  :)

Vandaag niet echt iets speciaals gebeurd denk ik. Alle lessen mooi verlopen... Morgen heb ik over de middag op school voetbaltraining !! we hebben ons ingeschreven voor een tornooi mini-voetbal en onze (knappe :)) studiemeester wil ons trainen  ;D dus morgen doe ik mijn Beckham-shirt aaaaaaan  :D

kga nu nog ff bijlezen  :-*
en Han: het zal wel beteren  ;)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #7514 Gepost op: 3-02-2003, 19:36:44 »
Zelfs nu voelen mijn oogleden zwaar aan maar als ik ze sluit om bv te slapen dan willen ze direct terug open. Irritant want ik krijg er koppijn van !!
*Elmar komt met twee doosjes pillen aanlopen
Hier, kun je kiezen, ik heb slappillen en aspirientjes

sorry voor dit onbenullige postje, maar ik moest ergens mijn 299e post laten...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7515 Gepost op: 3-02-2003, 19:48:42 »
Owww wat lopen jullie te rodelen over Leen (eleen, leentje whatever) das wel mn KLEINE zussie he. Ja ze is idd 17...ik heb niks meer over dr bevalling gehoord, ze zulle dr vast wel zijn  ::) :P
Ze leest t forum trouwens noooooooit meer dus zal felicitaties van hier doorgeven hoor  :D

Veders had ik vandaag na 3 luie weken weer normaal les...ik begon fit maar eindigde helemaal duf in de les. Achjah!
Enne bruno is d'r uit hoorde ik van joki die ik toch-echt-wel-even moest bellen vanochtend omdat gister de laatste 5 minuten!!!! niet op de band stonden van de mol :o
En dat was het wel weer voor vandaag!
 :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7516 Gepost op: 3-02-2003, 19:51:40 »
Hallo allemaal,

Bij mij heeft de buikgriep dus ook al toegeslagen  :-\. Niet echt fijn, maar ja het gaat meestal vanzelf wel weer over. Eigenwijs als ik ben, moest en zou ik wel nog gaan werken vandaag (terwijl ik vanmorgen al aan het overgeven was...) en werd ik om 14.00 door mn baas onverbiddelijk naar huis gestuurd om uit te zieken. Verder de hele middag in bed gelegen met de elektrische deken aan om een beetje op te warmen. Nu heb ik dus best wel honger, maar nergens echt zin in. Ben benieuwd of het morgen wat beter gaat, das eigenlijk wel de bedoeling.

Anyway, Pino beterschap met je zoontje enne Han: heb je al iets van een punt gehoord voor je scriptie?

Groetjes Ovide

Offline Ellen

• Forumlid
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #7517 Gepost op: 3-02-2003, 20:03:06 »
Owww wat lopen jullie te rodelen over Leen (eleen, leentje whatever) das wel mn KLEINE zussie he. Ja ze is idd 17...ik heb niks meer over dr bevalling gehoord, ze zulle dr vast wel zijn  ::) :P
Ze leest t forum trouwens noooooooit meer dus zal felicitaties van hier doorgeven hoor  :D

Hoi Tante Fenn (klinkt wel lekker hé?)
Voor foto's van je nieuwbakken neefje en nichtje moet je ff in het Kasteel kijken, we hebben gisteren al een feestje gegeven hoor, doe je de groetjes aan mama Leen??

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7518 Gepost op: 3-02-2003, 20:16:01 »
Hoi Tante Fenn (klinkt wel lekker hé?)

Dus nie he...tante fenn pffff ge kan de pot op maar mij noem je nog nie zo  :P ::)
K zal de groete doorgeve! We hebbe net nog lekker stukkie taart op hmmmmmm

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7519 Gepost op: 3-02-2003, 20:18:08 »
enne Han: heb je al iets van een punt gehoord voor je scriptie?

Noop! Ik krijg pas 14 maart m'n punt en dat is dan ook nog m'n voorlopige punt. Dat duurt dus nog wel effe...  :-\

Beterschap ovide! Ik weet hoe rot je er aan kan zijn als je buikgriep hebt. Ik heb 't dit weekend nog mogen ervaren.  :-[