Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2547860 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7480 Gepost op: 1-02-2003, 16:04:59 »
Veel plezier ovide! En ik hoop dat 't zal smaken. (jij liever als ik, ik krijg nog steeds bijna geen hap door m'n keel van de misselijkheid  :-[ )

Ik denk trouwens dat 't hier in Limburg wel mee zal vallen met de sneeuwval. 't sneeuwt hier nu al 'n uur, maar maar heel zachtjes. Dat blijft echt niet liggen. Maar dat is voor jou dan wel gunstig, omdat je dan niet bang hoeft te zijn voor gladheid.  :)

Ik had trouwens wel graag dat 't wat harder zou gaan sneeuwen hier. Er ligt nog wat sneeuw van donderdag, maar die laag wordt ook steeds dunner. Ik vind 't altijd zo gezellig eruit zien als 't gesneeuwt heeft. Bovendien heb ik ook al in geen jaren meer 'n sneeuwpop gemaakt, dus dat zou ook wel weer 'ns 'n leuke bezigheid zijn.  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7481 Gepost op: 1-02-2003, 16:08:36 »
Hier ligt ook een onwijs pak sneeuw en het blijft maar uit de lucht komen, maar ik word dr juist chagerijnig van :(. t ziet dr niet naar uit dat ik zin heb om vanavond naar de andere kant van Gouda te ploeteren (gelukkig is mn band wel weer geplakt). Nou ja dan blijf ik maar thuis... ik ga maar eens wat mensjes bellen...

Veel plezier iedereen met de sneeuw en Ovide maak er een heel gezellig etentje van!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7482 Gepost op: 1-02-2003, 18:29:43 »
Mijn kinderen hebben in onze achtertuin een sneeuwpop gemaakt.

Mooi he? En nog veel belangrijker: knappe kinderen heb ik he?

Maar echt, er ligt hier in Brabant al best een pak. Ik vind dat wel super leuk, behalve vanmiddag toen ik te voet naar de kapper was gegaan en door de sneeuw terug naar huis kon lopen. Kunnen jullie je wel indenken hoe mijn zojuist gecoiffuurde kapsel erbij hing....

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7483 Gepost op: 1-02-2003, 18:48:19 »
hoiii allemaal!!
Hm, zaterdagmiddag alweer voorbij.
t was wel leuk, werd 's ochtends gebeld of ik ook wou gaan zwemmen! :) En dat leek me tuurlijk wel koel, dusj ben ik met 3 andere vriendinnen wezen zwemmen. Volgens mij heb ik sinds de zomervakantie niet meer gezwommen :o, tot vandaag dan hé! ;) Naja, t was iig errug leuk en gezellig. Was best wel vaag, want we zaten zo vlak bij het raam, zit je daar in je zwempak of bikini, en dan sneeuwt het buiten :D Dr ligt hier ook veel sneeuw en t is het errug glad.. Das wel iritant... k ben nu beetjuh moe van het zwemmen, en het trugfietsen in de sneeuw ::) Maarrr, vandaag Idols! Zal wel weer errug leuk worden! Alleen jmmr dat het thema: nederlandstalig is maar oke. Ik hoop dat we zo eens gaan eten, want heb un beetjuh errug honger...
Han, veel beturschap!!! :-*
en Pino, slimme kinderen heb je zeg!
en Ovide nog veel (eet)plezier! als je nog in dat restaurant bent ::)
verder iedereen veel plezier met Idols, sneeuw of whatever!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7484 Gepost op: 1-02-2003, 19:28:25 »
Jaja Den Bosch is wit en da vind ik altijd zow mooi! T sneeuwt echt aan één stuk door vanaf vanochtend! Met buurjongetje (8 jaar)gespeeld...vaste traditie is da...als t sneeuwt belt hij sochtends supervroeg aan als wij nog in bed liggen. Maarja vanmiddag ben ik met hem op de slee de berg af gesjoefd  8)
Och en k hoorde dat t buurmeisje (ook 8...is tweeling) vanochtend bij ons door de vijver was gezakt! Ze ging op ijs staan (domdom  :-\) en ze kon dr zelf wel uit maar kkkkoud en ze was aan t gille zei d'r vader. Naja gelukkig goed afgelopen.

Verder heb ik voor carnaval een prinsessen pakkie lopen naaien...rok had ik al maar heb er een hele outfit van gemaakt...hehe wilde ik altijd al en nu eindelijk heb k t ook! Moet alleen nog zo'n mooi rose of goud toverstafje!  :D ;D
Doegg en fijne avond!  :-* :-* :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7485 Gepost op: 1-02-2003, 19:47:17 »
Hier in Venlo is 't nu ook behoorlijk wit. Ik ben net effe 'n rondje door de buurt gaan wandelen. Overal kinderen aan 't sleeen en sneeuwballen aan 't gooien. Echt kei leuk!  :D

Echt geweldig hoe die sneeuw zo onder je voeten knaspert. Omdat 't hier nog niet zo lang sneeuwt, is er op veel plekken nog helemaal niet gelopen en dan ziet 't zo mooi uit. 't glinsterd gewoon helemaal!

Sorry voor m'n enthousiasme, maar 't komt nu eenmaal niet zo vaak voor dat 't zo veel sneeuwt in Nederland.  :)

Dadelijk fijn Idols bekijken... en dan kan m'n dag haast niet meer stuk, ondanks 't feit dat ik de hele dag ontzettend misselijk ben geweest.  ;)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7486 Gepost op: 1-02-2003, 21:31:07 »
Sneeuw is zalig gewoon... *zucht* kheb vandaag meerdere gevechten gehouden met mijn zus, megaleuk  ;D jammer dat ze regen uitgeven, die sneeuw is zoo leuk gewoon (je ziet echt hoe de mensen zich uitleven, in het bos en park enzo volwassenen die gooien met sneeuwballen, dat brengt echt een toffe sfeer !) en ik blijf maar enthousiast over die sneeuw é, tis ongelooflijk !!

en eergisteren heb ik de dvd van lotr gekregen, dat ben ik nu ook aant bekijken, wiiii fun fun fun gewoon !!

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Lucretia

• Forumlid
  • Shaunie
« Reactie #7487 Gepost op: 2-02-2003, 09:41:28 »
ZE is al keilang niet geweest maar een doorgewinterde wieisdemolfan en amousboss en ze is vandaag jarig!!!! Leentje, wie kent er niet met de dikgrdukte oranje letterkes op de chat! GEFELICITEEEEEEEEEEERDOS!!!!!!!Feesssstuhhhh!!

Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O

• Forumlid
« Reactie #7488 Gepost op: 2-02-2003, 11:56:39 »
goeiemorgen mijn allerbeste mollenvangers !!

hadden we gisteren sneeuw, dan is er vandaag jammergenoeg regen  ::) >:( de sneeuw ligt er nog hoor, op de daken en wegen enzo, maar het heeft iets meer weg van wat ijs en door de regen is het natuurlijk niet zo mooi meer als gisteren maar het is en blijft een leuk zicht. Zeker zo op 2 feb. Normaal hoop je op een witte kerst, wij kregen een relatief warme kerst en dan is het februari en krijg je sneeuw  ;D. Kheb net mijn boek uitgelezen (Nicce French - Onderhuids) en het was echt spannend ! Kzou ook zo van die dingen willen kunnen bedenken én oplossen  :)

Kdenk dat ik vanmiddag ofwel mijn dvd ga uitkijken, ofwel een ander boek lezen, of wat gedichten lezen (I love it) of gewoon wat aan mijn schoolwerk doen  ;D normaal ging ik naar een vriend van me maar dat wordt verhinderd door die regen natuurlijk...jammer...

Naja, vanavond De Mol en Pappenheimers dus de dag kan niet stuk  ;)

groetjes  :-* A&K

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7489 Gepost op: 2-02-2003, 12:16:47 »
hallo allemaal!
bah, de sneeuw gaat nu weer helemaal weg  :'(
k had de afgelopen week geen internet dus k kon niet op t forum, heb zo'n beetje alle discussies gemist! k ga nu dan ook maar niet lezen, doe k morgen pas weer of vanavond... nou, k kwam gewoon ff hallo zeggen :) allemaal heel veel plezier en alles vanaaf!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #7490 Gepost op: 2-02-2003, 13:05:13 »
Leentje gefeliciteerd :D!

Even een foto van het sneeuwen in Almere, niet van gister maar van afgelopen week:

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7491 Gepost op: 2-02-2003, 13:24:24 »
jah leen, gefeliciteerd  :-* (k dacht eik da je gister jarig was mjah...)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Lucretia

• Forumlid
  • Shaunie
« Reactie #7492 Gepost op: 2-02-2003, 13:29:49 »
tsja, fout gedacht, ze is nu gezellie aan t feesten :P

Offline Ellen

• Forumlid
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #7493 Gepost op: 2-02-2003, 14:49:23 »
Moest ze niet bevallen vandaag?  :D
'k Wil zo langzamerhand ook wel een feestje geven in het kasteel hoor, mag ik iedereen trakteren op beschuit met muisjes, jammie!

Leen> Gefeliciteerd!

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

• Forumlid
« Reactie #7494 Gepost op: 2-02-2003, 15:18:10 »
bevallingen? ach ik ben verzot op baby'tjes !! wat is de naam dan? (ben ik ook zo verzot op  ;D in het ziekenhuis ga ik altijd de kaartjes op de deuren gaan lezen om te kijken hoe men het kindje genoemd heeft)

Offline Ellen

• Forumlid
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #7495 Gepost op: 2-02-2003, 15:41:22 »
Ze is nog aan het bevallen, heb nog geen telefoontje gehad tenminste en ik als bijna oma zijnde verwacht dat toch wel als eerste...
Naam ook nog niet helemaal bekend dus, alleen dat het een jongetje en een meisje gaat worden...Spannend hoor!
De jongen gaat Anthony heten, meisje was nog niet bekend, schiet me ineens te binnen  :D
Hmmz...volgens mij ist Willow voor een meisje  :-\

« Laatst bewerkt op: 2-02-2003, 15:43:16 door Ellen »
Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7496 Gepost op: 2-02-2003, 18:21:16 »
Goedenavond!
T dooit hier ook al errug,, sneeuw is iig op de wegen enzo al weg :'( We zijn gister na Idols nog wel een 'n8wandeling' gaan maken. Hier vlakbij, in un soort recreatiepark. Al die sneeuw, das wel koel! :)
Ben vandaag weer druk bezig geweest met sgool enzo, moet vanaaf natuurlijk alles afhebben ;) Heb egt wel weer zin, in de Mol! oja, de pool, kan ik die nog invulle? ::) Nouja, ik kijk wel ff. Ik ga nu eten
iedereen veel plezier vanavond! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

• Forumlid
« Reactie #7497 Gepost op: 2-02-2003, 19:35:35 »
Ze is nog aan het bevallen, heb nog geen telefoontje gehad tenminste en ik als bijna oma zijnde verwacht dat toch wel als eerste...
Naam ook nog niet helemaal bekend dus, alleen dat het een jongetje en een meisje gaat worden...Spannend hoor!
De jongen gaat Anthony heten, meisje was nog niet bekend, schiet me ineens te binnen  :D
Hmmz...volgens mij ist Willow voor een meisje  :-\

sorry dat ik helemaal niet meeben of als ik de bal compleet verkeerd sla of als ik veel te nieuwsgierig ben, maar der staat dat ze 17 wordt, dus dan is ze wel jong om al te bevallen hè?  :-\ en een tweeling dan nog, lijkt me helemaal niet makkelijk !

Offline Lucretia

• Forumlid
  • Shaunie
« Reactie #7498 Gepost op: 2-02-2003, 19:44:36 »
Maar leentje is heel bijzonder hoor! En ze is op 11 mei getrouwd met de zoon van ellen, toen ben ik met WC-eend getrouwd.

• Forumlid
« Reactie #7499 Gepost op: 2-02-2003, 20:50:31 »
I get it, I get it, naïef naïef naïef  ::)  ;D  ;)