hier deel 2...In Rotterdam was het echt supergezellig, en ik ben heel tevreden want ik heb een broek gekocht én een shirtje (en das veel voor mijn doen
) en dat ook nog binnen mijn zeer kleine budget, oke, februari is vandaag pas begonnen en ik kan nu de rest van de maand vrijwel alleen nog twee cadeautjes kopen voor twee vriendinnen die volgende week hun verjaardag vieren...
(en natuurlijk heel veel kaartjes voor de fietsenstalling... hoe fantastisch dat ik een treinkaart heb ) maar toch he, tviel best mee, overal uitverkoop. Hoewel de kleding die ik gevonden heb, nu juist niet in de uitverkoop was maar goed, in te dure winkels ga ik gwoon ook niets passen. Maar toen ik dat eenmaal had gekocht, mocht ik niets meer uitgeven, dus zei ik tegen die vriendin dat we nu alleen nog naar dure winkels mochten om voor haar iets te zoeken
. En zij heeft ook een heel leuk shirtje gevonden en das ook heel erg bijzonder, want ze is ontzettend veeleisend wat betreft kleding, altijd aan het twijfelen enzo.
Mennn wat een onboeiend verhaal toch voor jullie maar goed, ik moet ff inhalen dat ik gister niets gepost heb
. Toen we terugkwamen in Gouda hebben we nog ong drie kwartier buiten in de kou staan kletsen (dat is gwoon altijd zo, als je op het punt staat weg te gaan beginnen altijd de interessantste gesprekken) en dat was dus helemaal supersupersupergezellig. Ik kwam helemaal hyper thuis en heb toen nog een paar uur tegen mn moeder aan staan ratelen
. Mn broer kan er niet tegen als ik zo snel praat, dus we zijn extra boven gaan zitten, maar toen kwam hij naar boven en begon te zeuren, dus toen zijn wij weer naar beneden gegaan om verder te ratelen, en toen begon beneden mn vader weer te zeuren hahahaha, ik kan in mn eigen huis nog niet eens praten haha, neehoor het viel wel mee, was ook heel erg gezellig. En ik was dus helemaal superhappy want ik heb nu natuurlijk ook weer een heel leuk weekend, naja, iig zondag, maar heeeeeeel misschien ga ik vanavond Idols kijken bij een van die vrienden van cabaret, ik moet m nog ff opbellen, nou ik hoop dat dat doorgaat dan heb ik drie suuuuupergezellige avonden achter elkaar!!
Nou dat was dan mn
1501 1502e post, weg rond getal :'(
maar dan zijn jullie weer helemaal op de hoogte van mijn leven, waar ik zo blij mee ben
! Nu wil ik natuurlijk hier ff (nou ja, ff...
) alles bijlezen maar mn vader wil alweer de computer dus tot over een paar uur of zo... Ik hoop dat het met jullie ook allemaal supergoed gaat en voor de zieken enzow heel veel beterschap!!!
veel liefs,
Annemieke