Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2547872 keer)

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7460 Gepost op: 30-01-2003, 20:55:07 »
Hmmm Blom heeft wel gelijk, ik kan niks meer zeggen of ik hoor wel dat ik het heb over quote randjes  ::).

En Blom: Nog een paar veertjes en je kan ook een pluizebolleke worden   8)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #7461 Gepost op: 30-01-2003, 20:55:23 »
same here........ gewoon een beetje spelerij, meesten kunnen daar wel mee omgaan.

Offline Ellen

• Forumlid
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #7462 Gepost op: 30-01-2003, 20:57:01 »

En Blom: Nog een paar veertjes en je kan ook een pluizebolleke worden   8)

Nah, blijf liever Blom  ;D

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #7463 Gepost op: 30-01-2003, 20:59:39 »
ik zeg nix meer over ************  :-X  :)
kep het helemaal begrepen....

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7464 Gepost op: 30-01-2003, 21:09:16 »
Goeienavond !

Het was Gedichtendag hier in Belgie (ofja Vlaanderen toch) en wat heb ik daarvan genoten !! eerst de oren van m'n moeder der kop gezaagd om zeker de krant te kopen met alle gedichten in want dat deed onze krant niet en op school werden er ook voorgelezen enzo, kben er echt dol op !  :) en dan zijn m'n ouders vandaag naar de Makro geweest en... ik heb de dvd van lotr fotr gekregen !! jaja, toch wel ja  8) super gewoon !!

kga eerst ff naar het kasteel  ;) e  ;) en dan ga ik nog het vrt forum bijlezen  :-*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7465 Gepost op: 30-01-2003, 22:23:40 »
Goeieavond,

Ik heb net de laatse dag van m'n stage gehad. Ik ben vanmorgen eerst naar de bakker geweest om appel-, kersen- en abrikozenflappen te kopen om uit te delen op 't werk. Op kantoor heb ik toen eerst 7 keer m'n verslag uitgeprint en ingebonden (daar was ik wel effe mee bezig....). Daarna vlaai uitgedeeld en m'n collega's en stagebegeleider cadeautjes gegeven om hen te bedanken voor de fijne tijd.

Vanmiddag kwam m'n docentbegeleider en hebben we evaluatiegesprek gehad. Dat verliep gelukkig wel goed. Daarna wilde ik nog van iedereen afscheid gaan nemen, maar omdat 't gesprek nogal uitliep, waren er al veel naar huis.  :-[

Daarna wel gezellig met 'n aantal (nu ex-)collega's gaan uiteten hier in de stad. 't was erg gezellig en ik heb ook nog allerlei cadeautjes gekregen waaronder 'n hele mooie ketting. Ik vond 't erg leuk om te merken dat ze al m'n werk toch wel gewaardeerd hebben.

Nu dus naar huis gekomen. Ik heb wel kei voorzichtig gereden, want 't is hier spekglad overal. Ik was echt bang dat ik 'n ongeluk zou krijgen, maar gelukkig verliep alles goed.  :)

Ik ga zo maar 'ns slapen, want ik ben echt helemaal kapot. Ik heb de afgelopen dagen echt zo veel uren gemaakt om m'n verslag af te krijgen. Gelukkig kan ik morgen uitslapen en hoef ik verder helemaal niks te doen....

Truste allemaal en tot morgen!

'n doodvermoeide, maar tevreden Han.  ;)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7466 Gepost op: 31-01-2003, 09:31:20 »
Mensen ik ben echt weinig online echt jammer. We zijn nu nog steeds aan het behangen en verbouwen enz enz. maar daarbij ben ik ook ziek  :( Heb oorpijn enzo heb me ook ziekgemeld en lig de halve dag in bed ik baal als een stekker!
Als ik zaterdag niet beter ben kan ik ook niet gaan  :( :( :( :(

maarja daar gaan we niet van uit ga vandaag gewoon uitzieken
doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
kussssssssssssssssssssssss
julia

always look on the bright side of life

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7467 Gepost op: 31-01-2003, 13:17:58 »
'n doodvermoeide, maar tevreden Han.  ;)

Goed gedaan Han! Nu mag je lekker relaxen...

Beterschap Juul! We willen morgenavond gewoon weer je woehoes horen, hoor!

Ik heb een drukke halve werkdag achter de rug, de kids hebben me helemaal uitgewoond, dus ik zou nu ook wel een relaxing bad kunnen gebruiken, maar over een half uurtje staan hier 4 meiden op de stoep doe met mijn dochtertje komen oefenen voor een danswedstrijd zondag...
(wish me luck  ::))

Groetjes allemaal! Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7468 Gepost op: 31-01-2003, 13:30:02 »
Goed gedaan Han! Nu mag je lekker relaxen...

Dank je Pino! Ik denk idd dat ik straks maar 'ns 'n lekker warm bad moet nemen. (ik heb vandaag erg last van m'n rug...)

Citaat
maar over een half uurtje staan hier 4 meiden op de stoep doe met mijn dochtertje komen oefenen voor een danswedstrijd zondag...
(wish me luck  ::))

Veel succes Pino! 't doet me erg denken aan mezelf vroeger toen ik ook altijd met vriendinnetjes ging oefenen als we weer 'ns gingen playbacken op school. Ik denk dat m'n moeder toen ook gek van ons werd.  ;D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7469 Gepost op: 31-01-2003, 15:53:32 »
heej mensen!

Yee, eindelijk Weekend!! :)
Op sgool was t errug saai, behalve dan, dat we tijdens economie naar buiten mochten om sneeuwballen gevecht te gaan houde ::)de eco-leraar deed zelluf ook mee, koele gast :D

En klassefeest vanaaf gaat nie door :( Dat was allemaal heel vaag, want onze mentor kan niet de hele avond er zijn (het feest zou in sgool gehouden worden), omdat ze kanker heeft gehad, en dat is dan te zwaar voor dr. dat is opzich niet vaag natuurlijkDus daarom moet er iemand van de sgool bij zijn, dusj de organisatorren (hoe schrijf je dat ooit?) zochten naar un leraar die bij het klassefeest wou zijn. Maar niemand kon enzo, en uiteindelijk kon tog wel iemand tot 10 uur blijven, en weer un andere leraar kon pas vanaf 10 uur op sgool zijn, dus in principe had het allemaal door kunnen gaan. Alleen,,, de mentor was beje pissig (en volgens mij wou ze gwn niet dat het feest doorging ofzo) en die heeft maar besloten dat het niet door kon gaan >:( het had allemaal best wel gekund maarja Dusj, dat is wel jammer! Dan ga ik vanavond maar tv kijken enzo :-X

Juultjuh, veel beterschap!! :-*

Ik kom vandaag nog wel keertjuh op t forum denk ik zo, doejdoej :-* :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7470 Gepost op: 31-01-2003, 15:58:53 »
Nou, ik heb het overleefd hoor (waar is de paraceta-mol).
Het viel aleemaal wel mee, alleen kan ik voorlopig de ketchup-song niet meer horen!
Kan iemand even een ander deuntje fluiten zodat ik dat ***nummer uit mijn hoofd krijg?

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #7471 Gepost op: 31-01-2003, 18:08:48 »
*Elmar is "Feel" aan het fluiten

Goedemiddagnavond allemaal, ik heb vandaag toch zon leuke dag gehad.
Het begon allemaal met de eerste twee uur vrij ;D (vaste roosterwijziging). En na school ben ik met vier klasgenoten (Aukje, Bart, Dagmar en Robin) naar Bart gegaan voor de gezelligheid. Eerst wat gitaar gespeeld, maar daar kan ik nix van dus daar deed ik niet aan mee, maar het was toch wel leuk om te luisteren. Vooral omdat Martijn een liedje van NIRVANA ging spelen (ja, Martijn was er ook bij, maar die was al heel gauw weer weg). Toen hebben we met zijn allen een boterham gegeten en daarna zijn we nog even met zijn allen buiten gaan rondlopen en een beetje voetballen (ja, in deze kou, niet op ons letten, wij zijn gekstoord.

Maargoed, dat was mijn dag, en hij kan niet meer stuk. Het kan wel beter, maar dan alleen als mijn comp weer normale kleuren zou hebben. Maar voorlopig ist goed, ik ben vroluk en ik ben niet stuk te krijgen. Ja, mss morgen als ik moet werken, maar das niet vandaag.

Ik weet niet precies wat ik heb, ik ratel maar door (heb ik het gevoel) en volgens mij zeg ik helemaal nix... :-\

Ik ga nog even het VRT forum lezen.

Mssl, Elmar

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

• Forumlid
« Reactie #7472 Gepost op: 31-01-2003, 20:51:51 »
Goedeavond !!!!!

Ik heb 1 woord voor jullie uit het Belgenland:

[size=10] Sneeuw ! [/size]

De hele dag door heeft het gesneeuwd ! Echt megaleuk, grote vlokken enzo en der ligt toch zo'n dikke laag hoor, zelfs hier aan de kust !! En in de Ardennen nog pakken meer natuurlijk. Het is wel echt spekglad moet ik zeggen, je moet op het voetpad megavoorzichtig zijn want bij elke stap kun je vallen en op straat is het ook echt erg  :-\ maar daar maken we niet van WANT : het sneeeuwt !!

Offline Ellen

• Forumlid
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #7473 Gepost op: 1-02-2003, 03:14:04 »
Nah, kom ik thuis na een avondje stappen, ik log in en zie ineens Ellen staan...en ik heb niet eens zoveel gedronken *hips*
Enfin, had dus idd aan Malc gevraagd of ik die naam hier mocht nemen omdat die al gereserveerd bleek te zijn en natuurlijk voldoet lieve Malc aan mijn verzoek  ;)
Nou, Blom is dood dus, arme Blom, laten we treuren (ahum) maar Ellen is alive en die blijft posten, ff wennen wel :S

'k heb echt nie gesopen, was gewoon gezellig en die 3-0 voor PSV speelt ook mee natuurlijk  :P

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7474 Gepost op: 1-02-2003, 10:39:31 »
Nou, welkom dan Ellen!  :)

Ik ben vandaag thuis gebleven, terwijl ik eigenlijk moet werken bij de bakker. En dat komt doordat ik me niet goed voel. Ik had gisteren overdag al de hele dag buikpijn en gisterenavond heb ik moeten overgeven. Vannacht dus ook nog heel slecht geslapen door de buikpijn, dus daarom maar besloten om niet te gaan werken.

Ik denk dat ik tijdens m'n afscheidsdineetje van m'n stage iets verkeerds gegeten heb. Of ik heb gewoon buikgriep, ik hoorde namelijk dat dat heerst.  :-\

Maar goed, ik ga zo dadelijk denk ik in 'n lekker warm bad liggen. Hopenlijk doet me dat goed....

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7475 Gepost op: 1-02-2003, 11:50:26 »
Haiiii mensen!!

Ahh Han wat vervelend, heel veel beterschap he!!

Zoals jullie heel misschien wel gemerkt hebben (vast niet, maar goed, ik iig wel ;D) ben ik gisteren de hele dag NIET op het forum geweest!! :o :o Gelukkig alleen maar omdat ik zoveel andere leuke dingen had en ik heb dus uiteindelijk ook een hele leuke dag gehad.
Hij begon niet echt zo leuk, ik was nl onderweg naar school en opeens psssssssjjjjjttt... huh? wat? lekke band... door glas gereden of zowiets :(. Echt balen, nou ik was nog niet halverwege dus ben maar terug naar huis gelopen (ik woon glukkig nie zo heel ver van school). Opgebeld dat ik later zou komen omdat ik een lekke band had, ik wist niet echt hoe dat nou geregeld werd of zo omdat ik bijna nooit te laat ben gekomen ::) maar goed, toen heb ik dus de reservefiets genomen zeg maar. Dat is op zich altijd al ontzettend irritant, op een vreemde fiets fietsen, want het stuur is altijd zo anders enzow, en ja je bent je dan natuurlijk al ontzettend aan het ergeren, maar die fiets was ook nog eens echt een heel erg krakkemikkig wrak. Er zit gwoon geen rem op!! Ja, officieel een terugtraprem, en ik dacht ook altijd als je maar hard genoeg terugtrapt remt ie toch wel, maar echt stilstaan doe je pas als je er snel vanaf springt. Dus je kunt er sowieso niet bepaald hard mee rijden.  Naja kwas iets van 20 min te laat, echt irri al die mensen in de klas die je dan aanstaren, maar goe, heb dr niks van gehoord of zo dus dat zal wel goed zijn. (kzou het ook wel heeeejl errug stom vinden als ik nu na zou moeten komen >:( )
Bij Engels heb ik trouwens gehoord dat ik 5 fouten in mijn luistertoets van afgelopen maandag had, hij wist de normering nog niet maar er zijn geruchten dat 12 fout ongeveer een 5,5 zou zijn. Dus 5 fout is wel goed. Maar goed, 's middags had ik toneel, dat was ook weer erg leuk en gezellig en zo. Duurt altijd tot ong half 5, en ik zou daarna nog naar Rotterdam gaan winkelen met een vriendin, dus we hadden afgesproken dat we de trein van 2 voor 5 konden halen. Dan zou ik desnoods eerder weggaan bij toneel. Maar ja, het was toch wel erg leuk enzow, dus toen ben ik gwoon tot het eind gebleven en ja, met mijn eigen fiets had ik makkelijk ff naar huis en naar het station kunnen racen in die tijd, maar ja met die irritante slome rotfiets natuurlijk niet... Dus ik kwam al helemaal gestrest thuis, zo van 'ik haal het niet!!' en toen zei mn moeder dat ik haar fiets maar moest nemen want daar zat tenminste een rem op (maar ja, dan wel weer handrem, dus wéér heel anders), dus dat heb ik maar gedaan, maar toen was er weer iets mis met die versnellingen, aargh, nou jullie kunnen je voorstellen hoe ontzettend je je dan aan het ergeren bent aan al die rotfietsen. Heb die vriendin opgebeld die op het station stond te wachten dat ik het niet kon halen en later zou komen, vond ze helemaal niet erg. Maar toen ik aankwam bleek onze trein vertraging te hebben en konden we zo instappen en meteen wegrijden!! :D Dat was wel ff mooi van de NS!! Naja en zo in de trein kom je dan ook een beetje bij van je ergernissen :).

mn bericht was telang dus ff in 2 delen... dit was deel 1...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7476 Gepost op: 1-02-2003, 11:51:54 »
hier deel 2...

In Rotterdam was het echt supergezellig, en ik ben heel tevreden want ik heb een broek gekocht én een shirtje (en das veel voor mijn doen ;D) en dat ook nog binnen mijn zeer kleine budget, oke, februari is vandaag pas begonnen en ik kan nu de rest van de maand vrijwel alleen nog twee cadeautjes kopen voor twee vriendinnen die volgende week hun verjaardag vieren... ::) (en natuurlijk heel veel kaartjes voor de fietsenstalling... hoe fantastisch dat ik een treinkaart heb ;D) maar toch he, tviel best mee, overal uitverkoop. Hoewel de kleding die ik gevonden heb, nu juist niet in de uitverkoop was maar goed, in te dure winkels ga ik gwoon ook niets passen. Maar toen ik dat eenmaal had gekocht, mocht ik niets meer uitgeven, dus zei ik tegen die vriendin dat we nu alleen nog naar dure winkels mochten om voor haar iets te zoeken ;D. En zij heeft ook een heel leuk shirtje gevonden en das ook heel erg bijzonder, want ze is ontzettend veeleisend wat betreft kleding, altijd aan het twijfelen enzo.
Mennn wat een onboeiend verhaal toch voor jullie maar goed, ik moet ff inhalen dat ik gister niets gepost heb ;D. Toen we terugkwamen in Gouda hebben we nog ong drie kwartier buiten in de kou staan kletsen (dat is gwoon altijd zo, als je op het punt staat weg te gaan beginnen altijd de interessantste gesprekken) en dat was dus helemaal supersupersupergezellig. Ik kwam helemaal hyper thuis en heb toen nog een paar uur tegen mn moeder aan staan ratelen :). Mn broer kan er niet tegen als ik zo snel praat, dus we zijn extra boven gaan zitten, maar toen kwam hij naar boven en begon te zeuren, dus toen zijn wij weer naar beneden gegaan om verder te ratelen, en toen begon beneden mn vader weer te zeuren hahahaha, ik kan in mn eigen huis nog niet eens praten haha, neehoor het viel wel mee, was ook heel erg gezellig. En ik was dus helemaal superhappy want ik heb nu natuurlijk ook weer een heel leuk weekend, naja, iig zondag, maar heeeeeeel misschien ga ik vanavond Idols kijken bij een van die vrienden van cabaret, ik moet m nog ff opbellen, nou ik hoop dat dat doorgaat dan heb ik drie suuuuupergezellige avonden achter elkaar!! :D :D

Nou dat was dan mn 1501 1502e post, weg rond getal :'( ;D maar dan zijn jullie weer helemaal op de hoogte van mijn leven, waar ik zo blij mee ben :)! Nu wil ik natuurlijk hier ff (nou ja, ff... ::)) alles bijlezen maar mn vader wil alweer de computer dus tot over een paar uur of zo... Ik hoop dat het met jullie ook allemaal supergoed gaat en voor de zieken enzow heel veel beterschap!!!

veel liefs,
Annemieke :)

• Forumlid
« Reactie #7477 Gepost op: 1-02-2003, 13:05:29 »
Goeiemiddag !!

Ik ben blij want: het sneeuw hier volle bak en zelfs heel hard al de heeeeeeeele dag !!! en ik overdrijf niet !! Ik ben daarnet naar de winkel geweest en kheb er een kwartier ipv 5 min overgedaan omdat mijn zus en ik een sneeuwgevecht gehouden hebben. het is echt jaaaaaaren (en ik overdrijf nie) geleden dat er zoveel sneeuw lag. Op de straat en in de tuin ligt er zelfs 10 tot een 20tal cm en normaal heb je dat hier niet aan de kust, max 2 cm ofzo maar nu is het echt heel veel.

Deze foto's heb ik vanmorgen genomen http://www.geocities.com/debtjen/sneeuwfotos.html maar ik kan jullie zonder te zeveren vertellen dat er nu nóg meer ligt en het blijft maar doorgaan, megaleuk gewoon !! De baan is wel gevaarlijk voor auto's maar het is super !!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #7478 Gepost op: 1-02-2003, 15:21:13 »
Ook bij ons is het al aardig wit. Zit er zelfs serieus aan te denken om vanavond (als het donker is ;D) een sneeuwpop te gaan maken. Jaja, ook iemand van 25 mag toch nog wel een beetje lol hebben op z'n tijd of niet?  ;)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7479 Gepost op: 1-02-2003, 15:55:53 »
Hier zou het ook gaan sneeuwen. We gaan vanavond uit eten en we moeten met de auto gaan omdat het ver (nou ja 20 kilometer ofzo) weg is. Ik hoop dus maar niet dat het te erg wordt, want dat is niet echt leuk rijden.

Vanmorgen ff de stad in geweest met mn ouders. Dat vind ik altijd wel lachen met zn drieen. Nog grappiger is als mn broer ook mee gaat. Met het hele gezin, weer net als vroeger. Mn broertje loopt te zeuren om eten (friet broodjes etc) en als ie dat op heeft om drinken. Ik moet iedere winkel in. Mn moeder gaat overal mee naartoe en mn vader haat eigenlijk winkelen, maar omdat wij dan mee zijn, vindt ie het stiekem toch wel leuk. Verder worden we altijd erg melig van elkaar, dus fun fun fun.

Morgenmiddag naar de verjaardag van een vriending. Ze houdt het in een kroeg in Maastricht. Ik ben nog nooit in die kroeg geweest, dus ik ben benieuwd.

Vanaond dus uit eten. We gaan naar een wokrestaurant. Schijnt erg lekker te zijn. Nou ben ik sowieso al een erge fan van oosters eten, dus het kan bijna niet fout gaa met mij  :D

Nu ga ik ff een uurtje lekker slapen m(of in ieder geval rusten) zodat ik straks lekker fit ben.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!