Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2548002 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7420 Gepost op: 29-01-2003, 13:25:57 »
haaaai mensen!!
Lucretia, nog gefeliciteerd!!! :-*
hm, t was weer ff druk op sgool. :( Maar nou nie meer, geen rep's meer deze week. Yee! Gister was wel leuk, mn broer was jarig :) bleh, we hebben nu wiskunde.. saaiii ::)
hm, de bel gaat zo denk ik,
nog un prettige dag iedereen en tot strax!!! :-* :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7421 Gepost op: 29-01-2003, 14:34:38 »
wooow  :o alleen nog maar @miesh die langsgeweest is? waar is iedereen dan? op het vrt-forum I guess  :)

wiii woensdagmiddag !! en morgen donderdag = de meest amusante schooldag !! dan hebben we echt een tof uurrooster enzo en de eerste 2 uren hebben we LO, en we doen tegenwoordig dans, dus das echt wel hip en leuk !!

straks moet ik nog een hw frans maken en fys ofzo, maar kga eerst ff bijlezen  :-*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7422 Gepost op: 29-01-2003, 14:47:23 »
Idd weinig posts hier zeg...
Vandaag wel weer een erg gezelli schooldagje gehad, eerst Frans luistertoets, die ging niet zo goed denk ik, ik had superhard gefietst dus had het bloedheet en kon me niezo goed concentreren, superveel gegokt (tis allemaal meerkeuze zo'n luistertoets), en de laatste paar vragen was een nieuwsprogramma van de radio en echt, zo snel praat ik nog niet eens op mn allerhyperst zo ongeveer... ::) En dat dan in het Frans, zo ontzettend razendsnel, dat was echt niet te volgen :(. Maja, we zien het wel. Hopelijk veel goed gegokt he ;D.
Dat was iig voorlopig ff het laatste schoolonderzoek! Vandaag ook wat cijfers teruggekregen! Grieks 8,2, tsja, ik had ook niet supergoed geleerd, gaat wel, en och het is maar een deeltoets dus ik hoop dat ik de volgende beter maak, want dan telt deze niet mee (swwy ben mss wel erg arrogant dat ik niet onwijs tevreden ben met een 8,2 maar jahey, ik ga het wel studeren dusja he...).
Biologie een 8,4, wel tevreden, gwoontjes. :) Ennnnnnnnnnn voor scheikunde....... haddik.......... een..... 9,9!!!! :D jeeeeeej!! Goedhe :).

wiii woensdagmiddag !!
jeeeeeeeeeeeeeeeej!!!! :D vanavond cabaret!!! dat wordt weer fijn hyper worden!!! jeej jeej poing poing :D

Ik wil ook weer verder met bijlezen (het schiet gewoon niet op ;D), maar kmoet eigenlijk een grafiek maken voor een scheikunde po die we morgen willen inleveren... hrm...

Anne-Marie, nog geleficiteerd met je broer!

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #7423 Gepost op: 29-01-2003, 15:00:21 »
Middag iedereen  8)

* WCEend gaat aan z'n handelingsdelen Frans & Duits

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

• Forumlid
« Reactie #7424 Gepost op: 29-01-2003, 15:00:47 »
jeej jeej poing poing :D

*hilarisch lachbui*poing poing  ;D ;D ziet iedereen nu ook e alle kanten van de kamer uitschieten van boven naar beneden en van links naar rechts, tegen alle muren  :D ik wel  ;D :D ;D :D

• Forumlid
« Reactie #7425 Gepost op: 29-01-2003, 15:01:36 »
Middag iedereen  8)

* WCEend gaat aan z'n handelingsdelen Frans & Duits

gaan we wisselen? ik maak je duits als jij mijn fysica wil oplossen

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #7426 Gepost op: 29-01-2003, 15:05:17 »
Hmm.... laten we het erop houden dat ik beter ben in het voorbereiden van een Duits spreekbeurt over de mol dan over de dichtheid berekenen  ;D

* WCEend hekelt bčtavakken ;)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

• Forumlid
« Reactie #7427 Gepost op: 29-01-2003, 15:09:28 »
echt niet? ik haat wetenschapsvakken, interesseren me niet en kan dus ook de oefeningen amper oplossen ::) Duits daarentegen kan me stukken meer boeien  8) een ander slachtoffer dan maar...

Iemand die kan schakelen waarbij je niet weet hoe groot je spanning is maar door stroomkringen te bepalen moet je wel je stroomsterkte zien te vinden... Hmm... ik bel anders gewoon wel ff iemand op :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7428 Gepost op: 29-01-2003, 15:12:33 »
Vandaag ook wat cijfers teruggekregen! Grieks 8,2, tsja, ik had ook niet supergoed geleerd, gaat wel, en och het is maar een deeltoets dus ik hoop dat ik de volgende beter maak, want dan telt deze niet mee (swwy ben mss wel erg arrogant dat ik niet onwijs tevreden ben met een 8,2 maar jahey, ik ga het wel studeren dusja he...).
Biologie een 8,4, wel tevreden, gwoontjes. :) Ennnnnnnnnnn voor scheikunde....... haddik.......... een..... 9,9

:o :o :o Wat 'n goeie punten allemaal e! En 'n 8,2 voor 't vak wat je wilt gaan studeren is ook heel goed hoor! Ik ben economie gaan studeren, maar ik had daar ook niet altijd 'n 9 voor op de middelbare school.  :-[

Ik ben de laatste onderdeeltjes van m'n stage-rapport aan 't maken. Ik heb net de samenvatting af en moet nu nog 'n lijst maken met de verklaring van de bedrijfsbegrippen die ik gebruikt heb in 't verslag. Daarna nog alle kop- en voetteksten goed zetten en dan is 't wat mij betrefd helemaal klaar!

Morgen dan de laatse dag op kantoor. Ik heb net vlaai besteld om uit te delen en heb vanmorgen wat cadeautjes gekocht voor m'n directe collega's en m'n begeleider. Morgenmiddag komt m'n begeleidend docent nog 'n keer langs op kantoor voor 't evaluatiegesprek. Morgenavond ga ik dan met m'n afdeling nog uit eten als afscheid en dan zit m'n stage er officieel op.

Maar eerst nog m'n verslag afronden, dus ik ben er snel weer vandoor...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7429 Gepost op: 29-01-2003, 15:50:28 »
*hilarisch lachbui*poing poing  ;D ;D ziet iedereen nu ook e alle kanten van de kamer uitschieten van boven naar beneden en van links naar rechts, tegen alle muren  :D ik wel  ;D :D ;D :D
hahahahaha, nou, nu nog niet hoor, zometeen, als ik van cabaret terugkom ;)
En mijn hyperheid uit zich meer dan in rondspringen vooral in net zo snel gaan praten als die nieuwslezers van dat Franse radioprogramma van mijn luistertoets vanmorgen :P.

:o :o :o Wat 'n goeie punten allemaal e!
Haha, dankjewel :). Ja kweet ook wel dat t wel goed is hoor maja mn gemiddelde van vorig jaar was gwoon iets hoger dus vind ik t dan jammer :-[ maar ik moet idd niet zeuren ;D.

Succes met je spreekbeurt WCEend! Ik ga denk ik mijn Engels mondeling ook maar over widm houden...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7430 Gepost op: 29-01-2003, 19:59:21 »
Hoi,
Pfft ik heb echt een drukke dag achter de rug. Ik had vanmorgen drie afspraken achter elkaar. Het begon ermee dat eerste uitliep. De tweede was daar (terecht...) zo boos over dat ik hem eerst moest kalmeren, voordat we een enigszins normaal gesprek konden voeren. Daarna de laatste afspraak die maar liefst drie kwartier(!) moest wachten (echt erg ::)) en toen was het dus kwart voor een 's middags. De dag was dus al meer dan half voorbij. 's Middags snel nog wat dingen afgemaakt en toen meteen door naar fysio. Gelukkig was hij heel tevreden en gaat het dus al goed met mn been  :D. Toen naar huis en eten gekookt. Daarna afgewassen en het eten voor morgen opgezet. Mn vriend had het verkeerde vlees gekocht, stooflappen in plaats van 'snel-klaar-door-de-weeks-vlees' (tartaartjes ofzo). Dus het suddervlees nu maar opgezet, zodat we morgen niet pas om acht uur ofzo hoeven te eten.

Morgenavond ga ik naar de schouwburg. Ik heb er echt veel zin in. Ik ga naar de voorstelling 'Festen' door De Ploeg. Iemand het misschien al gezien? Lijkt me heel leuk in ieder geval.

Hmmm, ik ben wel aan het ratelen geloof ik, ik begin een beetje op Annemieke te lijken  ;). Poing poing....

*Ovide stuitert op en neer door de kamer

Ik heb vrijdag dus vrij, dat betekent dat morgen de laatste dag voor het weekend is  ;D.

Ik ga maar eens even in Belgenland kijken naar de nieuwste theorien, misschien kom ik dan wat tot rust (ahum  8)

Ovide

Edit:
Han, wat goed dat het bijna gedaan is. Veel plezier op je laatste dag morgen! Nu je punt nog afwachten...maar dat zal wel loslopen schat ik zo in.

E, wat een goeie punten, en ik ben nog wel zo trots op mn 9 voor mn Duitse mondeling over Franz Kafka! (Erg he, dat ik daar nog steeds trots op ben, is ook al weer 8 jaar geleden ofzo  :-[, net of ik daarna nooit meer iets gepresteerd heb ofzo)

« Laatst bewerkt op: 29-01-2003, 20:01:45 door ovide »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7431 Gepost op: 29-01-2003, 20:35:29 »
Zoooo, ik ben eindelijk klaar met m'n stageverslag!  :)

't is echt 'n opluchting dat er nu 'n eind komt aan al dat werk. Morgen hoef ik 't alleen nog maar 6 keer uit te printen en in te binden en dan kan ik 't op school inleveren.

Ik ben echt blij blij blij!!!  :D

En nu ga ik snel Idols kijken en luisteren of ik Juul hoor gillen bij Jamai...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #7432 Gepost op: 29-01-2003, 21:15:07 »
goedenavond allemaal!!
Wiii, vandaag was leuk! op sgool was wel gezellig, en had geen hw voor morgen (jaja ::) ) dus heb lkkr tv gekeken en gelezen enzoo :) gwn relax dusj..
Thnx E, enne,,, vet goeie cijfers!! :o
en Han, goed dat je je stageverslag af hebt! ;)
Voorderest krijg ik morgen rep frans trug (teld 3 keer mee:o) en heb em niet zo goed gemaakt volges mij. nouja, ik ben benieuwd :) hm, ik ga vroeg naar bed vandaag, maar eerst nog ff douchen..
nog un fijne avond iedereen!!! :-* :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #7433 Gepost op: 29-01-2003, 21:15:15 »
Hey mense, k kom ff langs hoppen ma k hop ook zow weer weg want k ga ff naar t hoofdforum :)
K heb vrijdag n solliciatiegesprek.. waah..
Owja juul.. hoe kom je aan al die kaarten voor idols??

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7434 Gepost op: 29-01-2003, 22:35:07 »
haiiiii mensjes,
Han gefeli dat je verslag eindelijk af is!!!!
Lautjuh, waar solliciteer je voor dan?
Hahaha Ovide, ook zo aan het ratelen, betekent dat bij jou dan ook dat je onwijs vrolijk bent? ;) Nou een negen voor een mondeling is toch ook wel extreem goed, kijk voor iets waar je voor kunt leren, dat kun je dan gwoon goed geleerd hebben of zow, maar als t mondeling is dan spreek je ws toch wel echt goed Duits. Wil toch heus niet zeggen dat je daarna nooit meer ergens trots op bent geweest haha.

Cabaret was weer super vandaag, gewoon weer zo onwijs supergezelli als altijd, geweldig :). We zijn nu echt concreet aan de voorstelling begonnen, wat rollen verdeeld en zo. Erg grappig. Ik heb al aan Elmar verklapt dat ik o.a. een halva lama speel ;D ;D dus dat mogen jullie dan ook wel weten. (Het is een beetje moeilijk uit te leggen hoe ik een halve lama kan spelen, het is niet helemaal waar, maar tis dus zo dat iemand anders de handen speelt en ik praat zeg maar en het gehele stukje heeft met lama's te maken, hahaha, maar ja zo geweldig is het ook weer niet hoor :))
Ik ben nu alleen niet zo heel erg bijster vrolijk, want ik ben niet bepaald opgetogen dat mijn broer weer thuis is, mennn, zat ie nog maar in Frankfurt, dan kwam er tenminste niet elke vijf minuten iemand naar boven gestormd om te roepen dat ik op moet hangen en uiteindelijk zelfs te gaan roepen: ik geef je nu nog tien seconden! >:(
Hij had alleen wel niet helemaal door met wie ik zat te bellen geloof ik, want op een gegeven moment zei ie 'ga dan langs, hij woont toch in Gouda' ??? had dus duidelijk een verkeerd persoon in gedachten maja.

Nu begint mn vader weer te zeuren dat ie op de computer moet, maar ja, daar heeft ie nog wel het recht toe vind ik. Op zich heeft iemand ook wel het recht om ook te bellen en dan kun je dat ook wel even zeggen als ik de telefoon bezet houd, maar zo vaak terugkomen en dan zo streng zijn, terwijl ik echt nog niet zoooo lang aan het praten was, en dus écht ook niet 'even langs' kan gaan...

Welterusten, tot morgen!

liefs, Annemieke

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #7435 Gepost op: 30-01-2003, 13:54:38 »
Zo, ik ben al een hele poos niet meer in de bar geweest. Ben druk geweest met geheime dingen enzo ;D  maar ik zag dat er nog helemaal niemand vandaag in de bar is geweest ???

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #7436 Gepost op: 30-01-2003, 14:29:00 »
krijg je hier ook virtueel wat te drinken dan????

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7437 Gepost op: 30-01-2003, 14:49:41 »
PRIJS DE SKIBROEK!!

Nog nooit zo blij met mijn skibroek geweest als nu ik door een sneeuwbui naar huis moest fietsen... Zowel voor als achter mn bril kilo's sneeuw, maar ik was dan toch ook wel erg blij dat ik geen lenzen had... En ik was ook wel erg blij dat het niet vroor en dus niet echt glad was... En ik was ook wel erg blij dat het niet ook nog eens keihard waaide...
Super irritant was het wel, maar eigenlijk had het toch behoorlijk veel erger kunnen zijn :).

Idd ontzettend weinig gepost zeg :o :(. Tuurlijk krijg je hier virtueel iets te drinken CB! Ok ik trakteer wel, wat wil je hebben?

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #7438 Gepost op: 30-01-2003, 14:49:46 »
Jazekers, whatever you like :D  

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #7439 Gepost op: 30-01-2003, 16:37:46 »
heeej mensen!!!
yee, ik ben vrolijk! bijna, weekend :) en morgen klassenfeest, en dan, gaak eerst bij mn vriendin eten enzoo. Heb ik dusj wel zin in! ;)
pff, net toen ik naar huis ging sneeuwde het natuurlijk keihard!!! en ik had geen skibroek zoals e ::) maarja, nu zit ik lkkr droog thuis! op school was ut ook wel gezellig, had op rep frans un 6,5  :o Was ik wel errug tevreden mee, omdat ie dusj zo moeilijk was  :)
ohw, Heart Break High komt er zo op,
doejdoej  :-*