haiiiii mensjes,
Han gefeli dat je verslag eindelijk af is!!!!
Lautjuh, waar solliciteer je voor dan?
Hahaha Ovide, ook zo aan het ratelen, betekent dat bij jou dan ook dat je onwijs vrolijk bent?
Nou een negen voor een mondeling is toch ook wel extreem goed, kijk voor iets waar je voor kunt leren, dat kun je dan gwoon goed geleerd hebben of zow, maar als t mondeling is dan spreek je ws toch wel echt goed Duits. Wil toch heus niet zeggen dat je daarna nooit meer ergens trots op bent geweest haha.
Cabaret was weer super vandaag, gewoon weer zo onwijs supergezelli als altijd, geweldig
. We zijn nu echt concreet aan de voorstelling begonnen, wat rollen verdeeld en zo. Erg grappig. Ik heb al aan Elmar verklapt dat ik o.a. een halva lama speel
dus dat mogen jullie dan ook wel weten. (Het is een beetje moeilijk uit te leggen hoe ik een halve lama kan spelen, het is niet helemaal waar, maar tis dus zo dat iemand anders de handen speelt en ik praat zeg maar en het gehele stukje heeft met lama's te maken, hahaha, maar ja zo geweldig is het ook weer niet hoor
)
Ik ben nu alleen niet zo heel erg bijster vrolijk, want ik ben niet bepaald opgetogen dat mijn broer weer thuis is, mennn, zat ie nog maar in Frankfurt, dan kwam er tenminste niet elke vijf minuten iemand naar boven gestormd om te roepen dat ik op moet hangen en uiteindelijk zelfs te gaan roepen: ik geef je nu nog tien seconden!
Hij had alleen wel niet helemaal door met wie ik zat te bellen geloof ik, want op een gegeven moment zei ie 'ga dan langs, hij woont toch in Gouda'
had dus duidelijk een verkeerd persoon in gedachten maja.
Nu begint mn vader weer te zeuren dat ie op de computer moet, maar ja, daar heeft ie nog wel het recht toe vind ik. Op zich heeft iemand ook wel het recht om ook te bellen en dan kun je dat ook wel even zeggen als ik de telefoon bezet houd, maar zo vaak terugkomen en dan zo streng zijn, terwijl ik echt nog niet zoooo lang aan het praten was, en dus écht ook niet 'even langs' kan gaan...
Welterusten, tot morgen!
liefs, Annemieke