Gefeliciteerd Lucretia!! Hele fijne dag gewenst!!
Goeiemiddag iedereen, hoe is het met jullie?? ik ben net pas thuis (naja, halfuurtje) want we hadden vanmiddag bespreking met alle begeleiders van de Parijsreis. Heb dr nu echt heel veel zin in!!
En dr is gezegd dat wij eigenlijk helemaal niets hoeven doen, de derdeklassers moeten gwoon hun opdrachten uitvoeren en wij moeten daar dan maar een beetje bij blijven, maar als we ze vertrouwen mogen we ze zelfs ook wel een uurtje alleen laten of zow. Dus das wel heel erg leuk allemaal, volgende week vrijdag al!!
En morgen is het ook alweer
Woensdag, pur toeval by the way...
En deze week kan ik natuurlijk glukkig wel heel lang blijven en ook al zou ik dat toch niet kunnen vanwege weer allerlei po's, dan doe ik dat gwoon toch natuurlijk.
Kheb nog geen cijfers teruggekregen op school, maar twas wel weer gwoon erg gezelli. Ik had het idee dat ik iedereen heel lang niet gezien had, dat is natuurlijk onzin maar in de pwweek spreek je elkaar toch veel minder. En ik heb heel veel aan Grieks gedaan, loop nu bij, en dat moet ook wel want morgen heb ik Grieks en ze stuurt dan iedereen eruit die niet bij is met vertalen. Goh wat een boeiende verhalen toch weer van mij, not, maar khad gwoon ff zin een lang verhaaltje te typen. Hm, ik zet msn maar eens aan. Wat?! Service temporarily unavailable?!
nouwzeg...
Dan ga ik maar eens proberen of het me vandaag lukt het gehele Belgische forum na te lezen... naja, eerst natuurlijk ff de huiskamer hahaha alsof dat veel is naja. Fijne middag iedereen, tot vanavond!!
liefs Annemieke