Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2548024 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7400 Gepost op: 28-01-2003, 08:45:02 »

en 'n hele fijne dag gewenst Suus!  :)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7401 Gepost op: 28-01-2003, 09:53:33 »
Haaaaai mensen!
Hehe we zijn eindelijk aan hte behangen, vorige week heb ik alles in moeten pakken en zaterdag (voordat we naar idols gingen hahaha) hebben we de kasten verhuisd, weggehaald nieuwe gekregen, dus druk weekje. Gelukkig vond ik afgelopen zondag nog een gaatje om de mol te kijken en op te nemen (er was gelukkig nog niks van de wand af, we hebben nu bijvoorbeeld geen teevee of video, back to basic ;D) Gisteren is mijn vader begonnen met behangen (ik ben er geen ster in) En hij gaat vandaag verder, maar mijn pappie is een ouwe man hahaha bijna 61 dus het gaat niet zo snel meer...
Dus we zitten nog wel ff eeen paar daagjes in de bende

vanavond heeft rick zijn eerste zwemles voor zijn c-diploma! druk druk druk ;D

kussssssss julia

always look on the bright side of life

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7402 Gepost op: 28-01-2003, 10:41:48 »
*bertha gooit, terwijl ie de slingers weer ophangt, een stuk taart in het gezicht van Blomdondje. :)

hmm doet me denken aan die schuimparty die we hier ooit eens gehad hebben toen compuart afwezig was  ;D

Alvast gefeliciteerd Lucretia !! en nog heeel veel jaren en mollen derbij  ;)

@juultjuh: khoop voor rick dat alles goed gaat !! ik heb, toen ik voor het eerst ging zwemmen, een nogal grote waterangst opgedaan, dus zwemmen is niet echt mijn favoriete bezigheid  :-\

banaan begint met een b, soms met een s

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7403 Gepost op: 28-01-2003, 11:28:04 »
Heey lucretia, ik feliciteer je niet eens, wat asociaal van mij!

bij deze:

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!!!!!

maak er een fijne dag van!

liefs julia

always look on the bright side of life

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #7404 Gepost op: 28-01-2003, 11:31:06 »
Omdat jij het bent doe ik het hier ook nog maar dan ;D

[size=10]Gefeliciteerd![/size]

En de taart was lekker hoor  :P

« Laatst bewerkt op: 28-01-2003, 11:46:26 door WCEend »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #7405 Gepost op: 28-01-2003, 11:36:38 »
[size=10Gefeliciteerd![/size]
En dáár ging iets fout.

Take a glorious bite out of the whole world

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #7406 Gepost op: 28-01-2003, 11:47:43 »
Het is dat jij het met al je forumdeskundigheid zegt, anders was het me niet opgevallen...  ::)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #7407 Gepost op: 28-01-2003, 14:10:49 »
suuuuuusiej friendinnutjuh gefeliiiiieeeee :D k ga je nog wel belle vanaaf en je hebt me kaartje ook al wel gehad denk ik (hoop ik, was toch echt op tijd ;) ) Maar kben ziekjuhs dus ff kijken ofk nog een stap richting brievenbus kan zetten, anders geef ik hem aan mn moeder mee hoor  :P
fijne dagggggggg en tot belz  ;D

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #7408 Gepost op: 28-01-2003, 14:47:28 »
Hoi Lucretia!

[size=10]Van harte gefeliciteerd!!!![/size]

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #7409 Gepost op: 28-01-2003, 16:20:06 »
sussie van harte hoor, nog maar vele jaartjes erbij he  :-*  :-*

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Lucretia

• Forumlid
  • Shaunie
« Reactie #7410 Gepost op: 28-01-2003, 16:25:30 »
Nou mensjes, danku danku!

« Laatst bewerkt op: 28-01-2003, 16:26:04 door Lucretia »
Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7411 Gepost op: 28-01-2003, 16:43:05 »
Gefeliciteerd Lucretia!! Hele fijne dag gewenst!!

Goeiemiddag iedereen, hoe is het met jullie?? ik ben net pas thuis (naja, halfuurtje) want we hadden vanmiddag bespreking met alle begeleiders van de Parijsreis. Heb dr nu echt heel veel zin in!! :) En dr is gezegd dat wij eigenlijk helemaal niets hoeven doen, de derdeklassers moeten gwoon hun opdrachten uitvoeren en wij moeten daar dan maar een beetje bij blijven, maar als we ze vertrouwen mogen we ze zelfs ook wel een uurtje alleen laten of zow. Dus das wel heel erg leuk allemaal, volgende week vrijdag al!! :D
En morgen is het ook alweer Woensdag, pur toeval by the way... ;D En deze week kan ik natuurlijk glukkig wel heel lang blijven en ook al zou ik dat toch niet kunnen vanwege weer allerlei po's, dan doe ik dat gwoon toch natuurlijk.
Kheb nog geen cijfers teruggekregen op school, maar twas wel weer gwoon erg gezelli. Ik had het idee dat ik iedereen heel lang niet gezien had, dat is natuurlijk onzin maar in de pwweek spreek je elkaar toch veel minder. En ik heb heel veel aan Grieks gedaan, loop nu bij, en dat moet ook wel want morgen heb ik Grieks en ze stuurt dan iedereen eruit die niet bij is met vertalen. Goh wat een boeiende verhalen toch weer van mij, not, maar khad gwoon ff zin een lang verhaaltje te typen. Hm, ik zet msn maar eens aan. Wat?! Service temporarily unavailable?! :( nouwzeg...

Dan ga ik maar eens proberen of het me vandaag lukt het gehele Belgische forum na te lezen... naja, eerst natuurlijk ff de huiskamer hahaha alsof dat veel is naja. Fijne middag iedereen, tot vanavond!!

liefs Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7412 Gepost op: 28-01-2003, 16:45:53 »
tiens, ik raak nochtans wel op msn  ??? mijn gevoel ligt wat overhoop, door dat we een vrije dag hebben vandaag denk ik de hele tijd dat we zaterdag zijn !! really odd...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7413 Gepost op: 28-01-2003, 16:54:19 »
tiens, ik raak nochtans wel op msn  ??? mijn gevoel ligt wat overhoop, door dat we een vrije dag hebben vandaag denk ik de hele tijd dat we zaterdag zijn !! really odd...
eh, het lukt mij nu ook maar jij bent niet online... ??? huh hij doet ook wel heel raar... aha nu zie ik iedereen wel online inclusief jou :D gelukkig!
beter toch dat je een soort zaterdag hebt! Alleen dan mss wel verwarrend als je morgen denkt dat het zondag is en je hebt dan geen vrij meer... ::)

ow popoi nu val ik weer offline!! >:(

• Forumlid
« Reactie #7414 Gepost op: 28-01-2003, 16:59:44 »
idd, dan sta ik morgen op en kom tot de conclusie dat ik naar school moet  ::) maar is niet zo erg, want het eerste uur heb ik nederlands !!  ;D

wiii het bliksemt !

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7415 Gepost op: 28-01-2003, 17:53:09 »
So hé! Hier is het opeens ook heftig gaan onweren. Mijn man geloofde mij niet dat ik de donder hoorde, maar ik las de post van A&K en dus zei ik: Nou in Belgie onweert het anders al! ;D

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

• Forumlid
« Reactie #7416 Gepost op: 28-01-2003, 18:04:21 »
ze voorspellen hier zelfs sneeuw (!!!!) voor de komende dagen

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7417 Gepost op: 28-01-2003, 18:23:16 »
Hallo allemaal!

Vandaga ben ik weer een beetje opgevrolijkt, gelukkig. Aangezien ik vrijdag vrij heb, is de helft van de werkweek al om voor mij. En dat is toch wel een goed gevoel zo op de dinsdag  ;D

Lucretia PROFICIAT!!!! Maak er een leuke dag van, met veel cadeautjes en leuke dingen... :-*

Verder heb ik niet zo veel nieuws te melden. Morgen heb ik drie afspraken op mn werk, wat best wel veel is. De ochtend is dan wel zo'n beetje om, maar ja, dan gaat de tijd ook wel vlug voorbij...niet dat ik daar zo'n problemen mee heb hoor  :D

Ik ga nog ff op het Belgische forum kijken...

Tot straks!
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7418 Gepost op: 28-01-2003, 19:29:35 »
SUUSJE FELI!!
De twee AMOUSJUS zijn ffkes een weekje samen 16 hoor  :P Happy avond nog, en kom nouw snel hierheen he...owja moek wel eerst cadeautje kopen!

Doeggg
 :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Lucretia

• Forumlid
  • Shaunie
« Reactie #7419 Gepost op: 28-01-2003, 21:39:04 »
danku danku wieder enne, fennie, dolle boel hoor deze week :D jammer alleen die tentamens :S BLEHHHH :'(

Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O