Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2548244 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7380 Gepost op: 26-01-2003, 17:59:19 »
men, vandaag ging echt weer snel
idd ::) :( zucht...

zucht zucht zucht zucht zucht... en nu moet ik nog heel veel natuurkunde leren boehoehoe... nog helemaal niet gedaan sinds ik thuis ben (iets voor half zes) (de treinen reden prima) want mn broer en die twee vrienden waren nog niet weg zoals ik gedacht had, maar kwamen nét na mij thuis om nog even hun spullen op te halen en daarna weer te vertrekken (alleen dan zonder mn broer natuurlijk) (dat vond ie wel jammer...). Maar goed het uitzwaaien en alles kostte ook weer tijd en ik heb zoooo onwijs GEEN zin om te gaan leren... :( :( :(

Denk dak volgende week zondag wel weer naar Breda ga... maar dan toch iig wat langer!! (zo kort is gwoon bijna de moeite niet, dan kun je beter thuisblijven, want anders is het weer zooo erg om naar huis te moeten!! :( )

Iedereen heel veel plezier vanavond!! ...maar dat zal wel lukken... kga ff een heel klein btje bijlezen (alleen huiskamer... denk ik...) en mn mail checken en dan echt de diagn toets gaan maken oid... :( :(

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7381 Gepost op: 26-01-2003, 20:50:32 »
proficiat Daan, je houdt langer stand dan ik...

banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7382 Gepost op: 26-01-2003, 21:01:57 »
goedenavond mensen!!!!
yeah, vandaag was un toffe dag.
Had dus atletiekwedstrijd, om precies te zijn het NK indoor in Zuidbroek maar oke ;) iig, moest ik eerst hoogspringen en ik sprong 1.40m! en mijn PR was 1.35m dus dat was wel goed :) k was vierde ofzo van mn groep... En daarna nog kogel, had 7.54m gestoot, das was nie supah goed... Maar t was iig wel un hele toffe wedstrijd!! Ben nu wel moe, was nml om half 7 thuis ofzo, en toen gegeten, WIDM gekeken. Was wel un zeer toffe aflevering. btw: Stijn is wreed koel!!! :P :) ik was door de wedstrijd enzo, te laat met stemmen op de pool :-[ :( Nouja, ga gwn bij de nederlandse mol alles goed doen (hoop ik ::) )
nog een prettige avond iedereen!!!! :-* :-*

« Laatst bewerkt op: 26-01-2003, 21:02:53 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7383 Gepost op: 27-01-2003, 08:05:09 »
Goeiemorgen allemaal,

ik heb gisterenavond echt ontzettend zitten balen. Ik kon vanaf 19.45 uur namelijk niet meer internetten. D'r was denk ik weer een of andere storing bij Essent.  :(

Ik had gisteren overdag zo m'n best gedaan om veel aan m'n rapport te doen (en dat was ook gelukt) en ik wilde de hele avond fijn op 't forum doorbrengen en toen kon 't niet. Echt geweldig, net als ik internet nodig heb, heeft Essent weer 'n storing. Ik heb echt heel chagrijnig op de bank gezeten.

Ik heb toen maar gelijk nog 'n keer de aflevering van De Mol gekeken. Erg leuke aflevering moet ik zeggen, jammer dat ik er niet 'live' over mee kon forummen.  :-[

Maar goed, ik ga zo maar 'ns bijlezen voordat ik weer verder ga aan m'n stagerapport.

@miesh, wat goed van je dat je zo hoog hebt gesprongen! Ik doe 't je niet na!  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7384 Gepost op: 27-01-2003, 12:55:15 »
Whiiiiiiiihaaa!!!!! :D :D de pwweek is voorbij!!!!!
Ik ben zo blij!!!!! Nu heb ik de hele middag vrij om te msnen, aan de telefoon te hangen ennnn natuurlijk het hele forum na te lezen, wat hoog nodig is, want gisteravond heeft het me al mijn wilskracht gekost om na widm niet meer te gaan forummen, want toen moest ik echt de diagn toets gaan maken. Maar het is me wel gelukt, heb ik idd gedaan, nou ja, ik kreeg hem niet meer af want wilde toch wel vroeg naar bed, maar iig, natuurkunde ging toch wel goed vandaag :). Engels luistertoets weet ik eigenlijk niet. Maar nu is de pwweek voorbij!! Whiiieeejjjjjj!!!

Iedereen een hele fijne dag en ws tot nog heel vaak vanmiddag en vanavond!! ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7385 Gepost op: 27-01-2003, 13:17:33 »
Gelukkig dat je pw-week voorbij is e! En nu maar hopen dat je allemaal goede punten terug krijgt.  :)

Ik ben nog steeds hard bezig met m'n stageverslag. Vanmorgen maar m'n begeleider opgebeld om te vragen of hij me de bestanden kon sturen die ik nodig had, maar die dus vrijdag niet waren aangekomen hier. Hij ze netjes gestuurd, en wat denk je, komen net op dat moment ook de bestanden binnen die ik al vrijdag had verzonden!  :-[

Maar ja, nu kan ik iig weer vooruit. Ik moet nog veel doen, dus ik ga snel weer aan de slag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7386 Gepost op: 27-01-2003, 13:32:34 »
Succes nog verder Han!! Maar je hoefde dus helemaal niet naar kantoor om die bestanden op te halen, dat scheelt alweer he!!

Ik ga eten en dan fijn de telefoon bezetten :). (Nog lang niet klaar met bijlezen maja ;D)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #7387 Gepost op: 27-01-2003, 13:38:27 »
en dan fijn de telefoon bezetten :).
Jij ook al? ik ook!

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #7388 Gepost op: 27-01-2003, 14:34:43 »
Kanonne, ik had geen idee dat dit forum zo succesvol bleef, terwijl er helemaal geen molserie aan de gang is..maar ach ik ben er nu weer, kunnen jullie rustig slapen.. (niemand die me herinnert though.. ::) :-\)

No Milk today???

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7389 Gepost op: 27-01-2003, 15:14:14 »
Niet zo negatief, Milk. Natuurlijk herinneren we ons jou nog!  :)

En bovendien is iedereen hier welkom in onze Molshoop, dus maak 't jezelf gemakkelijk zou ik zeggen en neem wat te drinken van me.  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7390 Gepost op: 27-01-2003, 17:37:21 »
Ik heb wel eens van je gehoord hoor Milk... :-X (veel meer ook niet maar dat zal wel wederzijds zijn ;)) Iig welcome back!! ;D

Jij ook al? ik ook!
Wat toevallig! :o En had jij ook een ontzettend lamme arm na twee uur...? ;D (ik echt heel erg!)

Shit zeg, net een hele post geschreven, loopt internet explorer vast :(. Ik wilde dus vertellen, dat ik het heel erg leuk vond wat er gisteren in beeld kwam aan het begin, want toen ik in juni naar Rome ging was onze camping in... jawel, Bracciano!! Leuk he misschien herken ik wel iets (hoop hoop).

Dan ga ik nu eens proberen écht bij te lezen ;).

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7391 Gepost op: 27-01-2003, 19:56:20 »
Hallo allemaal,

Eerst maar ff een berichtje hier posten, voordat ik me in de drukte op het Belgische forum ga storten.
Ik had niet zo'n leuk weekend, vond ik. Eigenlijk is het gewoon een beetje gezeur, maar ik vond het echt niet leuk.
We zouden dus eindelijk na een paar weken weer eens samen uitgaan. Ik ben natuurlijk vanwege die operatie een paar weken niet weg geweest. Ik me helemaal verheugd, gingniemand van de vrouwen mee! Daar was ik mooi niet blij mee. Om nou met de mannen op stap te gaan leek me ook niet echt geslaagd (voor hen en mij) en dus heb ik weer eens thuis gezeten! Ik was echt aan het balen niet te geloven hoe zielig ik mezelf vond.

Gisteravond was ik eindelijk weer een beetje opgevrolijkt. Ik had eerst de eerste aflevering nog eens bekeken en toen aansluitend de nieuwe aflevering. Nou vind ik het voordel van het tijdstip dat de mol uitgezonden wordt, dat het op tijd afgelopen is, zodat je nog ff lekker kan forummen. Niet dus!! Ik had dus hetzelfde probleem als Han, ESSENT. Zeer irritant. Toen had ik het helemaal gehad en ben maar naar bed gegaan. Natuurlijk slecht geslapen...eigen schuld.

Vandaag ben ik wel weer wat opgevrolijkt. Op mn werk deed de verwarming het niet. Ook grappig zo na het weekend. Het is dus vanaf dat ik begon (07.25 uur) tot een uur of 14.30 14 graden geweest (jaja Celsius). Dat is niet echt al te warm kan ik je vertellen. Maar met de jas aan moest het dan maar. Tussen de middag maar regens een kop erwtensoep gaan eten om weer wat op te warmen. Wel gelachen natuurlijk, alle collega's met jassen aan en sjaals om; het was wel apart.

Ik ga me maar eens op het Belgische forum storten...

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7392 Gepost op: 27-01-2003, 20:03:20 »
Het is dus vanaf dat ik begon (07.25 uur) tot een uur of 14.30 14 graden geweest
Nou, dat is nogal 14 meer dan het aantal graden van een cirkel 8)

Jammer dat je zo'n flutweekend had Ovide. Hoe is 't verder met 't pootje?

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7393 Gepost op: 27-01-2003, 20:47:30 »
Met het pootje gaat het goed hoor, dank je. Het isnog wat stijf en de laatste blauwe plekken willen maar niet wegtrekken, maar met een beetje geduld komt dat vanzelf goed...

En wat betreft dat weekend..het is natuurlijk een luxe probleem, maar soms heb ik het echt ff gehad, komt denk ik ook door mn pootje en et feit dat dit al bijna anderhalf jaar zo gaat...zucht (ik ben echt niet zieli, ik voel me alleen zo  ;))

Weet iemand waar je geduld kunt kopen?  ;D

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7394 Gepost op: 27-01-2003, 21:21:40 »
Om nou met de mannen op stap te gaan leek me ook niet echt geslaagd (voor hen en mij) en dus heb ik weer eens thuis gezeten!

ik ga net liever weg met een bende jongens/mannen (aloewel om op mijn leeftijd van mannen te spreken  ::)) dan met meisjes. Sorry é, maar wij kunnen soms toch echt wel trutten zijn...

Naja, ik hoop alvast dat de komende week wat beter voor je gaat hoor Ovide !

ik vond het gisteren alvast een heeele toffe aflevering weer ! Hele goede opdrachten imho.

Wiii morgen is er pedagogische studiedag dus dan ben ik een dagje thuis !! Kheb net ook naar de herhaling van Idol gekeken want ik had het gemist en het wordt echt wel spannend!

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7395 Gepost op: 27-01-2003, 21:56:02 »
Kan me best voorstellen dat je je wel zielig voelde hoor Ovide. Hopelijk kun je binnenkort snel wel weer een keer mee!!

Ik voelde me net ook heel zielig, mss beter gezegd half wanhopig, want het forum deed het niet meer (kreeg het gewoon niet geladen), mijn email óók niet!!! en msn kon ik óók niet meer op komen!!!!!!! Ik was dus totaal van de wereld afgesloten!! Geen enkele communicatie meer mogelijk, nou ja behalve smsen dan he ;), en dat heb ik dus ook maar gedaan, met daarin de vraag of mss hier gepost kon worden dat ik niet kon forummen maar dat zie ik nu toch niet... (mss ander topic?) ??? ::) Hahaha nm hoor Daantje (alsof jullie het merken als ik een paar uur niet kan komen ::) ;D), kben iig allang weer ontzettend blij dat t forum weer gwoon werkt!! En mn email ook gelukkig!! (msn weet ik niet maar ik mag nu toch maar heel kort omdat mn vader de compu weer wil)

Veel succes met geduld zoeken Ovide ;)! En welterusten iedereen, ik ga dan nu maar naar bed want het Belgische forum nalezen kan nu natuurlijk niet meer... :-\

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7396 Gepost op: 27-01-2003, 22:29:57 »
Weet iemand waar je geduld kunt kopen?  ;D

Ik heb nog wel 'n potje liggen, recept van m'n over-over-grootoma. Ik zal 't op de post doen voor je, moet je wel nog twee daagjes geduld hebben voordat 't in je bezit is. ;)

Ik begrijp hoe je je voelt ovide. Soms lijkt 't gewoon alsof niks goed kan gaan. Ik baalde gisterenavond ook flink van dat stomme Essent. De hele dag me verheugd op 'n avondje forum en uitgerekend op dat moment hebben ze 'n storing.  :(

En de verwarming kapot is ook niet echt 'n pretje nee. Toen 't laatst zo koud was en gesneeuwd had, was bij ons op kantoor ook de verwarming kapot. Ik heb de hele dag met jas en sjaal achter m'n computer gezeten. 't is dat ik met handschoenen niet kan typen, want anders had ik die ook nog aan gedaan...

Ik hoop dat je snel weer wat leuke dingen meemaakt en dat je dan al deze 'ellende' vergeet. Anders kom je maar gewoon weer tegen ons aan klagen hier in de Molshoop.  :)

Ik kom net terug van bodyjam en 't was weer erg vermoeiend moet ik zeggen. Ik ben echt kapot, maar over 'n kwartiertje heb ik dan ineens weer heel veel energie. Conclusie is dat ik 't komende uur niet in slaap kan komen.  ::)

Dan nog maar wat bijlezen.  :)

Offline Ellen

• Forumlid
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #7397 Gepost op: 28-01-2003, 00:52:06 »

Jippie...onze Suus aka Lucretia is jarig!!

Daar nemen we een groot stuk taart op

Gefeliciteerd meid!

« Laatst bewerkt op: 28-01-2003, 00:55:35 door BlomDondje »
Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #7398 Gepost op: 28-01-2003, 01:24:11 »
Suus:
[size=10]
Gefeliciteerd![/size]

*bertha gooit, terwijl ie de slingers weer ophangt, een stuk taart in het gezicht van Blomdondje. :)

Offline Ellen

• Forumlid
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #7399 Gepost op: 28-01-2003, 01:45:03 »
Jammie hoor, ik hou ook van jou  :-*

« Laatst bewerkt op: 28-01-2003, 01:45:47 door BlomDondje »
Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD