Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2548206 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7360 Gepost op: 25-01-2003, 18:29:11 »
'n hele goeie avond lieve medeforummers,

Nog proficiat met Kevin, jokivin! Ik hoop dat hij morgen 'n fijn feest heeft en dat jij ook 'n beetje kunt relaxen!  ;)

Fijn dat je 't zo leuk hebt gehad in Amsterdam A&K! Ik denk dat jij meer van A'dam gezien hebt als ik in m'n hele leven.  :)

Ik heb vandaag weer 'n lange vermoeiende dag in de bakkerij achter de rug. 't was echt vreselijk werken vandaag en ik ben dan ook blij dat ik nu weer fris gedoucht hier achter de computer zit.

Verder zit ik wel nog steeds te balen, want de bestanden die ik gisteren vanuit kantoor naar huis gestuurd heb per email, zijn nog steeds niet gearriveerd. Ik ben dus bang dat ik nu maandag extra naar kantoor op en neer kan rijden om ze opnieuw te gaan versturen. Bovendien kan ik morgen dan niet zo veel verder met m'n stageverslag, omdat ik die bestanden nodig heb.  :-[

Maar genoeg gezeur van mij, ik ga fijn effe bijlezen en daarna gaat de tv aan voor Idols!  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7361 Gepost op: 25-01-2003, 18:50:21 »
ik ga fijn effe bijlezen en daarna gaat de tv aan voor Idols!  :)
ist al zo laat dan?? :o het begint toch pas om negen uur he??

Wij gaan hier nl pas eten als ze terug zijn uit Amsterdam en dat duurt nog wel uhm een uur ong...
Maar wat cool dat jij het zo leuk gehad hebt in A'dam Debbie!! Ik kan het me echt voorstellen :) (het klinkt nl een beetje als mijn schoolexcursie naar Parijs ;)). Maarruhm, wat betekent een boontje hebben voor iemand? Verliefd zijn op iemand zeker? Of zoiets?? (heb dr echt nog noooit van gehoord...)
Wat leuk trouwens dat je aan ons gedacht hebt!! :D

Jokivin nog van harte met je zoontje! En heel veel plezier morgen op het feest he!!
Anne-Marie, wat goed van je dat je zoveel nuttigs hebt gedaan! Ik heb ook wel natuurkunde geleerd natuurlijk maar ben niet echt hard opgeschoten... ::)
Han, balen dat je de bestanden niet hebt. Maar kost dat dan zo veel tijd om ze op te gaan halen ??? Naja, je haalt het vast we, hoor :).

Tsja ik wil nu natuurlijk ook weer eens bijlezen, hmmm, nou niet te lang dan, snel weer verderleren... :(

Iedereen die gaat kijken alvast veel plezier met Idols he (hopelijk komt Julia in beeld!! :D)!

liefs Annemieke

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7362 Gepost op: 25-01-2003, 18:55:27 »
ist al zo laat dan?? :o het begint toch pas om negen uur he??

Noop, 't is nog lang niet zo laat, maar ik verwachte toch wel m'n tijd nodig te hebben om bij te lezen. Maar ik zie dat 't best meevalt (ik denk dat we 'n beetje uitgediscussierd zijn over de eerste aflevering  ;) ) en dan ben ik natuurlijk al veel eerder klaar.  :)

Citaat
(hopelijk komt Julia in beeld!! :D)!

Jaaaa! Ik zal er op gaan letten....ik heb alleen geen idee hoe ze eruit ziet.  :-\

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7363 Gepost op: 25-01-2003, 19:13:32 »
Hahaha dat wordt dan een beetje moeilijk opletten he ;D

Nou het valt idd heel erg 'mee' met bijlezen zeg, ik heb nu gwoon alles gelezen in het VRT-forum! :o (vd eerste blz dan iig) Dus nu weer aan natuurkunde... :( onee ik moet de tafel dekken...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7364 Gepost op: 25-01-2003, 19:22:58 »
ahh leuk A&K dat je het zo leuk heb gehad in A'dam. dat die fietsers niet stoppen dat HOOR je gewoon te weten, niemand remt in A'dam ;)
Nou, dat wisten we dus pas nadat onze gids dat gezegd had  ::)

Maar wat cool dat jij het zo leuk gehad hebt in A'dam Debbie!! Ik kan het me echt voorstellen :) (het klinkt nl een beetje als mijn schoolexcursie naar Parijs ;)). Maarruhm, wat betekent een boontje hebben voor iemand? Verliefd zijn op iemand zeker? Of zoiets?? (heb dr echt nog noooit van gehoord...)
Wat leuk trouwens dat je aan ons gedacht hebt!! :D

ja het betekent verliefd zijn, maar dat is dus niet zo ! Ik ben verliefd op het vak nederlands, niet op de leerkracht, maar ik denk dat na gisteren niet veel mensen mij nog geloven...  ::)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7365 Gepost op: 25-01-2003, 20:44:42 »
Anne-Marie, wat goed van je dat je zoveel nuttigs hebt gedaan! Ik heb ook wel natuurkunde geleerd natuurlijk maar ben niet echt hard opgeschoten... ::)
haha, ja goed he?  ;) moet ook wel, als k morgen westrijd van atletiek heb... Ach, je red het wel met natuurkunde enzoo...
Ben benieuwd of we Juul nog zien op TV :D maar k weet ook nie egt hoe ze dr uit ziet eik... hmm ::)
Nou, ik ga dus zo Idols kijken,,, iedereen veel plezier daarmee of met wat anders :)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7366 Gepost op: 25-01-2003, 20:47:44 »
k ben ook benieuwd of we juul zien, lijkt me wel koel :) ik heb dr wel zin in vanaaf, ben wel benieuwd hoe t gaat klinken enzo.

maareh, e, morgen veel plezier en @miesh, jij ook (en suc6)!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7367 Gepost op: 25-01-2003, 20:54:07 »
k ben ook benieuwd of we juul zien, lijkt me wel koel :) ik heb dr wel zin in vanaaf, ben wel benieuwd hoe t gaat klinken enzo.

maareh, e, morgen veel plezier en @miesh, jij ook (en suc6)!
Dankje!:) ben ook errug benieuwd..
Enne Elmar, zag daarnet ff dit plaatjuh op internet (vonk wel grppg)heb je ws al keer gezien of zoo, maar oke wist niet, dat er ergens nog een Elmar bestond ofzoo (of komt die naam veel voor in het zuiden... noujaaik ben raar oke...

« Laatst bewerkt op: 25-01-2003, 20:56:11 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #7368 Gepost op: 25-01-2003, 21:08:35 »
Nee, het is niet per se een naam die veel in het zuiden voorkomt of juist in het Noorden. Mijn vader komt nl uit het noorden en hij heeft mij deze naam gegeven, omdat een goede vriend van hem van school zo heette.
Maar mijn zus kent hier in Breda dus weer twee mensen die allebei een broertje hebben dat Elmar heet.
En ELMAR Reizen kende ik ook al, het grootste reisbureau op het internet.

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #7369 Gepost op: 25-01-2003, 21:13:13 »
Wow, mijn ouders hebben eindelijk ADSL :) Wat een verademing zeg :D

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #7370 Gepost op: 25-01-2003, 22:08:01 »
Mensen!!!

Ik kom er net achter dat ik alleen thuis ben tot morgenochtend half elf ;D

• Forumlid
« Reactie #7371 Gepost op: 25-01-2003, 22:42:31 »
Is dat een hint voor Annemieke?  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7372 Gepost op: 25-01-2003, 23:47:16 »
morgenochtend half elf? ??? hoe kan dat nou een hint zijn, dan stap ik zo ongeveer pas net in de trein ofzow...

als je maar op tijd komt... ::) :P

Idols was super zeg!! (vooral Hind!!)

ikke ga nu naar bed, welterusten iedereen en lieve Bredanaren, tot morgen! ;) :D :D

tis toch Bredanaren of nie??

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7373 Gepost op: 26-01-2003, 00:14:34 »
misschien is t wel bredaërs of bredaers...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #7374 Gepost op: 26-01-2003, 10:00:41 »
Ik gebruik altijd Bredanaren, maar volgens mij mag bredanaars ook.

Breda: stad met karakter!!!

Take a glorious bite out of the whole world

• Forumlid
« Reactie #7375 Gepost op: 26-01-2003, 11:46:10 »
goeiemorgen !

hihi Bredaneren, wij zijn Bredenaren (denk ik  :-\ :))
Vanavond komt de mol terug op tv !! en daarna Pappenheimers !! woepieee ! Oké, kheb ontdekt dat ik ook ng een huiswerk wiskunde heb, maar dat nemen we er dan wel bij  ;)

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #7376 Gepost op: 26-01-2003, 17:34:16 »
Goedemiddag al'maal

Vandaag heb ik het natuurlijk weer hartstikke gezellig gehad met Annemieke en ik was dit keer ook ruim op tijd om der op te halen. We zouden een film gaan kijken, maar dat kwam er niet van :(

Vanavond weer "De Mol"En ik heb er onwijs veel zin in en ik hoop dat Stijn er hééél hard uitgaat ;D
Maargoed, dat zien we vanaaf wel weer.

Kga nu ff dat vervelende buurjongetje van me irriteren en dan "De Mol"!!!

Mssl, Elmar

• Forumlid
« Reactie #7377 Gepost op: 26-01-2003, 17:37:50 »
ik heb er onwijs veel zin in en ik hoop dat Stijn er hééél hard uitgaat ;D

nee joh, denk aan mijn pool !

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #7378 Gepost op: 26-01-2003, 17:46:21 »
tafel?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7379 Gepost op: 26-01-2003, 17:48:29 »
k denk dat walter dr vanaaf uitgaat...

men, vandaag ging echt weer snel en k was best vroeg wakker vandaag, echt irri! k hoop dat we vanavond of morgen onze computer weer terug krijgen want ik wordt echt gek hier, ik kan himmel geen muziek ofzo downloaden en das zoooo irri! maar k heb dus wel ff superveel zin in vanaaf, lekker weer n aflevering :D enjoy!