Goedemiddag!!
Ja idd, vervelend zeg, bij mij deed de site het net ook niet. Maar goed dat is gelukkig altijd maar tijdelijk
.
Kheb vanochtend gezelli wat in het Duits en -omdat mijn broer zo aandrong- ook heel even in het Frans geconverseerd met de buitenlandse logees en het scheelt toch al een beetje, je raakt er langzamerhand ietsje meer in zeg maar. En ze zijn erg aardig en we liggen allemaal voortdurend dubbel hahaha. Vandaag zijn ze naar Amsterdam om die stad eens te bezichtigen en morgen gaan ze naar een voetbalwedstrijd in Rotterdam. Die jongen uit Kameroen, das echt verbazend, zijn moedertaal is dus een of andere Afrikaanse stamtaal waarvan wij de naam niet eens kunnen uitspreken, maar de officiële taal daar is Frans, dus dat spreekt ie ook vloeiend, en hij heeft Duits gestudeerd, en woont 2 jaar in Duitsland dus perfect Duits ook nog, en Engels kent ie dan ook nog uiteraard... pfff... Echt knap vind ik, en hijs ook heel aardig dus dat was wel gezellig. En het was ook heel grappig toen we die Zweedse vriend van mn broer een paar woordjes Nederlands gingen leren
.
iig, gefeliciteerd met je vader E! wat heb je hem ook alweer gegeven? je had het hier volges mij wel neergezet,ofniet?
Thnx!! Ja dat had ik idd neergezet, kijk maar:
Hij had het zelf gekocht (een paar cd's) maar hij wist niets anders en ik had deze week weinig tijd om iets te kopen dus toen zei ie: dan geef je toch gewoon geld voor die cd's. Dat vind ik eigenlijk geen leuk cadeautje en zeker niet omdat ie het zelf heeft gekocht, maar ja nu had ik niet zoveel keus meer en daarom heb ik het extra goed ingepakt. Eerst heb ik er allemaal sokken omheen gedaan (met het geld erin), zodat ie niet aan de vorm kan zien wat t is, en daarna tig lagen pakpapier in ook nog eens een andere vorm. Dus ik hoop dat ie nu niet onmiddellijk doorheeft wat dr in zit .
En dat wist ie idd niet! Hij vond het best wel grappig geloof ik, we hebben iig wel gelachen (die vrienden van mn broer uiteraard ook hahaha, die lachen echt aan een stuk door
). Hij zei wel zo van: "wat heb je die cd's raar ingepakt...? je zou me toch die cd's geven...?" maar kheb het nog gevraagd en hij had toch eigenlijk niet verwacht dat die cd's er idd in zaten.
Mn broer heeft hem nog een fles 'Apfelwein aus Frankfurt'
gegeben gegeven
.
Oja, Pino, vergeet je niet de video te programmeren?
Ik ben morgen ook weg (
) dus ik moet nu snel natuurkunde leren!!
liefs, Annemieke