Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2548257 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7340 Gepost op: 24-01-2003, 18:16:14 »
Goeieavond allemaal,

ik ben er ook eindelijk weer. Er is gelukkig nog 'n einde gekomen aan deze vreselijk lamlendige dag. Ik heb nog heel veel aan m'n opdracht proberen te doen vandaag, maar jammergenoeg nog steeds niet helemaal af. Aangezien ik volgende week echt nog nodig heb voor m'n stageverslag, moet m'n begeleider 't maar zelf afmaken.  :-\

Ik ga volgende week maandag tot en met woensdag proberen hier thuis m'n verslag af te maken en ik had net alle bestanden die ik er voor nodig had naar huis gestuurd vanuit kantoor. Kom ik net hier thuis, zie ik dat ik ze niet ontvangen heb.  :(  Ik hoop dat ze alleen 'n beetje vertraging hebben, want ik heb ze echt nodig en anders moet ik maandag weer helemaal naar kantoor waardoor ik dus weer minder tijd heb om aan m'n verslag te werken. :'(

Nou ja, ik blijf positief en hoop gewoon dat ze zo dadelijk binnen komen.   :)

Nu snel effe bijlezen voordat ik echt van m'n stoel afval van beeldscherm-moeheid.  ;)

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #7341 Gepost op: 24-01-2003, 18:27:55 »
Jeej [/doris :P] vanavond alweer een jaar lid van deze community :) (zie profiel)!

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #7342 Gepost op: 24-01-2003, 18:29:11 »
Hallo allemaal,

Ik kom ook weer es het forum onveilig maken, want dat heb ik tot nu toe te weinig gedaan sinds ik weer internet heb.

Citaat
Misschien moet je ff opnieuw een driver voor je monitor installeren.
heb ik al geprobeerd, maar dan zegt mijn pc dat de driver niet goed functioneerd met Windows2000  :(

Citaat
waarschijnlijk is er een conflict met je beeldschermadaptor of grafische kaart, en staat er een verkeerde driver geinstalleerd. maar je kan misschien beter een nieuwe nemen, want ook 256 kleuren is niet veel. tweedehands zijn die goed betaalbaar. ongeveer 10 euro ofzo.
Ik denk dat ik idd maar gewoon een nieuwe videokaart moet kopen (zucht :-)

Vandaag heb ik besloten om met valentijn op school vijf rozen te sturen, allemaal naar goede vriendinnen van me. Ook ééntje naar een lerares en ééntje naar Martijn met een andere afz. erop, maar dat doet er niet toe.

We hebben vandaag ook nieuwe kluisjes gekregen op school, blauwe en roze. Ik had eerst een blauwe, maar toen had ik em geruild met Luuk, want die wilde absoluut geen roze. Maar toen heb ik weer geruild met Martijn, want die wilde dus absoluut wel een roze. Dus nu heb ik gewoon mijn eigen kluisje weer teruggevraagd aan Luuk (want die zit op een fijnere hoogte)

Ik ga weer es (bijlezen)

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7343 Gepost op: 24-01-2003, 19:21:18 »
haai!!!
Whiii! Weekend!!
Hm, was wel leuk dagjuh vandaag op sgool, heb eik nix nuttigs gedaan maar oke daar zit je dan 7 uur, nix te doen :-X Nouja, als je maar lol hebt :D Voorderest nie zow veel bijzonders te vertellen. Heb volgende week, eindelijk, een rustig weekjuh! Dusj, dat wordt weer beetje bijwerken voor sgool...
Citaat
We hebben vandaag ook nieuwe kluisjes gekregen op school, blauwe en roze. Ik had eerst een blauwe, maar toen had ik em geruild met Luuk, want die wilde absoluut geen roze. Maar toen heb ik weer geruild met Martijn, want die wilde dus absoluut wel een roze. Dus nu heb ik gewoon mijn eigen kluisje weer teruggevraagd aan Luuk (want die zit op een fijnere hoogte)
ojaa, klinkt heel logisch allemaal ::)
E, idd, goed dat het zo goed ging :)
Nog een hele fijne avond allemaaaal :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7344 Gepost op: 24-01-2003, 19:21:32 »
Gaat het nog een beetje goed met je Elmar? :P

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7345 Gepost op: 24-01-2003, 19:23:27 »
En hoe waren de frietjes Ovide? Hier waren ze weer heerlijk (had nl weer geen zin om ze zelf te bakken  ;D)

Ik ga vanavond ook maar eens lekker een avondje tv houden...komt er iets leuks?

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7346 Gepost op: 24-01-2003, 19:27:49 »
Ik ga vanavond ook maar eens lekker een avondje tv houden...komt er iets leuks?

Nee.  :( Of je moet willen zwijmelen bij Love Letters.  ;)

Jammer dat Idols morgen pas komt. Ik denk dat ik vanavond eindelijk de video aanzet en naar De Mol van zondag ga kijken. Ik heb namelijk nog steeds geen kans gezien om de eerste aflevering voor de tweede keer te zien.  :-[

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7347 Gepost op: 24-01-2003, 19:28:26 »
hehe, weekend :D mn pwweek is afgelopen, en dat heb ik vanmiddag gevierd met n middagje rotterdam :) ik zou eigenlijk met 1 vriendin gaan, maar uiteindelijk zijn we een heel stuk met twee anderen geweest, was wel gezellie. we hebben nix gekocht, we hadden  ook niet zoveel tijd want we moesten om half 4 bij 8 mile zijn. dat was echt zooon goede film, had k echt niet verwacht! echt super film, dus iedereen die nog naar de film wil en niet weet waar welke, raad ik 8 mile aan.

Citaat
Jeej [/doris  :P] vanavond alweer een jaar lid van deze community  (zie profiel)!
gefeliceerd eend! jeeeej ;)!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7348 Gepost op: 24-01-2003, 19:34:46 »
Jeej [/doris :P] vanavond alweer een jaar lid van deze community :) (zie profiel)!

Dat vraagt om een feestje!! Die hebben we veel te weinig meer hier!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7349 Gepost op: 24-01-2003, 20:06:13 »
Hier waren de frietjes ook lekker  :D Het was vandaag frietjes-haal dag duss op forum

K heb nu wa henna in mn haren gesmeerd...moet nu uurtje inzitte ofzo dus da loopt nie errug prettig.
Verders komt er idd niks op tv, dus kzie wel wat ik  ga doen!
Fijne avond
 :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7350 Gepost op: 24-01-2003, 20:37:59 »
WCEend gefeliciteerd!! Vier je het ook in het Kasteel??

@e, wat goed dat het goed is gegaan. Is natuurkunde het laatste wat je moet doen aanstaande maandag?
Thnx :). Ik heb maandag ook nog Engels luistertoets, maar daar hoef/kan ik dus niet voor (te) leren. En dan woensdag ook nog een Frans luistertoets, maar dat valt niet meer in de pwweek.

Elm, beetje vaag verhaal maar van die rozen en die kluisjes hoor ??? hahaha, maar wel grappig.

Ik ben eindelijk weer eens gezelli aan het msnen!! Oww zo leuk toch weer... Maar zometeen maar weer de computer aan mn vader overgeven en zelf de telefoon gaan bezetten... ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7351 Gepost op: 25-01-2003, 00:24:36 »
Heyyy,

Naja zeg niemand is meer in de bar geweest na mij :(.

Mijn broer is thuis!! En hij heeft twee vrienden meegenomen, een jongen uit Zweden en een uit Kameroen (!), die lopen stage bij hetzelfde bedrijf als hij, en die wilden ook wel eens iets van Nederland zien. Echt grappig en iedereen spreekt vloeiend Duits maja ik niet... :-\ Maar tis iig wel bijzonder.

Nou kga maar eens naar bed, mn vader is morgen jarig... hm eigenlijk nu al omdat t 12 uur is geweest maar daar hebben we allemaal niet aan gedacht dus ik hoop hij ook niet... :-[

Welterusten voor wie het nog leest, om Schlaf Gut om maar ff in Duitse stemming te blijven (ben ik helemaal niet! waah ! kunnen jullie je het voorstellen, dat ik helemaal niets zeg?! ;)).

liefs Annemieke

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #7352 Gepost op: 25-01-2003, 12:08:11 »
Goedemorgen!!
eej, deze site ligt dr de hele tijd af bij mij. :( Daarnet deed ie het weer niet, toen weer wel... nouja, mss ligt het aan mn computer
iig, gefeliciteerd met je vader E! :-* wat heb je hem ook alweer gegeven? je had het hier volges mij wel neergezet,ofniet? ::)
Hm, lkkr zaterdag... geen sgool! Ga vandaag maar eens vanalles opruimen enzooo, en dan vanavond Idols!! yee!
un hele fijne zaterdag iedereen en tot strax!!! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #7353 Gepost op: 25-01-2003, 12:29:02 »

iig, gefeliciteerd met je vader E! :-* wat heb je hem ook alweer gegeven?
sokken toch? :P

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7354 Gepost op: 25-01-2003, 12:31:26 »
Goedemiddag!
Ik had vanmorgen ook al wat vergeefse pogingen ondernomen om hier terecht te komen. Ik begon al bijna te wanhopen. Morgen wil ik wel voorbereid aan de tweede aflevering beginnen!
Ojee, morgen ben ik de hele dag weg...
NIET VERGETEN DE VIDEO TE PROGRAMMEREN!!!!!

Allemaal een heel fijn weekend en de groetjes van Pino

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7355 Gepost op: 25-01-2003, 12:45:22 »
Goedemiddag!!

Ja idd, vervelend zeg, bij mij deed de site het net ook niet. Maar goed dat is gelukkig altijd maar tijdelijk :).

Kheb vanochtend gezelli wat in het Duits en -omdat mijn broer zo aandrong- ook heel even in het Frans geconverseerd met de buitenlandse logees en het scheelt toch al een beetje, je raakt er langzamerhand ietsje meer in zeg maar. En ze zijn erg aardig en we liggen allemaal voortdurend dubbel hahaha. Vandaag zijn ze naar Amsterdam om die stad eens te bezichtigen en morgen gaan ze naar een voetbalwedstrijd in Rotterdam. Die jongen uit Kameroen, das echt verbazend, zijn moedertaal is dus een of andere Afrikaanse stamtaal waarvan wij de naam niet eens kunnen uitspreken, maar de officiële taal daar is Frans, dus dat spreekt ie ook vloeiend, en hij heeft Duits gestudeerd, en woont 2 jaar in Duitsland dus perfect Duits ook nog, en Engels kent ie dan ook nog uiteraard... pfff... Echt knap vind ik, en hijs ook heel aardig dus dat was wel gezellig. En het was ook heel grappig toen we die Zweedse vriend van mn broer een paar woordjes Nederlands gingen leren ;D.

iig, gefeliciteerd met je vader E! :-* wat heb je hem ook alweer gegeven? je had het hier volges mij wel neergezet,ofniet? ::)
Thnx!! Ja dat had ik idd neergezet, kijk maar:
Hij had het zelf gekocht (een paar cd's) maar hij wist niets anders en ik had deze week weinig tijd om iets te kopen dus toen zei ie: dan geef je toch gewoon geld voor die cd's. Dat vind ik eigenlijk geen leuk cadeautje en zeker niet omdat ie het zelf heeft gekocht, maar ja nu had ik niet zoveel keus meer en daarom heb ik het extra goed ingepakt. Eerst heb ik er allemaal sokken omheen gedaan ;D (met het geld erin), zodat ie niet aan de vorm kan zien wat t is, en daarna tig lagen pakpapier in ook nog eens een andere vorm. Dus ik hoop dat ie nu niet onmiddellijk doorheeft wat dr in zit :).
En dat wist ie idd niet! Hij vond het best wel grappig geloof ik, we hebben iig wel gelachen (die vrienden van mn broer uiteraard ook hahaha, die lachen echt aan een stuk door ;D). Hij zei wel zo van: "wat heb je die cd's raar ingepakt...? je zou me toch die cd's geven...?" maar kheb het nog gevraagd en hij had toch eigenlijk niet verwacht dat die cd's er idd in zaten.
Mn broer heeft hem nog een fles 'Apfelwein aus Frankfurt' gegeben gegeven :).

Oja, Pino, vergeet je niet de video te programmeren? ;)

Ik ben morgen ook weg ( :D :D ) dus ik moet nu snel natuurkunde leren!!

liefs, Annemieke

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7356 Gepost op: 25-01-2003, 13:00:08 »
Oja, Pino, vergeet je niet de video te programmeren? ;)

Kijk! Aan jou heb ik wat.
Laat e een voorbeeld zijn voor velen, zo kan ik het gewoon niet niet vergeten!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7357 Gepost op: 25-01-2003, 14:40:45 »
Vandaag zijn ze naar Amsterdam om die stad eens te bezichtigen

Nou, dan zullen ze een fijne tijd hebben !!

Goeiemorgenmiddag iedereen !!!

Jaja, A&K is terug uit A'dam en ik moet zeggen dat ik jammer vind dat we al terugzijn,het was echt heeeel leuk !! Donderdagmorgen hebben we de haven van Antwerpen bezocht en dan zijn we doorgereden naar A'dam (goe dat er een afkorting bestaat) en daar hebben we eerst een stadswandeling gehad en dan zijn we vrijgelaten om te eten . Daarna gingen we richting jeugdherberg , net naast het vondelpark en dat was dik in orde ! echt heel netjes enzo, met kaartjes om deuren te openen en we kregen lunch mee enzo, echt hele toppe herberg ! Die avond zijn we dan naar het toneel geweest. 'Een droomspel' van August Strindberg in de Engelenbak in het Nes (ofzo). Echt superstuk (alles was gewoon super  ;D) en daarna mochten we nog uitgaan. En gisteren hebben we dan het Rijksmuseum, Allard Pierson museum en het huis v Anne Frank bezocht. Allemaal heel indrukwekkend !! De rondvaart was wat minder maar het kon de pret niet bederven. En dan lieten ze ons nog maar eens los  ;D (net een bende honden ofzo) en hadden we 2.5 u om nog wat te kopen en te eten enzo. Dan zijn we dat café binnen geweest over het Leidse plein waar Mick Jagger nog gezeten heeft. De Leidse straat is btw nie echt een goedkope winkelstraat hé  :-\ en wat mij opviel: zoveel fietsen en trams !  :o om de minuut heb je 1 kans op 2 ofzo dat je omvergereden wordt. En niet remmen é!! Die mensen reden gewoon door, terwijl ze belden maar NIET remmen é!! echt erg gewoon ! Je moet 10x kijken voor je kan oversteken... Maar het was écht super ! Zeker toen ze op de bus de andere leerkrachten nog eens wijsmaakten dat ik een boontje heb voor mijn leerkracht nederlands, wat niet zo is ! Kga mij ni meer durven vertonen maandag...

naja, conclusie: superreis !! kheb vaak aan jullie moeten denken ! zeker toen ik Breda passeerde  ;D en ikmoet ooit eens terug. Kga nu bijlezen,want kheb hopen werk denk ik...

banaan begint met een b, soms met een s

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #7358 Gepost op: 25-01-2003, 17:32:00 »
ahh leuk A&K dat je het zo leuk heb gehad in A'dam. dat die fietsers niet stoppen dat HOOR je gewoon te weten, niemand remt in A'dam ;)

nou ik heb een drukke dag achter de rug, afgelopen donderdag is kevin 4 jaar geworden, maar dat vieren we morgen. dus vandaag veel,veel en vooral zeer veel boodschappen gedaan, taart opgehaald, zelf nog 2 taarten gemaakt, de pindasoep voor morgen alvast gemaakt (ben ik morgen lekker snel klaar :)) en nu dan eindelijk klaar. pfoe tis ook wel altijd een gedoe zo'n kinder verjaardag.
nou morgen tenminste geen gekke huis meer (behalve de verjaardag zelf natuurlijk ;)) alleen fennie even ophalen van de trein en dan gaat moeder zitte en bij komen ;D. en dan moet ik natuurlijk alleen niet de mol vergeten, want dat zou wel erg zonde zijn (zet maar de video aan voor de zekerheid)
mensen ik geloof dat ik nu wel genoeg heb geschreven, fijne avond iedereen.

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #7359 Gepost op: 25-01-2003, 17:36:01 »
HeeyHeey!
Hm, zater(dag)middag (leuk wortje :D) is alweer vorbij. Heb kamer opgeruimd, gestofd enzo, en hw gemaakt... Jaja, nuttige dingen dusj :-X
Vanavond Idols, ben egt benieuwd!! :)
Thnx!! Ja dat had ik idd neergezet, kijk maar:
Alstje, owjaa :D Wat leuk ja dat die 2 vrienden van je broer dr zijn, is altijd leuk met buitenlanders praten enzoo, vind ik :)
En A&K, leuk dat het in A'dam zooo koel en super was ;)
nog gefeli dan, met je zoontjuh Jokivin!
Een hele prettige avond iedereen en mss nog tot straxxx :-* :-*

« Laatst bewerkt op: 25-01-2003, 17:38:39 door @miesh »