Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2548310 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7320 Gepost op: 23-01-2003, 16:47:36 »
Zo ik ben er ook weer. 'n beetje minder gestresst als gisteren, maar toch nog niet helemaal ontspannen.  :-[

Gisteren dus de verjaardag overleefd, 't was best gezellig maar erg druk. Vandaag best veel kunnen doen op kantoor. En ik kom nu net terug van de fysiotherapeut die me weer heel erg pijn heeft gedaan. Ik ben nu ook heel duizelig en heb enorme hoofdpijn, maar dat schijnt er allemaal bij te horen.  ::)

Zo ik ga ook nog effe bijlezen en dan is 't alweer tijd om te gaan eten. Ik hoop dat ik vanavond eindelijk 'ns de tijd vind om de aflevering van zondag opnieuw te bekijken, want tot m'n grote spijt heb ik 'm pas 1 keer gezien.  :-\

Offline @sjuh

• Forumlid
  • gna gna gna
« Reactie #7321 Gepost op: 23-01-2003, 17:29:03 »
Heeeeej I'm Back!!!!!!
Nadat elmar de comp heeft gewist Is alles weer trug op de comp gezet dus jullie gaan weer last van me krijgen!!!!!

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #7322 Gepost op: 23-01-2003, 18:11:37 »
Goedenavond allemaal,

Zoals Asjuh al heeft vermeld, is bijna alles weer in orde met mijn pc. Het belangrijkste werkt iig weer, het internet. Want zonder internet, kan ik niet op het forum komen.
Der zijn hier en daar nog wel wat probleempjes, zoals dat ik maar zestien kleuren kan zien op mijn monitor terwijl dat er normaal 256 waren. Wat een gemis :(
iemand enig idee hoe ik dat ongedaan moet maken???

Ik kon gisteren niet op het forum komen, want ik had nog geen internet en op school waren, in dat ene tussenuur dat ik had, alle computers bezet. >:(

Citaat
ik begrijp echt niet wat ik heb, kheb nog nooit zo slecht geleerd voor een pwweek geloof ik...
:o dat komt vast door mij... ik heb je besmet met het "ik-leer-niet-voor-mijn-pww virus" :-\

Ik heb nog veel bij te lezen, dus dat ga ik doen.

Mssl, Elmar

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7323 Gepost op: 23-01-2003, 18:28:29 »
HaaiHaai!
Hehe, de rust is hier weer een beetje gekeerd... Moest voor vandaag dusj werkstuk over Utrecht afhebben :( Was er tot 12 uur mee bezig! :o tja dat is wel erg, ben nu ook beje erg moe. Maarja, ga vandaag lkkr es vroeg naar bed :)
Anne-Marie, ook veel succes met alles waar je het zo druk mee hebt, gaat ook wel lukken!! En cheer up voor als dat nog nodig is :)!
dankje, ja tis uiteindelijk dus wel gelukt :-[ Maarja, ben nu iig wel weer beje happy!  ;)

Iedereen heel veel suc6 nog steeds, met vanalles enzooo :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7324 Gepost op: 23-01-2003, 19:04:57 »
goeieavond allemaal!
pff iedereen is weer wat minder gestresst gelukkig :) k had vandaag n examen en n proefwerk, ging allebei wel goed. toen k thuis kwam heb k tiramisu gemaakt omdat dr zaterdag mensen komen eten en daar hadden we al heel lang geleden aan beloofd dat we italiaans eten voor ze zouden maken, dus nu maken we dr ff werk van ook. daarna moest k nog ff literatuur pw leren voor morgen, maar das gelukkig niet zo veel en ik heb morgen nog alle tijd om het door te kijken omdat ik pas om 12 uur op school hoef te zijn. daarna ga k met n vriendin naar 8 mile, ben wel benieuwd. ik ga eigenlijk liever naar gangs of new york, maar daar ga ik over n paar weken al heen met iemand anders en ik heb geen zin om m 2 keer te zien... verdes gaan we gewoon ff lekker stadten, dus das ook wel leuk :)

trouwes, elmar, kan je je aantal kleuren niet gewoon via het configuratiescherm en dan beeldscherm, instellingen veranderen? daar kan je iig het aantal kleuren selecteren, maar misschien dat dat n te makkelijke oplossing is... veel suc6 dr mee iig!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #7325 Gepost op: 23-01-2003, 19:33:43 »
Nee, dat wist ik zelf ook wel, het probleem is dat ik alleen maar kan kiezen voor 16 kleuren

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #7326 Gepost op: 23-01-2003, 19:34:34 »
dat ik maar zestien kleuren kan zien op mijn monitor terwijl dat er normaal 256 waren. Wat een gemis :(
Misschien moet je ff opnieuw een driver voor je monitor installeren.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #7327 Gepost op: 23-01-2003, 20:23:52 »
Goedenavond allemaal,

Zoals Asjuh al heeft vermeld, is bijna alles weer in orde met mijn pc. Het belangrijkste werkt iig weer, het internet. Want zonder internet, kan ik niet op het forum komen.
Der zijn hier en daar nog wel wat probleempjes, zoals dat ik maar zestien kleuren kan zien op mijn monitor terwijl dat er normaal 256 waren. Wat een gemis :(

Ik kon gisteren niet op het forum komen, want ik had nog geen internet en op school waren, in dat ene tussenuur dat ik had, alle computers bezet. >:( :o dat komt vast door mij... ik heb je besmet met het "ik-leer-niet-voor-mijn-pww virus" :-\

Ik heb nog veel bij te lezen, dus dat ga ik doen.

Mssl, Elmar

waarschijnlijk is er een conflict met je beeldschermadaptor of grafische kaart, en staat er een verkeerde driver geinstalleerd. maar je kan misschien beter een nieuwe nemen, want ook 256 kleuren is niet veel. tweedehands zijn die goed betaalbaar. ongeveer 10 euro ofzo.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7328 Gepost op: 23-01-2003, 20:30:35 »
Heey mensen, ben weer terug van de uitvaart (vanmiddag al) en het was erg emotioneel  :'(

maar ik ben er weer ff en ga zo evrder met verbouwen :-\ ff afleiding...

groetjesssss julia

always look on the bright side of life

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7329 Gepost op: 23-01-2003, 21:27:24 »
Goeieavond mensen!!
hm, heb zin in morgen! Weekend... en natuurlijk ER ::) en heb zondag atletiekwedstrijd. Yee!
daarna ga k met n vriendin naar 8 mile, ben wel benieuwd. ik ga eigenlijk liever naar gangs of new york, maar daar ga ik over n paar weken al heen met iemand anders en ik heb geen zin om m 2 keer te zien...
Ikke wil ook naar gangs of new york! ik heb nml die trailer al 3x in de bios gezien, en t lijkt me egt zo'n stoere fillum! 8)en níét omdat Leonardo di danges dr in speelt Maar, ben al paar x naar de bios gaan afgelopen weken, en das nie zow goedkoop nouja, ik zie wel :) Veel plezier iig in de bios :)
enne nog steeds, Sterkte Juul :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7330 Gepost op: 23-01-2003, 21:48:36 »
Pino, dankjewel!!!

En Annemieke, heb je dit allemaal gedaan?
Zo nee -> foei! je mag dit helemaal nog niet lezen!
Zo ja -> goed zo meiske en welkom terug  ;)
Het werkte echt :), ik was dr nl net natuurlijk toch nog heel even hoewel ik nog wel verder moest werken en toen klikte ik dus op het nieuwknopje en kwam ik bij jou terecht en toen las ik dit en heb ik meteen het venster dichtgeklikt en ben verder gegaan met de diagn toets :). Dus heel erg bedankt voor mij wegjagen!

Die diagn toets was alleen zó veel, dat ik hem niet helemaal af heb gekregen, maja, wat ik heb gedaan heb ik goed nagekeken en wat ik fout had begrijp ik iig wel de uitwerking van, tsja, of ik dr allemaal zelf op kan komen weeknie... het primitiveren op zich kan ik wel... Maja, ik zie het wel, nu ga ik gwoon vroeg naar bed, das beter dan nog uren doorleren zeggen ze altijd :).

Elm en As welcome back!!!! :D

Julia nog steeds veel sterkte en succes met je verbouwing.
Han nog veel succes met ontstressen ;) (zal widm vast wel een goed middel voor zijn, toch? of juist niet omdat je dan weer hyper wordt zeg maar...? hmm... naja iig is het leuk dus snel kijken zou ik zeggen :))
Doris veel succes nog morgen en heel veel plezier in de bios en in de stad!

En @miesh: niet te lang meer online blijven hoor, je zou vroeg naar bed gaan!! ;) Ow, je bent al weg zie ik nu...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7331 Gepost op: 24-01-2003, 01:54:28 »
Pino, dankjewel!!!
Graag gedaan he! Mijn goede daad voor vandaag ook weer gedaan!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #7332 Gepost op: 24-01-2003, 11:51:15 »
Misschien moet je ff opnieuw een driver voor je monitor installeren.

Moderators...  :-\

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #7333 Gepost op: 24-01-2003, 13:53:49 »
« Laatst bewerkt op: 24-01-2003, 13:54:40 door Malcolm »

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #7334 Gepost op: 24-01-2003, 14:33:14 »
Vage mensen zijn het idd, die forumbeheerders  :P

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #7335 Gepost op: 24-01-2003, 14:43:48 »
(whoops, verkeerde topic)

« Laatst bewerkt op: 24-01-2003, 14:44:58 door Zaartje »
In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #7336 Gepost op: 24-01-2003, 14:46:17 »
Je kan je post ook deleten hè :+ ;)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Zaartje

• Forumlid
  • Simoontje!
« Reactie #7337 Gepost op: 24-01-2003, 15:24:13 »
boeiend ook.... was dit een stille hint?

In elke tijd probeert de mens een werk te scheppen dat zowel gigantisch is als onmogelijk...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7338 Gepost op: 24-01-2003, 17:02:22 »
Hoiiiiii mensjes!!!

Whiiiiihaaaaa weekend!!! :D :D Eindelijk zeg!!

Vandaag dus wiskunde gehad, mennn, ben blij dat ik daar vanaf ben :), en tging nog best goed ook, eerst kwam ik totaal niet uit twee best belangrijke opg, maar aan het eind heb ik ze toch nog weten op te lossen! :D
's Middags nog toneel gehad, dat was ook weer erg grappig en gezellig, maar toen was ik wel pas om drie uur thuis dus heb ik al die tijd niet kunnen forummen...! :( ;D En toen wilde ik dus meteen naar de computer hollen, maar dat kon ook al niet want ik moest eerst nog een cadeautje voor mn vader inpakken omdat ie morgen jarig is. Hij had het zelf gekocht (een paar cd's) maar hij wist niets anders en ik had deze week weinig tijd om iets te kopen dus toen zei ie: dan geef je toch gewoon geld voor die cd's. Dat vind ik eigenlijk geen leuk cadeautje en zeker niet omdat ie het zelf heeft gekocht, maar ja nu had ik niet zoveel keus meer en daarom heb ik het extra goed ingepakt. Eerst heb ik er allemaal sokken omheen gedaan ;D (met het geld erin), zodat ie niet aan de vorm kan zien wat t is, en daarna tig lagen pakpapier in ook nog eens een andere vorm. Dus ik hoop dat ie nu niet onmiddellijk doorheeft wat dr in zit :). En och anders heb ik iig lol gehad bij het inpakken (klag helemaal dubbel samen met mn moeder, vraag me niet waarom nou eigenlijk... ;D)
En eventjes telefoneren heeft ook mijn stembandjes weer een beetje getraind :) (niet dat ze veel training nodig hebben hahaha), ben nu weer lichtelijk hyper (toch Daantje?) en iig very vrolijk. Vandaag ff vrij, morgen leer ik dan wel natuurkunde... ::) en zondag eindelijk weer naar Breda...!! jeeeeej :D ennnnn dan 's avonds jeej jeej...

En nu mag ik dan eindelijk ook alles nalezen wat ik maar wil. Alleen msnen sta ik mezelf pas vanaf maandag weer toe denk ik... hmmm...

Hele leuke fijne gezellige vrolijke melige vrijdag iedereen!!

liefs Annemieke

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7339 Gepost op: 24-01-2003, 17:29:51 »
Weeeeeeeeeekend!!! Ik ben weer blij dat het weeknd is. Mn vriend is nu boodschappen doen en frietjes halen en dan ga ik de hele avond lui op de bank zitten en niks doen! Daarom moet ik nu natuurlijk wel een beetje het forum bijlezen.

@e, wat goed dat het goed is gegaan. Is natuurkunde het laatste wat je moet doen aanstaande maandag?
@Julia, veel sterkte, kom maar vaak langs dit weekend, dan heb je wat afleiding.

Pffft, ik moet nu echt stoppen, heb al veel te lang achter de compu gezeten vandaag, maak de ene typefout na de andere, concentratie is op denk ik.

Fijne avond allemaal!
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!