Hoiiiiii mensjes!!!
Whiiiiihaaaaa weekend!!!
Eindelijk zeg!!
Vandaag dus wiskunde gehad, mennn, ben blij dat ik daar vanaf ben
, en tging nog best goed ook, eerst kwam ik totaal niet uit twee best belangrijke opg, maar aan het eind heb ik ze toch nog weten op te lossen!
's Middags nog toneel gehad, dat was ook weer erg grappig en gezellig, maar toen was ik wel pas om drie uur thuis dus heb ik al die tijd niet kunnen forummen...!
En toen wilde ik dus meteen naar de computer hollen, maar dat kon ook al niet want ik moest eerst nog een cadeautje voor mn vader inpakken omdat ie morgen jarig is. Hij had het zelf gekocht (een paar cd's) maar hij wist niets anders en ik had deze week weinig tijd om iets te kopen dus toen zei ie: dan geef je toch gewoon geld voor die cd's. Dat vind ik eigenlijk geen leuk cadeautje en zeker niet omdat ie het zelf heeft gekocht, maar ja nu had ik niet zoveel keus meer en daarom heb ik het extra goed ingepakt. Eerst heb ik er allemaal sokken omheen gedaan
(met het geld erin), zodat ie niet aan de vorm kan zien wat t is, en daarna tig lagen pakpapier in ook nog eens een andere vorm. Dus ik hoop dat ie nu niet onmiddellijk doorheeft wat dr in zit
. En och anders heb ik iig lol gehad bij het inpakken (klag helemaal dubbel samen met mn moeder, vraag me niet waarom nou eigenlijk...
)
En eventjes telefoneren heeft ook mijn stembandjes weer een beetje getraind
(niet dat ze veel training nodig hebben hahaha), ben nu weer lichtelijk hyper (toch Daantje?) en iig very vrolijk. Vandaag ff vrij, morgen leer ik dan wel natuurkunde...
en zondag eindelijk weer naar Breda...!! jeeeeej
ennnnn dan 's avonds jeej jeej...
En nu mag ik dan eindelijk ook alles nalezen wat ik maar wil. Alleen msnen sta ik mezelf pas vanaf maandag weer toe denk ik... hmmm...
Hele leuke fijne gezellige vrolijke melige vrijdag iedereen!!
liefs Annemieke