Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2548326 keer)

Offline jokivin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7300 Gepost op: 22-01-2003, 15:11:37 »
even troost voor han

*tandarts is meestal zo klaar, dus geen probleem.
*cadeau   koop het eerste de beste cadeau wat je leuk lijkt voor je nichtje, verder zoeken heeft meestal toch geen zin omdat je toch het eerste koopt.
*stemmen, ga rond etens tijd is het lekker rustig.
*verjaardag is gezellig gewoon van genieten ;D
*door de tijd die je met het winkelen spaart (als je het eerste cadeautje koopt wat je ziet) heb je tijd voor stage opdr.

*kantoor, als je toch pas volgende week tijd heb om aan je stage moet je je er nu geen zorgen om maken, heb je volgende week nog genoeg tijd voor ;)

*kapper, kan dat niet een paar dagen wachten??
*vlaai, hebben jullie geen multi vlaai daar, die bezorgt namelijk de heerlijkste vlaaien aan de deur :)

hart onder de riem
Han je gaat t allemaal redden.

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7301 Gepost op: 22-01-2003, 15:31:22 »
Bedankt voor je oppeppende woorden, jokivin!  :D

Helaas ligt niet alles zo simpel, maar ik zal proberen positief te blijven.  :)

Maar nu eerst naar de tandarts... Tot strakkes!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7302 Gepost op: 22-01-2003, 15:59:36 »
Gezellig A&K, ik zal langs de A-16 gaan staan ;D

oké, kzal uit het raam kijken van de bus en heeel hard zwaaien  ;) ;D

@Han: het zal je wel lukken hoor meid !!
@juultjuh: jammer dat je niet voor een wat leukere reden in Amsterdam bent  :-\

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7303 Gepost op: 22-01-2003, 17:41:44 »
Nou, ik ben weer terug van de tandarts. Gelukkig nog geen gaatjes, maar er waren wel 2 plekjes die ze in de gaten moeten houden.  :-[

Verder vroeg hij steeds of ik geen last had van m'n verstandskiezen, maar ik voel er eigenlijk niks van. Gelukkig dat ik dat antwoord gaf, want toen zei hij dat ze ze anders eruit moeten halen.  :(

Maar gelukkig ben ik er weer voor 'n half jaartje vanaf.  :)

Cadeautje heb ik gelukkig ook gevonden inmiddels. Zo direct ga ik wat eten en dan ga ik snel nog wat doen aan m'n stageverslag voordat ik naar de verjaardag ga.

@A&K: alvast heel veel plezier in Amsterdam!
@Juul: heel veel sterkte!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7304 Gepost op: 22-01-2003, 18:39:25 »
Haai mensen!
oej, ik moet ff heel snel zijn. Want ik moet volges mij zo eten, en ik heb het very druk, dusj volgens mij, doet mn vader me wat, als hij dit ziet zegmaar ::) Maar iig, heb het dusj heel erg druk :-X drm ben ik ook ff-tjes nie op t forum geweest! Enne, heb vandaag nie zo'n leuke dag gehad, was chaggie enzo :-[ (nouja, ik bespaar jullie de verhalen erover wel ;) )

A&K: idd, alvast veel plezier in A'dam
Juul: veel sterkte! :-*
Enne E, dat ding waar k un 1,8 op had telde niet zo heel zwaar, tog is mn gemiddelde wel un punt omlaag gegaan maarja, :-X morgen rep. van dat hoofdstuk... nouja,,,
doejjjjj :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7305 Gepost op: 22-01-2003, 18:41:44 »
nou han, dat klinkt gelukkig weer een stuk minder gestresst dan eerder vandaag... de soep wordt nooit zo heet gegeten als ie wordt opgediend he, dus het lijkt nu allemaal super veel, maar uiteindelijk valt het misschien nog wel een beetje mee allemaal :)

A&K, veel plezier in Amsterdam! het is echt een leuke stad dus geniet dr van!

ik had vandaag vrij want ik had geen proefwerken, maar ik kon d'r niet echt van genieten want ik moest leren voor een examen morgen en ik kon niet op widm.com omdat de laptop dr overdag niet is... en gister was ie dr 's avonds ook niet dus kon ik helemaal niet hier komen. zaterdag komt de computer weer terug als het goed is, dus dan kan ik weer heel de dag als ik tijd heb :)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #7306 Gepost op: 22-01-2003, 19:01:44 »
Heb je honger dan Lautjuh? Waar heb je zin in?

Nou.. k heb op zich net gegete..  :(
Had je iets eerder moeten kome.. ma tnx anyway.. :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7307 Gepost op: 22-01-2003, 19:58:59 »
Wow iedereen onwijs gestrest hier zeg :o !
Inclusief mijzelf... ::)
Het is Woensdag en ik ben gewoon VOOR ACHT UUR thuis!!!! :'( :'( Dat kan gewoon niet... ik ben dus vrijwel meteen weggegaan bij cabaret en owwwww wat vond ik het erg. Maar goed de tijd die ik er was wel wel erg super en hopelijk spreek ik volgende week dan weer eens thuis af bij een van die vrienden, dat werd ook weer eens tijd, nou ja eentje kan niet, dus dat wordt een week later, maar goed.
Ik ga dan nu weer heel snel verder met Latijn leren want anders ben ik voor niets weggegaan bij cabaret :(.

Han het gaat je echt wel lukken!! Hoe dan ook!! (en misschien kun je de kapper een weekje opschuiven??) En veel plezier vanavond bij de verjaardag van je nichtje!
Debbie idd alvast heel veel plezier in Amsterdam! (Ik hoop dat je Elmar kunt zien vanuit de bus ;))
Doris, veel succes morgen met je examen!!
Anne-Marie, ook veel succes met alles waar je het zo druk mee hebt, gaat ook wel lukken!! En cheer up voor als dat nog nodig is :)!
En Julia natuurlijk nog heel veel sterkte!!
En Fennie, hoe was Grease met de kindjes?

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7308 Gepost op: 22-01-2003, 20:45:49 »
Hallo allemaal!

Wow, wat een gestress hier. Ik krijg al stress als ik al die nieuw bordjes zie bij alle topics. Tot het weekend moet ik maar een beetje selectief lezen ben ik bang. Nou ja, zaterdag en zondag kan ik een hoop inhalen  :D.

Julia, veel sterkte!
A&K veel plezier in Amsterdam, naar mijn mening een van de leukste steden in Nederland (ben helaas nog niet in ale steden geweest, maar toch...)
Alle andere mensjes met examen, scriptie, proefwerkstress ook veel succes. Kop op, als het voorbij is denk je altijd waar heb ik me druk om gemaakt?

Ik ga nog even op het belgisch forum kijken.

Groetjes Ovide

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7309 Gepost op: 22-01-2003, 21:33:21 »
En Fennie, hoe was Grease met de kindjes?

Ja ging opzich wel goed hoor! Heb ff lekker aan mn leerdoel kunnen werken. Ik ben altijd zow rustig en laat die kinderen fijn hun gang gaan. Kan nie echt boos worden.
Nu liepe er 9 kinderen overal rond, berghok in enzow! Dus ik werd beetje kwaad en toen kon ik t eindelijk...:
NU ALLEMAAL UIT DAT HOK, EN OP DE BANK ZITTEN!

Jemig was helemaal verbaasd naar t resultaat...kinderen vlogen naar de bank en keken me aan vannu: wattiser?
Hehe maar wel bingo voor mij! Ben dr blij mee, weet ik iig dat ik het kan .
Verder was t beetje rommelig en kinderen konden de opdr zelfstandig niet aan, maar tis altijd toch wel gezellie!

:-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #7310 Gepost op: 22-01-2003, 21:40:23 »
Juultje sterkte ermee vandaag en morgen...en daarna natuurlijk!

Ik heb net gestemd; ze vroeg aan me of t de eerste keer stemmen was...hehe lekker niet dus.
En ze zei mevrouw!!!tegen me, met als reden dat als je mag stemmen...je mevrouw bent  ;D

Moet je in de appie gaan werken, dan zeggen alle ukkies 'U' en 'meneer' tegen je  ;D

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7311 Gepost op: 22-01-2003, 21:43:32 »
Meneer? Zo wil ik nie genoemd worden hoor  ::)

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #7312 Gepost op: 22-01-2003, 22:03:12 »
Hmm, en als ze dan mevrouw zeggen? Hoewel, nu ik me bedenk, ik zei ukkies, maar jij... nah laat maar  :-X

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7313 Gepost op: 22-01-2003, 22:04:19 »
Laat maar idd  >:(

:D

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #7314 Gepost op: 22-01-2003, 22:11:06 »

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7315 Gepost op: 22-01-2003, 22:11:57 »
Mja die begrijp ik toch niet helemaal

of wil ik iig nie begrijpen

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #7316 Gepost op: 22-01-2003, 22:14:15 »
Ik heb zo'n voorgevoel voor het laatste, ik weet ook niet waarom...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7317 Gepost op: 23-01-2003, 13:09:06 »
Hai mensjes,

berichtje van mij, nog steeds in proefwerkstress. Ik mag dan ook van mezelf vandaag eigenlijk helemaal niet meer forummen tot ik alle hfdstukken heb geleerd en de diagn toets heb gemaakt maar ja ben benieuwd of ik me daar aan kan houden... ::)
Latijn was een beetje vaag, tsja, t ging wel, naja, zaten vage vragen bij en ze vroeg helemaal niet de jaartallen van al die oorlogen die ik dus wel wist! :(
maar morgen dus wiskunde... en dat is moeilijk en veel en ik heb nog zo goed als niets gedaan... :-[ :-[
ik begrijp echt niet wat ik heb, kheb nog nooit zo slecht geleerd voor een pwweek geloof ik... :-\

iedereen een fijne dag en ik hoop tot vanavond laat pas, dat me dat gaat lukken...

liefs Annemieke

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7318 Gepost op: 23-01-2003, 14:08:50 »
Ik mag dan ook van mezelf vandaag eigenlijk helemaal niet meer forummen tot ik alle hfdstukken heb geleerd en de diagn toets heb gemaakt

En Annemieke, heb je dit allemaal gedaan?
Zo nee -> foei! je mag dit helemaal nog niet lezen!
Zo ja -> goed zo meiske en welkom terug  ;)

Na ook een behoorlijk stressy week kan ik nu opgelucht ademhalen, mijn weekend is begonnen. (morgen maar weer eens een dagje vrij genomen) Ik begin vanavond vast met een gezellig avondje met wat oud-collega's en zo feesten we dit weekend weer vrolijk verder. (gemeen he, maar ja, die examenstress enzo heb ik ook allemaal eens gehad).

Groetjes weer! Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7319 Gepost op: 23-01-2003, 16:35:03 »
Hallo allemaal!

Ik ben weer thuis en het is bijna weekend! Hoera, ik heb er echt zin in. Zaterdag avond gaan we nog eens stappen, denk ik. Volgende week vrijdag heb ik vrij, dat is ook wel weer fijn om naar uit te kijken. Zo'n lekker kort weekje...
Nog even snel op het Belgisch forum kijken en dan maar eens eten maken.

Groetjes Ovide