Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2548380 keer)

Offline Lucretia

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Shaunie
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7280 Gepost op: 21-01-2003, 16:31:57 »
Waar ben jij ?

Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7281 Gepost op: 21-01-2003, 17:22:01 »
Pff kzit met allemaal elektronen en zow in mn hoofd...
maar tvalt mee hoe moeilijk t is vindik... zo nog even de diagn toets maken en dan eigenlijk toch ook maar iets aan Latijn gaan doen voor donderdag want morgen ga ik dus uiteraard WEL naar cabaret... gek genoeg kijk ik deze week een stuk meer uit naar zondag dan naar woensdag, gek he? ;D

menn wat ben ik toch verslaafd, al de zoooveelste keer dat ik 'eventjes' het forum nalees... ::)
Oja btw, willen jullie tijdens het molseizoen stoppen met de soap ofzow?? Waarom gaan we nie gewoon door??

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7282 Gepost op: 21-01-2003, 17:45:01 »
Maarja SPH vind het nodig in de 2de klas engels te geven 7 weken

SPH? Heb ik ook gedaan!
in een grijs verleden, toen het nog HBO-J heette...

Hoe is het met alle mollenvangers hier? Al dol van alle Bruno's Sandra's Inge's etc etc. Genieten he? ;D

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7283 Gepost op: 21-01-2003, 17:47:19 »
SPH? Heb ik ook gedaan!
in een grijs verleden, toen het nog HBO-J heette...

HBO-J heeft da ooit zo geheten?! He waar heb jij dat gedaan...Nijmegen toevallig ook?! Grappig, wat doe je nu voor werk, als je werkt!?
 :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7284 Gepost op: 21-01-2003, 17:55:48 »
Fennie, you've got mail

Groetjes Pino :)

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7285 Gepost op: 21-01-2003, 18:00:15 »
Haha danku...you too

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7286 Gepost op: 21-01-2003, 18:04:16 »
Dank je Fennie.
Mijn creativiteit beperkt zich voornamelijk tot het plakken van plaatjes op dit forum ben ik bang..

Maar ach, das ook leuk...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7287 Gepost op: 21-01-2003, 19:19:05 »
heey mensen ben ff weinig te vinden hier, moet morgenavond naar een opbaring en de volgende dag naar een crematie  :(
verder zijn we ook aan het verbouwen (nieuw behangetje, andere meubels, enz enz)

dussss maar ik kijk van de week nog wel!

kussssssssss julia

always look on the bright side of life

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7288 Gepost op: 21-01-2003, 19:20:23 »
Heel veel sterkte Juultje en tot gauw!
 :-*Pino

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7289 Gepost op: 21-01-2003, 20:37:51 »
hoi iedereen

kwil vandaag en morgen zorgen dat ik zoveel mogelijk gelezen hebben hier want ik verhuis donderdag voor 2 dagen naar Amsterdam  ;) jaaaja, ik kom jullie richting uit !! Ik passeer ook ff langs Breda, dus iedereen die me wil zien, kom langs de autoweg staan (is het niet Kenner?  ;)) !
't Wordt vast heel leuk, we gaan wat musea bezoeken en het Anne Frank-huis enzo en savonds naar het theater ('Droomspel' van iemand van wie ik de naam niet meer weet) en we zijn vrij bij momenten, dus dan mogen we A'dam verkennen  ;)

@juultjuh: veel sterkte hoor !!
@ e: veel succes nog met je pw's !

banaan begint met een b, soms met een s

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7290 Gepost op: 21-01-2003, 22:06:38 »
hoi iedereen

kwil vandaag en morgen zorgen dat ik zoveel mogelijk gelezen hebben hier want ik verhuis donderdag voor 2 dagen naar Amsterdam  ;) jaaaja, ik kom jullie richting uit !! Ik passeer ook ff langs Breda, dus iedereen die me wil zien, kom langs de autoweg staan (is het niet Kenner?  ;)) !
't Wordt vast heel leuk, we gaan wat musea bezoeken en het Anne Frank-huis enzo en savonds naar het theater ('Droomspel' van iemand van wie ik de naam niet meer weet) en we zijn vrij bij momenten, dus dan mogen we A'dam verkennen  ;)

@juultjuh: veel sterkte hoor !!
@ e: veel succes nog met je pw's !

dank je...kom je dan even bij mij langs??? woon er 20 km vandaan!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7291 Gepost op: 21-01-2003, 22:27:42 »
joepie !!! spreken we af anders  ;) we mogen 's avonds lekker weg in A'dam duuuuus  ;D iedereen die wil : afkomen ! we logeren in de straat naast het Vondelplein  :)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7292 Gepost op: 22-01-2003, 09:49:34 »
Dank je Fennie.
Mijn creativiteit beperkt zich voornamelijk tot het plakken van plaatjes op dit forum ben ik bang..

Ow maar dat is ook knap! Ik kan het niet... :-X

En moet straks stage lopen weer, we willen Grease gaan doen met de kinderen! Dat ze zelf een dansje moeten maken en dat zo tegen elkaar (jongens meisjes...of andere groepjes, wat er maar uit komt)moeten dansen! Ben echt benieuwd wat daaruit komt....zo'n zelfstandig fantasie vermogen hebben ze namelijk niet  :- :D

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7293 Gepost op: 22-01-2003, 09:56:41 »
joepie !!! spreken we af anders  ;) we mogen 's avonds lekker weg in A'dam duuuuus  ;D iedereen die wil : afkomen ! we logeren in de straat naast het Vondelplein  :)

hahaha gaat helaas niet, want ik moet vanavond naar een opbaring :-[ :-\ :( (wel in amsterdam trouwens) en morgen naar een crematie....

maar ben wel in amsterdam dan! hahaha
kussss julia

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7294 Gepost op: 22-01-2003, 10:09:49 »
Juultje sterkte ermee vandaag en morgen...en daarna natuurlijk!

Ik heb net gestemd; ze vroeg aan me of t de eerste keer stemmen was...hehe lekker niet dus.
En ze zei mevrouw!!!tegen me, met als reden dat als je mag stemmen...je mevrouw bent  ;D
Ik werd wel aangekeken alsof ik stiekem met het stembriefje van mn moeder kwam aanlopen, maarja da ben ik gewend. Verders waren ze wel aardig hoor, niks mis mee, ik zou dr nie een halve dag willen zitten!

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #7295 Gepost op: 22-01-2003, 11:16:19 »
gek genoeg kijk ik deze week een stuk meer uit naar zondag dan naar woensdag, gek he? ;D
Hoe komt het?? ::)

Gezellig A&K, ik zal langs de A-16 gaan staan ;D

« Laatst bewerkt op: 22-01-2003, 11:19:24 door Elmar »
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7296 Gepost op: 22-01-2003, 12:04:07 »
Hoe komt het?? ::)
Moet ik nu alles gaan opsommen... ::)

Zo ik ben dus ook weer thuis, scheikunde duurde drie uur (maar khad het om kwart over tien wel af, nog een keer grondig nagekeken en toen was het elf uur... nog een half uur wachten), hij viel wel mee dus. Naja khad ook niet gedacht dat ie moeilijk zou zijn maar dat was ie dus ook niet. En 1 vd 5 opgaven had ik heel toevallig gisteren gemaakt uit de examenbundel :D! (Had echt maar heel weinig oefenopg gemaakt, maar toevallig die dus!)

Morgen Latijn, niet enorm moeilijk of zo maar wel enooooorm veel, en vrijdag wiskunde :(:(. Dus ik mag weer niet te lang blijven hangen hier... tot vanmiddag/vanavond ergens...

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #7297 Gepost op: 22-01-2003, 14:07:01 »
Jeujj n topic met zoveel pagina's??
Is dr geen eten meer tegenwoordig hier?  :-[

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7298 Gepost op: 22-01-2003, 14:17:38 »
Heb je honger dan Lautjuh? Waar heb je zin in?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7299 Gepost op: 22-01-2003, 14:59:43 »
Goeiemiddag,

ik kom maar effe langs, want ik moet nog heeeeel veel doen. Ik ben helemaal gestresst, omdat ik aan zoveel moet denken! Ik moet dadelijk eerst naar de tandarts, dan gelijk door naar stad om 'n cadeautje te kopen voor de verjaardag van m'n nichtje. Dan moet ik nog gaan stemmen en vanavond moet ik naar de verjaardag van m'n nichtje. En dan moet ik eigenlijk tussendoor ook nog wat doen aan m'n stage-verslag.  :-\

Op kantoor moet ik ook nog megaveel doen, omdat ik anders m'n opdracht niet af heb. Op kantoor heb ik dus geen tijd om verder te werken aan m'n verslag. Daarom moet ik alles maar in 3 dagen proppen volgende week....en ik ben heel erg bang dat ik dat niet ga halen.  :-[

En dan moet ik volgende week ook nog eigenlijk naar de kapper, ik moet nog zorgen voor vlaai om uit te delen op kantoor en ik moet nog 'n cadeautje bedenken en gaan halen voor m'n stagebegeleider.

Jullie horen 't wel, ik ben helemaal gestresst. Ik moet me gewoon wat meer ontspannen en mezelf inprenten dat 't wel gaat lukken allemaal, maar dat is toch vrij moeilijk eerlijk gezegd.

Nou, ik ben er zo dus weer vandoor om m'n tanden goed te poetsen en dan maar hopen dat ik geen gaatjes heb!  :-[