Goeiemiddag,
ik kom maar effe langs, want ik moet nog heeeeel veel doen. Ik ben helemaal gestresst, omdat ik aan zoveel moet denken! Ik moet dadelijk eerst naar de tandarts, dan gelijk door naar stad om 'n cadeautje te kopen voor de verjaardag van m'n nichtje. Dan moet ik nog gaan stemmen en vanavond moet ik naar de verjaardag van m'n nichtje. En dan moet ik eigenlijk tussendoor ook nog wat doen aan m'n stage-verslag. :-\
Op kantoor moet ik ook nog megaveel doen, omdat ik anders m'n opdracht niet af heb. Op kantoor heb ik dus geen tijd om verder te werken aan m'n verslag. Daarom moet ik alles maar in 3 dagen proppen volgende week....en ik ben heel erg bang dat ik dat niet ga halen.
En dan moet ik volgende week ook nog eigenlijk naar de kapper, ik moet nog zorgen voor vlaai om uit te delen op kantoor en ik moet nog 'n cadeautje bedenken en gaan halen voor m'n stagebegeleider.
Jullie horen 't wel, ik ben helemaal gestresst. Ik moet me gewoon wat meer ontspannen en mezelf inprenten dat 't wel gaat lukken allemaal, maar dat is toch vrij moeilijk eerlijk gezegd.
Nou, ik ben er zo dus weer vandoor om m'n tanden goed te poetsen en dan maar hopen dat ik geen gaatjes heb!