Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2548434 keer)

Offline Pino

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7260 Gepost op: 20-01-2003, 17:21:20 »
Goed gedaan Han! Proficiat!

Ja, er wordt idd weer volop gepost, ik word aan alle kanten weer aan het twijfelen gebracht.
De gasten overspoelen dit forum ook! Hoeveel daarvan zullen kandidaten zijn? ;)

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7261 Gepost op: 20-01-2003, 18:52:55 »
Han, gefeliciteerd!!!

ow, wat was t leuk gister om weer widm te zien! alleen wel jammer dat alle opdrachten zo gekopieerd waren.

k heb deze week ook pwweek, maar t ging wel goed eik vandaag. vooral wiskunde en dat is wel ff beter want de laatse keer had ik n 4.9, dus ik hoop dat ik het ophaal! nu weer over naar t VRT forum  :)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7262 Gepost op: 20-01-2003, 19:03:34 »
Goed gedaan Han! Proficiat!

Citaat
Han, gefeliciteerd!!!

Feliciteer mij nog maar niet totdat ik zeker weet dat ik m'n stage gehaald heb. Dat brengt ongeluk namelijk.  :-[

« Laatst bewerkt op: 20-01-2003, 19:22:37 door Han13 »

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7263 Gepost op: 20-01-2003, 19:10:49 »
Wow zeg ben goedgekeurd voor engels vind mn moeder...ze heeft net ff wa woordjes overhoord (dat was lang gelede! Maarja SPH vind het nodig in de 2de klas engels te geven 7 weken..valt opzich nog mee), maar ken t wel voor morgen.

He han13 wat voor stage deed (doe?) je dan (heb je ook vast wel s verteld, maar volg dit topic laatste tijd pas intensief).
 :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7264 Gepost op: 20-01-2003, 19:11:06 »
goeiemiddag !!

damn, keb zo'n voorgevoel da'k meer dan een uur ga bezigzijn met bijlezen in het vrt-forum  ::) vandaag volop op school verkondigd wie de mol is enzo en iedereen meegesleurd in mijn betoog :) heel grappig ;)

maar ik ga vlug bijlezen, doei  :-*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7265 Gepost op: 20-01-2003, 19:20:27 »
Die enge rouwrand is weer terug.  >:(

He han13 wat voor stage deed (doe?) je dan (heb je ook vast wel s verteld, maar volg dit topic laatste tijd pas intensief).

Ik loop al bijna 5 maanden stage (dus vanaf 't begin van dit schooljaar) voor m'n opleiding Bedrijfseconomie aan de HEO. Ik heb 'n opdracht gedaan (ik zal jullie niet vervelen met de details over m'n opdracht...) voor 't bedrijf waar ik stage loop ('t is dus geen meeloopstage) en daar heb ik nu m'n stageverslag over geschreven. Ik moet nu nog twee weken stagelopen en dan ga ik weer terug naar school. En dan moet ik dus ook m'n definitieve stageverslag inleveren.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7266 Gepost op: 20-01-2003, 19:20:42 »
Bwoah, ik zie echt sterretjes. Zo veel gepost. Maar wel leuk. Ik hoop dan nu ook echt niet dat de series door elkaar gaan lopen, want zo veel kan ik niet lezen op een avond. Ik wil ook nog wel eens wat posten  :).
Vandaag weer voor het eerst gaan werken. Was wel leuk. Mijn collega die mij vervangen had, had het echt super goed gedaan. Hij had zich heel veel moeite gedaan om zo veel mogelijk weg te werken en dat was echt wel gelukt! Het was in ieder geval een leuk begin!
Ik ga nog maar ff snel op het belgische forum lezen en dan iets anders doen, weet nog niet wat.

O ja, Han, goed van je scriptie. Kleine dingen zijn er altijd wel, maar je weet nu wel zeker dat je het wel gehaald hebt. Anders was het commentaar wel anders geweest.

Groetjes Ovide

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7267 Gepost op: 20-01-2003, 19:33:59 »
Bwoah, ik zie echt sterretjes.
;D

owowowowow moet nog zowveel leren blegh blegh kan me er maar niet toe zetten ben veel te veel aan het forummen

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7268 Gepost op: 20-01-2003, 20:00:51 »
Go go e je kan t wel! Je moet gewoon streven naar einde van die tentamens...dan lukt het wel! het moeten overdoen is veeel erger......

Ah oke Han! Dan zit je stage er dus bijna op. Was dat wel fulltime werken...en ist gek nu opeens naar school te gaan?! Of had je onder je stage ook wat lessen?!
Ik moet volgend jaar fulltime 10 mnd stage lopen...wordt wennen!!!

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7269 Gepost op: 20-01-2003, 20:20:40 »
Go go e je kan t wel! Je moet gewoon streven naar einde van die tentamens...dan lukt het wel! het moeten overdoen is veeel erger......

Ah oke Han! Dan zit je stage er dus bijna op. Was dat wel fulltime werken...

Jazeker. Dat was soms echt heel zwaar, omdat ik 't niet gewend was om van 8.00 uur tot 17.00 uur aan 'n stuk te werken. Op school heb je steeds maar 'n paar lesuren en dan wel weer 'n uurtje vrije tijd.

Citaat
en ist gek nu opeens naar school te gaan?! Of had je onder je stage ook wat lessen?!
Ik moet volgend jaar fulltime 10 mnd stage lopen...wordt wennen!!!

Ik heb echt alleen maar gewerkt, geen lessen dus. 't zal idd wel weer heel erg wennen zijn. Dan heb ik ineens weer heel veel vrijheid, maar moet ook weer huiswerk maken en studeren voor m'n tentamens.  :( Maar ook wel weer leuk om iedereen weer te zien.  :)

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7270 Gepost op: 20-01-2003, 20:23:29 »
Ja zekers! Om iedereen te zien is vooral t leukste. Want omdat t op zo'n hoge school toch meestal wel is dat iedereen echt overal vandaan komt...spreek je nie zow snel af, buiten je stage om!

Ik heb zin in de mohollll  :D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7271 Gepost op: 20-01-2003, 20:47:51 »
goedenavond forummers!!
Zo, maandag zit dr weer op! Ben egt weer helemaal in de mol-stemming! :D nu weer w88 tot zondag...
Op sgool was ut wel gezellig, naja, had 1,8 op frans. Maarja, das ook zo'n vaag vak ::) ;) Heb ook zo'n gevoel, dak als ik alles wil bijleze in belgisch-forum, wel zo'n uur bezig ben. Hm, kijk wel ff :) Iedereen nog veel suc6 met pw-week enzooo :-*
ga nu maar bijlezen... xxxx

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7272 Gepost op: 20-01-2003, 20:59:24 »
nou, ik ga weer stoppen voor vandaag... morgen ben ik om kwart over elf uit maar heb pas 's avonds weer internet helaas :'( ik wilde iig ff zeggen dat ik nu echt weer helemaal in de mol stemming ben, echt leuk is dat!

allemaal nog een fijne avond!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7273 Gepost op: 20-01-2003, 21:47:23 »
Thnx Fennie!! Tsja, och, 'moeten overdoen' zal het wel niet worden hoor, ik kan het me op zich wel permitteren om de laatste dag te beginnen met leren, alleen doe ik dat dan ook... :-[ Ik heb gwoon zoooo weinig zelfdiscipline en helemaal gister toen ik nog nooit minder met mn hoofd bij school was... ::)

maar kga nu snel naar bed! Doris ook heel veel succes morgen maja, dat zul je niet meer lezen natuurlijk ::)

Oh en Anne-Marie balen van je Frans zeg!! Kun je het overdoen of niet? Of telt t toch niet zo zwaar?

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #7274 Gepost op: 20-01-2003, 21:50:38 »
He Doris! Ik had laatst gezien dat je weer terug was, maar ik ben hier ook niet zo vaak meer. Klote dat je geen internet meer had.
Ik kan ook niet meer msnnen op het werk, dat moest ik eraf halen omdat er iets met de computer was enzo. Dus...

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #7275 Gepost op: 20-01-2003, 22:00:47 »
Hallo en welterusten allemaal!
 ::)
Ik ga weer naar bed, ik zie jullie morgen allemaal weer, Annemieke: veel suc6 met je proefwerk Bio. Elmar: hahaha, je kan dit niet lezen en de rest: Keep Molling.

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7276 Gepost op: 20-01-2003, 22:26:04 »
Truste allemaal!  

Ik ga voorlopig nog niet slapen. Ik heb net gesport en dan heb ik ineens weer heel veel energie waarvan ik niet in slaap kan komen. Maar dat komt effe mooi uit, want ik heb weer 't een en ander bij te lezen zo te zien.  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7277 Gepost op: 21-01-2003, 11:59:41 »
Goeiemorgen! (ws middag als ik het post magoe...)

Thnx Daantje :), bio ging ook wel goed, maar ik weet wel al een fout :-X. Nu ben ik pas net thuis, hoewel ik van half negen tot tien uur pw had, maar daarna ben ik nog even langsgegaan bij een vriendin die vandaag jarig is want die heeft geen biologie dus zag ik dr niet op school. Ik wilde haar eigenlijk alleen maar even feliciteren, maar ja, éven een stukje taart eten, en toen kwamen nog wat andere klasgenoten, en tsja khad niet echt zin om naar huis te gaan en scheikunde te leren :( dus ben ik toch ietsje langer blijven hangen dan gepland, maar och. Nu ga ik natuurlijk niet veel bijlezen (neeneenee dat ga ik NIET doen) want ik moet wel snel weer aan de slag. Gelukkig vind ik scheikunde niet zo erg om te leren en ook niet zo moeilijk. Alleen wel vrij veel.

Nou tot vanavond maar weer, iedereen een fijne dag, doeidoeiii

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7278 Gepost op: 21-01-2003, 14:42:48 »
Goeiemiddag,

ik had weer 'n vreselijke dag vandaag, waarop niets lukte. Ik had heel veel willen doen, maar ik heb uiteindelijk bijna niks gedaan.  :-[

Toen 't net eindelijk 'n beetje begon op te schieten, liepen de computers weer allemaal vast vanwege netwerkproblemen. Ik heb me er toen maar bij neer gelegd dat ik niet zo veel had kunnen doen en ben fijn naar huis gegaan! Ik ga zo meteen wel nog effe wat doen voor 'n vriendin van me. Zij heeft problemen met 't schrijven van haar stageverslag, dus toen heb ik voorgesteld haar 'n handje te helpen.  :)

Maar eerst effe bijlezen natuurlijk.

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #7279 Gepost op: 21-01-2003, 16:30:03 »
Oi  8)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud