Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2548462 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7240 Gepost op: 19-01-2003, 16:11:36 »

Ik ben weer veel te veel pauze aan het houden! jaja, ik ben echt blij met het smiletje ;-)

Ben nu wel klaar met alle teksten van Grieks, dus alleen nog wat achtergrond enzow. Tsja en alle andere vakken, maar die zijn niet morgen.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7241 Gepost op: 19-01-2003, 16:22:43 »
...almere is saai..... ;) ;D :D :)
dan heb je Emmen nog niet gezien ::) ;) voorderest is het wel leuk om in te wonen hor
suc6 Annemieke nog met leren :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7242 Gepost op: 19-01-2003, 16:31:49 »
dan heb je Emmen nog niet gezien ::) ;) voorderest is het wel leuk om in te wonen hor

nou, ehm...jawel...daar ben ik een keer op vakantie geweest ;D

hahaha kun je nagaan van het ene saaie plaatsje naar het ander...we zaten in een woonhuis van iemand die zijn huis had verhuurd, ik geloof dat dat in emmer-compascuum was ofzoiets...

always look on the bright side of life

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #7243 Gepost op: 19-01-2003, 16:38:08 »
nou, ehm...jawel...daar ben ik een keer op vakantie geweest ;D

hahaha kun je nagaan van het ene saaie plaatsje naar het ander...we zaten in een woonhuis van iemand die zijn huis had verhuurd, ik geloof dat dat in emmer-compascuum was ofzoiets...
hahaha, maar Emmer-Compascuum is natuurlijk niet Emmen zelf (ja oke, wel gemeente Emmuh volges mij) Emmer-Compascuum is idd zo'n saai boerengat ::)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7244 Gepost op: 19-01-2003, 16:52:18 »
hahaha ik ben toen naar de bios in emmen geweest, flodder 3 hahaha dat weet ik nog heel goed! Ik geloof dat ik 13 of 14 was...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #7245 Gepost op: 19-01-2003, 16:59:54 »
hahaha ik ben toen naar de bios in emmen geweest, flodder 3 hahaha dat weet ik nog heel goed! Ik geloof dat ik 13 of 14 was...
aah, de bios. Daar heb je nog zoiets, 3 zalen en geeneens un beetje grote zalen... ::) hét schandaal van de big city Emmen  :P  Maar ze gaan nu ws un grote bios bouwen, (8 zalen ofzo) Maar iig, was ut leuk toen, in de bios? ;D

« Laatst bewerkt op: 19-01-2003, 17:00:22 door @miesh »

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #7246 Gepost op: 19-01-2003, 17:17:13 »
Een andere normale pc misschien een optie?
Lukt het je al op om de chat te komen nu? 'k Hoop niet dat ik je sjaggie bui nu erger maak door dat te vragen maar zou erg jammer zijn als je dat niet lukt  >:(

Nee, de chat lukt ook nog steeds niet.... :-[  
Maar ik heb inderdaad nog ergens zo'n stoeptegel liggen die ik nooit gebruik. Zal eens proberen of dat wel lukt.....

En anders maar roeien met de riemen die ik heb he.... ::)

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7247 Gepost op: 19-01-2003, 17:23:59 »
weet ik niet zo goed meer, want toen was er in almere nog geen bios en vond ik het zowieso groot, maar het was met mijn ouders, dus (als ik het goed hem was het vlakbij dat grote plein waar de markt stond/staat en dat plein grenst aan het noorderdierenpark? of verdraai ik nu alles?)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7248 Gepost op: 19-01-2003, 17:28:44 »
heey mensen, ik ga eten enzo ik wens jullie een fijne mol avond toe!!! byeeeeeeeeeeee

kissesssssssssss

love julia

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #7249 Gepost op: 19-01-2003, 17:33:46 »
weet ik niet zo goed meer, want toen was er in almere nog geen bios en vond ik het zowieso groot, maar het was met mijn ouders, dus (als ik het goed hem was het vlakbij dat grote plein waar de markt stond/staat en dat plein grenst aan het noorderdierenpark? of verdraai ik nu alles?)
ehm, moet ik ff hardnadenken (dr is super veel veranderd) Nú staat de bios naast ammel winkels enzo in een overdekt winkelcentrum. Maar vroeger stond hij idd dicht bij het plein volges mij wat idd grenst aan het 'oude' gedeelte van het NDP, nu nog steeds wel, alleen dat lijkt verder weg omdat dr dusj heel winkelgedoe dr omheen is gebouwd. De bios staat 400-500 m van t NoorderDierenPark af denk ik zoo.
Dus conclusie: volges mij verdraai je niks ;D

ehm, ja ik ga ook zo eten. Heeel veel plezier vanaaf iedereen!! :-* :-*

« Laatst bewerkt op: 19-01-2003, 17:35:17 door @miesh »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7250 Gepost op: 19-01-2003, 18:43:36 »
OMG nog maar een uurtje!!!! whiiiiiiiiwhaaaaaa..... :o :o

(en ik wilde Grieks eigenlijk kennen voordat t begint, maja, boeiend ook, widm is belangrijker ;))

mennn ik ga echt zenuwachtig worden, jullie ook wel zeker he? Allemaal in de ban van de mol ;) ;)

huh Daantje hoe kun je nu online zijn, je ging toch eten?? hmnaja...

edit: net mn ouders gebeld (die nu in de trein zitten) dat ik na 19:45 de hoorn van de haak zal leggen ;). stel je voor zeg, dat dr iemand BELT...

« Laatst bewerkt op: 19-01-2003, 18:56:39 door e »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7251 Gepost op: 19-01-2003, 19:41:23 »
Zo, de video staat klaar, ik heb pen en papier bij de hand...ik geloof dat ik er helemaal klaar voor ben.  :)

Veel plezier allemaal met de eerste aflevering van De Mol!  :D

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7252 Gepost op: 19-01-2003, 19:45:05 »
oké bijlezen is voor straks, nog enkele luttele minuten/seconden !! veeel succes !!

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7253 Gepost op: 19-01-2003, 20:59:24 »
Ohhhh het was zo GEWELDIG ! !

Ik heb genoten! Ging bijna huilen op het eind, omdat die leuke Christophe weg moest maar vooral omdat het afgelopen was!! Fantastisch!! Zondag wordt denk ik mn lievelingsdag ;D!

Hmmm zit dr weer helemaal in, jumjum elke week weer een afl dat wordt smulluhhhh...

Vond t wel jammer van de parallel-opdracht dat ie zo bekend was :-\.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7254 Gepost op: 19-01-2003, 21:23:37 »
owwwwwwwwww
hoe ontzettend verleidelijk om de hele avond op het forum te blijven hangen........ maar morgen om half negen beginnen :( :( dus ik moet echt nog even wat nalezen, douchen en vroeg naar bed :( :(

echt té verslavend dit... :'( (die &$%!@!@**pwweek ook...!! >:( )

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7255 Gepost op: 19-01-2003, 23:48:17 »
Ik kruip denk ik maar weer 'ns m'n bed in. Ik moet morgen tenslotte weer vroeg op....

Morgen is 'n belangrijke dag voor me. M'n docentbegeleider heeft 't concept van m'n stageverslag bekeken en morgenmiddag ga ik naar school om 't met 'm te bespreken. Dan hoor ik wat hij er van vind en wat ik nog allemaal moet veranderen. Ik ben erg benieuwd.  :-[

Ik hoop dat hij 'n beetje begreep wat ik allemaal geschreven heb. Ik heb 't namelijk helemaal in 't Engels geschreven.  :)

Nou 't was 'n fijne dag, maar er komt nu voor mij toch echt 'n einde aan. (ik val bijna in slaap hier achter m'n pc...)

Truste!

Offline ambijans

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #7256 Gepost op: 20-01-2003, 00:03:37 »
Slaap lekker, Han!  ;)

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #7257 Gepost op: 20-01-2003, 10:32:55 »
Goedemorgen al'maal,
Ik kom nu even op het forum, omdat ik nu op school zit, thuis nog steeds geen internet namelijk.
WIDM was echt tof, ik heb het gisteravond in mijn bed nog een keer gekeken, en elke keer als ik iets niet goed zag, even teruggespoeld ;D
Voor de rest nix bijzonders gebeurd van het weekend... Ohja, Daantje was jarig, maar dat was niet bijzonder, ik was de enige die er was ???

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7258 Gepost op: 20-01-2003, 14:27:33 »
Haihai,

Zo, ik ga eens flink bijlezen. Nederlands zit er gelukkig op (3 uur betoog schrijven, pfff... maar ging wel goed) en Grieks ook (die viel ook wel mee, maar ik weet wel al 2 fouten :( ).

Han, ben benieuwd wat je begeleider heeft gezegd! Je hebt er zóveel werk aan gehad, khoop voor je dat het dan ook heel goed was!

Tot vanavond of zow,
liefs Annemieke

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7259 Gepost op: 20-01-2003, 16:49:50 »
Goeiemiddag,

Ik ben eindelijk thuis. 't was 'n lange dag (ik ben 't niet meer gewend, want ik heb al anderhalve week steeds maar tot 14.00 uur gewerkt), maar ik heb 't weer overleefd.  :)

Han, ben benieuwd wat je begeleider heeft gezegd! Je hebt er zóveel werk aan gehad, khoop voor je dat het dan ook heel goed was!

Lief dat je er naar vraagt. Ik heb dus net 'n gesprek van anderhalf uur gehad met m'n begeleider. Gelukkig is 't niet negatief dat 't zo lang duurde. Hij vond m'n rapport eigenlijk heel goed in elkaar zitten. Hij had 't ook laten lezen door 'n Engels docent en die vond dat 't prima Engels was. Ik had 't soms zelfs wat te moeilijk geformuleerd, 't kon dus gemakkelijker. Maar ik maak 't mezelf blijkbaar graag moeilijk, want 't ik heb echt de bewoording gekozen die bij me past. Ik denk ook niet dat ik er nog iets aan verander.

De inhoud van m'n rapport was eigenlijk ook prima. M'n docentbegeleider had hier en daar wel 'n opmerking over begrippen die hij niet helemaal begreep of over 'n aanvulling die ik nog kon doen. Ik kwam kwam onder 't gesprek zelf al met oplossingen voor begrippen die niet helemaal duidelijk waren en dat vond hij geloof ik wel goed. 't kwam er op neer dat ik toch nog wel hier en daar wat moet aanpassen, maar dit zijn eigenlijk allemaal zaken waar ik 't wel mee eens ben.

M'n docent vertelde me ook nog dat hij bij mij veel minder op te merken had dan bij andere studenten. Dus dat lijkt me wel heel positief.  :)

Ik ben erg blij dat 't gesprek zo goed heeft uitgepakt. Ik heb volgende week nog wel wat tijd nodig om m'n rapport te verbeteren, maar 't valt me reuze mee.

Ik ga snel 'ns bijlezen, want volgens mij is er echt enorm veel gepost vandaag.  :-\