Goeiemiddag,
Ik ben eindelijk thuis. 't was 'n lange dag (ik ben 't niet meer gewend, want ik heb al anderhalve week steeds maar tot 14.00 uur gewerkt), maar ik heb 't weer overleefd.
Han, ben benieuwd wat je begeleider heeft gezegd! Je hebt er zóveel werk aan gehad, khoop voor je dat het dan ook heel goed was!
Lief dat je er naar vraagt. Ik heb dus net 'n gesprek van anderhalf uur gehad met m'n begeleider. Gelukkig is 't niet negatief dat 't zo lang duurde. Hij vond m'n rapport eigenlijk heel goed in elkaar zitten. Hij had 't ook laten lezen door 'n Engels docent en die vond dat 't prima Engels was. Ik had 't soms zelfs wat te moeilijk geformuleerd, 't kon dus gemakkelijker. Maar ik maak 't mezelf blijkbaar graag moeilijk, want 't ik heb echt de bewoording gekozen die bij me past. Ik denk ook niet dat ik er nog iets aan verander.
De inhoud van m'n rapport was eigenlijk ook prima. M'n docentbegeleider had hier en daar wel 'n opmerking over begrippen die hij niet helemaal begreep of over 'n aanvulling die ik nog kon doen. Ik kwam kwam onder 't gesprek zelf al met oplossingen voor begrippen die niet helemaal duidelijk waren en dat vond hij geloof ik wel goed. 't kwam er op neer dat ik toch nog wel hier en daar wat moet aanpassen, maar dit zijn eigenlijk allemaal zaken waar ik 't wel mee eens ben.
M'n docent vertelde me ook nog dat hij bij mij veel minder op te merken had dan bij andere studenten. Dus dat lijkt me wel heel positief.
Ik ben erg blij dat 't gesprek zo goed heeft uitgepakt. Ik heb volgende week nog wel wat tijd nodig om m'n rapport te verbeteren, maar 't valt me reuze mee.
Ik ga snel 'ns bijlezen, want volgens mij is er echt enorm veel gepost vandaag. :-\