Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2548490 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7220 Gepost op: 19-01-2003, 10:43:28 »
Haha, ik was het dus vergeten, niet te geloven. We waren dus op kraamvisite en toen ik thuiskwam ben ik meteen naar bed gegaan. Lekker dromen van die leuke babietjes. Ze waren echt schattig. Eentje had al heel veel haar. Leek net of ze een pruikje op had. En dan lekker kindje knuffelen, zucht. Ik wou natuurlijk helemaal niet meer naar huis zonder de baby's. Maar ja, ik mocht er geen meenemen van de trotse ouders, belachelijk he?  ;D

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7221 Gepost op: 19-01-2003, 10:48:15 »
Tsja Tweety, ik heb ook een Mac, ik weet hoe het is... ::)

Ik heb dr ook niet meer aan gedacht gisteravond, ik had nl gedacht dat ik toch wel al in bed zou liggen, maar kvond Idols toch zo leuk dat dat niet het geval was, en toen dacht ik alleen maar: oh bijna twaalf uur, dan kan ik Daan alvast feliciteren ;D! (hahaha ja das echt alles wat ik dacht) Toen heb ik me dus alleen maar beziggehouden met het opstarten van het feest in het Kasteel alleen lijkt er niemand mee te feesten... :'(
En wanneer komt Sterretje himself nu eens de wensen in ontvangst nemen >:( ;D?

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #7222 Gepost op: 19-01-2003, 10:52:06 »

Zo Daan gefeliciteerd!!
Ik wil natuurlijk niet je verjaardag bederven met m'n zielige gezever.......VAN HARTE GEFELICITEERD!

Enne.....nog 9 uurtjes en dan gaan we zeker wat zien!!!  :D

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7223 Gepost op: 19-01-2003, 11:11:01 »
Haha, ik heb net gestemd in de pool. Alle theorien ten spijt heb ik mijn keuze gebaseerd op het uiterlijk van de kandidaten (lekker verantwoord). Ben benieuwd hoeveel punten ik na vanavond kwijt ben  ;D

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #7224 Gepost op: 19-01-2003, 11:24:52 »
Daan van harte

dat je maar een grote jongen mag worden ;D

ik heb t filmpje gelukkig wel gezien, in goede kwaliteit, en het beloofd wat hoor. kan niet wachten op vanavond :)

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #7225 Gepost op: 19-01-2003, 11:44:24 »
Jaja, hier is sterretje himself... hartstikke bedankt voor álle wensen en allemaal héél veel plezier toegewenst(toegewensd?) vanavond om 19.45!!!

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7226 Gepost op: 19-01-2003, 12:07:53 »
daan, gefeliciteerd! maak dr een mooi jaar van enne, dat je de mol maar mag vinden.  :-* en n fijne dag!

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #7227 Gepost op: 19-01-2003, 12:37:08 »
Gefeliciteerd Daan!

« Laatst bewerkt op: 19-01-2003, 12:38:00 door Malcolm »

Offline Ellen

• Forumlid
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #7228 Gepost op: 19-01-2003, 12:42:11 »
Tweety is ernstig op zoek naar troostende woordjes.....

Een andere normale pc misschien een optie?
Lukt het je al op om de chat te komen nu? 'k Hoop niet dat ik je sjaggie bui nu erger maak door dat te vragen maar zou erg jammer zijn als je dat niet lukt  >:(

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7229 Gepost op: 19-01-2003, 12:53:38 »
* A&K schreeuwt, tiert, met een grote glimlach op het gezicht, draait in het rond terwijl ze met haar voeten op en neer trappelt en springt in de lucht

Vanavond, OOOOOOOOOOJAAAAAA, vanavond dames en heren is het... DE MOL !!! God, ik kan het zo niet geloven dat er alweer een nieuw seizoen aankomt !!! wiiii ik zie het zitten !!!!

en Daan: een heeeele gelukkige verjaardag  :-* :-* :-* kijk ng ff in het kasteel  ;)

Het babysitten is hartstikke goedgegaan gisteren, rustige kinderen, goed geslapen, goed verdiend dusja  ;)

en Tweety: geen paniek, ik kon het ook niet zien, mijn beste vriend wel en die zei dat het echt goed is, maar ik wacht wel rustig af tot vanavond !

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7230 Gepost op: 19-01-2003, 13:23:58 »
* A&K schreeuwt, tiert, met een grote glimlach op het gezicht, draait in het rond terwijl ze met haar voeten op en neer trappelt en springt in de lucht
hihi, ben benieuwd hoe dat eruit ziet ;)

Citaat
Vanavond, OOOOOOOOOOJAAAAAA, vanavond dames en heren is het... DE MOL !!! God, ik kan het zo niet geloven dat er alweer een nieuw seizoen aankomt !!! wiiii ik zie het zitten !!!!
hahaha, ja, zou wat zijn als je het niet zag zitten! :P

Heb weer heel eventjes pauze, hrm, ben te vaak pauze aan het houden (jajajajaaa ik heb HET smile'tje gevonden!! met heel veel dank aan onze jarige!! :-*) Nog heel even iets eten en dan weer snel verder met Odysseus die lootjes aan het trekken is ;D.

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #7231 Gepost op: 19-01-2003, 14:26:31 »
Daan van harte gefeliciteerd

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7232 Gepost op: 19-01-2003, 15:22:33 »
Daan:

Hele fijne dag! vanavond genieten we allemaal met je mee!

@ Aggie August: Laat maar zitten dan!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7233 Gepost op: 19-01-2003, 15:30:56 »
Dáááán:Happy Birthday!!!! un hele fijne dag toegewenst!!! (denk ik ;) )
yesyes, vanavond eindelijk weeerrr WIDM!!! :)
als ik dr niet meer ben vandaag, heel veel plezier vanavond! :-* :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7234 Gepost op: 19-01-2003, 15:31:55 »
Haha, nou moest ik net toch wel erg lachen.
Mijn vriend is met een aantal vrienden naar een Herrensitzung vandaag.
Voor degenen die niet weten wat dit is:
In de weken voorafgaand aan carnaval worden door verschillende carnavalsverenigingen ochtenden en middagen georganiseerd waarop alleen maar mannen (of vrouwen) mogen komen. Er zijn dan allerlei optredens (meestla door het andere geslacht) en er wordt natuurlijk bier gedronken en veel gelachen en gezongen. Tegen het eind van de middag mogen de vrouwen de mannen dan op komen halen (dat doe ik dus niet).

Nu was het dus zo dat vandaag die Herrensitzung hier in de buurt was, maar ook de receptie van de carnavalsprins van een andere vereniging. De mannen waren al de hele tijd aan het zeggen dat ze na de zitting daar ook nog wel even naar toe zouden gaan. Wij (de verstandige vrouwen) zeiden steeds dat ze dat maar niet moesten doen, omdat ze daar veel te muf voor zouden zijn. Nou ging dus net de gsm van mn vriend. Het was een andere vriend van ons die ook mee was. Ik al helemaal verbaasd; kijk eens uit het raam zegt ie. En daar stonden ze met zn tweeen. We zijn nog heel fit en we gaan nog ff naar de stad en we maken het niet laat. Stonden de deuzen te zwaaien en te grijnzen. Ik in een deuk natuurlijk. Ben eens benieuwd hoe ze straks thuis komen.

Nou ja, ze hebben in ieder geval een goed ontbijt gehad. er kwamen vanmorgen om 08.30 uur drie jongens hier spek en ei eten. Stond ik dus in alle vroegte 12 eieren met spek te bakken! En de jongens in de tussentijd aan het darten. Van alle ellende heb ik toen voor mezelf ook maar wat eieren gegeten en ben maar achter de compu gaan zitten.

Dat was dus mijn zondag tot nu toe en zo zullen er nog wel meer komen tot na de carnaval.

O ja, ik vroeg me trouwens af of ze het fenomeen van Herrensitzung (al of niet onder een andere naam) ook in noord-limburg of in Brabant kennen? Ik dacht namelijk dat het iets typisch Duits was, wat naar hier is overgewaaid, maar ik kan het mis hebben.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7235 Gepost op: 19-01-2003, 15:36:19 »
Ovide, ik ben brabantse maar geen ontzettende carnavalvierder (hoewel je dat gisteravond niet gezegd zou hebben  :-[), maar van een herrensitzung heb ik iig nog nooit gehoord!
Mijn man gelukkig ook niet, want ik ben niet van plan om op zondagochtend uit mijn bed te komen om voor hem een stel andere mannen eieren met spek te gaan staan bakken... ;)

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7236 Gepost op: 19-01-2003, 15:45:16 »
Nou ja, mn vriend wou het ook wel zelf doen, maar dan heb ik er achteraf nog meer werk aan. Mannen begrijpen volgens mij namelijk niet dat ze ook moeten opruimen als ze troep hebben gemaakt bij het koken ;).

Maar het was wel gezellig hoor!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7237 Gepost op: 19-01-2003, 15:53:55 »
O ja, ik vroeg me trouwens af of ze het fenomeen van Herrensitzung (al of niet onder een andere naam) ook in noord-limburg of in Brabant kennen?

Hier kennen we dat fenomeen ook, maar we noemen 't anders namelijk Hière-zitting (is Venloos voor heren-zitting). Bij ons zijn deze zittingen op zondag pas wat later, zo in de laatste 5 weken voor de Vasteloavend (zoals wij hier Carnaval noemen). Dan worden hier in de buurt door alle Carnevalsverenigingen van die zittingen georganiseerd, waaronder ook zittingen waar gewoon zowel mannen als vrouwen mogen komen. Ik heb met m'n dansgroep wel 'ns moeten optreden bij 'n Hière-zitting in 'n dorp dat tegen Venlo aanligt. 't was erg gezellig moet ik zeggen, maar al die dronken mannen kunnen wel wat vervelend worden.  ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7238 Gepost op: 19-01-2003, 16:07:28 »
Haha, kan me er wat bij voorstellen. Volgens mn vriend beginnen al die mannen dat te roepen oes toen (uitkleden). Hij zegt natuurlijk dat hij dat niet roept... ::)

Wij noemen carnaval ook vasteloavend en onze stad heet dan Sjpassemig (sjpass betekent plezier). De stadcarnavalsvereniging bestaat dit jaar 5 keer 11 jaar, dus dat is ook wel bijzonder.

Ik ken hier eigenlijk geen zittingen waar dames en heren naar toe mogen. Er is wel een hele grote dameszitting in Kerkrade in de Rodahal. Dat schijnt heel leuk te zijn. Ben er zelf nog nooit geweest.
Wat betreft de naam; hier is alles misschien qua dialect iets meer Duits georienteerd, zeker als je de kanten van Kerkrade opgaat.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7239 Gepost op: 19-01-2003, 16:09:33 »
Zal ik eens iets vertellen, hier in almere kennen ze het begrip carnaval amper! Ik ben vroeger eens prinses carnaval geweest, maard at stelt dus echt bijna niks voor...almere is saai..... ;) ;D :D :)

always look on the bright side of life