Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2548570 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7200 Gepost op: 18-01-2003, 11:30:09 »
wat errug Juultjuh! enne idd, je kan zoiets hier gwn posten hor. Sterkte drmee :-* :-*  

hm, ga vandaag lkkr naar de stad :) Hoop dat ik nog wat leuke kleren zie ::)
Iedereen een hele fijne dag toegewenst en tot strax!

« Laatst bewerkt op: 18-01-2003, 11:30:45 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7201 Gepost op: 18-01-2003, 12:08:34 »
Idd wat vreselijk Julia, menn, met zulke jonge kinderen nog... heel veel sterkte idd.

Ik ben vandaag uiteraard hard aan het leren, heb ook een streng schema, dus ik hoop dat jullie me niet al te vaak zullen zien vandaag. Heb net iets aan Grieks gedaan (menn wat veel het schiet echt niet op), zometeen wiskunde, naja enz enz enz.

Kreeg net een mailtje dat ik was uitgenodigd op de verjaardag van een meisje uit mn klas :), echt leuk. Ik had die dag alleen wel al iets anders dus dat wordt nu vrij moeilijk kiezen maja :-\, kvind het natuurlijk iig leuk dat ik ben uitgenodigd.

En @miesh, hoe waren alle leuke programma's enzow gisteren? Succes met kleding zoeken nog he. Debbie veel plezier met babysitten vanavond.

fijne dag iedereen en jullie zien me ws wel weer in de volgende pauze.

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7202 Gepost op: 18-01-2003, 15:17:29 »
Hé e'tje ik heb wel wa medelije met je hoor. Ik moet zelf 2 tentamens leren. Da valt nog wel mee, en ik kan ze herkansen tot dak er bij neerval..maar gaat om t idee! Ik moet dus ook leren, en hou nu ff pauze!

Ja juultje is sneu verhaal van je. En humor mag je altijd gebruiken. Toen mijn opa 1.5 jaar gelede was overleden, zaten wij met hele familie hier in de tuin...kwam die man van uhmm naja die alles regelde...wij lagen helemaal dubbel en hadde de slappe lach...kan toch best, is gewoon doodnormale (jemig wat een foute woordkeuze) verwerking  :-*

Verder gaat ik ook weer s leren, of neuh ga nu verslag ff typen. Observatie analyse opdracht...over mijn stage. Ik loop stage bij een kinderclub voor kinderen van 4-10 jaar uit achterstandswijken (ik geef dansactiviteiten). De welbekende wijk....daar van die Bossche rellen aantal jaar trug. Best leuke doelgroep toch wel hoor!!! :D

Doegg en e succes ermee!  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7203 Gepost op: 18-01-2003, 17:38:14 »
Goeieavond,

Gelukkig weer thuis van 't werk. 't was echt nationale rampendag geloof ik, want alles ging mis. Ik liet vanalles vallen, ben twee keer kei hard gevallen vanwege 'n gladde vloer, heb overal tegenaan gestoten en.... heb m'n pink gekneusd. Vraag me niet hoe, ik ben gewoon lomp.  :-[

Nu kan ik m'n pink dus niet bewegen (anders doet hij kei pijn...) en dat is erg lastig met typen.  :(

Zo maar 'ns 'n lekker bad en dan ben ik er weer helemaal klaar voor....voor Idols, maar natuurlijk ook voor de Mol!  :)

Julia, heel veel sterkte!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7204 Gepost op: 18-01-2003, 17:44:10 »
En Pino, ik heb al een baard zo groot als onze kindervriend  :P
Foto! Foto! Foto! Foto!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7205 Gepost op: 18-01-2003, 18:28:26 »
Hé e'tje ik heb wel wa medelije met je hoor. Ik moet zelf 2 tentamens leren. Da valt nog wel mee, en ik kan ze herkansen tot dak er bij neerval..maar gaat om t idee!
(...)
Doegg en e succes ermee!  :-*
Thnx Fennie!! :)
Tsja, das idd wel een verschil op zich, ik heb van alle (negen) vakken die ik heb een tentamen, maar voor Engels en Frans zijn het luistertoetsen dus hoef ik niet te leren. En Nederlands is een betoog of een beschouwing schrijven, wel heel moeilijk natuurlijk maar ook niet veel voorbereiding. De andere zes allemaal heel veel leerwerk :(. Maar het gaat idd om het idee, want ik kan me sowieso altijd zo slecht tot leren zetten, of het nu veel of weinig is... ::) En het moet toch gebeuren :(. Maar goed, jij dus ook heel veel succes met leren!!

Over Nederlands gesproken, ik had geloof ik nog niet verteld dat ik gisteren mijn debatcijfer heb gekregen (via email haha)! Een zeven, benk wel tevreden mee, tsja, er stond bij dat o.a. ik te snel had gepraat (:-[, goh, heb ik nou nooooit last van he... ;D) en dat ik 'verbaal dominerend' was tov mijn partner :-[. Maar goed ik ben wel tevreden, tis altijd moeilijk zoiets.

Han, sterkte met je nationale rampendag! ;) En je bent echt niet zo lomp hoor (hoewel ik mij toch wel een beetje afvraag hoe je in hemelsnaam je pink kunt kneuzen, en je andere vingers dan niet...) dat kan iedereen toch gebeuren :).

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #7206 Gepost op: 18-01-2003, 19:19:22 »
Ow goed e een 7 voor discussie! Waar ging ie over bij jou?!(Of had je da al gezegd  ::)) Altijd van die originele onderwerpen: abortus, euthanasie (schrijf ik da goed?????) en nog wat van die dingen!

Kennen jullie trouwens de 'dansmat' voor de pc?! Das zoooooo gaaf! Ik en mijn broer hebben er allebei eentje:
een plastic mat met pijltjes omhoog, omlaag, links en rechts, moet je aansluiten op de pc. Dan heb je een (bijv. jungle book) programma...daar gaat mowgli dansen op muziek...er vallen pijltjes naar beneden en precies op de maat van de muziek moet je op die mat ook op da pijltje stappen.
Ik heb nu ander programma (dance dance revolution) dan komen al die pijltjes kei snel achterelkaar en 2 tegelijk enzow!
Echt een tip!!! Goed voor je conditie enzow maar wel zo dat je ook achter pc bent!
Intertoys heeft die dingen, 20 euro maar en das echt goedkoopie! (/reclame  ;D)

:-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

aggie

• Gast
« Reactie #7207 Gepost op: 18-01-2003, 19:25:04 »
Foto! Foto! Foto! Foto!

Dat kan ik helaas niet doen. Er zijn ook minderjarige forumleden  8)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7208 Gepost op: 18-01-2003, 20:04:37 »
Ow goed e een 7 voor discussie! Waar ging ie over bij jou?!(Of had je da al gezegd  ::)) Altijd van die originele onderwerpen: abortus, euthanasie (schrijf ik da goed?????) en nog wat van die dingen!
Thnx :), nee, onze stelling was: jongeren t/m 19 jaar die in aanraking komen met justitie moeten naar een heropvoedingskamp. Wij waren voor. Maar een debat is geen discussie hoor :P, bij debat heb je allemaal strenge regels over de tijdsduur en alles.

Ik raak bijna in de war nu ik ook het hoofd(VRT)forum (enigszins) volg :-[, das echt nieuw voor mij! ;D (Ik krijg ook steeds de neiging onzinnige opmerkingen te plaatsen maar ja dan denk ik onee, dat mag hier niet... gelukkig hier in de bar altijd nog wel! ;D)

Owww mennnn ik kan me er echt niet meer toe zetten nog verder te leren... blegh... wou dattik in Breda was... zucht, volgende week pas weer...

fijne avond iedereen,
liefs Annemieke

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7209 Gepost op: 18-01-2003, 20:16:27 »
Heey mensen! jullie reageren allemaal hartstikke lief! Dat had ik net even nodig thanx! :-* :-* :-* :-*

Mijn vriend is echt helemaal stuk hij laat het alleen niet merken en uit dat door raar te gaan doen en steeds bezig te zijn (afleiding, alternatief verwerken)Hij zegt het voelt alsof ik mijn beste vriend ben verloren. We zaten dar idd ook vaak en deden vaak samen dingen, dus voor hem is het dubbel zo erg (als je je bedenkt dat een jaar geleden zijn opa overleed waarmee hij ook zo'n band had) Maarja, zoals elke ellende moeten we heir ooit eens overheen komen, zoals we over alles heen komen(dit zal wel wat moeilijker worden, maar oke)

Er komt straks een goeie vriendin van ons op bezoek en daar ga ik samen mee idols kijken.

Ik heb gelukkig ook leuk nieuws. Ik ben twee weken aan het "oppassen wat ik eet" en ben al 7 kilo afgevallen! goed he?

Ook heb ik 1 of ander iets van sbs 6 gekregen (iemand had me opgegeven voor idols, maar ben niet gegaan omdat ik niet echt goed kan zingen en niet de juiste maten heb) en vandaaruit heb ik weer iets gekregen van een auditie waar je vanalles mee mag gaan doen, misschien dat ik dat wel doe, maar moet ff bedenken of ik iets weet te doen waar ik echt indruk mee kan maken.

Nou, mensen, ik spreek jullie later wel weer, visite is er en nogmaals dank jullie wel! :-*

always look on the bright side of life

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7210 Gepost op: 18-01-2003, 20:18:02 »
(hoewel ik mij toch wel een beetje afvraag hoe je in hemelsnaam je pink kunt kneuzen, en je andere vingers dan niet...)

Nou, ik zat 'n beetje klem met m'n vinger tussen de tafel en 'n karretje dat ik weg wilde rijden.  :-[

M'n pink is inmiddels aardig blauw en dik, ik hoop niet dat dit lang zo blijft, want dat kan ik niet gebruiken nu vlak voor de eerste aflevering van de Belgische serie. (dan moet ik natuurlijk volop kunnen typen en op dit moment gaat dat heel moeilijk met die verrekte pink.  :( )

Ik ga nog snel effe bijlezen voordat Idols alweer begint.  :)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7211 Gepost op: 18-01-2003, 20:19:44 »
Goedenavond mensen!
Yes, bijna Idols alweer 8), ben egt wel benieuwd!
Iedereen fijne dag gehad? hm, jij dan niet zo he Han, ga strax maar lkkr relax Idols kijken, op de bank, kan je nix meer gebeuren ;) edit: sterkte met je pink  :-*
Ik raak bijna in de war nu ik ook het hoofd(VRT)forum (enigszins) volg :-[, das echt nieuw voor mij! ;D (Ik krijg ook steeds de neiging onzinnige opmerkingen te plaatsen maar ja dan denk ik onee, dat mag hier niet... gelukkig hier in de bar altijd nog wel! ;D)
hehe, ja dat ken ik. Volgens mij kan ik dr niet egt iets nuttigs neerzette :-X
Citaat
En @miesh, hoe waren alle leuke programma's enzow gisteren? Succes met kleding zoeken nog he
Thnx, de leuke programaas gister, waren heeel leuk! ;D egt zo tof, ER enzooo :)nu weer weekjuh w88 ::) En ik heb zowaar kleren gevonden!! Heb un trui en een vest(je) gekocht! :) Heel koel... (duh)
doejdoej  :-* :-*

« Laatst bewerkt op: 18-01-2003, 20:21:19 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7212 Gepost op: 19-01-2003, 00:19:27 »
Wiehoewww!!! Daan is jarig!!! Lang zal ie leven... !! Dat het maar een fantastisch nieuw levensjaar mag worden Daantje en iig een supersupercadeau van de geschubde Saharazwemmer 's avonds!!! maar dat zal wel lukken... ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7213 Gepost op: 19-01-2003, 00:49:51 »
Daan:

Maak er maar 'n gezellige (mol)dag van...   ;)

« Laatst bewerkt op: 19-01-2003, 00:58:29 door Han13 »

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #7214 Gepost op: 19-01-2003, 01:28:41 »

Gefeliciteerd Daan!

When God created man, she was only joking!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7215 Gepost op: 19-01-2003, 10:15:29 »
DAAN GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!

hier een lekkere taart voor jouw verjaardag! geniet van de dag!

eet smakelijk!

« Laatst bewerkt op: 19-01-2003, 10:16:30 door juultjuh »

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7216 Gepost op: 19-01-2003, 10:30:21 »
[live gezongen]LANG ZAL DAAN LEVEN, LANG ZAL DAAN LEVEN, LANG ZAL DAAN LEVEN IN DE GLORIA, IN DE GLOOOORIA, IN DE GLOOORIA, HIEPERDEPIEP HOERAAAA, HIEPERDEPIEP HOERA!!!!!![/live gezongen]

Nou Daantje, van harte. Je dag kan natuurlijk sowieso al niet meer stuk met de start van het nieuwe mol-seizoen, maar in ieder geval een heel fijne dag!!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #7217 Gepost op: 19-01-2003, 10:33:42 »
 :'( Snif snik snotter  :'(  Tweety voelt zich echt een heel zielig vogeltje. Heb het testfilmpje gedaan; lukte niet.
Toen maar die software daar gedownload, maar daar kon ik niks mee.
Toen gezocht naar Windows Media Player software voor de iMac, gevonden en gedownload. Toen-die eindelijk klaar was (na een kwartier) stond er doodleuk: "alleen geschikt voor OS10 en hoger (en ik heb dus OS9). En toen was ik heeeeeeeel verdrietig.

En toen wilde ik de frustratie van me afschrijven op het forum, en toen bleef Internet Explorer hangen.
En toen wilde ik IE afsluiten en toen crashte m'n pc.

En toen was ik zo kwaad dat ik een hete douche heb genomen en gelijk naar bed ben gegaan........
ben er nu nog steeds sjacherijnig van

Tweety is ernstig op zoek naar troostende woordjes.....

O jeetje, Daan gefeliciteerd!!!
Ow, even een leuk plaatje zoeken.......veegt tranen af..

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7218 Gepost op: 19-01-2003, 10:38:16 »
:'( Snif snik snotter  :'(  Tweety voelt zich echt een heel zielig vogeltje. Heb het testfilmpje gedaan; lukte niet.

niet getreurd, je bent niet de enige, bij mij lukte het ook niet, ik zag alleen een paar mensen voor een trapje staan en met hun ruggen naar mij toe hahaha en toen dacht ik ik wacht wel tot vanavond  ;D

duurt lang, maarja.... :D ;D :) 8) ::) ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7219 Gepost op: 19-01-2003, 10:42:47 »
Ik heb alleen geluid gehoord en heel af en toe 'n flits van iemand die door de straten van Venetie liep. Ik meende dat 't filmpje gewoon slechte kwaliteit had, maar blijkbaar zijn er mensen die wel goed beeld hadden.  :(

En tweety, we hoeven nog maar 10 uurtjes geduldig te wachten en dan kunnen we ook alles goed zien!  :)

« Laatst bewerkt op: 19-01-2003, 10:43:09 door Han13 »