Tja.... als je het nou aan mij had gevraagd.
Ja hallo, dat wist ik ook wel
jullie blijven maar bekvechten he?
(moet ik nodig zeggen... )Ik ben net thuis (ja, net, een kwartier ofzow), heb de hele dag op school gezeten, maar dat was wel leuk hoor
, had nl weer toneel vanmiddag en dat vond ik erg leuk. Ik vind het steeds gezelliger worden met die mensjes, ik kende ze nl eigenlijk nog helemaal niet, maar zo langzamerhand wordt het echt steeds gezelliger, we lachen veel enzow.
Wat daarvóór betreft, we hebben ons profielwerkstuk ingeleverd!!!
(tenminste, we hebben het afgemaakt en mn 'profielwerkstukpartner' zou het dan het uur daarna inleveren...
. Dus dat is wel ff mooi, we hebben er nog wel heel hard aan moeten werken vandaag, maar daar zijn we dan toch weer eventjes vanaf. En op tijd ook nog, wat heeeel erg veel groepjes niet kunnen zeggen...
Maja, nu is het het weekend voor de proefwerkweek (sorry dat ik het zo aanduid
) en ik heb nog maar zo weinig gedaan (smiley dat hoofd tegen muur bonkt) dus ik moet nu nog heel erg ontzettend onwijs veel leren...
Oja net heb ik gehoord dat mn broer volgende week vrijdag of zaterdag hier gebracht zal worden door zijn Zweedse huisgenoot! (die heeft een auto) Das wel mooi voor mn vader, dan hoeft hij niet te rijden (hijs dan ook nog jarig...), en dan zien wij die huisgenoot ook eens. Tsja en daarna is mn broer dus weer gewoon thuis, pff, zal wennen worden zeg, en Het Eeuwige Gevecht om De Computer zal weer in alle hevigheid gaan losbarsten... zucht. Naja, hij neemt natuurlijk ook wel weer zn eigen compu mee terug maar toch...
Even bijlezen, hoewel dat niet veel zal zijn, en dan uhmmm... ben benieuwd of ik me er nu toe kan zetten iets te gaan leren...
liefs, Annemieke