Haiiii mensen goedemiddagjes,
Het is weer Woensdag! Hoezee! Ik heb ook alweer voor de verandering
een gezelli dagje gehad, ja niet extreem gezellig maar gewoon zoals altijd en das gewoon heel erg leuk, dat het elke dag wel gezelli is, kvind het echt jammer dat ik over een week of 19 van school af zal moeten...
En ik heb de groepsindeling gekregen van Parijs op 7 februari!! Ik ga nu definitief mee!! (als begeleiding van de derde klas) Alleen moet ik mn ouders nog eventjes aan hun verstand brengen dat ik nu dus echt definitief ben ingedeeld...
maar wel heel belangrijk daarbij is dat het
gratis is!! Gratis een dagje naar Parijs!!!! Weet je hoe cool!!!! Het enige wat je dan nog moet betalen is je metrokaartje
! Het is natuurlijk wel vermoeiend zo'n 24-uurs-busreis maar ik heb er ontzettend veel zin in!!! Whiiiii!!!
Vanavond bel ik haar weer, want morgen en overmorgen heeft ze geen tijd. Maar dat vind ik niet erg, want hoe eerder hoe beter.
Hrmmmmmm, ja, dat zei ik idd, dat vandaag het beste uitkwam, nou, vandaag komt ook beter uit dan morgen, maarrehmmmm... maak dr anders misschien toch maar vrijdag van :-\ want ik moet vrijdag tussenproducten inleveren van po natuurkunde, po scheikunde, én profielwerkstuk...
:-\
En idd ben ik ook ziek thuis.
Mennnn, heel Breda is ziek joh!
Wat zeg ik, wat lees ik hier nu, Debbie ook nog eens ziek, waaah, het halve forum is ziek!!
Jullie steken elkaar zelfs virtueel aan...
Oja Han, gelukkig maar dat de problemen zijn opgelost! Je hebt ook al de stress van je stageopdracht dus ja dan moet je dat niet hebben... Wanneer moet je die nu eigenlijk af hebben? (of is dat een stressopwekkende vraag...?)
Ik ga even snel (jaja... als me dat lukt...
) bijlezen want ik zag dat dat heel erg veel was...! De soap heb ik uiteraard meteen bijgelezen, hahahahaha, echt supercool van die James Bond en die roze koeken
!
Tot uhm na cabaret vanavond denk ik...
liefs, Annemieke