Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2548777 keer)

Offline @sjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • gna gna gna
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7120 Gepost op: 15-01-2003, 13:13:11 »
Gisteren heb ik gebeld met Annemieke, maar we moesten het kort houden

Ik weet niet wat jij kort vindt :P
En idd ben ik ook ziek thuis. Ben niet echtziek maar vanacht heb ik gewoon bijna niet geslapen en als ik eindelijk sliep kreeg ik een nachtmerrie en wed ik weer wakker :-\
Waarschijlijk ben ik ook oververmoeid. ik kan al bijna nie meer uit mijn bed komen sinds de kerstvakantie. (in de kerstvakantie laat opgebleven, vel gewerkt, enz enz)
Ach ja du maar vroeg naar bed en goed uit rusten dat is het enige medicijn :D

:-*

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7121 Gepost op: 15-01-2003, 15:04:06 »
Goeiemiddag allemaal,

Ik ben blij dat de rust wedergekeerd is op 't forum. 't werd me gisteren allemaal net ietsjes te veel en ben dan ook heel blij dat nu alles opgelost is. :)

Iemand al iets van Han gehoord? Maak me een beetje zorgen om haar.

Das lief Pino, maar zoals je merkt ben ik er weer helemaal bovenop. Ik was gisteren 'n beetje depri (jullie zullen waarschijnlijk wel gemerkt hebben waarom...), maar nu alles rechtgezet is, gaat 't weer helemaal goed met mij.

Ik heb eindelijk vandaag ook weer vanalles voor m'n stageopdracht kunnen doen. Maandag ging er vanalles mis (ik was bestanden kwijt en ik had allerlei problemen met Excel) en gisteren kon ik bijna de hele dag niks doen, omdat er op kantoor netwerkproblemen waren. Vandaag dus weer eindelijk 'n productieve dag. :)

Ik ga effe wat eten en ik kom straks zeker nog terug om bij te lezen...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7122 Gepost op: 15-01-2003, 15:05:37 »
goeiemiddag !!

jaja, woensdagmiddag en niks te doen, zaaaaaalig !! 'k Ben aan 't luisteren naar een radioprogramma dat je op internet kan herbeluisteren en het is zoooo zalig, hilarisch gewoon ;D ;D ::)

Ondertss wel wat ziekjes, alléja, keelpijn,oorpijn, neus verstopt en de hele tijd hoesten en neus snuiten enzo, buh, echt geen pretje maar ja, wat wil je in dit weer?

ff de rest bijlezen :-*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7123 Gepost op: 15-01-2003, 15:54:07 »
Haiiii mensen goedemiddagjes,

Het is weer Woensdag! Hoezee! Ik heb ook alweer voor de verandering ;D een gezelli dagje gehad, ja niet extreem gezellig maar gewoon zoals altijd en das gewoon heel erg leuk, dat het elke dag wel gezelli is, kvind het echt jammer dat ik over een week of 19 van school af zal moeten... ::) :(

En ik heb de groepsindeling gekregen van Parijs op 7 februari!! Ik ga nu definitief mee!! (als begeleiding van de derde klas) Alleen moet ik mn ouders nog eventjes aan hun verstand brengen dat ik nu dus echt definitief ben ingedeeld... ;D maar wel heel belangrijk daarbij is dat het gratis is!! Gratis een dagje naar Parijs!!!! Weet je hoe cool!!!! Het enige wat je dan nog moet betalen is je metrokaartje ;D! Het is natuurlijk wel vermoeiend zo'n 24-uurs-busreis maar ik heb er ontzettend veel zin in!!! Whiiiii!!! :D

Vanavond bel ik haar weer, want morgen en overmorgen heeft ze geen tijd. Maar dat vind ik niet erg, want hoe eerder hoe beter.
Hrmmmmmm, ja, dat zei ik idd, dat vandaag het beste uitkwam, nou, vandaag komt ook beter uit dan morgen, maarrehmmmm... maak dr anders misschien toch maar vrijdag van :-\ want ik moet vrijdag tussenproducten inleveren van po natuurkunde, po scheikunde, én profielwerkstuk... ::) :-\

En idd ben ik ook ziek thuis.
Mennnn, heel Breda is ziek joh! :o Wat zeg ik, wat lees ik hier nu, Debbie ook nog eens ziek, waaah, het halve forum is ziek!! :o Jullie steken elkaar zelfs virtueel aan...

Oja Han, gelukkig maar dat de problemen zijn opgelost! Je hebt ook al de stress van je stageopdracht dus ja dan moet je dat niet hebben... Wanneer moet je die nu eigenlijk af hebben? (of is dat een stressopwekkende vraag...?)

Ik ga even snel (jaja... als me dat lukt... ::)) bijlezen want ik zag dat dat heel erg veel was...! De soap heb ik uiteraard meteen bijgelezen, hahahahaha, echt supercool van die James Bond en die roze koeken ;D!

Tot uhm na cabaret vanavond denk ik...

liefs, Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7124 Gepost op: 15-01-2003, 16:02:25 »
En ik heb de groepsindeling gekregen van Parijs op 7 februari!!

ik ga ook naar parijs !! alleen is het voor een weekje en dat ergens rond 2 maart ofzo... btw: volgende week zit ik in amsterdam !!!!!!!!!!!! Donderdag en vrijdag om precies te zijn en we overnachten daar in een jeugdherberg !!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7125 Gepost op: 15-01-2003, 16:13:25 »
Oja Han, gelukkig maar dat de problemen zijn opgelost! Je hebt ook al de stress van je stageopdracht dus ja dan moet je dat niet hebben... Wanneer moet je die nu eigenlijk af hebben? (of is dat een stressopwekkende vraag...?)

Best wel 'n stressopwekkende vraag dat wel, maar ik vind 't toch niet erg om 'n te beantwoorden.

Ik moet nog best veel doen en ik heb eigenlijk nog maar anderhalve week. (eigenlijk nog 2 en 'n halve week, maar de laatste week wil ik gebruiken om m'n stageverslag af te ronden en aan te passen) Vanmorgen kwam m'n stagebegeleider ook ineens nog met nieuwe dingen aanzetten die ik er ook nog in moet verwerken. Ik was eigenlijk best wel kwaad dat hij er nu pas mee aan komt zetten en niet al drie maanden geleden. Gelukkig begreep hij dat 't wel wat kort dag is en die zaken doet hij waarschijnlijk dan ook zelf nu. :)

Wat leuk dat je naar Parijs gaat e. Wat moet je allemaal doen als begeleidster?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7126 Gepost op: 15-01-2003, 16:15:14 »
...we overnachten daar in een jeugdherberg !!
hahahaha, in de vierde ben ik ook 2 dagen naar Parijs geweest en toen hebben we dus ook overnacht in een jeugdherberg, maar dat was niet echt zo'n succes (de jeugdherberg, die Parijsexcursie wel), dus "kom, we gaan op vakantie; we slapen in een jeugdherberg!" waren vanaf toen wekenlang gevleugelde woorden ;). Het eten was niet te eten enzo... blegh, als ik eraan terugdenk...

Maar supercool zeg een week naar Parijs!! Alleen lijkt me dat dan niet erg gratis... :P
En ik ben al helemaal jaloers op Elmar, die gaat naar Rome!

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #7127 Gepost op: 15-01-2003, 16:18:47 »
Tsja, ik had je wel mee willen nemen, maar dat mag niet van mijn school >:(

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7128 Gepost op: 15-01-2003, 17:14:35 »
Echt zo raar, het forum crashte daarnet bij mij!! Kreeg bij alle mogelijke pagina's "forbidden" en nog wat rare error-tekstjes, maar gelukkig schijnt er niet echt iets aan de hand geweest te zijn en lijkt nu alles of er niets gebeurd was... mennn ik schrok toch...

heb btw je pm als email verstuurd Elm want die kon ik dus niet versturen... ::)

Owwwwww popoi, nu moet ik eigenlijk alweer eten en heb ik alleen maar de hele middag geforumd!! Niets aan mn pws gedaan!! aaaaargh... en nu kan ik ook nog eens geen smiley vinden dat zijn hoofd tegen de muur bonkt...

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
« Reactie #7129 Gepost op: 15-01-2003, 17:20:13 »
Echt zo raar, het forum crashte daarnet bij mij!! Kreeg bij alle mogelijke pagina's "forbidden" en nog wat rare error-tekstjes, maar gelukkig schijnt er niet echt iets aan de hand geweest te zijn en lijkt nu alles of er niets gebeurd was... mennn ik schrok toch...
Yep, gebeurde ook bij mij. De server was even instabiel kennelijk :(
(lag dus niet aan jou en ook niet aan het aantal bezoekers op dit moment, dat was namelijk 16 en dat moet'ie makkelijk kunnen hebben).

Ik hoop niet dat dat te vaak gebeurt, want dat haat ik :-\

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7130 Gepost op: 15-01-2003, 18:01:36 »
(lag dus niet aan het aantal bezoekers op dit moment, dat was namelijk 16 en dat moet'ie makkelijk kunnen hebben).

Dat mag ik toch hopen, anders hebben we vanaf zondag 'n serieus probleem. ;)

Ik ben effe wat boodschapjes gaan doen en merkte nu pas dat 't echt vies, guur weer is buiten. 't waait echt enorm! :(

Gelukkig dat we nu weer warm binnen zitten. Straks maar weer 'ns warme chocolademelk maken. :)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7131 Gepost op: 15-01-2003, 18:20:58 »
Blij je weer met :) te zien Han!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7132 Gepost op: 15-01-2003, 18:24:04 »
Hallo mensen! had vanmiddag onverwachts vrij en aangezien ik nog steeds kleren voor rick zou kopen van de kinderbijslag ;D ben ik maar de stad ingegaan meteen naar mijn tante gegaan want die woont toch daar vlakbij. En nu ben ik eventjes thuis ;D

wat verveled van Rick. Kinkhoest is echt vervelend, en ik kan het weten, want ik heb het ongeveer anderhalf jaar geleden gehad! Toen heb ik me echt een hele tijd erg ziek gevoeld. Rick is gelukkig niet meer zo klein dat het echt gevaarlijk is, volgens mij. Ik toen trouwens wel heel veel medicijnen moeten slikken, maar ik denk dat ze dat bij kleine kinderen niet doen. Het hielp trouwens ook niet echt, maar het zorgde er wel voor dat ik af en toe wat kon slapen... Veel beterschap in ieder geval.

dank je! neej hij heeft alleen antibiotica en dat zou niet helpen, maar alleen de besmetting tegengaan. En dat pas na drie dagen die medicijnen nemen...

Tuurlijk heb ik daar naar gekeken, want sinds "HAIR!" ben ik verliefd op Treat Williams!

das die vader neem ik aan? Ja, die heeft wel wat...speelde die ook in hair dan ???

nou een fijne avond en misschien tot straks ga ff boodschapjes doen :D

kusssss julia

always look on the bright side of life

• Forumlid
« Reactie #7133 Gepost op: 15-01-2003, 18:30:37 »
hahahaha, in de vierde ben ik ook 2 dagen naar Parijs geweest en toen hebben we dus ook overnacht in een jeugdherberg, maar dat was niet echt zo'n succes (de jeugdherberg, die Parijsexcursie wel), dus "kom, we gaan op vakantie; we slapen in een jeugdherberg!" waren vanaf toen wekenlang gevleugelde woorden ;). Het eten was niet te eten enzo... blegh, als ik eraan terugdenk...

Maar supercool zeg een week naar Parijs!! Alleen lijkt me dat dan niet erg gratis... :P
En ik ben al helemaal jaloers op Elmar, die gaat naar Rome!

gratis is het niet nee, maar de prijs voor parijs (dichten zonder uw gat op te lichten) valt best wel mee hoor. En die jeugdherberg is in amsterdam (geen idee meer hoe die heet) dus ik verwacht veel lekkere kaas ;)en ik zal wel een voorraadje snoep ofzo meehebben ;D Rome doe ik volgend jaar, in de zesdes, 10 dagen (of was het 14 ???) in 3 verschillende hotels ofzo, kwenie precies maar het is alvast een mooie rondreis :)en als alles op tijd kan geregeld worden, dan ga ik mss ook volgend jaar op uitwisseling (nouja, ik, de hele klas dan) naar Italië !!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7134 Gepost op: 15-01-2003, 20:46:27 »
Han, k ben blij dat je wat minder depri bent :) you go girl ;)

Iedereen die ziek is, beterschap!

Beter zeg, naar Parijs! En A&K helemaal, een week!!! Ik ga in mei naar Berlijn, maar we gaan dinsdag morgen weg en komen vrijdagavond weer terug, dus alles bij elkaar hebben we maar 2 dagen voor de stad :-\ we slapen bij een gastgezin, das wel super lache altijd :)
ik kan trouwens nog niet zo vaak op internet, omdat ik dan op de laptop van m'n vader moet maar die is meestal pas om 6 uur thuis, en dan zit ik op 't moment ook nog met een aardrijkskunde werkstuk dat nu trouwens gelukkig af is (ben nu aan 't printen). maar goed, de komende tijd ben ik d'r dus nog niet zoveel...

oh trouwens, is d'r hier iemand van de schoolgaande mensen die graag es een jaar naar het buitenland wil ofzo? of iemand die dat wel eens gedaan heeft? ik ben daar nu nl. best wel mee bezig, met brochures enzo, want ik wil echt heel erg graag een jaar naar de VS. ik moest dr in ene aan denken toen ik las over dat uitwisselingsproject van A&K. ga je dan in een gastgezin in Italië ofzo? moet je dan italiaans praten? lijkt me best moeilijk maar het is wel super dat je in zo'n andere cultuur zit enzo :)

nou, k ga maar eens ff naar het belgië forum. fijne avond nog allemaal!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7135 Gepost op: 15-01-2003, 21:34:49 »
Rome doe ik volgend jaar, in de zesdes, 10 dagen (of was het 14  ???) in 3 verschillende hotels ofzo, kwenie precies maar het is alvast een mooie rondreis  :)
hotels?! :o wow zeg, wij met onze caravans... ;)

Ik ben net pas thuis van cabaret!!! :D Goed teken dus, het was weer onwijs gezelli. Het grootste deel van de tijd met zn drietjes staan kletsen, met die twee goede vrienden van me, en dat was lang geleden vond ik, dus erg leuk, en ze hebben ook al gezegd dat ze me absoluut eens komen opzoeken in Nijmegen volgend schooljaar en zo :) dusja das gewoon erg leuk om te horen. En hopelijk/waarschijnlijk gaan we 29 januari met zn drietjes Ice Age kijken, wat we al in juni ong hebben afgesproken dat we dat ooit zouden gaan doen... ::) :)

Maar ik probeer nu heel misschien nog iets nuttigs te doen...!! :-[

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7136 Gepost op: 15-01-2003, 22:29:29 »
hoi allen

heb net de iq test gedaan, hahaha een gillende rick op de achtergrond, heb de uitslag nog niet binnen als ik me schaam zeg ik het niet hihi neej ik doe hem wel eens op een rustiger tijdstip als ik echt kan lezen en uitvogelen

kusssss julia

p.s. hebben anderen hem nog gedaan? en wat was de uitslag?

always look on the bright side of life

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7137 Gepost op: 15-01-2003, 22:35:02 »
Ik heb 'm ook genomen en ik had als uitslag 125. Ik weet niet precies of dit goed is, maar 't is iig meer als de mensen in de studio.

Net werd wel de beste van heel Nederland bekend gemaakt. Dat was 'n man uit Delft met 148.  :o :o :o

Volgens mij heeft die er gewoon 'n rekenapparaat bijgehouden en alle woorden die hij moest onthouden opgeschreven tussendoor.  ;)

Wel heel irri dat de vragen op tv weer niet gelijk liepen met die op 't internet. Ik had geen tijd om de tv zachter te zetten, waardoor ik me niet goed kon concentreren bij de rekenvragen.  :(

Ik ben benieuwd wat de bekende Nederlanders gescoord hebben.  ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7138 Gepost op: 15-01-2003, 22:44:05 »
Ik ben gewoon slimmer als Rick Nieman.  8)

Wat had jij nu Juul? Je hoeft je echt niet te schamen hoor.....

Slechter als Tatjana kan bijna niet.  ;)

• Forumlid
« Reactie #7139 Gepost op: 15-01-2003, 22:57:54 »
ga je dan in een gastgezin in Italië ofzo? moet je dan italiaans praten? lijkt me best moeilijk maar het is wel super dat je in zo'n andere cultuur zit enzo :)

ja, we moeten in het begin eerst 'pennen' met iemand die we toegewezen krijgen maar gelukkig mogen we engels praten  ;D en dan slapen wij daar in een gastgezin en omgekeerd. 't Is pas volgend jaar maar 'k ben daar wel wa bang voor, zo bij onbekende mensen en al  :-\

en die iq-test hebben ze hier ook gedaan, een jaar terug ( de nationale test) en toen had ik 112 en behoorde ik tot de groep mensen die meer begaafd waren dan gemiddeld. De nog meer begaafden was vanaf 130 ofzo.