Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2549014 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7060 Gepost op: 13-01-2003, 19:59:31 »
damn, als je het ook maar waagt om hier 20 uur ofzo niet langs te komen wegens school ed dan heb je het aan je rekker en mag je 13 topics in de huiskamer bijlezen en de andere fora... dat wordt wat vanaf zondag  ::)

redelijk kalme dag gehad, de jongens moesten shotten vanmiddag en kheb me schor zitten roepen (en mijn stem gaat heel luid dusja :) de mensen naast me zeiden zo van: aaah shit, kzit naast debbie, kga doof zijn). En dan verga ik bijna van de zenuwen als ze zo net niet scoren of op de paal schieten of als de tegenploeg bijna scoort, daaamn !! Gelukkig hebben ze gelijkspel gespeeld  ;D maar voor de rest niks uitzinnigs vandaag :) mijn ouders zijn nu naar het oudercontact, vraag me af wat er gezegd wordt  ::)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7061 Gepost op: 13-01-2003, 20:14:45 »
han, suc6 morgen met excel enzo, t komt allemaal wel weer goed! nog ffkes volhouden en dan ben je klaar :)

btw, zijn dr de afgelopen maand nog een beetje belangrijke dingen gebeurd hier? k ben benieuwd maar beetje te lui om de hele bar door te spitten, kan iemand misschien ff de highlights vertellen als iemand daar tijd voor heeft?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7062 Gepost op: 13-01-2003, 20:23:39 »
hallo allemaal!!!

ben er weer ff kom toch ff weer gedag zeggen, heb een zieke in mijn bed liggen (leuk he astma  :-\) maar verder gaat het goed! kom binnenkort weer kangs! groetjes julia :-*

always look on the bright side of life

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7063 Gepost op: 13-01-2003, 20:36:11 »
btw, zijn dr de afgelopen maand nog een beetje belangrijke dingen gebeurd hier? k ben benieuwd maar beetje te lui om de hele bar door te spitten, kan iemand misschien ff de highlights vertellen als iemand daar tijd voor heeft?

't grootste nieuws is toch wel de romance tussen e en Elmar, maar daar kunnen ze beter zelf over vertellen.  ;)

En oh ja, er was 'n grote forumcrash waardoor er veel berichten uit andere topics in de Molshoop terecht zijn gekomen. Ze zijn bijna allemaal weer terug verplaatst naar hun oorspronkelijke topic, maar er zijn er nog steeds 'n paar waarvan ik 't topic niet weet. Misschien dat jij er ook nog wat posts van herkend, ze staan in dit topic.  :)

Voor de rest is er niks schokkends gebeurd geloof ik.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7064 Gepost op: 13-01-2003, 20:40:42 »
thnxxx han :)

van die romance tussen e en elmar wist ik al, gefeliciteerd :) en de forum crash had ik ook opgemerkt, way to go comp dat je m zo snel weer opgelost hebt! ik las ook ergens iets over ovide dr been ofzo, hoe ist daarmee?

ik zal es ff kijken in dat topic trouwens, han, hoop dat k nog wat kan herkennen.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #7065 Gepost op: 13-01-2003, 20:46:59 »
én we hebben een schuimgevecht gehouden  ;D en gedichtjes gemaakt voor de sint

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
« Reactie #7066 Gepost op: 13-01-2003, 20:47:26 »
en de forum crash had ik ook opgemerkt, way to go comp dat je m zo snel weer opgelost hebt!
Alle eer hoort naar onze nieuwe Global Moderator Han13 te gaan :D Die heeft bijna alle 'gecrashte' berichten onder het goeie topic geplaatst, een heus monikenwerk

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7067 Gepost op: 13-01-2003, 20:50:17 »
heey doris, zou er nu weer zo'n leuke vent als george in zitten? George misschien??? ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7068 Gepost op: 13-01-2003, 21:04:05 »
't grootste nieuws is toch wel de romance tussen e en Elmar, maar daar kunnen ze beter zelf over vertellen.  ;)
Ik wilde net zeggen: ahhh wat leuk dat je dat het grootste nieuws vind :)... (vind ik zelf natuurlijk ook!!)

Citaat
Voor de rest is er niks schokkends gebeurd geloof ik.
maar toen stond er dit achter... :o :-\ ;D vind je ons zo 'schokkend' dan...? Of is schokkend niet per se negatief... :P

Doris, welkom terug!!! :D
Wat leuk Julia dat jij ook weer terug bent! Tenminste, ik hoop dat je dat bent, want dat heb ik wel vaker geroepen maar toen kwam je ook alleen maar heel even gedag zeggen... :-X

Ja wist je dat al Doris? Dat we Sinterklaas gevierd hebben? Je zou toch eigenlijk echt eens een paar bladzijdjes van het Sinterklaastopic moeten lezen, staat een heel leuk gedicht in dat wij met zn allen gemaakt hebben op de surpriseavond ;)!

Ik ben klaar met mijn boekverslag!!!!! :D Jeeeeeeeej eindelijk!! Echt zo lang mee bezig geweest, nou nu moet het ook maar genoeg zijn hoor, 6 kantjes in timesnewroman12. Mijn Frans luisterdossier is alleen nog alles behalve af... ::)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #7069 Gepost op: 13-01-2003, 21:06:52 »

Wat leuk Julia dat jij ook weer terug bent! Tenminste, ik hoop dat je dat bent, want dat heb ik wel vaker geroepen maar toen kwam je ook alleen maar heel even gedag zeggen... :-X

ja, het is geen pretje met een kindje van 6 die 's avonds pas na tienen in slaap valt...Probeer wel online te zijn, maar mijn rust is ook belangrijk :-\ maargoed, ik kom gewoon af en toe gedag zegen om te laten blijken dat ik nog leef ;D

kussssssss julia

• Forumlid
« Reactie #7070 Gepost op: 13-01-2003, 21:33:39 »
jeeeeeeeeeej ouders zijn net terug van oudercontact en het is super gegaan :) om ff mezelf op te hemelen: toen werd gezegd dat ik de kers op de taart ben, zei een andere leerkracht: 4 kersen met een bus slagroom en chocoloadesnippers erbij !!!  ;D :D  ;D ;D ;D
sorry, ben gewoon apetrots  ;D

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #7071 Gepost op: 13-01-2003, 21:45:04 »
damn, als je het ook maar waagt om hier 20 uur ofzo niet langs te komen wegens school ed dan heb je het aan je rekker en mag je 13 topics in de huiskamer bijlezen en de andere fora... dat wordt wat vanaf zondag  ::)
wat zeg je? 20 uur, ik ben 8 uur niet geweest en ik moet al overal een pagina bijlezen :-\

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

• Forumlid
« Reactie #7072 Gepost op: 13-01-2003, 22:27:04 »
20 uur ja, van gisterenavond tot daarnet ergens

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7073 Gepost op: 13-01-2003, 22:40:41 »
Alle eer hoort naar onze nieuwe Global Moderator Han13 te gaan :D Die heeft bijna alle 'gecrashte' berichten onder het goeie topic geplaatst, een heus monikenwerk

Thanx Comp. Maar nog niet te hard juichen, ik heb nog steeds zo'n 25 pagina's Molshoop te gaan. (heb er wel al 'n stuk of 100 gehad geloof ik.  ::) ) Ik zal de komende daagjes nog effe flink doorzetten, zodat 't helemaal gefixt is voordat de eerste uitzending van de Belgische WIDM is.

Citaat
maar toen stond er dit achter...    vind je ons zo 'schokkend' dan...? Of is schokkend niet per se negatief...

Nou ja schokkend is misschien niet de juiste woordkeuze. Maar ik vind 't nogal wat dat 2 mensen elkaar door 't forum gevonden hebben.  :)

• Forumlid
« Reactie #7074 Gepost op: 13-01-2003, 22:48:42 »
kheb nog ff gekeken en ik hoop dat ik nog wat geholpen heb met een bericht of 5 thuiswijzen  :-\ is wel wat vaag af en toe maar je weet nooit...

damn, alweer zo laat...nog ff andere fora lezen en dan slapen, dikke kus  :-*

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7075 Gepost op: 13-01-2003, 22:59:26 »
kheb nog ff gekeken en ik hoop dat ik nog wat geholpen heb met een bericht of 5 thuiswijzen  :- is wel wat vaag af en toe maar je weet nooit...

Dank je A&K.  :)

Ik weet dat ik 't misschien niet genoeg gezegd heb, maar ik vind 't enorm fijn dat er toch sommige onder jullie zijn, die regelmatig effe dat topic checken en me dan weer helpen met 'n paar posts. Al moeten er nog veel hun juiste plaats terug krijgen, ben ik al blij dat ik met jullie hulp toch al 'n heel aantal posts heb kunnen terugzetten in 't juiste topic.

Maar ik blijf dus jullie hulp nodig hebben, want zoals jullie zien is 't topic nog steeds niet leeg! En er komen ook nog 'ns steeds berichten bij.  :o ;)

Dus als jullie af en toe nog 'n beetje van jullie kostbare tijd vrij kunnen en willen maken om me 'n heel klein beetje te helpen, dan ben ik jullie voor eeuwig dankbaar.  ;D

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #7076 Gepost op: 14-01-2003, 00:12:55 »
'alloooo 'allooooo Het "mollenjachtseizoen" begint weer bijna??

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #7077 Gepost op: 14-01-2003, 00:16:25 »
'alloooo 'allooooo Het "mollenjachtseizoen" begint weer bijna??
blackmollie!!!!!

(da's lang geleden...)

We hebben de bar uiteraard het hele jaar opengehouden maar we wachtten nog op de oprichtster

Welcome back!

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #7078 Gepost op: 14-01-2003, 00:25:13 »
blackmollie!!!!!

(da's lang geleden...)

We hebben de bar uiteraard het hele jaar opengehouden maar we wachtten nog op de oprichtster

Welcome back!

Ja, heel leuk om te zien dat de bar er nog is... Gaan we weer lekker mollen hier :)

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #7079 Gepost op: 14-01-2003, 00:32:13 »
Ik zie zelfs ook dat imka even langs komt!

Deze avond is:

"The return of the stamgasten"

Niet echte stamgasten natuurlijk want dan waren ze er wel altijd...   ;)

Hoogseizoenstamgasten...  ;D

Gr. B.