Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2549085 keer)

Offline Pino

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7040 Gepost op: 12-01-2003, 19:00:27 »
Welkom terug Comp, fijn dat je er weer bent. Han heeft het goed gedaan hoor, maar de jeugd is hier soms moeilijk in de hand te houden (schuimgevechten enzo...) :P

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #7041 Gepost op: 12-01-2003, 20:23:19 »
ze is NU op de chat  :P

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7042 Gepost op: 12-01-2003, 20:46:34 »
maar de jeugd is hier soms moeilijk in de hand te houden (schuimgevechten enzo...) :P

ik weet van niks  ::) twas allemaal Daan zijn schuld  :P

DAT zag ik ;D

* Compuart maakt een aantal aantekeningen in het Grote Boek van Sinterklaas[/sub]

>:( dat is niet fair, ik ben er niet mee begonnen maar toch was het super *engelengezicht*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7043 Gepost op: 12-01-2003, 20:50:33 »
ze is NU op de chat  :P

wie Doris?  ???

Barney heeft gewonnen!!! 't was echt 'n spannende wedstrijd en ik dacht op 'n gegeven moment echt dat 't gedaan zou zijn voor Barney. Maar gelukkig begon hij toen weer wat beter te gooien en heeft hij alsnog gewonnen.  :)

« Laatst bewerkt op: 12-01-2003, 20:52:00 door Han13 »

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #7044 Gepost op: 12-01-2003, 20:53:33 »
Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7045 Gepost op: 12-01-2003, 21:14:21 »
op msn ook hoor :)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7046 Gepost op: 12-01-2003, 22:44:48 »
sow poehoe, nu moet ik echt snel naar bed, morgen weer vrij vroeg naar school blegh, kheb bijna niets afgekregen maar het allerallerallerdringendste toch net aan. En ondanks mijn very geen tijd en zo toch nog eventjes aan de telefoon gehangen maar dat was niet mijn schuld want zij belden mij dit keer :P. Welterusten iedereen, oja cool dat Doris ook op msn weer boven water is, jammer dak niet online mag komen maar dat moek er niet nog eens bij hebben. doeidoei

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7047 Gepost op: 13-01-2003, 10:20:07 »
Goeiemorgen allemaal!

Ik ben zoals jullie begrijpen nog steeds thuis.
Compuart welcome back. Dat druilweer valt natuurlijk wel tegen als je een weekje lekker in de 'echte' sneeuw hebt vertoeft.
Ik ga maar eens lekker wat lezen vandaag en kom af en toe wel eens hier kijken.

Groetjes Ovide

PS: Goed dat Doris weer gesignaleerd is.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #7048 Gepost op: 13-01-2003, 13:43:15 »
Zo, nog even een teken van leven van mij.
Kben weer twee dagen niet op het forum geweest en DANG, er waren twee nieuwe topics en in elk ander topic waren er meer dan 10 posts bij gezet. Maarja, ik heb alle tijd, want ik ben vandaag ziek thuis, voelde me niet goed.
Kmoet vrijdag a.s. naar de tandarts, want ik heb ongelofelijke kiespijn, dat houd je niet voor mogelijk, en dan niet aan één kant, maar dan ook nog eens aan beide kanten tegelijk. :(

Jajajajaaaa ik betaal m nog wel terug... kan ik dr wat aan doen dat ie geen wisselgeld had... ::)
Kan ik er wat aan doen dat ik normaal altijd alles met plastic betaal... ::)

...maar zoals altijd erg druk en chaotisch. Volgens mij lijken we wel wat op de familie van Elmar  ;D.
Ik betwijfel het...

Jeeeej, ik ben er weer  :D
Welkom trug en Doris ook, ookal ken ik er niet

Goed nu nog even het forum van VRT en AVRO bijlezen en weer verder met huiswerk ofzo...

Mssl

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7049 Gepost op: 13-01-2003, 15:13:29 »
Goeiemiddag allemaal,  

ik hoop tenminste dat jullie 'n goede middag hebben, maar ik heb echt rotzin. Ik kom net terug van kantoor en ik was vanmorgen eigenlijk heel ver opgeschoten met m'n opdracht. Ik had allerlei Excel-bestanden heel mooi aan elkaar gelinkt en 't werkte allemaal perfect, tot net voordat ik naar huis zou gaan dan. Ineens waren al m'n links helemaal verkeerd en waren m'n gemaakte bestanden (zo'n 30 in totaal) niet meer aan elkaar gekoppeld. Ik baal nu echt, want ik heb geen idee wat er fout gegaan is en ik moet dus waarschijnlijk morgen weer al die bestanden opnieuw aan elkaar gaan zitten linken. Ik haat Excel.  >:(

Sorry voor m'n humeur, maar ik baal gewoon echt flink. Zoveel werk alweer voor niets gedaan. En ik zit al zo krap in de tijd....

Maar goed, ik heb geen zin om nog langer te zeuren, dus ik ga 'ns kijken of bijlezen me 'n beetje kan opvrolijken.
Al vrees ik dat niets me kan opvrolijken nu.....  :-[

« Laatst bewerkt op: 13-01-2003, 15:22:22 door Han13 »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7050 Gepost op: 13-01-2003, 16:15:04 »
Dat is idd balen Han! Logisch dat je een rothumeur hebt, daar hoef je je echt niet voor te verontschuldigen, je kunt best gwoon even chago zijn.

Ik heb niet zoveel te vertellen denk ik... was wel gezellig op school, mja, zoals gewoonlijk :). Oja ik heb mn proefbschouwing teruggekregen en daar had ik een plus voor (hij gaf alleen min, plusmin of plus), dus dat was wel errug mooi, dan ga ik de echte beschouwing, of het echte betoog (je mag kiezen), a.s. maandag ook wel goed maken :). Ik moet alleen nog zo ongeloooooofelijk veel leren voor volgende week, kheb bijna nog niets gedaan en het is zooo zoooo zoooooooo veel (aaargh), maar dat leren komt er nauwelijks van vanwege boekverslagen, po scheikunde én natuurkunde, én profielwerkstuk weer een tussenproduct deze week! Hoe verzinnen ze het! Oja ook nog 20 uur Frans luisteren ergens vandaan halen, mn luisterdossier morgen of overmorgen inl...
Naja jullie kennen onderhand mijn saaie verhalen over wat ik allemaal moet doen, niezo interessant maar goed.

Awwww lieve Elmar, beterschap!! :-*

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #7051 Gepost op: 13-01-2003, 16:22:07 »
Ach Annemieke, kop op, het lukt wel!!!

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7052 Gepost op: 13-01-2003, 16:49:50 »
Ach Annemieke, kop op, het lukt wel!!!
ahh lief van je, maar ik betwijfel het wel met al die tijd die ik met forummen kwijt ben... ::) (mijn eigen schuld ja dat wel...)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7053 Gepost op: 13-01-2003, 17:27:46 »
Vraagje aan Annemieke:
Je doet toch eindexamen dit jaar? Hebben jullie nooit schoolonderzoeken, of bestaat dat niet meer in de tweede fase? Ik hoor je steeds zeggen dat je zo veel moet doen en vanalles moet inleveren, maar ik vroeg me gewoon af hoe dat dan met het examen zit. Of hoort dit allemaal bij het examen ofzo?

O ja, en Han, kop op, je hebt het er bijna opzitten. Ik weet zeker dat het je gaat lukken en ik kan je nu al vertellen dat je dan super trots bent op jezelf!

« Laatst bewerkt op: 13-01-2003, 17:28:59 door ovide »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7054 Gepost op: 13-01-2003, 17:35:05 »
Idd ik doe dit jaar eindexamen en jahoor, ik heb wel degelijk schoolonderzoeken, maar die zijn gewoon hetzelfde als 'repetities' of 'proefwerken' van vorig jaar en het jaar daarvoor, alleen wat meer stof, maar de naam zou in de zesde opeens veranderd zijn... Vind ik een beetje vaag.
Alle cijfers die ik vanaf de vierde heb gekregen, tellen mee voor mijn eindexamen (de een wat zwaarder dan de ander) want zij vormen samen een cijfer dat voor 50% meetelt als eindcijfer. De andere 50% is het centraal examen in mei. En al die dingen die ik moet inleveren... tsja voor de po's krijgen we ook cijfers, voor de boekverslagen niet, maar dat heet dan 'handelingsdelen' en die moet je allemaal gedaan hebben om een vak af te kunnen sluiten. Er is zelfs gezegd dat als je op 19 maart, de opperdeadline zeg maar, niet AL je handelingsdelen van welk vak dan ook hebt ingeleverd, je geen examen kunt doen. Dan moet je dus meteen van school af.
Maar volgende week heb ik dus pwweek, oftewel schoolonderzoekweek, en dat is gewoon leren leren leren voor repetities of hoe je ze wilt noemen... heb dr van ieder vak eentje :-\. (en nu ben ik nog steeds aan het forummen ow popoi...)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7055 Gepost op: 13-01-2003, 17:46:22 »
Ik ben vandaag ook naar school geweest. Ik heb kringgesprek gehad, rekenen (kei moeilijk met klokkijken enzo) en taal (kei makkie). Toen nog speelkwartier en toen mocht ik alweer naar huis.

Het is namelijk open week bij mijn kinderen op school waarbij je lessen in de klas mag bijwonen :D

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #7056 Gepost op: 13-01-2003, 17:58:17 »
hee iedreen! ik ben dr weer na n maand afwezigheid :) ik had vanaf 7 december ofzo geen internet meer, dus vandaar dat ik dr niet was en ook niet van me kon laten horen bij iemand anders omdat ik mn wachtwoord niet meer wist. sorry dat ik nix van me heb laten horen iig. daarom duurde het ook ff voordat ik weer kon posten toen ik weer internet kreeg, ik moest ff wachten op mn wachtwoord, thankxxx comp!

ik hoop dat het goed gaat met iedereen! ik heb nu ff niet zo veel tijd want moet eten en daarna weer weg, maar later vanaaf kom ik hopelijk wel weer.

k heb jullie gemist!
xxxxxxxxxxxxxx door

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7057 Gepost op: 13-01-2003, 18:02:23 »
Hee Doris! Welcome back!  :D

We begonnen ons al 'n beetje zorgen om je te maken, maar fijn om te lezen dat er niks met jou was, maar met je computer. (al was 't voor jou natuurlijk niet zo fijn...  :-[ )  We hebben jou dus ook gemist.  :)

Klinkt leuk die open dag Pino. Heb je ook nog iets geleerd?  :P

Mocht je dochtertje er bij zijn? Dat zal ze vast erg leuk hebben gevonden. Moesten jullie ook op zulke kleine stoeltjes zitten?   ;)

« Laatst bewerkt op: 13-01-2003, 18:16:47 door Han13 »

Offline @sjuh

• Forumlid
  • gna gna gna
« Reactie #7058 Gepost op: 13-01-2003, 19:40:55 »
 :o Ik ben gewoon al een paar dagen nie meer langs geweest
dat komt gewoon door   >:( school!!!!! Maar goed.
Nu hoop ik ff wat vaker te kunnen komen!!!!!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #7059 Gepost op: 13-01-2003, 19:46:48 »
:o Ik ben gewoon al een paar dagen nie meer langs geweest
dat komt gewoon door   >:( school!!!!! Maar goed.
Nu hoop ik ff wat vaker te kunnen komen!!!!!
heel gewoon vooral.

Take a glorious bite out of the whole world