Dat is idd balen Han! Logisch dat je een rothumeur hebt, daar hoef je je echt niet voor te verontschuldigen, je kunt best gwoon even chago zijn.
Ik heb niet zoveel te vertellen denk ik... was wel gezellig op school, mja, zoals gewoonlijk
. Oja ik heb mn proefbschouwing teruggekregen en daar had ik een plus voor (hij gaf alleen min, plusmin of plus), dus dat was wel errug mooi, dan ga ik de echte beschouwing, of het echte betoog (je mag kiezen), a.s. maandag ook wel goed maken
. Ik moet alleen nog zo ongeloooooofelijk veel leren voor volgende week, kheb bijna nog niets gedaan en het is zooo zoooo zoooooooo veel (aaargh), maar dat leren komt er nauwelijks van vanwege boekverslagen, po scheikunde én natuurkunde, én profielwerkstuk weer een tussenproduct deze week! Hoe verzinnen ze het! Oja ook nog 20 uur Frans luisteren ergens vandaan halen, mn luisterdossier morgen of overmorgen inl...
Naja jullie kennen onderhand mijn saaie verhalen over wat ik allemaal moet doen, niezo interessant maar goed.
Awwww lieve Elmar, beterschap!!