Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2549229 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7020 Gepost op: 11-01-2003, 14:32:23 »
Ben benieuwd Daan! Ach, ze heeft in ieder geval Elmar om haar handje vast te houden  ;)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7021 Gepost op: 11-01-2003, 18:37:06 »
Goeieavond lieve medeforummers,

ik heb er weer 'n lange dag werken opzitten. Er leek geen einde te komen aan m'n dag vandaag! Echt vreselijk!   :-[

Maar gelukkig ben ik nu thuis, ben ik lekker fris gedoucht en heb ik net 'n lekkere pizza op. Zo meteen ga ik nog effe onder de zonnebank en dan ben ik helemaal klaar voor de eerste live-uitzending van Idols! Ik heb er echt zin in!  :)

Maar na 't zonnebanken kom ik eerst nog effe terug om bij te lezen. Volgens mij is er weer veel gepost vandaag. Alleen niet zo veel in de Molshoop....  :-\

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7022 Gepost op: 11-01-2003, 19:34:32 »
en dan ben ik helemaal klaar voor de eerste live-uitzending van Idols! Ik heb er echt zin in!  :)

Gezellig Han, ik kijk met je mee!
De wijn is al open

en terwijl jij onder de zonnebank ligt, zal ik vast wat lekkers klaar maken.

Hier kunnen we wel even mee vooruit he?

Waar zou Imka trouwens blijven? Zij was vorig seizoen toch wel onze top-cateraar. :)

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7023 Gepost op: 11-01-2003, 20:00:41 »
Gezellig Han, ik kijk met je mee!

Gezellig Pino.  :)

Citaat
Hier kunnen we wel even mee vooruit he?

Ik denk 't wel ja. Ik heb ook nog 'n vlaai meegenomen die over was bij de bakker vandaag, dus die kunnen we ook nog eten als we nog niet vol zitten van al die lekkere hapjes.  ;)

Citaat
Waar zou Imka trouwens blijven? Zij was vorig seizoen toch wel onze top-cateraar. :)

Daar zat ik gisteren ook ineens aan te denken dat we haar nog missen hier. We missen trouwens nog wel meer forummers van vorig jaar: Blackmollie, RegiRobert, Doris, broer, Lautjuh, Jayne....  :-\

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #7024 Gepost op: 11-01-2003, 22:51:42 »
Ben benieuwd Daan! Ach, ze heeft in ieder geval Elmar om haar handje vast te houden  ;)

Hahaha...zit wel wat in, en niet alleen die van Elmar (maar daarvoor zou je erbij moeten zijn ;D)
Nee, we hebben Bond uiteindelijk niet gezien, is wel jammer, maar we hadden het toch erg naar ons zin. Heb twee hele leuke CD-rommetjes gekregen van Elmar én Annemieke (al heeft Annemieke Elmar nog niet terugbetaald).

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7025 Gepost op: 12-01-2003, 00:17:31 »
Haihai mensen,

Ben net thuis, de treinen reden dit keer perfect, kheb mn ouders getroffen in Rdam en dus een hele goede reis gehad. Vond het alleen zo vreselijk dat ik weg moest uit Breda :( :'(. (en dat wel voor twee weken! :'( )

Ik ga straks Annemieke ophalen, wat zij nog niet weet is dat ik toch kaarten heb voor Bond en d'r ga proberen mee te sleuren naar BOnd ;D.
Nou zeg, je hebt me helemaal niet 'proberen mee te sleuren', je zei dat het jou niet uitmaakte!! :( Nu krijg ik steeds meer het idee dat je het wel degelijk erg vond dat ik niet naar Bond wilde... :-\ Sorry hoor maar je liet mij kiezen... ::) naja dat heb ik dan maar eerlijk gedaan...

Hahaha...zit wel wat in, en niet alleen die van Elmar (maar daarvoor zou je erbij moeten zijn ;D)
Hahahahahaha, ja, daar zit wat in ;) ;) ;) (very very inside joke, he Daan?? :P) (sorry Elmar ;D)

Citaat
Nee, we hebben Bond uiteindelijk niet gezien, is wel jammer, maar we hadden het toch erg naar ons zin. Heb twee hele leuke CD-rommetjes gekregen van Elmar én Annemieke (al heeft Annemieke Elmar nog niet terugbetaald).
Hrm zie je wel dat je het jammer vond dat Bond niet doorging... naja ik ga me gewoon niet nóg vaker verontschuldigen hoor >:( ;). Ja, vond je ze wel leuk??? Jajajajaaaa ik betaal m nog wel terug... kan ik dr wat aan doen dat ie geen wisselgeld had... ::)

Owowow ik mocht eigenlijk helemaal niet meer achter de comp, toch gedaan, mennn wat ben ik verslaafd, nou goed ik vond het dus helemaal super op Daantjes verjaardag, en ga nu toch echt naar bed (aiai vader hoort me typen... :-[ )

liefs en welterusten,
Annemieke

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #7026 Gepost op: 12-01-2003, 01:36:53 »
Dag mensen :)

Ik kom ook weer eens langs, gister kwam ik op weg naar de bar iemand tegen in de chat...

*bertha schent nu ie er toch is een glas wijn vol en neemt een... dinges die Pino klaar gezet heeft...

Wat een drukte allemaal op het forum trouwens; het begint al weer bijna, maar ben psiegies nog helemaal niet zover...
Nouja komt vanzelf wel weer denk ik maar...

*mond vol* Die dingesen van Pino zijn lekker trouwens nemen jullie ook wat? (er is nog 1  ;D)

Truste, B.

Offline Ellen

• Forumlid
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #7027 Gepost op: 12-01-2003, 09:18:19 »
Dag mensen :)

Ik kom ook weer eens langs, gister kwam ik op weg naar de bar iemand tegen in de chat...

Je hebt er toch geen ruzie mee gemaakt he?  :P

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #7028 Gepost op: 12-01-2003, 09:21:55 »
Annemieke,
ik vond het jammer omdat ik de film wou zien, maar ik had het toch supergezellig.
Dus vond ik het uiteindelijk niet erg!Snap je? ;D

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7029 Gepost op: 12-01-2003, 10:51:53 »
hallooo

heb weer een hele hoop bij te lezen heb ik zo het gevoel  ;D

't Was best wel leuk gisteren op het 'feestje'. 'k Heb me nog goed geamuseerd moet ik zeggen en zeker toen achteraf mijn beste vriend met me meeging naar de kerstboomverbranding en het vuurwerk, was echt heel top. 'k Zat natuurlijk weel veel te laat in mijn bed  ::) en dan hoor je zo je zus opstaan 's morgens, denk je bij jezelf: 'djezes, blijf liggen, 't is mss 6u ofzo' en danblijkt het al 9:45 te zijn, balen is me dat... en morgen al terug naar school... naja, valt eigenlijk best wel mee.

'k Heb nog een hoop werk vandaag. Die beste vriend van me (damn, kan ni over em zwijgen) is donderdag jarig en 'k ben een cadeau in mekaar aant steken en kheb echt wel nog een heeeele hoop werk eraan  :-\ tzal me wel lukken tenzij het forum me van mijn bezigheden afhoudt natuurlijk  ::)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7030 Gepost op: 12-01-2003, 11:28:12 »
Haihai mensjes,

Zodra ik opgestaan was, ben ik weer onmiddellijk naar de computer gerend --> forum, eerste levensbehoefte! ;D (mennn ben zow verslaafd)

Ok Daan ik snap het, nou ik ga me iig niet schuldig voelen of zo.

Haha, cool dat het zo leuk was gister Debbie, en ik kan het me echt voorstellen dat je over die vriend blijft praten, dat had ik een tijdje geleden toch ook altijd met die vriend(en) van cabaret? ;) tegenwoordig heb ik dat geloof ik een btje met Elm en Daantje... ::) of hier niet? En tis toch logisch als ie bijna jarig is... Wat ben je aan het maken??

Ik moet heeeeeejul errug veel doen vandaag en kheb ook nog jp vanmiddag, dus ik hoop maar dat ik het af krijg allemaal, naja de boekverslagen (1 Engels 1 Ned) MOETEN hoe dan ook af, en de info voor het schrijven van betoog/beschouwing voor Ned in de pwweek... argh ik heb er zo ontzettend geen zin in :(. Maar goed jullie zullen me nog wel vaker hier zien verschijnen vandaag hoor, want mn ouders zijn de hele dag weg naar de verjaardag van een neefje, dus de computer is de hele dag vrij...

liefs Annemieke

Btw Anne-Marie, ben je nu nog naar de bios geweest gister??

• Forumlid
« Reactie #7031 Gepost op: 12-01-2003, 12:49:56 »
Wat ben je aan het maken??

kga het hier niet zeggen, hij komt hier ook vaak langs, dus dat kan ik niet maken  ;) ik laat het je wel ff op msn weten

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7032 Gepost op: 12-01-2003, 12:57:12 »
kga het hier niet zeggen, hij komt hier ook vaak langs, dus dat kan ik niet maken  ;) ik laat het je wel ff op msn weten
oja tuurlijk :-[ das dezelfde (domdom)

hrm ik kom pas 24 jan weer op msn... ::)

edit: hij staat anders niet op de kalender...

« Laatst bewerkt op: 12-01-2003, 12:58:34 door e »

• Forumlid
« Reactie #7033 Gepost op: 12-01-2003, 13:04:31 »
probably geweigerd om zijn verjaardag in te vullen, typisch hendrik  ;D

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7034 Gepost op: 12-01-2003, 13:23:55 »
Goeiemiddag allemaal!
Het is KOUD hier! Ik bevries zowat. Ik ga dus zo meteen maar lekker in mijn warme huiskamertje zitten en een beetje opwarmen.
Gisteren gaan fonduen bij mn ouders. Was wel gezellig, maar zoals altijd erg druk en chaotisch. Volgens mij lijken we wel wat op de familie van Elmar  ;D.
Verder niet veel nieuws te melden. Ik verheug me op straks, als de finale van het darten komt. GO BARNEY !!!

Misschien nog tot straks.

Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7035 Gepost op: 12-01-2003, 13:28:20 »
Verder niet veel nieuws te melden. Ik verheug me op straks, als de finale van het darten komt. GO BARNEY !!!

Straks? Vanavond pas he? Pas over 5 uur om precies te zijn.  :)

Ik verheug me er ook al op. Ik hoop echt voor 'm dat hij gaat winnen, dat zou echt ongelooflijk leuk zijn! 't mag van mij wel 'n spannende wedstrijd worden. Als een van de twee finalisten er maar nauwelijks aan te pas komt, is 't ook zo saai.  ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7036 Gepost op: 12-01-2003, 13:36:49 »
Ik hoop ook op een spannende wedstrijd, maar wel met Barney als winnaar. Hij heeft het wel verdiend vind ik (tsja die ander natuurlijk ook, maar je kunt niet alles hebben...).

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #7037 Gepost op: 12-01-2003, 17:42:06 »
Jeeeej, ik ben er weer  :D

Zonder botbreuken en met een heeeeele leuke vakantie achter de rug ben ik mij weer aan't inlezen op de Molshoop en de rest van het forum. Met een achterstand van 433 forum notificaties van WieIsDeMol.Com, 215 forum notificaties van YaBB SE en 58 'normale' mailtjes ben ik wel een aardige middagje zoet geweest :)

Mijn vakantie, tsja, was gewoon perfect. Alles zat mee, alles ging goed en elke dag was genieten. 't was m'n derde jaar skiën en tot nu toe het leukste jaar. De eerste dag zouden we rustig aan beginnen door de blauwe piste vanaf de top te nemen en toen bleek er boven een heuse sneeuwstorm te zijn, waardoor de paaltjes van de piste nauwelijks zichtbaar waren en we dus een heel eind off-piste terecht kwamen. Kicke dus :D

De eerste paar dagen verse sneeuw (er is niets zo ultiem als skiën over verse sneeuw) en daarna alleen nog maar zonnige dagen. Pas op het eind begon de sneeuw wat ijziger te worden, maar nog lang niet zo ijzig als vorig jaar.

maar hier kunnen we compuart plagen natuurlijk  ;D oooooof we posten heel veel zodat hij heel veel moet bijlezen, moehaha
DAT zag ik ;D

* Compuart maakt een aantal aantekeningen in het Grote Boek van Sinterklaas[/sub]

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7038 Gepost op: 12-01-2003, 18:23:29 »
Welkom terug Compuart!! Leuk dat het zo leuk was :).

Ik ben net terug van jp, was wel weer gezelli. En nu staat mn pizza in de oven, hrm, kmoet wel opletten dat dat goed gaat... *snelt telkens naar de oven als er rare geluiden klinken* maja tziet dr nog wel goed uit op zich...

Owwww, ik heb weer ZO ontzettend veel te weinig gedaan vandaag :( ik had eigenlijk gehoopt dat ik de avond aan de telefoon kon doorbrengen maar dat zit er niet in vandaag geloof ik... :-\

Oja, dat wilde ik nog vertellen!! (vergeet het steeds) Ik kreeg een paar dagen geleden een mailtje van... Doris!!! Dat was eigenlijk als antwoord op mijn kerstkaart die ik ergens voor de kerstvakantie verstuurd had ::), maargoe ze zei dat ze een tijd geen internet had gehad, dus vandaar! En ze wilde nu ook wel weer op t forum komen geloof ik, maja, dat zullen we wel merken, nou ja het was een heel kort mailtje maar toch een teken van leven he :).

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7039 Gepost op: 12-01-2003, 18:28:15 »
Fijn om te horen dat er iig niks aan de hand is met Doris. Alhoewel, 'n tijd geen internet is natuurlijk ook geen pretje!  ;)

Maar dan kunnen we haar hier denk ik binnenkort weer verwachten.  :)