Haihai mensen,
Ben net thuis, de treinen reden dit keer perfect, kheb mn ouders getroffen in Rdam en dus een hele goede reis gehad. Vond het alleen zo vreselijk dat ik weg moest uit Breda
:'(. (en dat wel voor twee weken! :'( )
Ik ga straks Annemieke ophalen, wat zij nog niet weet is dat ik toch kaarten heb voor Bond en d'r ga proberen mee te sleuren naar BOnd .
Nou zeg, je hebt me helemaal niet 'proberen mee te sleuren', je zei dat het jou niet uitmaakte!!
Nu krijg ik steeds meer het idee dat je het wel degelijk erg vond dat ik niet naar Bond wilde... :-\ Sorry hoor maar je liet mij kiezen...
naja dat heb ik dan maar eerlijk gedaan...
Hahaha...zit wel wat in, en niet alleen die van Elmar (maar daarvoor zou je erbij moeten zijn )
Hahahahahaha, ja, daar zit wat in
(very very inside joke, he Daan??
) (sorry Elmar
)
Nee, we hebben Bond uiteindelijk niet gezien, is wel jammer, maar we hadden het toch erg naar ons zin. Heb twee hele leuke CD-rommetjes gekregen van Elmar én Annemieke (al heeft Annemieke Elmar nog niet terugbetaald).
Hrm zie je wel dat je het jammer vond dat Bond niet doorging... naja ik ga me gewoon niet nóg vaker verontschuldigen hoor
. Ja, vond je ze wel leuk??? Jajajajaaaa ik betaal m nog wel terug... kan ik dr wat aan doen dat ie geen wisselgeld had...
Owowow ik mocht eigenlijk helemaal niet meer achter de comp, toch gedaan, mennn wat ben ik verslaafd, nou goed ik vond het dus helemaal super op Daantjes verjaardag, en ga nu toch echt naar bed (aiai vader hoort me typen...
)
liefs en welterusten,
Annemieke