Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2549232 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #7000 Gepost op: 10-01-2003, 10:47:32 »
Ook goeiemorgen allemaal beste forummers!

Het is hier hartstikke rustig (das eigenlijk ook wel logisch) en ik heb net alles bijgelezen.

Leuke foto Kim, maar ik dacht dat jou man Indisch was, of vergis ik me nu? Het weer ziet er inderdaad niet zo florisant uit, maar daardoor is de foto wel heel schattig...

Verder kan ik jullie mededelen dat het vandaag weer vrijdag is, hoera.

Gisteren was mn vader jarig en dinsdag is mn moeder jarig. Ze vieren het meestal samen en daarom gaan we morgen daar fonduen. Daar heb ik wel zin in, alhoewel ik nog steeds niet echt goed op een stoel kan zitten.

Met mn been begint het beter te gaan. De blauwe plekken beginnen langzaam naar geel te verkleuren en een en ander jeukt flink, wat schijnbaar ook een goed teken is. Ik denk wel dat ik volgende week nog een paar dagen thuis blijf, totdat het zitten wat beter gaat. Ik moet tenslotte de hele dag op een bureaustoel zitten op mn werk...

Verder heb ik niets leuks te melden. Ik ga maar weer eens tv kijken en boekjes lezen, mijn dagelijkse bezigheid deze dagen. Ook niet echt een straf hoor.

Tot straks,
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #7001 Gepost op: 10-01-2003, 13:19:42 »
heej mensen!
yee, lkkr weekend!! 8) was k egt wel aan tog zeg ::) was rustig dagjuh vandaag, heb dus eik nog nix gedaan zegmaar, wat wel jmmr is: ik ga nie vandaag naar LOTR! :( maarja nu ga ik ws morgen! ;)
Nog gefeli en alvast gefeli met je ouders Ovide  :D

(iig op die van @miesh!!!! >:( ;))
ghehe, hoezooooooo? ::)

doejjdoejjj en tot strax!! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7002 Gepost op: 10-01-2003, 13:45:30 »

yee, lkkr weekend!!

Yeeeeeee, zeg dat wel. Ik heb nog nooit zo vaak op de klok gekeken als vanmorgen...ik was veel te moe om te werken, kon vanmorgen ook al mijn bed niet uitkomen. Kan die vrouw niet eens hier om een uur of 7 aanbellen, Han? Maar goed, inmiddels thuis, al een hoop dingen gedaan, de hond uitgelaten, gegeten en al bijna alles bijgelezen, dus ik mag weer tevreden zijn over mezelf :).

Citaat
(jullie hebben nog t geluk dat jullie je eigen leestempo kunnen bepalen ),
Ik weet niet hoe het met de anderen zit, maar ik ga jouw posts ook altijd heel snel lezen, e,  dat zit toch in de toon denk ik ;).

En Ovide, doe het nog maar lekker rustig aan met het pootje, en gefeliciteerd met je papa en mama.

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7003 Gepost op: 10-01-2003, 16:59:21 »
Goeiemiddag allemaal,

vandaag weer 'n lekkere chaotische dag gehad. Vanalles door elkaar gedaan op kantoor, waardoor ik helemaal de kluts kwijt raakte. Ook nog 'n vergadering met 'n vervelende collega die eigenlijk geen zin had om me te helpen met m'n opdracht. Uiteindelijk heeft hij 't toch gedaan onder druk van m'n stagebegeleider. Daardoor liep de vergadering uit en was ik bijna te laat voor fysiotherapie. En daar kom ik dus net vanaf. De fysiotherapeut heeft me weer enorm pijn gedaan en ik heb nu barstende hoofdpijn. Maar ze zeggen dat 't toch goed voor je is.  ::)

Ovide proficiat met je ouders! Blijf volgende week nog maar lekker 'n paar daagjes thuis. Je kan toch niet zo goed werken als je nog niet goed op 'n stoel kunt zitten.

Kan die vrouw niet eens hier om een uur of 7 aanbellen, Han?

Ik stuur haar de volgende keer als ze hier weer midden in de nacht dronken aanbeld wel naar jou toe, oke?  ;)

Verder heb ik niets te vertellen. 't is nog geen weekend voor mij, moet morgen nog werken en ook geen Idols vanavond, dus ik voel me niet echt happy. Hopenlijk kunnen de rest van de nieuwe posts me 'n beetje opvrolijken.  :)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7004 Gepost op: 10-01-2003, 17:04:11 »
en ook geen Idols vanavond, dus ik voel me niet echt happy.
Inderdaad! Ik ben vanavond alleen thuis en zoals Doe Maar al eens zong: er is geen bal op de tv. Wat te doen, wat te doen??!!

Citaat
Hopenlijk kunnen de rest van de nieuwe posts me 'n beetje opvrolijken.
Hier Han, om jou op te vrolijken: een leuke clown!

Hee dat geeft mij meteen een idee voor vanavond: ik ga een dvd-tje huren!

O, en Ovide, smakelijke frietjes straks  ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7005 Gepost op: 10-01-2003, 17:14:46 »
He Pino, thanx! Mn vriend is nog niet thuis. Hij had vandaag telefoondienst en dat betekent dat hij tot 17.00 uur moet blijven. Op zich niet echt erg, maar ik heb echt zoooooooo'n zin in frietjes vandaag  ;). Naja, hij zal zo wel binnenkomen, hoop ik.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #7006 Gepost op: 10-01-2003, 17:19:57 »
Hee Ovide, hier idem. "Knor, knor zegt mijn buikje" aldus mijn dochtertje.
Vast voor de voorpret:

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7007 Gepost op: 10-01-2003, 17:46:13 »
Hier Han, om jou op te vrolijken: een leuke clown!

Ik ben blij dat 't bassie is en niet de echte clown van 'It' anders was ik onder m'n bed gaan liggen, bang dat hij door 't scherm heen zou springen.  ;)

Citaat
Hee dat geeft mij meteen een idee voor vanavond: ik ga een dvd-tje huren!

Dat is ook 'n idee, alleen heb ik geen DVD-speler.  :P

Maar ik heb nog 'n paar films op videoband liggen die ik nog steeds moet kijken. Misschien dat 't er vanavond dan eindelijk van komt...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7008 Gepost op: 10-01-2003, 19:41:07 »
Hoiiiii mensen!!

Ovide dankjewel voor de mededeling dat het vandaag vrijdag is ;) want dat betekent dat ik nu even tijd heb om wél wat uitgebreider op jullie te reageren en uhm ik wilde zeggen iets over vandaag te vertellen maar dat was niet zo heel bijzonder, owja, ik zou nog meer uitleg geven over de treinchaos van gister, maar dat is ws ook niet zo bijzonder. Nou eerst maar eens de citaten die ik (gedeeltelijk) beloofd had.
en e jij bent ook veeeeeeeeelste jong om verliefd op johnny te zijn  (gok ik zo)
noueh, ik ben 17... wat had je gegokt dan ??? ::)

Citaat
maar dat je nu zegt dat je patrick niet kent dat lijkt mij toch wel wat onwaarschijnlijk hoor, je kent dirty dancing toch wel, die ene film, met dat gaafe dansen enzo, en zwijmel zwijmel verhaal, en dito muziek???????
zoniet ga je schamen jongedame!!!! ;)
Ok. Schaam. ::)

paar moeilijke rep's (oa. latijn waar ik nu onvoldoende voor sta stom vak ::) )
>:( >:( >:( heya!!! Latijn is GEEN stom vak ja?!?! zal ik je bijles geven anders?? ;)

Oja Ovide nog/alvast gefeli met je ouders voor ik dat vergeet. Over verjaardagen gesproken, morgen gaan wij dus al de verjaardag van Daantje vieren, tsja en na het grote cadeautjesdilemma is er nu het activiteitenvraagstuk... ::) Want het plan was naar de bios maar ikke ben natuurlijk weer veel te veeleisend en had niet zo'n zin in James Bond :-[ :-\ en voor de rest draait dr helemaal niks (sorry Anne-Marie maar zoals je weet wil ik LOTR al helemaal niet zien en die hebben Elm en Daantje toch al gezien). In Rotterdam draait echter wel (nog steeds!!!! :o) Amélie, die film waarover ik het had dat ik dat de leukste film vond die ik ooit gezien had, maar die wil Daan dan weer niet zien. Dus heb ik daarnet weer een tijdje aan de foon gehangen om erover te overleggen wat dan, maar ja maar ja we kwamen dr nie echt uit. En nu is Daantje uit eten en daarna naar een theatervoorstelling of zoiets, dus we kunnen nu niet meer overleggen en dat moet dan nog even snel morgenochtend, want we hebben nog niet eens afgesproken hoe laat ik aankom! ::) Eigenlijk vind ik Daantje veel te sociaal ;D dat ie zoveel rekening houdt met mij dat ie Bond meteen doorstreept omdat ik dat niet zo geweldig (naja, te geweld(dad)ig ::)) vind...

Nou ja hopelijk komen we daar wel uit. Ik zal kort de NS-chaos van gister samenvatten (ik en kort samenvatten...? ;D). Mijn trein uit Breda van 20:25 u naar Rdam viel uit, waardoor ik de vertraagde intercity van 20:16 (die nu vertrok om ong 20:30 toch Elm??) had, waardoor ik een stuk eerder (!) in Rdam aankwam. Mn moeder, die mij zou ophalen in Rdam, omdat ik anders te laat en te lang alleen zou moeten reizen/in Rdam zijn, had echter enorme vertraging uit Gouda, dus die was daar niet... ennnn ze heeft geen mobiel... ::) Tsja toen heb ik toch maar de eerstvolgende trein naar Gouda genomen, want volgens de NS-informatiemensjes was alles ontregeld, dus ik d8 dat het nog wel heel lang zou duren voor de volgende vertrok. Naja in Gouda heb ik toen een briefje aan mn moeders fiets gehangen, dat ik al naar huis was, dat vond ik wel een goede daad van mezelf ;D want ja ik had wel ged8 dat ze natuurlijk best ongerust zou zijn dat ze me niet getroffen had (hrm das een germanisme zeker?) en idd was ze erg blij met het briefje. Ze kwam een tijdje later ook thuis en gelukkig was ze niet boos :). Maar ik was door alle chaos wel very hyper geworden en dat hebben mn ouders en Elmar geweten... ;) (hyper staat bij mij gelijk aan raaaaaaaaatelen...)

Ow popoi mn bericht was te lang!! dus eerst ff dit en daarna het vervolg.................

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7009 Gepost op: 10-01-2003, 19:42:59 »
Goed dat was niet heel erg boeiend of zo maar dan nu het volgende onboeiende onderwerp ;D. Ik moet zo maar weer eens mijn mailbox gaan opruimen, want hij raakt voortdurend vol... jaja met 'échte' mailtjes hoor :D! Een vriendin van me heeft nl op 20 december, dag na t gala, een mailtje gestuurd aan mij en 6 andere klasgenoten met de tekst: 'goedemorgen! zijn jullie al wakker? tot zo!' (in hoofdletters) en dat heeft een enorme keten gestart, iedereen telkens 1 regel onzin, waar dan weer op gereageerd werd, en zo ontstonden er gigaveel zijtakken en de mail werd ook steeds langer en langer en langer uiteraard. Nou vond ik dat alleen maar hartstikke leuk (aandacht aandacht ;D), -alleen een btje onhandig dat mn mailbox vol raakt...- maar ja andere mensen van dat groepje van 8 vonden het wat minder, en inmiddels zijn er echt serieuze dreigmailtjes gestuurd dat we hen ECHT niets meer mogen sturen... en nu vinden die anderen het ook niet meer zo lollig, dus het zal wel gaan ophouden, maja, tot nu toe was het echt heel erg grappig hoor, vond ik :).

Denk dak nu wel bijna het maximum weer eens bereikt heb... (hrm, is eigenlijk toch wel superlang geleden dat ik dat behaald heb... :o toch?)
Khad nu dus idd het maximum bereikt :). Toen ik het ging bekijken zag t dr idd toch ook wel errug lang uit ja..... ::) (vinden jullie toch niet erg he?? :-[ )
Maar ik ga maar eens de rest bijlezen :), was best veel geloof ik. Of mss moet ik eerst de afwasmachine 'uitpakken' :P ;).

groetjes liefs kusjes van een nog steeds, nee, weer opnieuw, lichtelijk hypere Annemieke :) (stuk minder dan gisteravond hoor!!)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #7010 Gepost op: 10-01-2003, 19:49:09 »
Hoi Annemieke en de rest,
Ik ben erg benieuwd wat het cadeau voor Daan uiteindelijk is geworden. Een ideetje voor morgen. Misschien kunnen jullie naar het theater gaan. Er is vast wel een cabaretvoorstelling ofzo en studenten/scholieren krijgen meestal een flinke korting (vooral bij last-minute reserveringen).
Pino, bedankt voor de frietjes, ze waren in het echt ook heel erg lekker!

Ik ga nu naar darts kijken. Barney moet om 20.00 uur.

Groetjes Ovide

PS: Han, hoe voelt dat nou, je eerste slotje?  ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #7011 Gepost op: 10-01-2003, 19:55:22 »
Ik ga nu naar darts kijken. Barney moet om 20.00 uur.

Jaaaaa! 't begint al bijna he? Ik was helemaal vergeten dat ik naar 't darten kon kijken vanavond. Ik hoop dat 't 'n leuke wedstrijd wordt.  :)

Citaat
PS: Han, hoe voelt dat nou, je eerste slotje?  ;D

Nou echt geweldig! 't was 't gelukkigste moment van m'n 20 levensjaren.  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #7012 Gepost op: 10-01-2003, 19:57:24 »
Hoi Annemieke en de rest,
WAUW wat een manier om alle barbezoekers te betitelen! ;D :P

Citaat
Ik ben erg benieuwd wat het cadeau voor Daan uiteindelijk is geworden. Een ideetje voor morgen. Misschien kunnen jullie naar het theater gaan. Er is vast wel een cabaretvoorstelling ofzo en studenten/scholieren krijgen meestal een flinke korting (vooral bij last-minute reserveringen).
Uhm, zo bijzonder is het cadeautje voor Daan nou ook weer niet hoor :-[. Hoop maar dat ie het leuk vindt iig...
Thnx voor het idee, ja, klinkt wel leuk, nou Daantje is vanavond dus al naar het theater oid en hij zou wel kijken of er iets was morgen... kweetniet...

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #7013 Gepost op: 10-01-2003, 21:15:21 »
Leuke foto Kim, maar ik dacht dat jou man Indisch was, of vergis ik me nu? Het weer ziet er inderdaad niet zo florisant uit, maar daardoor is de foto wel heel schattig...

ja hij is ook indisch, hijs alleen een beetje een witte indo ;D tja kan gebeuren he.

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #7014 Gepost op: 10-01-2003, 21:16:24 »
hooihooi!
yee, ik ga morgen zekah naar LoTR (again)!!!! Woehoe! en drvoor ga k naar un vriendin, dusj dat wordt vast ook wel gezellie ;) hm, Idols is nie op tv :'( ik d8 de hele dag: yes, Idols komt vandaag... en toen, onee! nouja, en nu moet ik et morge dusj weer opneme ::)
Citaat
heya!!! Latijn is GEEN stom vak ja?!?! zal ik je bijles geven anders??
haha, ik vint ut WEL een stom vak :P nee oke, opzich kan het mss wel een leuk vak zijn, alleen de manier waarop er ons wordt lesgegeven is niet leuk en gaat veel te snel, zodat iedereen zo ongeveer onvoldoende's haalt,,, maarja

hm, mss ga ik zo wel tv kijke ofzo, ligt dr aan of er nog wat mense op MSN kome!! hint, hint :P

ojaa, btw Elmar, Daan en Annemieke heel veel plezier morge :-*

« Laatst bewerkt op: 10-01-2003, 21:29:07 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #7015 Gepost op: 11-01-2003, 01:35:49 »
He BlomDondje, ik ga nu echt naar bed hoor. Het is al zoooooo laat! Echt al "way past my bedtime".  Ik heb toch mijn best gedaan hoor!
Tot morgen. Oh nee, vanavond! ;)

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Ellen

• Forumlid
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #7016 Gepost op: 11-01-2003, 03:22:09 »
Zo, ik heb ook genoeg geoefend vind ik dus voor mij nu ook bedtijd, tot zo Tweet!!

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #7017 Gepost op: 11-01-2003, 10:49:45 »
Goedemorgen iedereen!!
lkkr geslapen?? :) ikke wel! Ga vandaag maar eens vooruitwerke voor sgool, is wel nodig denk ik zo...Voorderest dusj waarschijnlijk naar de bios :)
tot strax en een hele fijne dag iedereen!!! :-*

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #7018 Gepost op: 11-01-2003, 11:58:04 »
goeiemorgen !!

Ik moet vandaag naar een familiefeestje in roeselare ter ere van de verjaardag van het metekind van mijn moeder en het petekind van Knudde  :) meestal best wel leuk hoor, kheb et wel op kinderen begrepen. En dan zouden we vanavond naar het voetbal gaan maar dat gaat door het weer niet door  :-\ mss (hopelijk) gaan we naar de kerstboomverbranding en dan naar het vuurwerk !! dat zie ik zitten !! laat ons nu maar hopen dat ik genoeg overtuigingskracht heb om mijn ouders mee te slepen  ;D

banaan begint met een b, soms met een s

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #7019 Gepost op: 11-01-2003, 12:17:05 »
Jaja, ik ben gisteren naar de gala première geweest van de Groot Bredase Revue. Was erg grappig, Bredoase humor. Ik ga straks Annemieke ophalen, wat zij nog niet weet is dat ik toch kaarten heb voor Bond en d'r ga proberen mee te sleuren naar BOnd ;D.
Doeiii

Take a glorious bite out of the whole world