Hoiiiii mensen!!
Ovide dankjewel voor de mededeling dat het vandaag vrijdag is
want dat betekent dat ik nu even tijd heb om wél wat uitgebreider op jullie te reageren en uhm ik wilde zeggen iets over vandaag te vertellen maar dat was niet zo heel bijzonder, owja, ik zou nog meer uitleg geven over de treinchaos van gister, maar dat is ws ook niet zo bijzonder. Nou eerst maar eens de citaten die ik (gedeeltelijk) beloofd had.
en e jij bent ook veeeeeeeeelste jong om verliefd op johnny te zijn (gok ik zo)
noueh, ik ben 17... wat had je gegokt dan
maar dat je nu zegt dat je patrick niet kent dat lijkt mij toch wel wat onwaarschijnlijk hoor, je kent dirty dancing toch wel, die ene film, met dat gaafe dansen enzo, en zwijmel zwijmel verhaal, en dito muziek?
zoniet ga je schamen jongedame!!!!
Ok. Schaam.
paar moeilijke rep's (oa. latijn waar ik nu onvoldoende voor sta stom vak )
heya!!! Latijn is GEEN stom vak ja?!?!
zal ik je bijles geven anders?? Oja Ovide nog/alvast gefeli met je ouders voor ik dat vergeet. Over verjaardagen gesproken, morgen gaan wij dus al de verjaardag van Daantje vieren, tsja en na het grote cadeautjesdilemma is er nu het activiteitenvraagstuk...
Want het plan was naar de bios maar ikke ben natuurlijk weer veel te veeleisend en had niet zo'n zin in James Bond
:-\ en voor de rest draait dr helemaal niks (sorry Anne-Marie maar zoals je weet wil ik LOTR al helemaal niet zien en die hebben Elm en Daantje toch al gezien). In Rotterdam draait echter wel (nog steeds!!!!
) Amélie, die film waarover ik het had dat ik dat de leukste film vond die ik ooit gezien had, maar die wil Daan dan weer niet zien. Dus heb ik daarnet weer een tijdje aan de foon gehangen om erover te overleggen wat dan, maar ja maar ja we kwamen dr nie echt uit. En nu is Daantje uit eten en daarna naar een theatervoorstelling of zoiets, dus we kunnen nu niet meer overleggen en dat moet dan nog even snel morgenochtend, want we hebben nog niet eens afgesproken hoe laat ik aankom!
Eigenlijk vind ik Daantje veel te sociaal
dat ie zoveel rekening houdt met mij dat ie Bond meteen doorstreept omdat ik dat niet zo geweldig (naja, te
geweld(dad)ig
) vind...
Nou ja hopelijk komen we daar wel uit. Ik zal kort de NS-chaos van gister samenvatten (ik en kort samenvatten...?
). Mijn trein uit Breda van 20:25 u naar Rdam viel uit, waardoor ik de vertraagde intercity van 20:16 (die nu vertrok om ong 20:30 toch Elm??) had, waardoor ik een stuk eerder (!) in Rdam aankwam. Mn moeder, die mij zou ophalen in Rdam, omdat ik anders te laat en te lang alleen zou moeten reizen/in Rdam zijn, had echter enorme vertraging uit Gouda, dus die was daar niet... ennnn ze heeft
geen mobiel...
Tsja toen heb ik toch maar de eerstvolgende trein naar Gouda genomen, want volgens de NS-informatiemensjes was alles ontregeld, dus ik d8 dat het nog wel heel lang zou duren voor de volgende vertrok. Naja in Gouda heb ik toen een briefje aan mn moeders fiets gehangen, dat ik al naar huis was, dat vond ik wel een goede daad van mezelf
want ja ik had wel ged8 dat ze natuurlijk best ongerust zou zijn dat ze me niet getroffen had
(hrm das een germanisme zeker?) en idd was ze erg blij met het briefje. Ze kwam een tijdje later ook thuis en gelukkig was ze niet boos
. Maar ik was door alle chaos wel very hyper geworden en dat hebben mn ouders en Elmar geweten...
(hyper staat bij mij gelijk aan raaaaaaaaatelen...)
Ow popoi mn bericht was te lang!! dus eerst ff dit en daarna het vervolg.................