Hoiiiiii mensen!!
Jahoor, ben weer helemaal vrolijk, hyper, etc. (nou ja het hyper valt wel mee, kben niet echt aan een stuk door aan het praten, ben n btje moe, maar toch), het was weer super op cabaret, echt zoals het echt hoorde na drie weken!! Jeeejj!! En ik had het erover dat ik dus na dit schooljaar ws in Nijmegen zou gaan studeren en daar dan dus ook wonen en dat ik dan dus iig niet meer in Gouda op cabaret zou blijven... en toen zei een van die vrienden van me zo van maakt niet uit als je in Nijmegen studeert, je moet op cabaret blijven want anders zie ik je niet meer!! Lief he??
(Nou ja eigenlijk zei ie 'anders zie jij mij niet meer' maar dat komt toch op hetzelfde neer
) Ik zal cabaret idd ook wel vreselijk missen als ik ga studeren, maar het lijkt mij toch niet echt realistisch om elke woensdag om 6 uur in Gouda te zijn...
En daarbij wil ook niet voor eeuwig op hetzelfde cabaretclubje blijven zitten natuurlijk, met de open dag heb ik al gezien dat dr in Nijmegen ook een hele leuke is en tja moet daar toch ook nieuwe vrienden maken... Vind het natuurlijk sowieso wel heel jammer, ook van de vrienden van school, maar daar denk ik dan ook maar niet te veel aan, heb het nu gewoon nog elke week supergezellig op cabaret en dan zie ik later wel weer!!
(jawoor ben nog steeds vrolijk, owww het is zo'n gezellig groepje)
Maar goed ik wilde ook even reageren op de John Travolta en die andere persoon die ik geloof ik toch echt niet ken
Speciaal voor jou joki, nog effe 'n foto om bij weg te dromen
(foto)
Zal dit 'n recente foto van Patrick zijn? :-\
(foto)
Dan ziet hij er idd nog wel goed uit.
Ik vind ze toch echt te oud om er 'leuk' uit te zien hor... :-\ Ok John Travolta ziet er nog wel aardig uit zeg maar, hm, hoe moet ik dat zeggen, wel als een leuk persoon, maar die andere met zn rimpels... ok niet dat ie lelijk is en voor zn leeftijd (ik weet niet hoe oud ie is) zal ie ook wel heel erg meevallen, maar kvind hem toch echt te oud om er uberhaupt over na te denken of hij er mss leuk uitziet zeg maar... :-\
Ik zag dat dr lekker veel bij te lezen was, inclusief soap! Jeeej! En tis al bijna donderdag jeej jeeeeeej!
liefs Annemieke