Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2549264 keer)

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6980 Gepost op: 8-01-2003, 21:50:57 »
Kben vanmiddag posters gaan ophangen...
Posters??? Als in: mensen die op het forum posten?

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #6981 Gepost op: 8-01-2003, 21:59:09 »
Hoiiiiii mensen!!

Jahoor, ben weer helemaal vrolijk, hyper, etc. (nou ja het hyper valt wel mee, kben niet echt aan een stuk door aan het praten, ben n btje moe, maar toch), het was weer super op cabaret, echt zoals het echt hoorde na drie weken!! Jeeejj!! En ik had het erover dat ik dus na dit schooljaar ws in Nijmegen zou gaan studeren en daar dan dus ook wonen en dat ik dan dus iig niet meer in Gouda op cabaret zou blijven... en toen zei een van die vrienden van me zo van maakt niet uit als je in Nijmegen studeert, je moet op cabaret blijven want anders zie ik je niet meer!! Lief he?? :) (Nou ja eigenlijk zei ie 'anders zie jij mij niet meer' maar dat komt toch op hetzelfde neer ;)) Ik zal cabaret idd ook wel vreselijk missen als ik ga studeren, maar het lijkt mij toch niet echt realistisch om elke woensdag om 6 uur in Gouda te zijn... ::) En daarbij wil ook niet voor eeuwig op hetzelfde cabaretclubje blijven zitten natuurlijk, met de open dag heb ik al gezien dat dr in Nijmegen ook een hele leuke is en tja moet daar toch ook nieuwe vrienden maken... Vind het natuurlijk sowieso wel heel jammer, ook van de vrienden van school, maar daar denk ik dan ook maar niet te veel aan, heb het nu gewoon nog elke week supergezellig op cabaret en dan zie ik later wel weer!! :) (jawoor ben nog steeds vrolijk, owww het is zo'n gezellig groepje)

Maar goed ik wilde ook even reageren op de John Travolta en die andere persoon die ik geloof ik toch echt niet ken :-[
Speciaal voor jou joki, nog effe 'n foto om bij weg te dromen  ;)
(foto)
Zal dit 'n recente foto van Patrick zijn?   :-\
(foto)
Dan ziet hij er idd nog wel goed uit.  :)
Ik vind ze toch echt te oud om er 'leuk' uit te zien hor... :-\ Ok John Travolta ziet er nog wel aardig uit zeg maar, hm, hoe moet ik dat zeggen, wel als een leuk persoon, maar die andere met zn rimpels... ok niet dat ie lelijk is en voor zn leeftijd (ik weet niet hoe oud ie is) zal ie ook wel heel erg meevallen, maar kvind hem toch echt te oud om er uberhaupt over na te denken of hij er mss leuk uitziet zeg maar... :-\

Ik zag dat dr lekker veel bij te lezen was, inclusief soap! Jeeej! En tis al bijna donderdag jeej jeeeeeej! :D ;D

liefs Annemieke

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #6982 Gepost op: 8-01-2003, 23:03:23 »
ahhhh mooie fotos hoor, mijn dank is groot :D
en e jij bent ook veeeeeeeeelste jong om verliefd op johnny te zijn  (gok ik zo) maar dat je nu zegt dat je patrick niet kent dat lijkt mij toch wel wat onwaarschijnlijk hoor, je kent dirty dancing toch wel, die ene film, met dat gaafe dansen enzo, en zwijmel zwijmel verhaal, en dito muziek???????
zoniet ga je schamen jongedame!!!! ;)
ik ben iig blij met de foto's (en ook nog steeds met mn t-shirt :))

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #6983 Gepost op: 9-01-2003, 09:03:46 »
Was jij niet ook toevallig op tv Tweety?   ;D

Ik hoop toch van niet :o Ik liep toch wel aardig voor joker met die roze petticoat en bijpassend shirt, haarband en brilletje..... :D Maar wel gelachen!  ;D

Ik zit te piekeren, vandaar wat? Dat we allebei zo leuk, aardig, spontaan, outgoing, goodlooking, slim, spannend, gezellig, verbaal-linguistisch intelligent, grappig, trendy, melig, onschuldig en bescheiden zijn?  ::)

Dat is precies wat ik bedoelde ja!  ;) ;D

Speciaal voor jou joki, nog effe 'n foto om bij weg te dromen  ;)

Oefff, die Travolta ziet er toch nog steeds errug lekker uit hoor! Smul!

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6984 Gepost op: 9-01-2003, 10:39:49 »
Ik weet het niet hoor...John Travolta. Hij lijkt altijd zo'n groot hoofd te hebben :-[
Sorry Kim...Maar van de ander kant maar goed dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben. Hoe siet je man er eigenlijk uit Kim, lijkt ie een beetje op John Travolta? Of dacht je ik neem maar een John, dan komt de rest wel goed? ;)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6985 Gepost op: 9-01-2003, 16:31:37 »
Hallo hallo! Hier is Han weer!  :)

Ik ben lekker vroeg thuis vandaag. Ik had tot 14.00 uur gewerkt en ben toen nog effe naar de stad geweest gewoon om wat tussen de opruimingen te schuimen. Niet echt wat gevonden, maar wel lege videobanden gekocht! Ik ben nu officieel helemaal klaar voor de nieuwe WIDM-series!  ;)

Ik weet het niet hoor...John Travolta. Hij lijkt altijd zo'n groot hoofd te hebben :-[

Ik ben 't eens met je ovide dat John 'n beetje 'n groot hoofd heeft, maar hij ziet er toch nog wel leuk uit vind ik. En wat Patrick betrefd, die vond ik er eigenlijk nog heel goed uit zien. Oke, hij zag er in Dirty Dancing nog aantrekkelijker uit, maar voor z'n leeftijd (hij moet inmiddels toch ook wel al in de 50 zijn?) is 't toch nog 'n knappe man.  :)

Ik ga 'ns kijken of er veel is gepost vandaag....

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6986 Gepost op: 9-01-2003, 18:45:17 »
Ik ben 't eens met je ovide dat John 'n beetje 'n groot hoofd heeft, maar hij ziet er toch nog wel leuk uit vind ik.

Sorry hoor, maar nu moet ik me er toch echt even mee gaan bemoeien! "Toch nog wel leuk..." ?????!!!!! Pardon???!!!! Je hebt het hier wel over John Travolta he? Als er iemand is die sexy kan lachen is hij het wel! En typisch een voorbeeld van hoe ouder hoe lekkerder.
Ter illustratie:
Jong:

En ouder:

Ik bedoel maar.

Vooruit, nog eentje dan:

Helaas kan ik over Patrick zo snel even niets positiefs verzinnen... :-[

Hoewel...mooi paard!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6987 Gepost op: 9-01-2003, 18:47:33 »
What can I say, ik ben nu eenmaal niet zo'n John Travolta mens (als die al bestaan). Voorbeeld van ouder en nog steeds leuk vind ik Pierce Brosnan, onze 007. Die ziet er we; heftig goed uit...Smaken verschillen, hoor!  ;)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6988 Gepost op: 9-01-2003, 18:55:41 »
Voorbeeld van ouder en nog steeds leuk vind ik Pierce Brosnan, onze 007. Die ziet er we; heftig goed uit...Smaken verschillen, hoor!  ;)

Voor jou dan, ovide!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6989 Gepost op: 9-01-2003, 18:57:46 »
Haha, dank je wel Pino! ;D

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6990 Gepost op: 9-01-2003, 19:05:44 »
Graag gedaan, ovide, alles voor mijn mollemaatjes he!
Maar nu moet ik vliegen, heb nog een vergadering.. :(

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6991 Gepost op: 9-01-2003, 20:23:20 »
heeey iedereen!
hm, ben alweer paar dage nie op t forum geweest :( was alleen maar bezig met sgool zo ongeveer, paar moeilijke rep's (oa. latijn waar ik nu onvoldoende voor sta stom vak ::) )en un verslag inleveren... Naja, heb ut iig allemaal weer af. en morgen ga ik mss voor de 3e x naar LoTR met paar vrienden, en heb morgen maar 2 lesuren + één tussenuur dr bij! :)yess, maar ga vandaag es vroeg naar bed, blijf nog ff lkkr relaxen en alles doorleze, pf dr is egt alweer veel gepost... ;)
xxxx @miesh

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6992 Gepost op: 9-01-2003, 20:45:32 »
Sorry hoor, maar nu moet ik me er toch echt even mee gaan bemoeien! "Toch nog wel leuk..." ?????!!!!! Pardon???!!!! Je hebt het hier wel over John Travolta he? Als er iemand is die sexy kan lachen is hij het wel! En typisch een voorbeeld van hoe ouder hoe lekkerder.

Pino, ik heb juist de hele tijd gezegd dat John Travolta 'n hele aantrekkelijke man is. Ik vind zelf ook dat hij nu knapper is dan vroeger. Ik reageerde op ovide die vond dat John 'n groot hoofd heeft en dat heeft hij eigenlijk wel, maar dat vind ik niet storend. Dat hoort gewoon bij hem. :)

Bij Patrick ligt 't toch iets anders denk ik. Die was juist vroeger leuker, maar hij ziet er nog steeds niet verkeerd uit.  ;)

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #6993 Gepost op: 9-01-2003, 22:04:14 »
nou man lief lijkt echt niet op travota hoor ( jammer genoeg  :'(  ;))
hier ons gezin (was de enige die ik zo snel online ergens kon vinden)

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6994 Gepost op: 9-01-2003, 22:12:48 »
Leuke foto joki!  :)

't was wel niet zo'n fijn weer op 't moment dat deze foto is geknipt geloof ik...  ;)

Ik hoorde net geweldig nieuws! Jos mag weer gaan rijden!  :D

Wel maar voor Minardi, maar dat deert niet. Ik ben al lang blij dat hij er weer bij is dit jaar. Heb ik nog meer om naar uit te kijken dit jaar. :)

Maar 't zal jullie wel niet zo veel interesseren, want ik geloof niet dat er veel forummers formule 1 leuk vinden om te kijken. Soms begrijp ik zelfs ook niet wat ik er eigenlijk leuk aan vind.  :-\

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #6995 Gepost op: 9-01-2003, 22:15:18 »
Voorbeeld van ouder en nog steeds leuk vind ik Pierce Brosnan, onze 007. Die ziet er we; heftig goed uit...

Pierce Brosnan !! *kwijl* kben me af te vragen of het wel nromaal is dat ik én swayze én brosnan én beckham ed zo mooi vind  ;D
Mijn klasgenoten kijken meestal raar als ik dat zeg, maar ik vind hem écht wel lekker hoor !! en zeker voor zijn leeftijd !! amai nie !!

en btw elmar: posters zoals in affiches  ;D

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6996 Gepost op: 9-01-2003, 22:24:06 »
Goedenavond al'maal,

Ik gaat ook maar weer es een berichtje van mezelf posten.
Vandaag was Miekje naar Breda gekomen om samen een kidootje voor Daan te kopen, ze is er (toen pas) achtergekomen hoe chaotisch mijn familie is :P ;)
We waren een beetje laat, omdat ik vlak daarvoor een jas was wezen kopen (un hille mooie, zwart met wit, en we kregen er gratis een jas voor Asjuh bij) en toen waren we eerst naar huis gegaan, omdat ik eigenlijk nog iets moest doen, maar ik weet nu ff niet meer wat ::)
Maar goed, tis dat ik erbij was, want anders was ze nu nog bezig geweest om een kado voor Daantje te zoeken en de winkels zijn al dik een uur dicht (ja, tis hier koopavond op donderdag). Maar we zijn dus geslaagd, het is :-X Tja, dat kan ik dus niet gaan vertellen aangezien D het forum ook leest >:( :P

Twas heel erg leuk, maar der was één ding dak wat minder vond, dat ze per se weer naar huis moest  :(

Voor de rest heb ik nog een cd voor mezelf gekocht: "Robbie Williams, Sing when you're winning", vanwege "The road to Mandalay" mooi nummer

Ik ga nog ff bijlezen en dan naar bed,
Mssl, Elmar

P.S. Tot zaterdag Miekje :-*

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6997 Gepost op: 9-01-2003, 22:26:18 »
en btw elmar: posters zoals in affiches  ;D
::)Ow, toch wel? :P

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6998 Gepost op: 9-01-2003, 22:31:42 »
Voor de rest heb ik nog een cd voor mezelf gekocht: "Robbie Williams, Sing when you're winning", vanwege "The road to Mandalay" mooi nummer

Zeer goed nummer!  :)

Ook 'n erg leuke CD moet ik zeggen...ik heb 'm zelf ook al platgedraaid.  ;)

Ik ga ook maar 'ns m'n bedje opzoeken, want ik was er veel te vroeg uit vanmorgen. (om 5.30 uur al, omdat er toen 'n vrouw aanbelde die verklaarde zichzelf buitengesloten te hebben en die ons daarna om drank ging vragen. Lang verhaal, vertel ik misschien nog wel 'ns)

Truste allemaal!  

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6999 Gepost op: 9-01-2003, 23:16:07 »
haihaihaihai hahahaha grappig verhaal Elm jaja het is helemaal waar, maar goed, ik ben nu helemaal hyper (belde Elmar net op, hij kon dr werkelijk geen woord tussen krijgen ;D) omdat ik zo'n onwijs chaotische dag heb gehad, idd vanwege de chaotische family maar ook vooral vanwege de immer beruchte NS, niet dat ik zoveel vertraging had maar alle treinen reden anders dan normaal en daardoor liep ik mn moeder mis in Rotterdam, ook best lang verhaal (tenminste als je het op mijn manier verteld, maar dan wel in sneltreinvaart ;) onee, veel sneller natuurlijk want treinen zijn vaak nie bepaald snel)

maar goed nu ratel ik weer aan 1 stuk door (jullie hebben nog t geluk dat jullie je eigen leestempo kunnen bepalen ;)), maar ik moet echt naar bed. ik ga morgen absoluut nog wel reageren op jullie posts (iig op die van @miesh!!!! >:( ;))

doeidoei slaap lekker welterusten en idd, Elmar, en Daan, tot zaterdag!