Goeiemiddag lieve forummers,
Ik zie dat er weer lekker veel gepost is. Mooi, heb ik weer wat bij te lezen.
ps: ik heb dus wel grease op band....niet dirty dancing
ik heb de muziek van bijde maar op elpee dus dat telt eigenlijk niet
Ik heb ze allebei op band. Vroeger (= wel 13 jaar geleden of zo) 'n keer opgenomen, dus ze zijn niet echt van 'n goede kwaliteit. Laatst zag ik dat beide films bij Blokker te koop waren voor 5 euro dus ik gelijk er op af. Jammergenoeg waren alle banden al gelijk op!
Er zijn blijkbaar meer mensen die ze graag wilden hebben.
Wij hebben hier thuis ook 'n LP van Grease. Die heeft m'n vader m'n moeder ooit cadeau gedaan. Van Dirty Dancing had ik vroeger altijd 'n casettebandje (ja, die hadden we vroeger ook nog!
). Laatst heb ik alle muziek van Grease en Dirty Dancing gedownload op op 'n CD-tje gebrand. Dat is toch ietsjes gemakkelijker als 'n LP of 'n casettebandje!
Tja, over Grease enzow kan ik nie echt meepraten, ben ik te jong voor denk ik...
Niemand is te jong voor Grease! 't is ook niet uit mijn tijd, maar ik heb 'm van kinds af aan gewoon al vaak gekeken. 't is en blijft 'n leuke film en ik weet zeker dat ik 'm m'n kinderen later ook weer laat kijken!
Ze moeten dan verplicht van mij Grease en Dirty Dancing minstens 10 keer kijken. Zo, ik ga 'ns kijken wat er nog meer gepost is....