Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2549363 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6960 Gepost op: 8-01-2003, 14:59:04 »
Hai mensjes,

Tja, over Grease enzow kan ik nie echt meepraten, ben ik te jong voor denk ik... ::)

Vandaag op school wel een gezelli dagje, ennnnnnnnnnn jajajajajaaaa het is vandaag eindelijk weer eens Wwwwwoensdag...!!!!!!! :D :D
Verder heb ik vandaag eigenlijk niet echt iets te vertellen... kheb dus errug veel zin in vanavond, en in morgen natuurlijk ;).

hippig en hoppig, hahahahaha ;D

Offline @sjuh

• Forumlid
  • gna gna gna
« Reactie #6961 Gepost op: 8-01-2003, 16:18:17 »
Oh leuk Greace!!!! Annemieke ik denk nie echt dat dat voor jou tijd is als ik het zelfs ken  ;D hahahah Maar ik vind ut wel grappig. Alleen die meezing bioscoop dat vink eigenlijk wel eeen beetje een stom idee. Ik heb er een rapotage over gezien in hart van nederland. Maar ik vind ut echt een lomp idee. Tsja is mijn mening  ;D hihi

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #6962 Gepost op: 8-01-2003, 16:45:25 »
Oh leuk Greace!!!! Annemieke ik denk nie echt dat dat voor jou tijd is als ik het zelfs ken  ;D hahahah Maar ik vind ut wel grappig. Alleen die meezing bioscoop dat vink eigenlijk wel eeen beetje een stom idee. Ik heb er een rapotage over gezien in hart van nederland. Maar ik vind ut echt een lomp idee. Tsja is mijn mening  ;D hihi

Maar dat komt omdat het dus echt wel van voor jouw tijd is (Grease is van 1978).
'T is gewoon net zo'n rare verslaving als Wie Is De Mol, zeg maar... :D

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #6963 Gepost op: 8-01-2003, 16:46:53 »
JAMMIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Zorg ik voor de toost en Eendje voor het bier, eerlijk verdelen he? ;-)

IK zat meer andersom te denken  :P

Citaat
Klus geen wijn en geen bier BlomDondje.... Heb je ook Cola (light) in huis? Dan neem ik wel een flesje Bacardi mee  

Cola, Sinas, it's all in the house ;)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6964 Gepost op: 8-01-2003, 16:48:24 »
Goeiemiddag lieve forummers,

Ik zie dat er weer lekker veel gepost is. Mooi, heb ik weer wat bij te lezen.  :)

ps: ik heb dus wel grease op band....niet dirty dancing
    ik heb de muziek van bijde maar op elpee dus dat telt eigenlijk niet  :-[

Ik heb ze allebei op band. Vroeger (= wel 13 jaar geleden of zo) 'n keer opgenomen, dus ze zijn niet echt van 'n goede kwaliteit. Laatst zag ik dat beide films bij Blokker te koop waren voor 5 euro dus ik gelijk er op af. Jammergenoeg waren alle banden al gelijk op! :-[  Er zijn blijkbaar meer mensen die ze graag wilden hebben.  ;)

Wij hebben hier thuis ook 'n LP van Grease. Die heeft m'n vader m'n moeder ooit cadeau gedaan. Van Dirty Dancing had ik vroeger altijd 'n casettebandje (ja, die hadden we vroeger ook nog!  ;) ). Laatst heb ik alle muziek van Grease en Dirty Dancing gedownload op op 'n CD-tje gebrand. Dat is toch ietsjes gemakkelijker als 'n LP of 'n casettebandje!  :)

Citaat
Tja, over Grease enzow kan ik nie echt meepraten, ben ik te jong voor denk ik...

Niemand is te jong voor Grease! 't is ook niet uit mijn tijd, maar ik heb 'm van kinds af aan gewoon al vaak gekeken. 't is en blijft 'n leuke film en ik weet zeker dat ik 'm m'n kinderen later ook weer laat kijken! Ze moeten dan verplicht van mij Grease en Dirty Dancing minstens 10 keer kijken.  ;D

Zo, ik ga 'ns kijken wat er nog meer gepost is....

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6965 Gepost op: 8-01-2003, 17:05:56 »
Oh leuk Greace!!!! Annemieke ik denk nie echt dat dat voor jou tijd is als ik het zelfs ken  ;D
Niemand is te jong voor Grease! 't is ook niet uit mijn tijd, maar ik heb 'm van kinds af aan gewoon al vaak gekeken. 't is en blijft 'n leuke film en ik weet zeker dat ik 'm m'n kinderen later ook weer laat kijken!
Jaja, rustig maar allemaal ;) ik KEN Grease natuurlijk wel en ik heb hem heus al wel een paar keer gezien (maar niet zo heel vaak hoor, ik denk ong drie keer), en ik vind het ook echt wel een leuke film hoor, met al die liedjes enzow. Maar ja ik heb dr niet alle cd's/ lp's/ oid ;D van en kan ook niet alles meezingen zoals mijn Latijn lerares wel ging doen in de bus naar/van Rome toen we ook Grease gingen kijken ;D. Maargoe, wel leuke film vind ik ook idd, maar ja eigenlijk niet speciaal de allerleukste die ik ooit gezien heb ::) ??? . Maar dat meezingen in een bioscoop lijkt me juist grappig!! Haha, maar ja, moet wel iedereen de liedjes ook kennen eigenlijk.

Whiiii zometeen cabaret!! *poing poing Annemieke wordt hyper ;D

Offline Ellen

• Forumlid
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
« Reactie #6966 Gepost op: 8-01-2003, 17:11:42 »
Klus geen wijn en geen bier BlomDondje.... Heb je ook Cola (light) in huis? Dan neem ik wel een flesje Bacardi mee  ;)

Ook toevallig, 'k heb net de boodschappen gedaan voor zaterdag, we hebben bier, cola, sinas, 7-up, plat water, chips, pinda's, nootjes, toost met allerlei salades en de overbekende kruidenboter van Jet :-)
Mocht je een van bovenstaande dingen niet lusten of liever iets anders drinken: zelf meenemen dan  ;D

Ps, weet je al of je met de auto of trein komt? Als je met trein komt leg ik je ff uit waar we staan.

« Laatst bewerkt op: 8-01-2003, 17:36:48 door BlomDondje »
Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline Ellen

• Forumlid
« Reactie #6967 Gepost op: 8-01-2003, 17:18:11 »
1-8? 1 augustus?  :o   Vandaar!!!!  ::)

We zijn allebei Leeuw, BD !  ;D ;D

Ik zit te piekeren, vandaar wat? Dat we allebei zo leuk, aardig, spontaan, outgoing, goodlooking, slim, spannend, gezellig, verbaal-linguistisch intelligent, grappig, trendy, melig, onschuldig en bescheiden zijn?  ::)

« Laatst bewerkt op: 8-01-2003, 17:20:58 door BlomDondje »

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6968 Gepost op: 8-01-2003, 17:19:02 »
Ik zit te piekeren, vandaar wat? Dat we allebei zo leuk, aardig, spontaan, outgoing, goodlooking, slim, spannend, gezellig, verbaal-linguistisch intelligent, grappig, trendy en melig zijn?  ::)
Nee, dat zal het vast niet zijn.
Mijn man is nl ook leeuw  :-X

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Ellen

• Forumlid
« Reactie #6969 Gepost op: 8-01-2003, 17:22:06 »
Nee, dat zal het vast niet zijn.
Mijn man is nl ook leeuw  :-X

Mwuhahahhahahahhaha :D

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #6970 Gepost op: 8-01-2003, 17:32:00 »
Dan zorg ik voor een fles goeie wijn, want das lekkerder dan bier ;D
Elmar, ik geef je 100% gelijk! :D

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6971 Gepost op: 8-01-2003, 17:42:52 »
Elmar, ik geef je 100% gelijk! :D

Ik heb ook wel eens gelijk (niet altijd natuurlijk, maar het moet dan ook geen gewoonte worden)

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6972 Gepost op: 8-01-2003, 17:43:51 »
Met die stelling ben ik 't ook eens. 'n glas wijn lust ik eigenlijk altijd wel, maar met 'n glas bier kun je mij echt niet gelukkig maken.  ;)

Wat ik me net bedenk toen ik las over dat Meezing-Grease, volgens mij heb ik dat laatst op de televisie gezien! Bij Hart van Nederland of zo! 't zag er wel leuk uit moet ik zeggen, allemaal mensen die in de bioscoop stonden te zingen en te dansen. Was jij niet ook toevallig op tv Tweety?   ;D

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #6973 Gepost op: 8-01-2003, 18:44:06 »
hallo !!

argh wat is het koud buiten !! Kben vanmiddag posters gaan ophangen voor on schooltoneel en toen ik met de fiets terugkeerde en mijn gsm afging en ik wou opnemen voelde ik gewoon niks meer  :-\ opnemen is dan ook niet gelukt  :) damn, ik ril nog altijd ! 't is echt verschrikkelijk, ik had écht geen gevoel meer in enkele vingertoppen en enkele tenen, brrrr !!

Maar nu ben ik natuurlijk blij om gezellig binnen te kunnen bijlezen op het forum.
btw: Dirty Dancing is supermegacool !!!!! 'k Heb er ook altijd van gedroomd om zo ooit eens boven Patrick Swayze te hangen  :D maar hij is nu wat verouderd en dus bijlange zo knap niet meer :)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #6974 Gepost op: 8-01-2003, 19:30:20 »
en de overbekende kruidenboter van Jet :-)

nounou dat is ook weer teveel eer he..... zo bekend is tie ook weer niet! :-)

When God created man, she was only joking!

Offline Ellen

• Forumlid
« Reactie #6975 Gepost op: 8-01-2003, 19:32:34 »
nounou dat is ook weer teveel eer he..... zo bekend is tie ook weer niet! :-)

Wel in huize Tournoy  :D

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #6976 Gepost op: 8-01-2003, 19:46:17 »
Wel in huize Tournoy  :D
amaaaaai dan is tie inderdaad overbekend in binnen- en buitenland!  :P

When God created man, she was only joking!

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #6977 Gepost op: 8-01-2003, 19:55:14 »
btw: Dirty Dancing is supermegacool !!!!! 'k Heb er ook altijd van gedroomd om zo ooit eens boven Patrick Swayze te hangen  :D maar hij is nuwat verouderd en dus bijlange zo knap niet meer :)

nouwwwwww hier ben ik het niet altijd mee eens hoor, zal zo eerst eens een recente foto van heer swayze opzoeken want ik heb geen idee hoe hij er tegenwoordig uitziet  ???.
neem ik nu mijn kanjer john travolta (ja sorry kan er niets aan doen) kan ik wel zeggen dat hoe ouder hij is geworden (tot nu he ;)) hoe mooier ik hem vind worden. vroeger was ie ook wel leuk met dat stakke koppie, maar nu iets dikker en wat meer leven in dat gezicht vind ik hem nog mooier.
gr. kim

*heb net ff patrick opgezocht, maar hij ziet er toch nog wel erg mooi uit hoor. iets ouder ietsje minder fraai, maar toch nog wel dat ik zeg van goh lekkerrrrrrr ;)

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6978 Gepost op: 8-01-2003, 20:43:02 »
Speciaal voor jou joki, nog effe 'n foto om bij weg te dromen  ;)

Zal dit 'n recente foto van Patrick zijn?   :-\

Dan ziet hij er idd nog wel goed uit.  :)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #6979 Gepost op: 8-01-2003, 20:46:31 »
valt wel mee ja, maar toch niet meer zoals in de film... kbedoel, stel dat er zo'n hunk op je af komt gedanst  ::) kzou ook constant oefenen en hele dagen door dansen om hem een plezier te doen hoor  ;)

banaan begint met een b, soms met een s