Ik heb ook vooral Grease enorm vaak gezien, Saturday Night Fever maar 'n stuk of 10 keer. Ik had lichtelijk overdreven net.
En dit is echt te erg: ik heb ze ook nog allemaal op videoband zodat ik ze nog regelmatig kan bekijken. En ook de muziek van Grease en Dirty Dancing wordt hier nog geregeld gedraaid.
nouw ik zal het je zo vertellen, ik heb nu eindelijk grease gekocht op video, had em wel op band maar dan met reclames (das niet leuk natuurlijk) had em vroeger ook al op video, maar......dat was op VCC (jahaaaa jongens en meisjes, er bestond nog veel meer voor die gekke DVD, je had vroeger dus 3!!! (3?? ja echt 3) soorten video's, VCC (philips), BETAmax en VHS, hoef niet te vertellen dat de rest dus niet meer is. maar iig wat ik wilde zeggen is dat ik die band van VCC dus wel het meeste heb gezien. en ook ik heb de muziek van grease en ja ook van dirty dancing (heb ik alleen nog niet op video helaas) maar........ ik heb die muziek dus op LP's (jahaa jongens en meisjes nog meer gekkigheid van tante joki, elpees hebben ook ooit eens bestaan, dat waren grote zwarte schijven, en daar stond dan de muziek op, dat kon je afluisteren op een platenspeler) (echt?? ja echt). vraag het maar eens aan je vader of moeder, je zal zien dat hun ogen zullen oplichten bij de herinnering alleen al. maargoed ook die dingen bestaan bijna niet meer, alleen nog in de DJ wereld geloof ik. (ze hebben mij ooit eens uitgelegt dat je dus echt niet met cd's kan scretchen (<-- gut is dat een woord? geloof t niet he? ik bedoel dus dat heen en weer jassen van een elpee op een platenspeler waardoor de muziek erg hippig en hoppig klinkt
)
maargoed ik weet zelf niet eens meer waar ik het nu over had, dus ik geloof dat het tijd is om deze post te beeindigen.
groeten kim
ps: ik heb dus wel grease op band....niet dirty dancing
ik heb de muziek van bijde maar op elpee dus dat telt eigenlijk niet
snap jij het snap ik het