Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2549396 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6920 Gepost op: 6-01-2003, 20:20:31 »
Tja, ik wil niet eens weten wat daar aan de hand is. ::)

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Pino

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6921 Gepost op: 6-01-2003, 20:23:31 »
Het forum loopt achter, door de chat zijn er al twee relaties ontstaan ;).
Voor zover jij weet  8)

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6922 Gepost op: 6-01-2003, 20:33:21 »
ow popoi waarom houdt mn moeder juist nu de telefoon bezet... ::)

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #6923 Gepost op: 6-01-2003, 20:34:10 »
Voor zover jij weet  8)

Hahaha weet jij meer dan ik dan? :p

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6924 Gepost op: 6-01-2003, 20:35:44 »
Hahaha weet jij meer dan ik dan? :p
Gokje? Ja. :)

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #6925 Gepost op: 6-01-2003, 20:39:15 »
Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #6926 Gepost op: 6-01-2003, 21:03:35 »
Ja vertel ;D

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6927 Gepost op: 7-01-2003, 13:22:36 »

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #6928 Gepost op: 7-01-2003, 13:41:18 »
:-X
Jij weet het ook helemaal niet spannend te houden ofzo :P

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6929 Gepost op: 7-01-2003, 15:16:08 »
Hoi mensjes,

Naja zeg :(, wil ik al vanaf vanochtend vroeg de hele tijd forummen, heb ik maar 3 topicjes bij te lezen en hier ook nog nie echt superveel boeiends of zow... ::) Hahaha, zeurzeur...
Ik had dus vandaag weer mn eerste schooldag na de vakantie en dat was natuurlijk errug gezelli. Alleen moeten we nu ook onmiddellijk weer bergen boekverslagen gaan maken enzow blegh.
Nou ik heb eigenlijk ook helemaal niets te vertellen, oja behalve dat ik het veeeeeel te koud vind buiten :( ennum dat het morgen eindelijk weer eens Woensdag is!! :D

Tot vanavond of zow...
liefs Annemieke

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6930 Gepost op: 7-01-2003, 16:44:15 »
Hallo allemaal,

Vandaag ben ik mn dag wel een beetje door gekomen. Een collega van het werk belde om te vragen hoe het ging. Dat vond ik echt superaardig van haar.
Vanavond komen er een paar mensen langs om te bespreken wat we gaan doen met carnaval. We moeten een pakje bedenken enzo. Ik heb er wel zin in, al duurt het nog een tijd voor het zo ver is. Carnaval valt dit jaar pas in maart. Dat is echt nog lang. Maar in de tussentijd is er natuurlijk wel de mol om ons bezig te houden  ;)

Ik ga eens even in het eten roeren.

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #6931 Gepost op: 7-01-2003, 17:16:33 »
Ja carnaval zeg je me wa. Ik moet ook nog iets boeiend bedenken om dan aan te doen.
Hé Ovide in welke geweldige stad-dorp-wat-dan-ook vier jij carnaval?!

Ikke Den bosch  8) 8) 8)
Tis zooooooo koud...buiten ja...maar hiero op school ook binnen!!! Tis zo'n oud klooster en de verwarming is kapot...hoera  :- Scheelt wel dat de school nu opeens wel gratis thee uitdeelt...hmmm warm  :D
Groetjes van een bevroren mij  :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #6932 Gepost op: 7-01-2003, 17:19:32 »
owowowowow het moet er even uit hoor, heb net een super gaaf t-shirt van john travolta gekregen (van sword fish) ben zooooooo blij blij blij. ik weet het het is erg kinderachtig om op je bijna 30e nog steeds verliefd te zijn op johnny boy, maar ik kan er niets aan doen. wat alleen wel erg zonde is dat er op mijn werk eigenijk zon kartonne versie stond (hoe heet zon ding? met john bijna levensgroot om promotie voor een film te maken) nou iig, zou ik die krijgen als ie weg zou gaan, maarja nu heeft een of andere grappige gast de ogen van johnny uitgekrabt  :o tis toch een schande, maarja als troost dus dit t-shirt. ;D  ::) ;D  
(ik ben zo blij blij blij blij blij blij blij blij :D)

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #6933 Gepost op: 7-01-2003, 17:21:27 »
Oww haha feliflap hoor kimmekegirl!
Cool, jammer dat je da levensgrote bord nie hebt...anders had je m op je slaapkamer kunnen zetten. Vindt andere john vast nie erg  ;)

T tocht hierrrrr!
 :-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6934 Gepost op: 7-01-2003, 17:29:26 »
Hahaha cool Jokivin! ;D

Tsja carnaval wordt niet echt gevierd hier boven de rivieren... ::)

Ik ging daarnet eens kijken op het hoofdforum (jaja, vond ik best wel een beetje eng hoor als huiskamerbewoonster... :-[ ;D). Heb dus wat gelezen over de Belgische widm, en wow :o wat is er al ontzettend veel gedaan aan analyses etc... Pfff jullie kijken het dan toch echt wel anders dan ik, echt zo beeldje voor beeldje opslaan enzow... Maargoe, ik heb er wel weer heel erg zin van gekregen om te kijken! Ik hoop wel dat de huiskamer dan nog bij te lezen blijft ::) :-[ maar zelfs als dat dan een tijdje niet het geval zou zijn, wat ik dan natuurlijk erg jammer zou vinden, heb ik er toch erg zin in!! (Goh, nieuws zullen jullie zeggen... maar ik ben onderhand zo verslaafd aan de huiskamer dat ik het oorspronkelijke onderwerp van het forum al zo'n beetje half vergeten was zeg maar... :-[)

Ik hoop dat dr vanavond wat meer bij te lezen is... (tis ook nooit goed... ::))

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6935 Gepost op: 7-01-2003, 18:01:11 »
Hee Han, alles goed met het modden? Op de pagina forum-algemeen staat bij huiskamer aantal onderwerpen -5....
Volleges mij klopt dat niet!

Groetjes! Pino

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6936 Gepost op: 7-01-2003, 18:04:34 »
Goeieavond allemaal,

ik ben ook weer eindelijk thuis. Ik had vandaag echt enorme pijn in m'n rug en heb op 't werk de hele dag dingen gezocht om te doen waar ik geen computer voor nodig had. Ik heb ook met m'n begeleider nu afgesproken dat ik in deze laatste weken van m'n stage nog maar 6 uur per dag ga werken ipv 8 1/5. Dat scheelt toch weer iets in de belasting. Bovendien heb ik toch al bijna de uren bij elkaar die ik aan de stage moet spenderen. Vandaag kon ik nog niet eerder naar huis, want ik was met 'n collega meegereden vanmorgen.

Wat leuk dat je dat shirt hebt gekregen Joki! John Travolta blijft 'n leuke man natuurlijk.  ;)  Heb jij ook Grease en Saturday Night Fever al tig keer gezien? 't blijven topfilms vind ik zelf.  :)

Ik ga snel eten en dadelijk 'ns bijlezen. Ik ben benieuwd of de Vlaamse mol al ontmaskerd is.  ;)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #6937 Gepost op: 7-01-2003, 19:04:11 »
Jaaaahaaaa de MOL is Sandra!!!

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6938 Gepost op: 7-01-2003, 19:22:53 »
Jaaaahaaaa de MOL is Sandra!!!
idd ;) dat kan gewoon niet anders.

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #6939 Gepost op: 7-01-2003, 20:16:04 »
 Heb jij ook Grease en Saturday Night Fever al tig keer gezien? 't blijven topfilms vind ik zelf.  :)

JAAAAAAAAAAA vooral grease, dies zoooooo gaaf. denk dat ik die film wel een stuk offe.... jeetje,nouw does een gok,ehmmmmm 70x minstens denk ik. saterdaynight heb ik ook wel een paar keer gezien, maar heb wat moeite met dat stukkie in het midden in die auto (de vaste kijker weet t wel) dus kijk die film niet echt graag, kan er niets aan doen. spoel dat stuk ook altijd door. maar goed ik ben gewoon een travolta fan en schaam me er niet voor ;) zelfs mijn man (toeval of niet zijn naam is john) is zo ver dat hij dat helemaal niet erg vind, en gunt mij ook helemaal mijn momenten met john travolta ;D

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje