Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2549510 keer)

Offline Pino

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6900 Gepost op: 6-01-2003, 12:02:49 »
Nou vooruit, voor Ovide dan, omdat zij zich zo verveelt. Ik was hier vanmorgen vroeg al, maar had toen niks te vertellen en nu eigenlijk nog steeds niet. Maar ja, om Ovide te vermaken...
Euhmmmm, vanmorgen een poging gedaan om hard te werken in huis, nu de kinderen weer naar school zijn

maar 'helaas' werd ik gehinderd door mijn zere rug/schouder (ws een spiertje verrekt) dus na stofzuigen en dweilen hield ik maar weer voor gezien. Ben lekker op de bank gaan liggen met een film. Errug he. Maar nu is het tijd om weer wat nuttigs te doen: ik ga lekker met de hond wandelen!

Zo Ovide, dit heeft je vast wel anderhalve minuut bezig gehouden!

Groetjes van Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6901 Gepost op: 6-01-2003, 12:15:42 »
Zo, idd very weinig gepost hier zeg. Maar dan ga ik Ovide met haar zere been ook maar eens bezighouden, want ik heb vandaag ook nog een dagje vrij. Of naja vrij, ik heb weer een strak werkschema, maar vandaag ga ik me er helemaal aan houden, ik voel het!! (heb nu nog 18 min pauze) Daarnet wiskunde gedaan en het schoot zomaar best wel een beetje op!! Dat is toch eigenlijk onmogelijk bij wiskunde!! :D

Oh nog maar 17. Noueh... verder heb ik ook niet echt iets te vertellen of zo, dat merkte ik gister en eergister ook al, toen had ik dus ook hw gemaakt en verder eigenlijk niets gedaan de hele dag, ja dan heeft niemand iets te vertellen 's avonds bij het eten (over eten gesproken: gister hadden we slagroomvla, dat vind ik toch zo lekker! ;D). Jaja wat iemand al niet voor onzin gaat vertellen om Ovide bezig te houden :P ;D.

Hier ligt nog steeds behoorlijk wat sneeuw, tenminste, weer even uit het raam kijken... oei dat heeft wel tijd gekost, nog maar 15 min pauze... jawel hoor nog behoorlijk wat als je bedenkt hoe lang de zon al aan het schijnen is. Ik ben alleen thuis en heb de verwarming lekker hoog gezet ;D.

Maar nu dus snel de rest bijlezen voor die laatste 15 14 minuutjes ook om zijn en er biologie op het programma staat. (Het betoog schrijven voor Nederlands zal ik niet meer aan toekomen...) Oja ik heb wel gisteravond mn boekverslag Ned afgemaakt, dat had ik geloof ik nog niet verteld! Goed he!? ;D

liefs Annemieke

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6902 Gepost op: 6-01-2003, 14:52:06 »
Bedankt voor jullie pogingen om mij te entertainen. Wat heb ik vandaag nog gedaan? Televisie gekeken, in mijn favoriee deel van HP gelezen (deel 4) en een uurtje geslapen. En het is alweer bijna drie uur zeg! Zo meteen dan maar weer wat lezen en daarna As the world turns kijken. En dan is de dag al weer bijna om. Toch wel lekker zo'n paar rustige daagjes...
De sneeuw begint hier trouwens te smelten. Ik kan niet zeggen dat ik het erg vind, want anders durf ik helemaal niet naar buiten aan het einde van de week, stel je voor dat ik uitglij? Naja niet aan denken maar...
Ik ga eens wat te drinken pakken, nog iemand iets?

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @sjuh

• Forumlid
  • gna gna gna
« Reactie #6903 Gepost op: 6-01-2003, 15:40:13 »
Maar de echt intelligente mensen komen uit Breda ;D

Vind ikke ook Elmo!!!! ::) :P

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #6904 Gepost op: 6-01-2003, 15:55:04 »
Vind ikke ook Elmo!!!! ::) :P

Elmo hahahaha

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6905 Gepost op: 6-01-2003, 17:20:42 »
...en daarna As the world turns kijken.

Over entertainen gesproken! Wat vind jij daar nou van, die arme Rose huilend bij de deur? :'(

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6906 Gepost op: 6-01-2003, 17:25:08 »
Zielig hoor, ik vind Rose veel leuker dan die saaie Lily (zoals waarschijnlijk de bedoeling van de schrijvers is... ::)). Ik moet zeggen dat ik de serie de laatste tijd wel weer erg leuk vind. Er heeft een tijdje een dip in gezeten. Ik vind alleen die verhaallijn met Gabriel en Ruby niet zo leuk.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #6907 Gepost op: 6-01-2003, 17:58:45 »
hoi!

Ach Ovide, wat jammer dat je je verveelt !! Soms verlang je zo écht eens naar wat vrije tijd en dan weet je simpelweg niet wat gedaan  ::) kom het ook tegen.
Het was hier heel glad vandaag, de bus reed supertraag naar school (fiets was uitgesloten, veel te glad) en ik ben dus slecht geworden op die bus door de hitte van al die mensen op elkaar enzo, buh  :( maar mijn zusje heeft me dan naar school geholpen terwijl het af en toe toch serieus zwart werd  :-\ kon op een moment amper nog de vloer zien. Voor de rest best wel vlotte dag gehad op school, we hadden geen studie dus anderhalf uur vroeger thuis dan normaal :) 'k denk da'k voor de rest niks tofs meer te zeggen heb...

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6908 Gepost op: 6-01-2003, 18:13:30 »
Goeieavond,

ook ik ben gewoon weer de hele dag naar kantoor geweest. En dat had ik eigenlijk beter niet kunnen doen, want ik heb gelijk weer enorme pijn in m'n rug. Ik weet dat ik hier vorige week ook uren per dag achter de computer zat, maar als je thuis zit neem je toch meer pauzes. Effe 't nieuws op tv kijken, effe de telefoon opnemen, effe m'n moeder helpen in de keuken enz enz. En op kantoor heb ik niks anders te doen als aan m'n opdracht te werken achter de computer....  :-\

Ik heb vandaag m'n concept-stageverslag op de post gedaan voor m'n docentbegeleider op school. Die kijkt 't nu na en dan krijg ik 't terug zodat ik nog 't een en ander kan aanpassen voordat ik 't definitief moet inleveren. In de tussentijd moet ik nog gewoon doorwerken aan m'n opdracht, want die is nog lang niet af. Ik zal m'n opdracht trouwens nooit binnen m'n stageperiode af krijgen, dus dan mag 't bedrijf 't verder zelf afmaken. Ik zal tenslotte in februari gewoon weer de schoolbanken in moeten.

Zo, verder heb ik niks te melden. Ik las dat je nog 'n hele week thuis moet zijn ovide? Dat is toch lekker, effe uitrusten zo na alle feestdagen! Ik hoop voor je dat er morgen meer mensen overdag online zijn, zodat je je niet meer zo hoeft te vervelen.  :)  

Ik ga snel wat eten en dan kom ik straks nog wel effe langs voordat ik ga sporten.  

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6909 Gepost op: 6-01-2003, 19:02:40 »
Hoi lieve mensen!

Nu na het eten nog weer een paar minuutjes pauze, dan weer een tijdje werken (hm... hoe lang heb ik niet vastgesteld...) en daarna mag ik Elmar bellen :).

Ik hoop voor je dat er morgen meer mensen overdag online zijn, zodat je je niet meer zo hoeft te vervelen.  :)  
Ik hoop het ook voor je (en voor mezelf is het dan leuk dat ik 's middags veel bij te lezen heb), maar ik zal er iig veeeeeeel minder zijn dan vandaag, want tja morgen moet ik toch ook echt weer naar school... :( zucht zucht zucht. Maar ja wel gezellig dat ik mn klasgenoten dan weer zie (we hebben in de vakantie wel veel gemaild met een groepje, dat was toch ook wel erg grappig), flink bijpraten.

Wat vervelend voor je Debbie dat je ziek bent geworden in de bus! :-\ Ik kan het me echt helemaal voorstellen, ben altijd snel wagenziek ::). Ow ik hoop trouwens maar dat het hier eigenlijk niet glad is... ben de afgelopen dagen binnen geweest dus ik weet het helemaal niet, mss is het morgen wel heel glad...! Hrm, was het maar vast voorjaar, weer een beetje warmer en heel veel jonge eendjes...! ;) (nou vanaf maart begin ik al goed in het rond te spieden hoor, dan zijn de eerste er soms al!)

Ga nu ff bijlezen en dan moed verzamelen verder te werken met mn hw. Kheb wel heel veel gedaan vandaag, das wel mooi, maar ja zo 's avonds is het altijd veel moeilijker om mezelf ertoe te zetten.

Oja Han, ik hoop voor je dat je begeleider je verslag een beetje goed vindt! Je hebt er tenslotte zo hard aan gewerkt...

liefs Annemieke

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6910 Gepost op: 6-01-2003, 19:16:39 »
Goedenavond al'maal,

Ik heb vandaag mijn eerste schooldag weer gehad en het was echt leuk om als die mensjuhs weer te zien.
Er is heel wat afgezoend om alle meisjes gelukkig nieuwjaar te wensen en daarna heb ik nog even al mijn goede vrienden die foto van het gala laten zien.

Kwas om 11:40 al uitdus niet om 12:30 zoals ik eerder vandaag tegen iemand zei :-[ en ben thuis gelijk begonnen met mijn huiswerk met uitzicht op diezelfde foto.

Goed, ik ga even bijlezen en dan weer aan het werk,
Mssl, Elmoar

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6911 Gepost op: 6-01-2003, 19:32:33 »
Er is heel wat afgezoend om alle meisjes gelukkig nieuwjaar te wensen

Wat moet e hier wel niet van denken!  :P

Citaat
en daarna heb ik nog even al mijn goede vrienden die foto van het gala laten zien.

Ohhh, dat maakt vast die opmerking van hiervoor weer goed.  ;)

Citaat
en ben thuis gelijk begonnen met mijn huiswerk met uitzicht op diezelfde foto.

Och wat lief.  :)

Han vind 't toch wel erg leuk dat er 'n romance is ontstaan door 't forum.  ;)

« Laatst bewerkt op: 6-01-2003, 19:34:07 door Han13 »

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6912 Gepost op: 6-01-2003, 19:35:38 »
haaaai mensen!!!!
zooo, ik ben (jaja) gister en eergister NIET op het forum geweest!! :o erg he? moest weer veel bijleze natuurlijk, das wel leuk ofcourse ;) mja, heb et errug druk met sgool enzooo, zaterdag volges mij bijna hele dag bezig geweest naar sgool, zondag ginge we naar mn oma (ja, we zijn vlakbij gouda geweest Annemieke, alleen aangezien ik niet meer op et forum was geweest en niet wist of je wel thuis was ofzoo, heb ik mn tasje nog nie opgehaald :-[ ) heb natuurlijk ook EK schaatsen gekeke 8) en btw: dr ligt hier nog best wel veel sneeuw, gister ook toen we naar Hazerswoude gingen, de snelweg was himmel wit en glad, sneeuwde keihard! vette lol :D
maarja, vandaag weer sgool >:( was nix aan... we hadden ook rep latijn en heb dat enorm verpest :( had nog wel zo goed geleerd, maar toen ik die rep kreeg wist ik tog nix meer. nouja, ik zie wel... morgen ben ik al vroeg vrij, gelukkig :)
maarja, ga de rest nog ff bijleze
xxxxx :-* xxxxx

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #6913 Gepost op: 6-01-2003, 19:35:49 »

Door het forum? door mij  ;D

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6914 Gepost op: 6-01-2003, 19:38:46 »
Door het forum? door mij  ;D

Oke oke Daan, jij krijgt alle credit.  ;)

Maar zonder 't forum had e jou en daarmee ook elmar nooit leren kennen.... :P

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #6915 Gepost op: 6-01-2003, 19:43:11 »
Maar zonder 't forum had e jou en daarmee ook elmar nooit leren kennen.... :P
Ehm... ja.. ehm... ja...
(Nu heeft ze alweer gelijk  ::))

Take a glorious bite out of the whole world

aggie

• Gast
« Reactie #6916 Gepost op: 6-01-2003, 20:03:03 »
13 dagen nog, weten jullie al wie de mol is?  8)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6917 Gepost op: 6-01-2003, 20:03:56 »
jaja, vind ik zelf ook erg leuk ;D idd via Daan, maar die ken ik dan weer via t forum, is waar is waar. Dat zeg ik ook altijd tegen vrienden/familie, want ik vind het zo stom klinken als je zegt 'ik ken hem via internet' ;D dan is het net of je echt gezocht hebt via dat soort sites enzow... ::)

Heeeyy Anne-Marie, weet je, ik zat NET (vlak voordat ik op het forum kwam) nog eraan te denken dat jij al een paar dagen niet geweest was, serieus, en dat ik je toch eens een berichtje moest sturen waarom dat was en/of of je nog meeging naar het Tikibad! Hey, en nu heb je je naam veranderd zie ik opeens?! Niet meer Etmiesh maar nu echt Amiesh ;D! Maar goed, jammer dat je je tasje niet bent komen ophalen, wanneer was het uhmm, zondag, nou toen was ik er wel hoor, ja dat wist je natuurlijk idd niet, maar ja je had altijd even kunnen bellen... ::) Maar als je nu gewoon gezelli meegaat naar het Tikibad kan ik gelijk je tasje teruggeven!

Hey nu heeft Daan zn naam ook al veranderd, hahahaha... hoe moet je zo'n sterretje uitspreken?? ;D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6918 Gepost op: 6-01-2003, 20:14:31 »
Heeeyy Anne-Marie, weet je, ik zat NET (vlak voordat ik op het forum kwam) nog eraan te denken dat jij al een paar dagen niet geweest was, serieus, en dat ik je toch eens een berichtje moest sturen waarom dat was en/of of je nog meeging naar het Tikibad! Hey, en nu heb je je naam veranderd zie ik opeens?! Niet meer Etmiesh maar nu echt Amiesh ;D! Maar goed, jammer dat je je tasje niet bent komen ophalen, wanneer was het uhmm, zondag, nou toen was ik er wel hoor, ja dat wist je natuurlijk idd niet, maar ja je had altijd even kunnen bellen... ::) Maar als je nu gewoon gezelli meegaat naar het Tikibad kan ik gelijk je tasje teruggeven!
aw, werd ik tog nog beetjuh gemisd hiero :-*
ik heb me naam nu weer in @miesh (geen Etmiesh >:( ;)) veranderd, vond Amiesh tog niet staan ::)
hm, je was dr dus wel, nouja next time :) ja ik weet dat ik had kunnen bellen, maarja, je moet dr wel ff tijd voor hebben, (alleen om het nummer op te zoeken :D )
tja, ik weet niet of ik meega naar Tikibad :-\

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #6919 Gepost op: 6-01-2003, 20:18:56 »

Het forum loopt achter, door de chat zijn er al twee relaties ontstaan ;).

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud