Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2549536 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6860 Gepost op: 5-01-2003, 10:27:09 »
goeiemorgen !!

jaja, de laatste vakantiedag  :'( laten we er het beste van maken zou ik zo zeggen en eraan denken dat we binnen 2 weken meganerveus gaan zijn omdat het die avond alweer de mol is !!!

Zo...voor de rest heb ik niks interessants te melden denk ik  :-\ naja, tot straks of vanmiddag of vanavond ofzo  :-*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6861 Gepost op: 5-01-2003, 10:28:42 »
Ben je naar 't ziekenhuis in Maastricht geweest ovide?
Nee ik was in het ziekenhuis in Heerlen, maar het zou dan dus wel kunnen, want volgens mij wisselt dat nogal snel met die artsen...mmm grappig

Met mn been gaat het wel redelijk, ik heb net het verband en de pleisters er maar eens af gehaald. Het is bont en blauw en erg dik, maar dat had ik wel verwacht. Ik ga nu eens douchen!

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #6862 Gepost op: 5-01-2003, 10:30:03 »
Ik ga nu eens douchen!

euhm  :-\ wees voorzichtig zou ik zo zeggen, alléja, kwenie, zo douchen met een been dat bont en blauw en dik is en probably pijnlijk

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6863 Gepost op: 5-01-2003, 10:55:37 »
Nou, ik ben alweer klaar. Te lang douchen lijkt me ook niet echt goed. Maar het gaat best hoor A&K, ik ben alleen heel langzaam met afdrogen en aankleden. Maar van douchen ga je je altijd zo veel beter voelen vind ik, dus het was de pijn wel waard.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6864 Gepost op: 5-01-2003, 11:06:45 »
Ook goedemorgen!

Eigenlijk wilde ik al eerder opstaan, nu is mn tijdschema van vandaag al in de war nog voor ik begonnen ben :-\ maarja, uhm, wat harder werken en/of minder pauze houden dan maar...? ::)
jaja, de laatste vakantiedag  :'( laten we er het beste van maken zou ik zo zeggen en eraan denken dat we binnen 2 weken meganerveus gaan zijn omdat het die avond alweer de mol is !!!
hmm, ja, maar over 2 weken ben ik mss toch ook wel 'meganerveus' (nou ja, ik hoop iets minder, maar toch) of ik wel alles ken en zow... ::) Zucht...

Ovide, sterkte met je been! Maar alles gaat dus gelukkig wel zoals gepland geloof ik?

Elm groeten terug aan Marielle! Die wil ik nou toch ook wel eens zien hor... ::)

Kga even bijlezen en mss verder piekeren over wat ik in hemelsnaam aan Daantje zou kunnen geven... denken jullie plz ff mee??

fijne dag iedereen, liefs, Annemieke

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #6865 Gepost op: 5-01-2003, 11:11:17 »
Maar het is wel een verrekte mooie dag op dit momnet, ik heb weer een lente-gevoel :P (al zou het wel koud zijn, maar ja, ik lig dan ook nog in bed ;))

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6866 Gepost op: 5-01-2003, 11:19:29 »
Maar het is wel een verrekte mooie dag op dit momnet, ik heb weer een lente-gevoel :P (al zou het wel koud zijn, maar ja, ik lig dan ook nog in bed ;))

Jij bent vanuit je bed aan 't forummen?  ???

't ziet er idd fijn uit buiten, hoewel er nu wat meer bewolking komt hier. Ik hoop nog wat sneeuw te mogen meemaken vandaag, want dat geeft altijd zo'n gezellig winters gevoel.  :)

En als er geen sneeuw komt, dan huren we gewoon 'n sneeuwkanon en dan spuiten de omgeving van de Molshoop er mee vol!  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6867 Gepost op: 5-01-2003, 11:29:17 »
En als er geen sneeuw komt, dan huren we gewoon 'n sneeuwkanon en dan spuiten de omgeving van de Molshoop er mee vol!  ;)
haha, ik dacht dat je de Molshoop zelf vol wilde spuiten, omdat we er nog even een enorme bende van moesten maken nu Compuart op vakantie is! ;D

Maar goed, hier sneeuwt het wel hoor... en t blijft ook n btje liggen...
*kijkt uit ander raam*
Wat zeg ik, het blijft behoorlijk liggen!! Ok ik ga dus de hele dag binnen blijven... :P

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #6868 Gepost op: 5-01-2003, 11:30:06 »
Lente zei ik dus toen ik m'n rolgordijn nog niet open had gedaan, nu zie ik de sneeuw liggen, gezellig hoor ;D.

Ja in bed, met een laptop ;D.

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6869 Gepost op: 5-01-2003, 11:34:23 »
Ok ik ga dus de hele dag binnen blijven... :P
Jij bent gek!  :o

Als 't sneeuwt moet je juist naar buiten gaan! Sneeuwpop maken, sleeen, sneeuwballengevecht.....echt kei leuk allemaal! 't komt niet zo vaak voor dat 't sneeuwt in Nederland dus daar moet je van profiteren!   :)

Oh trouwens, kun je de sneeuw effe deze kant op sturen, want ik wil ook graag dat 't hier helemaal wit wordt.  ;)

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #6870 Gepost op: 5-01-2003, 11:53:42 »
Sjow, het sneeuwt wieder, een kleine impressie :P :

Offline @sjuh

• Forumlid
  • gna gna gna
« Reactie #6871 Gepost op: 5-01-2003, 12:00:12 »
Nou ja zeg ut sneeuwt hier maar een heel klein beetjuh  :-\ Ik wil ook sneeuwpoppen maken en sleeen tuur hier ook maar wat sneeuw naar toe  :D Heeej het werkt het blijft nu liggen we hebben al op zijn mint 1 mm sneeuw!!!  :D  Vanavond lang opblijven en sneeuwpoppen maken  ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6872 Gepost op: 5-01-2003, 12:08:45 »
Ik wil ook sneeuw!  :'( :'( :'(

Mooie foto's WCeend! Ben je extra voor ons je bedje uitgekomen om foto's te knippen?  ;)

Bedankt iig dat ik nu ook 'n beetje mee kan genieten van de sneeuw. Hier schijnt voor alsnog de zon nog volop....  :-[

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #6873 Gepost op: 5-01-2003, 12:12:38 »
Nou hier in Rotjeknor sneeuwt het ook hoor, het zijn wel minivlokjes, maar het blijft wel liggen en dat in de stad.... :o

When God created man, she was only joking!

• Forumlid
« Reactie #6874 Gepost op: 5-01-2003, 12:14:05 »
hier hadden ze sneeuw voorspeld maar de blauwe lucht zegt iets anders  :( :-\ :'( kwil sneeeeeeuw

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6875 Gepost op: 5-01-2003, 12:55:21 »
Goedemorgenmiddag al'maal

Zoals asjuh al zei, hier sneeuwde het ook, er ligt nu een laagje waarvan je nog net geen sneeuwpop kunt maken.
Maar goed, ik blijf niet lang online, ik lees even wat bij en ga dan net als Miekje heel hard werken voor school, want ik lig nog verder achter dan zij.

Mss kom ik vanaaf nog even online,
Mssl, Elmar

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6876 Gepost op: 5-01-2003, 12:57:32 »
wat hebben jullie toch allemaal met die sneeuw ??? Ja ik ben gek, ik vind t veel te koud zo :(. En sneeuwpoppen maken / sleeën / e.d. kan best leuk zijn natuurlijk maar daar heb ik toch geen tijd voor en bovendien toch veeeeel te koud buiten :P.

Hier schijnt nu ook de zon hoor, maar de sneeuw is wel behoorlijk blijven liggen, meer dan bij WC-eend geloof ik...
*kijkt uit raam*
ow, het smelt nu wel weer een klein beetje weg, nu ist ong hetzelfde als op die foto's.

Naja eigenlijk mag ik helemaal geen pauze houden!! :-[ ik haat wiskunde

• Forumlid
« Reactie #6877 Gepost op: 5-01-2003, 12:59:56 »
wiiihaaaaa hier sneeuwt het ook !! oké, het is smeltende sneeuw en van blijven liggen is er geen sprake op mss enkele luttele seconden na, maar het is een mooie gedachte  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6878 Gepost op: 5-01-2003, 13:01:32 »
ga dan net als Miekje heel hard werken voor school, want ik lig nog verder achter dan zij.
tsss, opschepper :P

heb jij eigenlijk wel een geldig tijdschema?

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #6879 Gepost op: 5-01-2003, 13:27:36 »
Ik wil ook sneeuw!  :'( :'( :'(

Mooie foto's WCeend! Ben je extra voor ons je bedje uitgekomen om foto's te knippen?  ;)

Bedankt iig dat ik nu ook 'n beetje mee kan genieten van de sneeuw. Hier schijnt voor alsnog de zon nog volop....  :-[

Ja, hier ook weer veel zon, dus de sneeuw gaat weer weg. Ach ja, ik moest ook een keer gaan lunchen en nu aan school werken voor dinsdag, er is weer een schoolexamenweek in zicht  :-X (in maart pas, maar goed :P)