Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2549629 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6820 Gepost op: 4-01-2003, 10:23:36 »
Wat leuk dat al die oude bekenden zo langzamerhand weer boven water komen, nu de nieuwe series eraan zitten te komen.....  

ja hè !! het valt echt op vind ik hoe je merkt dat de mol eraan komt en iedereen de weg terugvindt naar hier !! (en dan verbaasd zijn over het feit dat er hier activiteit gebleven is :D) Naja, hoe meer zielen, hoe meer vreugd, hoe minder kan de mol krijgt om te ontsnappen, moehahaha en toch kan er niemand aan george tippen denk ik

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6821 Gepost op: 4-01-2003, 10:45:17 »
Nou zeg, het is hier wel druk geweest zeg. Een beetje schuimfeesten houden als ik er niet ben...

Nee hoor, ik ben er wer even, om te zeggen dat de operatie goed gegaan is en ik dus zinds gisteravond weer thuis ben. Ik zit nu met een dik verband om mn been dat er gelukkig morgen af mag. Dan is het wachten totdat de pijn minder wordt en ik weer en beetje beter kan lopen. (ik lijk nu net manke Nelis  ;)). Dus over een dag of tien ben ik er wel weer een beetje bovenop hoop ik. Ik ga nu eerst maar eens wat eten.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #6822 Gepost op: 4-01-2003, 11:27:17 »
Veel beterschap Ovide !!  :-* je zal net op tijd in form zijn om op de mol te jagen  ;)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #6823 Gepost op: 4-01-2003, 11:43:53 »
Ja ik ben echt all over the world bezig.  ;D

Nee 't betekent dat ik kan modden (is dit 'n woord?  ???) in alle forums hier.  :)

ja dat modden sanp ik wel, maar dat global  ???  ;D

• Forumlid
« Reactie #6824 Gepost op: 4-01-2003, 12:00:27 »
slaat gewoon opt feit dat Han over alle fora beschikt in haar functie als moderator dacht ik

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #6825 Gepost op: 4-01-2003, 12:34:25 »
Goeiemorgen allemaal! Even wat sfeer opsnuiven. Ben benieuwd of het nieuwe seizoen net zo sterk zal zijn als vorig jaar, met ons aller George.

Welcome back Aggie  :)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6826 Gepost op: 4-01-2003, 13:08:10 »
Zo ik ben er weer!

Ik heb fijn gesport net en ga zo denk ik lekker in bad, zodat ik vanmiddag volop aan de slag kan voor m'n stageverslag. Ik heb er helemaal geen zin in, maar 't zal toch moeten. En alles wat ik nu doe, hoeft morgen niet meer! Dus dat is mooi meegenomen!  ;)

Gelukkig is de operatie goed verlopen ovide! En nu maar hopen dat je snel weer helemaal fit bent.  :)

slaat gewoon opt feit dat Han over alle fora beschikt in haar functie als moderator dacht ik

Precies A&K!  :)  Je hebt 't helemaal begrepen. Ik ben trouwens Global Mod, omdat er ook berichten in de Molshoop terecht zijn gekomen van andere forums als de huiskamer. En die wil ik natuurlijk ook hun plaats kunnen teruggeven.  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6827 Gepost op: 4-01-2003, 14:39:26 »
Hoi mensen!!

Volgens mijn schema heb ik noh 7 minuten pauze! Jaja ik ben (eindelijk...) hard aan de slag, alleen dat *%@^&boekverslag kost toch weer meer tijd dan ik gehoopt/dacht had, mja. Ow nog maar 6 minuten ;D. Naja iig kan ik mezelf er nu eindelijk wel echt heel erg toe zetten om hw te maken, want ik heb flink uitgeslapen dus dat scheelt. Oh nog maar 5, ow popoi. Nou snel ff alles bijlezen, iedereen een fijne dag, welkom terug Aggie en andere oude bekenden, en Han veel succes met je verslag verder!!

liefs Annemieke

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6828 Gepost op: 4-01-2003, 15:06:05 »
Wat leuk dat al die oude bekenden zo langzamerhand weer boven water komen, nu de nieuwe series eraan zitten te komen.....  

Voor mij zijn het allemaal nieuwe gezichten :-\

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6829 Gepost op: 4-01-2003, 15:11:02 »
Voor mij zijn het allemaal nieuwe gezichten :-\

Vind ik toch knap dat jij hun gezichten kan zien. Ik zie alleen maar 'n nick en 'n avatar.  :P

Maakt toch niks dat je ze nog niet kent? Je zal ze snel genoeg leren kennen als ze hier weer wat meer langs komen.  :)

En dan zijn we allemaal one big happy family.  ;D

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6830 Gepost op: 4-01-2003, 15:22:35 »
Vind ik toch knap dat jij hun gezichten kan zien. Ik zie alleen maar 'n nick en 'n avatar.  :P

Ik ben telepathisch begaafd... ownee, wacht dat was A&K

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6831 Gepost op: 4-01-2003, 16:18:26 »
Haaai mensen,
Weer heel eventjes pauze tussendoor! Heb net heel veel moeilijke biologieopgaven gemaakt, kvind t heel goed van mezelf, maar tis wel weer ongelofelijk veel meer dan ik gedacht/hoopt had.
Maar na hier even bij te lezen kan ik er weer tegenaan ;), want wie zou er ook niet vrolijk worden van zo'n lief priveberichtje :). Dat lange verhaal van me was dus idd aangekomen!
Zometeen natuurkunde, maar dus eerst nog ff de andere topics en mn email, maar dat laatste zal wel niet veel bij te lezen geven. Naja, iedereen nog een fijne dag en tot mn volgende pauze, khoop dat jullie minstens net zoveel nuttigs weten te doen als ik! ;) Hoe staat het met jouw verslag Han?

liefs Annemieke

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6832 Gepost op: 4-01-2003, 16:38:12 »
Hoe staat het met jouw verslag Han?

Wat lief dat je dat vraagt.   :)

't schiet best wel op. Ik hoef nog maar 1 hoofdstuk te schrijven dat toch maar maximaal 1 pagina mag zijn. Verder nog wat afrondingswerkzaamheden (lay-out, bijlagen, bronvermelding, samenvatting, inhoudsopgave...dat soort dingen) en daar kan ook nog veel tijd in gaan zitten. Maar ik ben blij dat ik 't grootste gedeelte van de tekst af heb.

Ik moet 't dinsdag inleveren, maar dat is eigenlijk alleen 't concept. M'n docentbegeleider kijkt 't dan na zodat we 't nog kunnen aanpassen voordat we 't definitief inleveren. 't is dus niet zo'n ramp als 't dinsdag nog niet helemaal af is...

Ik ga ook weer snel aan de slag en kom vanavond wel 'n keertje terug.  

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6833 Gepost op: 4-01-2003, 16:56:36 »
't schiet best wel op.
zo te horen valt het idd best wel mee :)!

Ik blijf natuurlijk weer veel te lang hier op het forum hangen ::) :-[ en kben weer veel te lange pm's aan het schrijven en veel te veel aan het posten enz enz... En dan heb ik nog niet eens mn mail gelezen, 'hopelijk' heb ik niets zal ik dan maar zeggen ;D

mn volgende pauze schrap ik maar vast...

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6834 Gepost op: 4-01-2003, 17:15:20 »
mn volgende pauze schrap ik maar vast...
Maakt nix uit, dan zal ik er ook niet zijn, want als het goed is ben ik dan misschien waarschijnlijk aan mijn huiswerk bezig.

ben er trouwens achter waar 'e' voor staat: jonge eendjes  :P :-*

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6835 Gepost op: 4-01-2003, 18:59:58 »
Nou fijn jongens, lig ik hier al een dag onder het schuim en niemand die mij komt redden  >:(

Hadden jullie toch gelijk, dit was toch meer iets voor de minder bejaarden onder ons..... :-[

Heee Ovide, Fijn dat het goed gegaan is! Veel succes met de herstelwerkzaamheden  :)

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

• Forumlid
« Reactie #6836 Gepost op: 4-01-2003, 19:10:05 »
ownee, wacht dat was A&K

yes idd Elmar... en ik zal maar niet zeggen wat mijn telepathische krachten nu zien zeker?  :P

Nou fijn jongens, lig ik hier al een dag onder het schuim en niemand die mij komt redden  >:(

jawel hoor, de kuisploeg die al het schuim weggespoten heeft, had je al gevonden, maar je lag zo vredig te slapen  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6837 Gepost op: 4-01-2003, 19:14:25 »
ben er trouwens achter waar 'e' voor staat: jonge eendjes  :P :-*
helaas, neehoor, is echt niet waar. Je raadt het toch niet :P. En ik vertel het toch niet :P. alleen Malcolm weet het, he Malc? hihi

Btw, ik kreeg vandaag nog een nieuwjaarskaart van een vriendin, met allemaal jonge eendjes!! Jaja, iedereen schrijft maar op mijn verjaardags- en kerst-/nieuwjaarskaarten 'ik zocht eigenlijk een kaart met jonge eendjes erop maar die heb ik niet gevonden' ;) maar tis dus wel mogelijk! ;D

Ach wat leuk, Daantje belde :). Heeft iemand hier misschien enig idee wat een leuk verjaardagscadeautje voor hem zou kunnen zijn?? plz help me!

Argh, nu ben ik natuurlijk al weer te lang pauze aan het houden, magoe. Ff bijlezen en mail lezen en daarna nog heel kort natuurkunde doen tot de telefoon vast wel weer gaat... ::) :)

liefs Annemieke

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6838 Gepost op: 4-01-2003, 19:39:10 »
sow, ik ben echt verslaafd aan het forum, ik zou nu huiswerk moeten zitten maken, maar ik kan het gewoon niet laten nog even te kijken in de bar en wat te posten...  :-\ Is dat erg??

• Forumlid
« Reactie #6839 Gepost op: 4-01-2003, 19:49:54 »
nèh, iedereen gaat door die fase (of die fase blijft gewoon duren, dat kom ik tegen  ::))