Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2549627 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6800 Gepost op: 3-01-2003, 22:16:19 »
*A&K haalt de slagroom van haar gezicht en bril  ;D en besluit Daan en Elmar eens goed aan te pakken. Oops, toevallig heeft ze toch wel bruine zeep op die ene mat gesmeerd... [/color]

Ooooh Daan...Elmar...

banaan begint met een b, soms met een s

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #6801 Gepost op: 3-01-2003, 22:20:20 »
*Daan loopt over de mat en glijdt bijna uit, maar houd zich vast aan Elmar, die onderuit gaat, maar Daan blijft staan.

Take a glorious bite out of the whole world

• Forumlid
« Reactie #6802 Gepost op: 3-01-2003, 22:25:15 »
* maar dat was buiten A&K gerekend die aan komt gerend ,slide en daan onderuit haalt [/color]

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #6803 Gepost op: 3-01-2003, 22:28:34 »
*Maar A&K gaat zo zelf ook onderuit en dus liggen ze met z'n drieën in het schuim, Daan en Elmar met een Breezer in hun handen

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6804 Gepost op: 3-01-2003, 22:30:50 »
Elmar heeft er nog niet genoeg van en verzint weer iets nieuws, hij zet de sprinkler installatie aan

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

• Forumlid
« Reactie #6805 Gepost op: 3-01-2003, 22:34:40 »
nooooo niet de sprinklers !! Het schuim !!

* A&K haalt een hele grote fles badschuim boven, zet de sprinklers op volle toeren en giet het badschuim uit [/color]

Het ruikt naar rozen gasten, geniet ervan

• Forumlid
« Reactie #6806 Gepost op: 3-01-2003, 22:46:59 »
oké, Daantje is weg en Elmar en ik zijn uitgeput, we houden ermee op voor vandaag...

*A&K kijkt ff rond

nou euhm  :-\ onze kuisploeg ruimt dit wel op, ik ga douchen  :-*

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6807 Gepost op: 3-01-2003, 22:49:54 »
ik ook, en daarna mijn warme bed in

Mssl

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #6808 Gepost op: 3-01-2003, 23:02:28 »
Doei  8)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6809 Gepost op: 3-01-2003, 23:04:04 »
Ja he zeg! Zit ik m'n best te doen om de Molshoop wat op te ruimen (lees: om 'n aantal posts weg te halen en te verplaatsen naar 't juiste topic), maken jullie er 'n rotzooitje van (lees: posten jullie 't helemaal vol met 'n schuimgevecht)!!!  >:( ;)

Nou ja, ik had er zelf ook wel 'n beetje om gevraagd.  ;D

Gelukkig hebben jullie je geamuseerd en dan gaan we morgen maar allemaal aan de slag om 't op te ruimen, want zo'n natte bar is toch niks!

Of jullie moeten er 'n zwembad van willen maken, maar dat lijkt me niet zo praktisch.... ;)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #6810 Gepost op: 3-01-2003, 23:07:53 »
han, wat is global moderator?? wat doe jij zoal wereldwijd??  ::)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6811 Gepost op: 3-01-2003, 23:13:01 »
Sow, kom ik net terug van mn oma, zet razendsnel de computer aan nog voor ik mn jas uit heb, heb ik maar liefst 3 pagina's bar bij te lezen :o :D (en dat terwijl ik dr vanochtend nog ff was) vol met jullie schuimgevecht! Klonk supercool, ow popoi, ik heb het maar net gemist :( ;D.

Maargoe bij mn oma was het... naja, beetje saai... Toen ging ik maar met mijn laatste beltegoed smsen maar ik kreeg niets terug ( >:( )... nu kan ik er nog eentje sturen en dan is mn geld echt op, maaaaar mn oma deelt altijd zelf cadeautjes uit op haar verjaardag en deze keer as het cadeautje voor iedereen maar liefst 20 euro! :o Dus das wel heel cool, nu kan ik mn decemberschulden afbetalen ;D en nieuw btg kopen!

De vakantie is nu echt voorbij :'( en morgen beginnen mijn drie keihard-werken-dagen... En dan MOET ik ook echt absoluut heel erg hard gaan werken, ik heb echt geen andere keus, ik moet moet moet moet. Zucht :-\.

Jullie verder een leuke vrijdag gehad? Ik ga eens even verder bijlezen want ik geloof dat het best veel is :D.

liefs Annemieke

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6812 Gepost op: 3-01-2003, 23:13:14 »
han, wat is global moderator?? wat doe jij zoal wereldwijd??  ::)

Ja ik ben echt all over the world bezig.  ;D

Nee 't betekent dat ik kan modden (is dit 'n woord?  ???) in alle forums hier.  :)

« Laatst bewerkt op: 3-01-2003, 23:21:38 door Han13 »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6813 Gepost op: 4-01-2003, 00:37:40 »
wow wat ben ik nog laat op voor mijn doen :o (mn ouders zijn ook al naar bed) en dat terwijl ik de hele dag eigenlijk al moe was ::)

ik ben erachter dat de maximumlengte van een privebericht of zeeeeeeeer groot is of niet bestaat ;D ik hoop tenminste wel dat ie goed is aangekomen...

slaap lekker allemaal en/of goeiemorgen alvast! ;D

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #6814 Gepost op: 4-01-2003, 01:49:36 »
Dag kinderkens!  :)

Ik kom ook weer eens langs; mijn computer heeft de afgelopen weken in een netwerkje gestaan waarin we spelletjes tegen elkaar gespeeld hebben en wat erg leuk was. :)

Maar nu zal ik wel weer eens wat vaker langskomen...
Kheb me net eventjes gebogen over die posts waarbij de topic gezocht wordt, maar dat is toch lastig zeg...

Ik ga er nog een nachtje over nadenken...

Gelukkig niewjaar nog enz. enz. bla bla
Ik er hier nog een groot feest geweest (ik zal het eens nalezen...)?

Truste mensen...

Gr. B.

aggie

• Gast
« Reactie #6815 Gepost op: 4-01-2003, 09:30:53 »
Goeiemorgen allemaal! Even wat sfeer opsnuiven. Ben benieuwd of het nieuwe seizoen net zo sterk zal zijn als vorig jaar, met ons aller George.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6816 Gepost op: 4-01-2003, 09:31:35 »
Goeiemorgen,

Ik ben voor de verandering 'ns niet werken vandaag. Ik heb namelijk vrij gevraagd om aan m'n stageverslag te kunnen werken en bovendien heb ik dadelijk 'n nieuwe les bodyjam. (de eerste les van 'n periode is altijd op zaterdag en nu hoef ik die 'ns niet te missen!).

Ik ben dus fijn thuis vandaag. Dadelijk lekker sporten, daarna in bad en dan hoop ik dat ik fit genoeg ben om nog de hele middag aan m'n verslag te werken.  :)

Kheb me net eventjes gebogen over die posts waarbij de topic gezocht wordt, maar dat is toch lastig zeg...

Is ook lastig, en daarom kan ik 't ook niet allemaal in m'n eentje. De meeste posts heb ik wel zelf kunnen terugzetten, maar bij 'n aantal weet ik 't gewoon niet meer of 't is gewoon heel lastig te achterhalen. En wat kan ik dan beter doen als jullie hulp in te schakelen?

Ik wil trouwens ook nog effe melden dat ik iedere dag nog bezig ben met 't verplaatsen van berichten en dan steeds weer berichten tegenkom waarvan ik de plaats niet weet. Dus ik hoop dat jullie allemaal zo af en toe effe de tijd nemen om 't topic te checken, zodat straks alle berichten naar hun goede plaats zijn verhuisd.  :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6817 Gepost op: 4-01-2003, 09:33:05 »
Goeiemorgen allemaal! Even wat sfeer opsnuiven. Ben benieuwd of het nieuwe seizoen net zo sterk zal zijn als vorig jaar, met ons aller George.

He Aggie! Leuk dat je er weer bent!  :)

Wat leuk dat al die oude bekenden zo langzamerhand weer boven water komen, nu de nieuwe series eraan zitten te komen.....  

aggie

• Gast
« Reactie #6818 Gepost op: 4-01-2003, 09:37:11 »
He Aggie! Leuk dat je er weer bent!  :)

Wat leuk dat al die oude bekenden zo langzamerhand weer boven water komen, nu de nieuwe series eraan zitten te komen.....  

Jazeker! Ik zag dat Vlaming ook al weer flink aan het posten is. Jullie hebben trouwens niet stilgezeten zeg  :o Wat een posts heb jij bijvoorbeeld op je naam.
En zie ik dat je een invloedrijk persoon bent geworden bij 'wieisdemol.com'? ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6819 Gepost op: 4-01-2003, 10:21:00 »
Jazeker! Ik zag dat Vlaming ook al weer flink aan het posten is. Jullie hebben trouwens niet stilgezeten zeg  :o Wat een posts heb jij bijvoorbeeld op je naam.

Ja hier is gewoon gezellig doorgepost. Niet zoveel als in 't hoogseizoen (=WIDM-seizoen) natuurlijk, maar gewoon dat 't goed bij te houden was als je 'n paar dagen niet aanwezig was. Maar nu er steeds meer oude bekenden terug komen en ook nieuwe forummers bijkomen, wordt 't al 'n stuk drukker. Maar ik vind 't nog steeds gezellie druk!  :)

Citaat
En zie ik dat je een invloedrijk persoon bent geworden bij 'wieisdemol.com'? ;)

Nou, dat valt reuze mee hoor. D'r was iemand nodig om alle berichten in de Molshoop uit te zoeken (na 'n forumcrash zijn veel berichten van andere topics hier in de Molshoop terecht gekomen) en ik heb me toen aangemeld, omdat ik alle topics wel gevolgd heb en dus wel weet waar de meeste berichten thuishoren. Vandaar dat ik nu mod ben.  :)

« Laatst bewerkt op: 4-01-2003, 10:22:24 door Han13 »