Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2549807 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6700 Gepost op: 2-01-2003, 14:51:17 »
I know, Annemieke vertelde me erover :)
Kvraag me nu alleen maar af wie er eerder het vervolg heeft, jij of Daan :)

Veel succes Ovide morgen !! Ik denk dat de boom hier tot in het weekend blijft staan ofzo en dat hij dan ook afgebroken wordt :(

banaan begint met een b, soms met een s

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #6701 Gepost op: 2-01-2003, 14:56:34 »
I know, Annemieke vertelde me erover :)
Kvraag me nu alleen maar af wie er eerder het vervolg heeft, jij of Daan :)

Ik. Sorry Elmar. ;)

Take a glorious bite out of the whole world

• Forumlid
« Reactie #6702 Gepost op: 2-01-2003, 15:00:50 »
tis maar een soap hè, der kan heel veel gebeuren, DNA-testen enzo  ;D ;)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6703 Gepost op: 2-01-2003, 15:42:46 »
-hijh hijg puf puf- ben ik nog op tijd om iedereen een

GELUKKIG NIEUWJAAR

toe te wensen of is het al te laat?
Ik heb nog wel wat vuurwerk liggen, maar ja, dat mag je nu niet meer aansteken he, sorry.

Ik ben heerlijk van mijn vakantie aan het genieten, ben luier dan lui en vind het heeeeerlijk!!!

Enne...Han, ik dacht ook meteen bij het zien van die foto: Hee, dat lijkt e wel! Ligt dus niet aan jou!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

• Forumlid
« Reactie #6704 Gepost op: 2-01-2003, 16:04:15 »
-Enne...Han, ik dacht ook meteen bij het zien van die foto: Hee, dat lijkt e wel! Ligt dus niet aan jou!

dat wordt wat op de mfb :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6705 Gepost op: 2-01-2003, 16:17:20 »
Enne...Han, ik dacht ook meteen bij het zien van die foto: Hee, dat lijkt e wel! Ligt dus niet aan jou!

Ha Ha! ;D  Gelukkig ben ik niet de enige die dat dacht!   ;)

Citaat
dat wordt wat op de mfb

Ja idd. Dan mogen jullie fijn naast elkaar gaan staan de hele bijeenkomst zodat we goed kunnen bekijken of er overeenkomsten zijn of niet!  ;D

• Forumlid
« Reactie #6706 Gepost op: 2-01-2003, 16:19:12 »
jaaaa, zoek de 10 overeenkomsten  ;D :D ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6707 Gepost op: 2-01-2003, 16:27:59 »
jaaaa, zoek de 10 overeenkomsten  ;D :D ;)

Precies! Als jullie dan effe afspreken om 't zelfde aan te doen, dan hebben we al 1 overeenkomst te pakken.  ;)

• Forumlid
« Reactie #6708 Gepost op: 2-01-2003, 16:41:05 »
en allebei haar los en bril op... ik begin jullie helemaal te snappen  ;D

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #6709 Gepost op: 2-01-2003, 17:07:25 »
Zo, ook van mij een heel bijzonder goed 2003 gewenst.
Tja, het is alweer een jaar geleden dat ik hier geweest ben... ;D
Weet iemand trouwens waar Doris is gebleven?

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

• Forumlid
« Reactie #6710 Gepost op: 2-01-2003, 17:09:47 »
Tja, het is alweer een jaar geleden dat ik hier geweest ben... ;D

een jaar geleden??  ??? bedoel je niet gewoon van vorig jaar? :)
en Doris is hier al een tijdje niet meer geweest

edit: noch op msn

« Laatst bewerkt op: 2-01-2003, 17:10:16 door Alive and Kicking »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6711 Gepost op: 2-01-2003, 17:14:45 »
Nu jullie 't schrijven, bedenk ik me dat ze idd al best lang niet meer langs is gekomen.

Er zal toch niets zijn gebeurd of zo?   :-[

Edit: ik heb 't effe gecheckt en ze heeft niets meer gepost sinds 6 december 2002.  :-\

« Laatst bewerkt op: 2-01-2003, 17:26:24 door Han13 »

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6712 Gepost op: 2-01-2003, 17:35:48 »
hm, das idd al poosjuh geleden. ze zei toen juist dat ze weer vaker zou komen aangezien ze drvoor ook un poosjuh niet meer was geweest :-\

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #6713 Gepost op: 2-01-2003, 18:42:20 »
Laten we hopen van niet, maybe heeft ze gewoon een tijdje geen internet ofzow...   :-/

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6714 Gepost op: 2-01-2003, 18:44:55 »
Ja oke, of ze heeft 't gewoon heel druk gehad met school of met haar priveleven. D'r zijn honderden redenen te bedenken waarom ze zolang niet meer hier is geweest. Maar als ze er tegen de tijd van 19 januari nog niet is, begin ik me echt zorgen te maken.  :-\

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #6715 Gepost op: 2-01-2003, 18:58:56 »
Mja laten we gewoon hopen dat er nix ernstigs aan de hand is ofzow  :)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6716 Gepost op: 2-01-2003, 19:22:02 »
Hoi lieve mensen!!

Vanochtend had ik ook nog even de computer aangezet in de hoop dat ik nog tijd zou hebben hier ff bij te lezen en/of mn mail te checken, maar ja er belde iemand ::) ;) en toen moest ik best wel haasten en toen kwam Willem Jan ook nog eens te vroeg dusja toen heb ik de comp maar weer ongebruikt uit gezet. Wel leuk natuurlijk dat ik nu extra veel bij te lezen had :).
Ik ben dus gaan rpg'en vanmiddag, dat was wel gezellig. Helaas werd ik op het eind samen met 2 vrienden vermoord door een andere vriend (in het echt een vriend dan, in de rpg dus duidelijk niet ;D), maarja, hij en de gamemaster wilden ons sparen, dus we hebben nu alledrie 1 puntje 'damage' onder onze 'death rating' dus we zijn zwaargewond en buiten bewustzijn, en de dader heeft al onze bezittingen, als ons geld en spullen, incl kleding en voedsel, meegenomen. Dusja niet zo'n geweldig eind van de rpg-sessie voor ons deze keer, maar och het spel heeft me nooit zo erg geboeid, want het is alleen maar wat rondlopen met een doel dat je toch nooit kunt bereiken (wij moesten die 'moordenaar' zeg maar vinden, maar ja toen we hem eindelijk gevonden hadden, vermomde hij zich als een vriend van ons, en won hij het gevecht dus, naja) en wat vechten natuurlijk. Maar ja dit wordt nu zo vaag dat jullie er vast helemaal niets meer van begrijpen, hou het er maar op dat ik het spel zelf niet echt boeiend vind maar de spelers wel aardig en daarom meedoe voor de gezelligheid.

Vandaag niet naar Gouda  :'( tgaat niet door,
daar had je ook wel even over mogen bellen/sms'en hoor... ::)

Vroeg ik me ook al af, ik heb dr een kerstkaart gestuurd naar haar dolfijn-emailadres, maar ik geloof dat ik nog geen bericht heb gehad dat ze die heeft opgehaald... ::) Het kan ook zijn dat het aan mij ligt, omdat ik er zo veel verstuurd heb dat ik ook tig ophaalberichten heb gekregen en niet meer precies weet wie wel en wie niet heeft opgehaald, maar ik kan het me niet herinneren iig. En op msn heb ik haar idd ook erg lang niet meer gezien.
Julia daarentegen, die hier ook al heel lang niet meer te vinden is (toch?) komt nog wel op msn en bekijkt ook haar kerstkaarten, maar 'het forum komt er steeds maar niet van' zegt ze, naja dat kan natuurlijk.
Maar ja er komen zoveel mensen al zo lang niet meer, ok velen zijn gewoon na het molseizoen afgehaakt, maar ook nog wel mensen een tijd erna. We kunnen ons geen zorgen maken om iedereen die hier ooit geregeld kwam en nu niet meer toch...? ::)

Kga ff de rest vh forum en mn mail lezen... Hmmm eigenlijk moet ik mezelf weer eens verbieden te msnen tot 25 januari... Willem Jan zei dat ik dan beter iets kon verbieden dat ik vaker doe, zoals bellen ;D, maar ja ik zei dat ik daar niet zonder kon dus dat ga ik mezelf ook zeker niet verbieden!! ;) Magoe ik kom zo nog wel even terug hier doeidoei,

liefs,
Annemieke

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6717 Gepost op: 2-01-2003, 19:28:31 »
Maar ja er komen zoveel mensen al zo lang niet meer, ok velen zijn gewoon na het molseizoen afgehaakt, maar ook nog wel mensen een tijd erna. We kunnen ons geen zorgen maken om iedereen die hier ooit geregeld kwam en nu niet meer toch...? ::)
Dat klopt zeker wat je schrijft, maar ik vind 't toch 'n beetje raar bij Doris. Ze was eigenlijk iedere dag aanwezig, tot 'n maand geleden. En dat vind ik gewoon 'n beetje vreemd. Ik ga er voorlopig van uit dat er niks met haar is gebeurd, maar dat ze 't gewoon druk heeft gehad met andere dingen. En dan zal ze vast wel weer 'ns op 't forum te vinden zijn, nu de WIDM-series er aan zitten te komen.  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6718 Gepost op: 2-01-2003, 19:45:16 »
dan zal ze vast wel weer 'ns op 't forum te vinden zijn, nu de WIDM-series er aan zitten te komen.  :)
hmja, daar zullen we dan maar van uit gaan he.

Ik had niet zoveel mail om te lezen/schrijven, dus hier ben ik alweer. Ik wilde nog even melden dat ik Daans avatar nu idd wel kan zien (thnx Elm). Tja precies zoals jullie het omschreven hadden ;). Alleen wel een beetje verwarrend want ik vind m toch best wel op die van Elmar lijken hoor... Nu moet je er echt telkens even naar kijken om te zien wie het geschreven heeft ;D (ja ben lui :P).
Eens even kijken of ik nog iets voor de soap weet en anders ga ik eens even iemand bellen....... daar kan ik immers niet zonder of toch nog maar even msnen hoewel het nog geen 25 januari is natuurlijk ::) maar ja ik heb nog niet definitief (=rotwoord om te smsen, jaaa, dat wisten jullie nog niet he? :P ;)) besloten om mijzelf het msn te verbieden tot 25 januari en zolang ik dat niet besloten heb mag het natuurlijk gewoon ;D.

liefs Annemieke

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #6719 Gepost op: 2-01-2003, 19:59:13 »
Hallo allemaal!

Een goed en gezond 2003 toegewenst. :D

Groeten,
Malcolm