Hoi lieve mensen!!
Vanochtend had ik ook nog even de computer aangezet in de hoop dat ik nog tijd zou hebben hier ff bij te lezen en/of mn mail te checken, maar ja er belde iemand
en toen moest ik best wel haasten en toen kwam Willem Jan ook nog eens te vroeg dusja toen heb ik de comp maar weer ongebruikt uit gezet. Wel leuk natuurlijk dat ik nu extra veel bij te lezen had
.
Ik ben dus gaan rpg'en vanmiddag, dat was wel gezellig. Helaas werd ik op het eind samen met 2 vrienden vermoord door een andere vriend (in het echt een vriend dan, in de rpg dus duidelijk niet
), maarja, hij en de gamemaster wilden ons sparen, dus we hebben nu alledrie 1 puntje 'damage' onder onze 'death rating' dus we zijn zwaargewond en buiten bewustzijn, en de dader heeft al onze bezittingen, als ons geld en spullen, incl kleding en voedsel, meegenomen. Dusja niet zo'n geweldig eind van de rpg-sessie voor ons deze keer, maar och het spel heeft me nooit zo erg geboeid, want het is alleen maar wat rondlopen met een doel dat je toch nooit kunt bereiken (wij moesten die 'moordenaar' zeg maar vinden, maar ja toen we hem eindelijk gevonden hadden, vermomde hij zich als een vriend van ons, en won hij het gevecht dus, naja) en wat vechten natuurlijk. Maar ja dit wordt nu zo vaag dat jullie er vast helemaal niets meer van begrijpen, hou het er maar op dat ik het spel zelf niet echt boeiend vind maar de spelers wel aardig en daarom meedoe voor de gezelligheid.
Vandaag niet naar Gouda :'( tgaat niet door,
daar had je ook wel even over mogen bellen/sms'en hoor...
Weet iemand trouwens waar Doris is gebleven?
Vroeg ik me ook al af, ik heb dr een kerstkaart gestuurd naar haar dolfijn-emailadres, maar ik geloof dat ik nog geen bericht heb gehad dat ze die heeft opgehaald...
Het kan ook zijn dat het aan mij ligt, omdat ik er zo veel verstuurd heb dat ik ook tig ophaalberichten heb gekregen en niet meer precies weet wie wel en wie niet heeft opgehaald, maar ik kan het me niet herinneren iig. En op msn heb ik haar idd ook erg lang niet meer gezien.
Julia daarentegen, die hier ook al heel lang niet meer te vinden is (toch?) komt nog wel op msn en bekijkt ook haar kerstkaarten, maar 'het forum komt er steeds maar niet van' zegt ze, naja dat kan natuurlijk.
Maar ja er komen zoveel mensen al zo lang niet meer, ok velen zijn gewoon na het molseizoen afgehaakt, maar ook nog wel mensen een tijd erna. We kunnen ons geen zorgen maken om iedereen die hier ooit geregeld kwam en nu niet meer toch...?
Kga ff de rest vh forum en mn mail lezen... Hmmm eigenlijk moet ik mezelf weer eens verbieden te msnen tot 25 januari... Willem Jan zei dat ik dan beter iets kon verbieden dat ik vaker doe, zoals bellen
, maar ja ik zei dat ik daar niet zonder kon dus dat ga ik mezelf ook zeker niet verbieden!!
Magoe ik kom zo nog wel even terug hier doeidoei,
liefs,
Annemieke