Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2549907 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6660 Gepost op: 31-12-2002, 19:03:22 »
oké, dit wordt (probably) mijn laatste post dit jaar op het forum hier :) ik ga direct douchen en dan komt een vriendin om ons klaar te maken (help kga er nooit op tijd raken).

Aan iedereen die dit nog leest ofzo:
heel veel succes in het nieuwe jaar, amuseer jullie vanavond en bedankt voor het toffe jaar hier op het forum en ik weet zeker dat we samen weer veel plezier zullen hebben met het zoeken naar de nieuwe mollen !

Dikke knuffel en veel groetjes  :-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6661 Gepost op: 31-12-2002, 19:16:33 »
Lieve medeforummers,

Ik wil ook nog effe m'n laatste post van 2002 doen. Ik wil iedereen bij deze bedanken voor al die leuke, gezellige momenten hier op 't forum. Ik vind 't echt geweldig dat we hier samen 'n plaats gecreeerd hebben, waar gezellig met elkaar wat gedronken kan worden, over vanalles en nog wat kan worden 'gekletst', waar serieus gediscussierd kan worden over uiteenlopende onderwerpen, en waar, en dat is natuurlijk 't belangrijkste, gespeurd kan worden naar de mol! Ik heb dit jaar heel wat uurtjes hier doorgebracht en ik heb van geen een gespendeerde minuut hier op 't forum spijt.  :)

Ik hoop dat we in 2003 er ook weer 'n hele leuke tijd van maken en dat de nieuwe WIDM-series ons genoeg mysteries geven om weer uren met elkaar te discussieren!  ;)

Iedereen 'n hele fijne jaarwisseling, maar eigenlijk moet ik als Limburgse net als ovide zeggen: gooije roetsj!  :D

« Laatst bewerkt op: 31-12-2002, 19:17:09 door Han13 »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6662 Gepost op: 31-12-2002, 21:05:38 »
Hoi lieve mensjes, / Yo,

Daantje zit hier naast me en Elmar is het vuurwerk aan het uitpakken (als een klein jongetje met zijn speelgoed). Daantje ergert zich weer eens aan mijn verschrikkelijke mac ;D. Samen hebben wij niet zo erg veel inspiratie voor deze post, maar we houden vol. We hebben net de beste oliekrentenbollen/ krentenoliebollen van heel Gouda gegeten! (jaja echt waar) (Volgens Daan alleen toch niet zo lekker als die in Breda, maar ja.)

Moeten we jullie nog iets wensen? Ja, tuurlijk moeten we jullie nog iets wensen. Maar wat? (Ik ben nu letterlijk onze conversatie aan het uittypen ;D.) Natuurlijk een 'voorspoedig 2003' zo zegt Daan, om het maar origineel te houden he. Hey, daar komt Elmar ook aan. Wil hij nog iets wensen?? Hij zegt: "ehh, nou, dat wat mijn persoonlijke boodschap is, dus 'happy newyear' en dat je je maar aan je goede voornemens kunt houden!" Nu loopt hij weer weg, onee, toch niet ;D. Daan en Elmar zijn ondertussen de hele tijd mijn typfouten aan het verbeteren (wel nodig ook) (toch wel ;)).
Maar nu heb ik nog niets gewenst :-\, noueh, een supertoffe avond en een nog veel beter jaar... maar het blijft cliché ::)

Nu weten we echt niets meer te vertellen... (Elmar is inmiddels weer weggelopen.) "Oh jawel," zegt Daan, hij wenst jullie een hele goede molshoap in het nieuwe jaar!! die vind ik zelfs nog wel een beetje origineel ook! ;D ("Lekkere koffie trouwens," zegt Daantje.)

Zoals jullie kunnen lezen, is het hier al heel gezellig, ik hoop bij jullie ook, en dan gaan we nu geloof ik bordspellen doen ???, iig roepen mijn ouders ons. (En ik kan Elmar ook niet zo lang alleen laten natuurlijk ;))

Oh nu komt Elmar toch weer eens voorbij en zegt ook nog even gedag. Verder heel veel liefs van mij en Daantje...

Tot volgend jaar!!

Daan en Annemieke

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6663 Gepost op: 31-12-2002, 23:48:46 »
aaah, bijna 2003 ;D
ook ik wil ff jullie un mollig en te gek jaar wensen :-*
mn laatste post dit jaar, en ook heb ik dit jaar van et forum genoten, en blijf dat ook zeker doen denk ik volgend jaar ::) :)
Tot volgend jaaaar 8)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
« Reactie #6664 Gepost op: 1-01-2003, 00:30:31 »
Mag ik van het eerste bericht in 2003 misbruik maken en iedereen een zeeeeer gelukkig nieuwjaar toe te wensen en tsja, uiteraard heel veel molplezier, dat moet haast wel lukken :D

« Laatst bewerkt op: 1-01-2003, 00:31:04 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6665 Gepost op: 1-01-2003, 01:05:41 »
Mag ik dan de eer van 't tweede bericht van 2003 hebben?  ;)

Ik wens iedereen heel veel geluk voor 2003 met veel gezellige tijden hier op 't forum!  

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #6666 Gepost op: 1-01-2003, 01:34:33 »

iedereen een gelukkig nieuwjaar!!!!!![/color]
John, Kim en Kevin
oftewel jokivin[/b] ;D

« Laatst bewerkt op: 1-01-2003, 01:39:20 door jokivin »
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #6667 Gepost op: 1-01-2003, 12:36:29 »
JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE  :D

Gelukkig nieuwjaar allemaal !!!

Alles overleefd?! Vuurwerk afgevuurd?! Veeeel oliebollen op?!

Hiero was ...en wordt het zo meteen...heel gezellig! Hoop dat het bij jullie net zo was! Veel plezier nog vandaag en dat we er maar weer hard tegenaan forummen dit jaar!!!!

:-*

een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

• Forumlid
« Reactie #6668 Gepost op: 1-01-2003, 12:36:37 »
Gelukkig Nieuwjaar iedereen !!!
[shadow=red,left,300]met natuurlijk aaaaal je mooiste dromen en wensen!!![/shadow]

Heb ik me echt supergeamuseerd gisteren zeg!! Kben wakker sinds een uur of 11 en ik heb écht niet het gevoel dat het nu rond 12:35 is !! Ik ben gewend een uur of 9 op te staan, dus voor mij voelt het aan alsof we ergens halverwege de morgen zitten, meer niet...
Gelukkig geen kater aan gisteren overgehouden  ;D Heb enkel maar water gedronken op die fuif want bubbels en dansen gaan niet samen bij mij  ::) Twas echt heel top, we hebben megaveel staan dansen en zingen en gelukkig nieuwjaar staan wensen enzo, supeeeeeer gewoon!
Ik hoop dat ook dit jaar weer een supermol jaar wordt !!

Zo kga ff bijlezen en me dan aankleden, doeeeei xxx

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6669 Gepost op: 1-01-2003, 13:02:18 »
Lieve forummers,

Allereerst allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat het maar een prachtjaar mag worden.
Ik hoop dat jullie allemaal een beetje goed gevierd heben. Ik wel in ieder geval. Het was erg laat, maar superleuk. Ik ga zo ontbijten, net als A&K loop ik een halve dag achter. Daarna misschien nog ff naar de nieuwjaarsreceptie in de voetbalkantine. Weet nog niet of ik wel zin heb. Maar ja, met een gevulde maag kan een mens nou eenmaal beter denken...dus eerst ontbijten.

Tot straks!
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #6670 Gepost op: 1-01-2003, 13:52:48 »
jaaaaa ik heb een foto van gisteren !!!!
Links ben ik, in het midden scampi (ook wel hendrik :) ) en rechts emilie, een vriendin van me

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6671 Gepost op: 1-01-2003, 14:23:59 »
un GELUKKIG en Super nieuw jaar iedereen!!!   [/size] :-* :-*      
[/glow]
hiero was het tog ook wel errug gezellig!! ;)
wat un koele foto A&K!!
en bedankt voor je telefoontjuh e   en elmar op de achtergrond ofzo iets? ::) ;), alleen jmmr dat ik niet thuis was :(

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6672 Gepost op: 1-01-2003, 16:41:49 »
Hoi lieve mensen,

Allereerst dan ook nog maar eens heel cliché en voor de verandering iedereen een fantastisch 2003 gewenst!

De taxi met mijn broer is net weggereden. Mn ouders zijn even meegegaan om hem naar het station te brengen, dus nu ben ik weer helemaal alleen thuis. Ben een beetje duf, tsja, weinig geslapen natuurlijk. En drie kwartier geleden stond ik ook in de deuropening een auto uit te zwaaien... zucht...
Ik vond het supergezellig, echt heel cool dat jullie er waren, en natuurlijk heel erg jammer dat Elmar ws toch niet mee kan doen met rpg morgen... maar ik heb mn moeder nog maar even extra bedankt dat jullie mochten komen, want anders denkt ze dat ik alleen maar ondankbaar ben omdat het morgen niet doorgaat enzow. Maar goed, dan hebben we nu vandaag nog, dat gaat vanaf nu ws heel erg saai worden. (Niet dat we hiervoor zoveel ontzettend boeiende activiteiten hebben gehad of zow... ::) zoals ons vrijwillig doorweekt laten regenen in die kou...)
Owja, mn moeder was nog vergeten jullie te bedanken voor de champagne, het vuurwerk en de Merci, dus ze stond erop dat ik dat nog even deed. Bij deze :).

en bedankt voor je telefoontjuh e   en elmar op de achtergrond ofzo iets? ::) ;), alleen jmmr dat ik niet thuis was :(
ja idd, maar ik vond het wel grappig dat je vader/broer (?) wist wie ik was! :D Idd Daan en Elmar stonden/zaten naast me toen ik belde, dus ik had doorgegeven dat het ook namens hen was maja. Leek ons wel leuk om met zijn drieën jou op te bellen :). Kvind dat sowieso leuk dat je vlak na middernacht iedereen kunt bellen die je maar wilt zonder dat je ze uit bed belt ;D. Heb dan ook alle nummers uit mn agenda gebeld zo ongeveer, maar velen waren er natuurlijk niet en 1 iemand was zelfs iets na enen al naar bed :o.

Ik ga denk ik maar eens wat mail lezen of zow... Zucht... niet speciaal zucht met een reden, gewoon even zucht (ach ja ben ook gewoon moe)

veel liefs,
Annemieke

PS: leuke foto Deb!! Maar tzal wel aan mij liggen dat ik je op die andere foto misschien nog wel leuker vond staan... :P (naja misschien heb ik gewoon een slecht geheugen ;))

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #6673 Gepost op: 1-01-2003, 20:19:48 »
Allemaal een heel fijn, gezond, gelukkig, dol, dwaas, komisch, jolig en olijk 2003!
Maak er wat van dit jaar!

:-* Jet :-*

When God created man, she was only joking!

• Forumlid
« Reactie #6674 Gepost op: 1-01-2003, 21:07:43 »

PS: leuke foto Deb!! Maar tzal wel aan mij liggen dat ik je op die andere foto misschien nog wel leuker vond staan... :P (naja misschien heb ik gewoon een slecht geheugen ;))

der scheelt écht wel iets met jou hè  ;D
ik ben moe *geeuw* te weinig geslapen... heb een korte dag gehad dat wel :) dus dan kan ik straks lekker slapen gaan !! Ben nog naar grootouders enzo geweest, de jaarlijkse bezoekjes maar ik viel haast in slaap waar ik zat doordat het daar zo warm was enzo. En straks kan ik vast niet slapen omdat ik aan vanalles en nog wat ga liggen denken vast, ik ken mezelf  ::)

edit: tof gedaan compuart , die mollepoot op de logo's !

« Laatst bewerkt op: 1-01-2003, 21:13:08 door Alive and Kicking »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6675 Gepost op: 1-01-2003, 22:34:42 »
Hey Deb jullie deden toch cadeautjes met oud en nieuw? Wat heb je gekregen??

Ik ben doodop, kan niet meer goed genoeg nadenken om hier iets te schrijven... ben een beetje in zucht-stemming... Maar goed ik blijf nog heel even msnen...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6676 Gepost op: 1-01-2003, 22:45:45 »
Goeie 1ste avond van 2003 allemaal,

Zijn jullie 1 januari allemaal goed doorgekomen?  :)

Ik heb vandaag vooral gewerkt aan m'n stageverslag, omdat ik 't anders nooit op tijd af ga krijgen. Gelukkig schoot 't wel goed op en had ik ook nog tijd over om wat te relaxen en nog effe wat berichtjes van de Molshoop terug te zetten.

Ik ben net met m'n ouders op bezoek geweest bij m'n broer en z'n vriendin. Ze hadden ons uitgenodigd voor 'n nieuwjaarsborrel zal ik maar zeggen. Ze hadden ook nog 'n verassing in petto. Ze wilden m'n ouders bedanken voor alle hulp met 't in orde maken van hun nieuwe huisje en nodigen ze uit om 'n keer mee te gaan uit eten. En jullie voelen 't al 'n beetje aankomen....ik ben dus niet mee uitgenodigd. En hier ben ik eerlijk gezegd toch 'n beetje teleurgesteld over, want ik heb ook 'n deel van m'n zomervakantie opgeofferd om mee te verven en behangen. Maar blijkbaar zijn ze dat vergeten.   :-[

Ik ga zo maar m'n teleurstelling wegdrinken met 't laatste glas bowl wat nog over is van kerst/oudejaarsavond en dan is de gezelligste periode van 't jaar voor mij echt afgesloten.   :'(

En oh ja, leuke foto A&K! Ik kan wel zien dat je 'n gezellige avond moet hebben gehad.  :)

Maarre, ligt 't aan mij, of lijken e en jij best wel op elkaar? (of komt 't alleen doordat jullie allebei 'n bril dragen?)  :-\

« Laatst bewerkt op: 1-01-2003, 22:48:43 door Han13 »

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6677 Gepost op: 1-01-2003, 22:50:59 »
Goedenavond al'maal

Van mij toch ook maar even een post om iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen (cliché).
Ik heb ook een fijne jaarwisseling gehad. Maar hoe kan het ook beter dan samen met het allerliefste/mooiste meisje dat ik ken?
Twas allemaal heel gezellig, maar ik heb niet zoveel oliebollen gegeten als normaal, maar diegene die ik heb gegeten waren dus wel de beste van heel Gouda, maar natuurlijk niet zo lekker als de oliebollen die mijn oma zelf maakt ;) :P.

Ik ga nog even verder bijlezen in wat andere topics.
Mssl, Elmar

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6678 Gepost op: 1-01-2003, 22:53:22 »
Maarre, ligt 't aan mij, of lijken e en jij best wel op elkaar?

DUS NIET!!!

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6679 Gepost op: 1-01-2003, 22:58:36 »
DUS NIET!!!
uhm Elmar, die twee berichten achter elkaar zijn samen niet zo heel aardig voor Debbie kweetniet of je het weet... ;) :P ;D maar je bent de allerliefste hoor