Hoi lieve mensjes, / Yo,
Daantje zit hier naast me en Elmar is het vuurwerk aan het uitpakken (als een klein jongetje met zijn speelgoed). Daantje ergert zich weer eens aan mijn verschrikkelijke mac
. Samen hebben wij niet zo erg veel inspiratie voor deze post, maar we houden vol. We hebben net de beste oliekrentenbollen/ krentenoliebollen van heel Gouda gegeten! (jaja echt waar) (Volgens Daan alleen toch niet zo lekker als die in Breda, maar ja.)
Moeten we jullie nog iets wensen? Ja, tuurlijk moeten we jullie nog iets wensen. Maar wat? (Ik ben nu letterlijk onze conversatie aan het uittypen
.) Natuurlijk een 'voorspoedig 2003' zo zegt Daan, om het maar origineel te houden he. Hey, daar komt Elmar ook aan. Wil hij nog iets wensen?? Hij zegt: "ehh, nou, dat wat mijn persoonlijke boodschap is, dus 'happy newyear' en dat je je maar aan je goede voornemens kunt houden!" Nu loopt hij weer weg, onee, toch niet
. Daan en Elmar zijn ondertussen de hele tijd mijn typfouten aan het verbeteren (wel nodig ook) (toch wel
).
Maar nu heb ik nog niets gewenst :-\, noueh, een supertoffe avond en een nog veel beter jaar...
maar het blijft cliché Nu weten we echt niets meer te vertellen... (Elmar is inmiddels weer weggelopen.) "Oh jawel," zegt Daan, hij wenst jullie een hele goede molshoap in het nieuwe jaar!!
die vind ik zelfs nog wel een beetje origineel ook! ("Lekkere koffie trouwens," zegt Daantje.)
Zoals jullie kunnen lezen, is het hier al heel gezellig, ik hoop bij jullie ook, en dan gaan we nu geloof ik bordspellen doen
, iig roepen mijn ouders ons.
(En ik kan Elmar ook niet zo lang alleen laten natuurlijk )Oh nu komt Elmar toch weer eens voorbij en zegt ook nog even gedag. Verder heel veel liefs van mij en Daantje...
Tot volgend jaar!!
Daan en Annemieke