Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2549897 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6640 Gepost op: 30-12-2002, 11:25:13 »
goeiemorgen !
ik heb hoofdpijn wegens slechte nachtrust door onze kat die er niet beter opvond dan rond een uur of 4 vannacht binnen te komen in mijn kamer, op mij zetel te springen waardoor weeral een hoop boeken in de grond vlogen (ik op slag wakker natuurlijk) en waarna ze besloot om nog wat rond te toeren in mijn kamer, inclusief het verkennen van mijn donsdeken, wat ik niet leuk vond... Mijn oogleden voelen redelijk zwaar aan zo... naja  ::)
Kheb nog een nieuw topje nodig voor oudejaar dus vanmiddag ga ik mss naar de stad, zal nog wel zien  :-*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6641 Gepost op: 30-12-2002, 14:00:43 »
hoi mensjes, ben ik ook weer eens... wat is het hier rustig zeg...

ik heb vandaag weer niet veel boeiends, maar help me hopen dat ik ergens de discipline vandaan haal om hw te maken...
kheb heel erg zin in morgen!! (zowel de middag als (heel erg) de avond natuurlijk!)

eens even verder bijlezen... tot vanavond ofzow...

• Forumlid
« Reactie #6642 Gepost op: 30-12-2002, 14:08:14 »
hier is je discipline: je hebt niet veel te doen vandaag. Je kan dus je hw maken. Als je je hw niet maakt,dan moet je het na Nieuwjaar maken en dan heb je familiebezoeken enzo dus dan komt het er niet meer van: gevolg => grote paniek wegens tijdgebrek !! begin eraan! vlug e , nu !!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6643 Gepost op: 30-12-2002, 14:15:33 »
aaaaargh, ja, je hebt gelijk, dat weet ik ook, maar, maar... :-\

• Forumlid
« Reactie #6644 Gepost op: 30-12-2002, 14:21:33 »
niks te maren  ;D je hebt flink voortgeschreven aan de soap, dat zal ik nu ook doen, ga nu maar je hw maken en niet tegenstribbelen é  ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6645 Gepost op: 30-12-2002, 14:27:50 »
Hallo allemaal,

Ik ben weer een beetje utigerust an mn avonturen in de hoofdstad (ahum). We hebben het echt heel leuk gehad. De dames hebben drie dagen gewinkeld en de heren drie dagen in de kroeg gehangen (tsja, ht is maar wat je leuk vindt  ;)). Verder zijn we natuurlijk lekker gaan uit eten en een paar pintjes drinken. Daarom was ik natuurlijk ook zo moe ;D. Nee, ik heb een heel leuk jasje gekocht en dat was het wel zo'n beetje. Amsterdam is echt een superstad, maar wel erg duur, zelfs in de uitverkoop.

Nu ben ik weer leekr thuis en me een beetje aan het voorbereiden op oud en nieuw. Ik met nog bedenken wat ik aan ga doen, heb echt nog geen idee (kast vol met kleren, maar ja  ???). Wat gaan jullie doen? Beetje vieren of lekker thuis?

Ik ga eens even gauw de rest van het forum bijlezen, er is veel gepost volgens mij.

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6646 Gepost op: 30-12-2002, 17:11:36 »
Wat gaan jullie doen? Beetje vieren of lekker thuis?

Lekker thuis beetje vieren!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6647 Gepost op: 30-12-2002, 17:43:05 »
niks te maren  ;D je hebt flink voortgeschreven aan de soap, dat zal ik nu ook doen, ga nu maar je hw maken en niet tegenstribbelen é  ;)
haha, kej dan... ik heb idd IETS gedaan, maar ja zo weinig dat het nauwelijks de benaming 'iets' waard is... :-[ Alleen Grieks dus, daar loop ik nu zelfs mee voor ::) nou ja, ook alleen maar wat vertalen betreft en met al mn andere vakken nog behoorlijk wat weekjes achter... Maja...

Kga dan ook maar weer eens lezen wat je van de soap gemaakt hebt... Tsja we zouden vanavond uit eten gaan maar dat gaat toch niet door, weet ook niet waarom maar och, nu kan ik vanavond dan misschien wat langer aan de telefoon hangen ;).

Oja Daan, je hebt wel verteld wat je avatar zou moeten zijn, maar ik zie hem niet... ::)

liefs Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6648 Gepost op: 30-12-2002, 19:01:13 »
hoi hoi hoi !

Naar de stad gaan in de gietende regen = bad idea  ::) naja, kheb ondertss wel een heel mooi topje, het is rood (ik ben verzot op rood) en net zoals een bikini hangt het zo in je nek en der zijn 2 mouwtjes aan, waarvan de schouders bloot zijn, kweetnie of jullie me snappen  :-/ maar dat is het dus, als ik ergens een foto tegenkom toon ik het wel eens  ;) ik ga dus weg morgenavond naar 'De Nacht' een evenement op 4 plaatsen in het land, komt best wel veel volk op af dusja. Kga eens ff bijlezen  :-*

• Forumlid
« Reactie #6649 Gepost op: 31-12-2002, 10:33:58 »
hooooooi ! nu moet ik al op mezelf replyen...

Naja, we zijn dus 31 december dames en heren !! Het is aftellen naar het nieuwe jaar maar vergeef et me, ik heb echt niet het 'nieuwe jaar gevoel' wat ik andere jaren wel heb...best wel raar...komt mss door het ietwat warmere (voor deze tijd vh jaar) weer.
Op radio Donna is de top 200 (de laatste 200 van de top 2002) bezig en het is echt super !! Ik ben alleen thuis en al sinds ik wakker ben staat alles hier volle bak. Désenchantée al gepasseerd, I will always love you ook, zaaaalige muziek, kben verder gaan dansen en zingen  ;) tot straks  :-*

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6650 Gepost op: 31-12-2002, 11:18:28 »
Haihai,

Hm, 'nieuwjaargevoel', dat heb ik nooit zo erg, omdat we oud en nieuw niet echt zo super vieren als kerst of zo. Ik heb wel heel erg veel zin in vanavond maar niet speciaal in 12 uur, eerder in (vanaf) kwart voor zeven... ;)
Ik ben nu aan het wachten tot de douche vrij is, daarna MOET ik dus echt nog hw gaan maken, om half vier staan vervolgens een paar vrienden voor de deur om mee te fietsen naar die verjaardag, want ik ben de enige die de weg weet (ahum) (kheb ook zo'n geweldig richtingsgevoel en geheugen voor routes... ::)), nou daar heb ik ook erg zin in, dat ik die klasgenootjes weer even zie, en dan mag ik vanavond om kwart voor zeven dus weer door de kou om twee leuke lieve mensjes van het station te halen :D. En daarna, och, een jaarwisseling of zo...? Niet zo heel boeiend... ;D
Hebben jullie gister Lebbis en Jansen gezien? Kvond het best wel leuk.

Fijne dag iedereen, liefs, Annemieke

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #6651 Gepost op: 31-12-2002, 11:31:18 »
Nou, vandaag weer een leuk dagje zo. Ben nog even bezig met een Nieuwjaarscadeautje voor alle forummers (behalve Annemieke, die kan hem namelijk niet zien met d'r mac :-\). Maar Annemieke, je krijgt hem nog wel te zien. Ik ga zo eens even wakker worden(douchen, kleren aantrekken, lenzen in doen, kopje koffie drinken ofzo, Elmar wakker bellen :P). Dan nog wat dingen regelen voor vanavond, bij Annemieke. En danneh... kzie wel, nog ff forummen ofzo. Nadenken over hoe leuk de LOTR film was gisteren enzo.

Groetjes,
Daan

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6652 Gepost op: 31-12-2002, 11:33:06 »
Goeiemorgen,

ik heb ook niet echt 't gevoel dat 't vandaag alweer de laatste dag van 2002 is. 2002, 't jaar van 'n geweldige WIDM-serie.  :)  En van dat jaar moeten we nu al weer afscheid nemen.  :'(

Ik ben druk bezig met m'n stageverslag en hoop nog 'n groot deel af te krijgen voordat 2003 begint. Maar tot nu toe wil 't nog niet zo vlotten, omdat ik steeds wordt afgeleid. M'n moeder heeft namelijk altijd de poetskriebels zo vlak voor 't nieuwe jaar met als gevolg dat ze hier steeds langs komt met stofdoek, zuiger of dweil.  :-[

Maar nu is ze effe weg, dus ik ga weer snel aan de slag.

Ik wens iedereen alvast 'n fijne laatste dag van 2002.  :)

• Forumlid
« Reactie #6653 Gepost op: 31-12-2002, 11:52:10 »
oké, ik heb een nieuw voornemen voor 2003...
Kwil mijn nagels lakken maar dat lukt dus niet zo goed als ze niet zo lang zijn => niet meer op mijn nagels bijten dus  ;D kheb dat dit jaar 2 maand volgehouden ofzo, en toen werd het school  :D ;) Ook ik wens iedereen een hele fijne laatste dag toe van 2002 (idd jammer dat we moeten afscheid nemen van zo'n top moljaar)!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6654 Gepost op: 31-12-2002, 12:24:26 »
haai mensen!
gister naar de stad geweest in de regen ::) heb ook nix gekocht... nouja
heb ook niet het gevoel van: dit is de laatste dag van 2002.
tis koud hiero... t vriest, harde wind. Bah :(
nouja, iedereen een hele fijne laatste dag :-* en tot strax

Citaat
Nadenken over hoe leuk de LOTR film was gisteren enzo.
ojaa, hoe vonden jullie het????? post maar ff commentaar in LOTR-topic ;) ::)

« Laatst bewerkt op: 31-12-2002, 12:25:32 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

• Forumlid
« Reactie #6655 Gepost op: 31-12-2002, 13:10:33 »
haai mensen!
gister naar de stad geweest in de regen ::)

tis koud hiero... t vriest, harde wind. Bah :(
aha, dus gisteren was het ook zo aan het regenen bij jullie? Blij dat ik niet de enige was die verzoop in de regen...
vriest het bij jullie? is toch wel leuk deze periode? dan heb je al meer winter-kerst-nieuwjaargevoel  ;D
kga ff de soap bijlezen en als ik inspiratie heb, voortschrijven  ;)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6656 Gepost op: 31-12-2002, 13:17:38 »
aha, dus gisteren was het ook zo aan het regenen bij jullie? Blij dat ik niet de enige was die verzoop in de regen...
vriest het bij jullie? is toch wel leuk deze periode? dan heb je al meer winter-kerst-nieuwjaargevoel  ;D
kga ff de soap bijlezen en als ik inspiratie heb, voortschrijven  ;)
jup, gister was egt nix aan.
Ja oke, vorst is ook wel weer leuk, maar tis zoooo koud ::) ;)
ga maar verder schrijve! leuk :)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

• Forumlid
« Reactie #6657 Gepost op: 31-12-2002, 13:32:56 »
voila, weer een stukje erbij, het gaat meer op een thriller lijken dan wat anders  :)

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #6658 Gepost op: 31-12-2002, 16:50:11 »
Zooooooo fijne medeforummers!
Ik ben uitgewerkt voor 2002, nu snel eten, een leuk pakje aan en naar een vrolijk partijtje in de Domstad!

Ik wens jullie allemaal heel veel plezier vandaag! Kijk uit met vuurwerk en drank!

Ik dank jullie allemaal voor een heel gezellig 2002 en tot het volgende jaar!

Met een kusje van de diva  :-*

When God created man, she was only joking!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6659 Gepost op: 31-12-2002, 18:30:12 »
Hallo forummers,

Allereerst @Bertha: bij ons bij de slijter zag ik vanmiddag een drankje dat Bertha heette. Het was een of andere roomlikeur met kruiden in een (hoe kan het ook anders) wit met zwart gevlekte fles. Ik moest er erg om lachen en natuurlijk meteen aan je denken  ::).

Hier was het vandaag ook harstikke koud. Het was zelfs aan het sneeuwen vanmiddag! En gisteren heeft het hier ook al de hele dag geregend, net als bij jullie @miesh en A&K.

Ik hoor net dat ik om 20.40 uur klaar moet staan om te gaan feesten. Ik ben aan het bedenken wat ik dan nog zoal moet doen voor die tijd. Nagels lakken, misschien douchen en haren wassen,uurtje slapen, bedenken wat ik aan wil gaan doen, lenzen in, opmaken...help, volgens mij moet ik eens gaan beginnen. Maar dat doe ik niet, want ik heb nu nog geen zin.

Eerst mar eens de rest van het forum lezen.

Wat jullie ook gaan doen vanavond, in ieder geval alvast een hele goede en veilige jaarwisseling gewenst. Wij zeggen hier dan 'een goeie roetsj'. En natuurlijk een heel gelukkig nieuw jaar en dat jullie maar alles mogen krijgen wat jullie wensen.

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!