Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2549910 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6620 Gepost op: 29-12-2002, 13:53:56 »
daar sta je onwijs leuk op joh!!

(welles nietes welles nietes... toch wel :P)

tsja kijk, zooo weet je dus wanneer je je brilglazen moet laten versterken en ik denk dat het dringend nodig is  :P

banaan begint met een b, soms met een s

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #6621 Gepost op: 29-12-2002, 16:31:37 »
toch wel :P)
;D
Da's mijn stopwoordje!!!

De term "toch wel"is copyright @ Sites 2002.

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6622 Gepost op: 29-12-2002, 17:22:11 »
 >:(Wat nou jouw stopwoordje??? >:(

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #6623 Gepost op: 29-12-2002, 17:28:11 »
Er staat toch copyright @ sites, da zijn wij toch?

kleine lettertjes hè?

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6624 Gepost op: 29-12-2002, 17:33:25 »
En je Signature?
Die heb ik ook verzonnen, en ik kan me niet herinneren dat ik je toestemming heb gegeven om die te gebruiken.
 >:( >:(

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #6625 Gepost op: 29-12-2002, 17:37:54 »
En je Signature?
Die heb ik ook verzonnen, en ik kan me niet herinneren dat ik je toestemming heb gegeven om die te gebruiken.
 >:( >:(
Jawelhoor, gisterenavond toen we terug naar de auto liepen. Mijn signature is trouwens
Signature copyright @Sites/Elmar Nieland. A big thanks to Elmar for letting me use it.

« Laatst bewerkt op: 29-12-2002, 17:48:55 door D@@n »

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6626 Gepost op: 29-12-2002, 19:03:57 »
Zo, goeiemorgen, ik ben ook weer wakker.
Nee hoor, al lang! Ik heb zelfs net het avondeten gekookt (alleen was dat voor mij het ontbijt :-[)

Nu even denken wat ik vanavond kan gaan doen, nu exrob is afgelopen....

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6627 Gepost op: 29-12-2002, 19:09:56 »
Ik ben net terug van 'n middagje familie. 't was 'n drukke middag, maar wel erg gezellig!  :)

Ik heb ook geen idee wat ik moet gaan doen vanavond. Niets op tv op deze zondagavond wat me interesseerd sinds ER is afgelopen.  :-[

Misschien maar 'ns 'n film aanzetten dan. Ik heb er namelijk nog 'n stuk of 10 die ik nog niet gezien heb.  

Maar eerst effe bijlezen natuurlijk....

• Forumlid
« Reactie #6628 Gepost op: 29-12-2002, 19:28:49 »
Ik heb ook geen idee wat ik moet gaan doen vanavond. Niets op tv op deze zondagavond wat me interesseerd sinds ER is afgelopen.  :-[

Nergens het Groot Dictee der Nederlandse spelling op band staan ofzo?  ;) :D sry hoor, kan het niet laten

Djezes, een mens wil dan eens naar de stad (alléja willen) en dan kom je in een weer terecht dat niet normaal is. Nu snap ik waarom een vriend v me, me afraadde om naar hem te fietsen vanmiddag...  ::) Onze paraplu's vlogen dus alle kanten uit,het regent zodanig dat als je een jeans draagt (oja, ik heb er 1 aan) je je amper nog kan bewegen, aaargh... en dan kom je in een parfumwinkel, is je zus mee die 2.5 jaar jonger is en die er jongensachtiger uitziet en dan zegt die vrouw dat mijn zus vast wel de oudste moet zijn (tot haar verbazing was dat niet zo) en  toen ze raadde hoe oud ik was, schatte ze me 11 (en ik ben er 16 dames en heren). Nuja, ik til er niet echt zwaar aan, bedenk eens welke complimenjes ik ga krijgen éénmaal ik 30 of 40 word  ;D :D ;)

Kga eerst wat eten en dan straks bijlezen, doeeeeei xxx

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6629 Gepost op: 29-12-2002, 19:38:31 »
heej mense!
dr is vandaag alweer veel gepost zeg! :)
heb vandaag nie sow veel bijzonders gedaan, heb net un heel zielig boek uitgeleze... ::) nuja, k heb dusj nix boeiends te vertelle :-[ iedereen nog un hele prettige avond! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6630 Gepost op: 29-12-2002, 19:47:16 »
Nergens het Groot Dictee der Nederlandse spelling op band staan ofzo?  ;) :D sry hoor, kan het niet laten

Ik vind 't erg leuk dat e en jij proberen de wereld te verbeteren met al deze taalcorrecties, maar jullie moeten ook begrijpen dat niet iedere forummer elke post enorm zorgvuldig gaat zitten typen en vervolgens nog 'n keer gaat controleren. Voor mij geld gewoon dat ik alles heel snel typ en dat ik m'n posts niet zie als officiele documenten. Daarom let ik gewoon niet zo op m'n spelling en grammatica en zullen er geregeld fouten in zitten.

Maar nu krijg ik dus 't gevoel dat ik voortaan iedere post eerst moet gaan nakijken voordat ik op 'verzenden' druk, omdat ik anders weer terecht gewezen word als ik 'n klein foutje maak.  :-[

En aangezien ik niet de tijd heb (en er ook geen zin in heb!) om iedere post zo zorgvuldig te controleren, verontschuldig ik me nu vast voor al die fouten die ik nog zal maken in toekomstige posts.  :)

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #6631 Gepost op: 29-12-2002, 19:52:27 »
Ik vind 't erg leuk dat e en jij proberen de wereld te verbeteren met al deze taalcorrecties, maar jullie moeten ook begrijpen dat niet iedere forummer elke post enorm zorgvuldig gaat zitten typen en vervolgens nog 'n keer gaat controleren. Voor mij geld gewoon dat ik alles heel snel typ en dat ik m'n posts niet zie als officiele documenten. Daarom let ik gewoon niet zo op m'n spelling en grammatica en zullen er geregeld fouten in zitten.

Maar nu krijg ik dus 't gevoel dat ik voortaan iedere post eerst moet gaan nakijken voordat ik op 'verzenden' druk, omdat ik anders weer terecht gewezen word als ik 'n klein foutje maak.  :-[

En aangezien ik niet de tijd heb (en er ook geen zin in heb!) om iedere post zo zorgvuldig te controleren, verontschuldig ik me nu vast voor al die fouten die ik nog zal maken in toekomstige posts.  :)

hier wilde ik me graag bij aansluiten  8)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6632 Gepost op: 29-12-2002, 19:56:34 »
me 2 ;) :D

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

• Forumlid
« Reactie #6633 Gepost op: 29-12-2002, 20:20:46 »

Het is helemaal niet de bedoeling hoor om jullie op je fouten te wijzen  ;D je zou eens moeten weten hoeveel keer ik al niet moeten terugkeren heb omdat ik iets verkeerds getypt heb  :D en het is zeeeeeeeker niet de bedoeling dat je elke post gaat controleren hoor, dat zou me eigenlijk maar deprimeren want ik heb zo maar 1 vak waarin ik uitblink en als er dan niemand meer fouten gaat maken dan zit ik hier ook maar  ::)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6634 Gepost op: 29-12-2002, 20:26:15 »
Hoi lieve mensjes,

Beetje saaie dag gehad, maar nu had ik wel wat bij te lezen en er zijn wat mensjes online dus das wel leuk. Ik had alleen vandaag hw moeten maken en ik kon mezelf er echt niet toe zetten :-[.

tsja kijk, zooo weet je dus wanneer je je brilglazen moet laten versterken en ik denk dat het dringend nodig is  :P
bij jouw brillenglazen ja :P

;D
Da's mijn stopwoordje!!!

De term "toch wel"is copyright @ Sites 2002.
Ja, en ik heb het overgenomen :P (en nu nemen vrienden uit mn klas en mn nichtje het ook weer over ;D).

Elmar, nu kan ik je avatar weer wel zien! Leuk! :) En niet zo zeuren dat Daan teksten van jou overneemt, want jij neemt ook zoveel van hem over... ::)

Ik vind 't erg leuk dat e en jij proberen de wereld te verbeteren met al deze taalcorrecties, maar
(...)

Dit betekent dus niet dat we niet meer mogen verbeteren...?? ::) ;)

Kga ff verder bijlezen enzow, fijne avond iedereen... in de bioscoop enzow... ::)

liefs Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6635 Gepost op: 29-12-2002, 20:34:41 »
bij jouw brillenglazen ja :P
nee, want ik zie mezelf elke dag in de spiegel dus ik kan het weten moehahaha  ;D

Ja, en ik heb het overgenomen :P
(en nu nemen vrienden uit mn klas en mn nichtje het ook weer over ;D).

wij doen dat ook onbewust, zo woordjes v elkaar overnemen en o de duur hoor je niks anders meer

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6636 Gepost op: 29-12-2002, 20:52:19 »
Hallo forummers,

Ik ben weer terug uit het mooie Amsterdam. Er is veel gepost zeg. Ik ga het morgen allemaal eens bijlezen. Leuke foto's Annemieke, jullie zien er echt 'gala-achtig' uit.
Morgen horen jullie meer...

Eeen vermoeide Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6637 Gepost op: 29-12-2002, 21:46:34 »
Dit betekent dus niet dat we niet meer mogen verbeteren...?? ::) ;)

Wie ben ik om jullie iets te verbieden?  ::)

Ik wilde alleen aangeven dat 't niet vanzelfsprekend is alle forummers hun posts zo zorgvuldig typen en dat 't dus echt best wel normaal is als er hier en daar wat foutjes insluipen. En dat betekend dan niet gelijk dat die forummer niet goed opgelet heeft bij 't vak Nederlands op school (ik had zelf ook 'n 8 op m'n eindlijst op 't Atheneum......).

Citaat
Ik ben weer terug uit het mooie Amsterdam.

Hee ovide! Hoe was 't in Amsterdam? Heb je ons ook 'n beetje gemist?  ;)

Ga maar eerst lekker slapen vannacht en hopenlijk kom je morgen dan uitgebreid vertellen over je avonturen in Amsterdam.  :)

• Forumlid
« Reactie #6638 Gepost op: 29-12-2002, 22:13:14 »
Ga maar eerst lekker slapen vannacht en hopenlijk kom je morgen dan uitgebreid vertellen over je avonturen in Amsterdam.  :)

wij gaan met school naar Amsterdam op 16 en 17 januari ofzo, kwenie precies, kzou eens moeten nakijken, maar het is alleszins 2 dagen, wordt vast heeel leuk !!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6639 Gepost op: 30-12-2002, 10:22:51 »
goedemorgen mensen!!
zo, k ben dr weer es vroeg (mja, best wel vroeg tog? ;)) uit... ga vandaag lkkr naar de stad :)
iedereen un hele prettige dag nog en tot strax! :-*