Goedemorgen al'maal, fijne derde kerstdag (kweet dat ie niet bestaat, maar zo noemen wij bij ons thuis vandaag)
Ik ben net twee dagen helemaal weggeweest. Eerste kerstdag was ik bij mijn oma in Boskoop,
1ste kerstdag zit er al weer bijna op
We hebben lekker gegourmet...
Goedemorgen mense!!!
1e kerstdag alweer voorbij , nouja was wel gezellig hier, ook lkkr gegourmet
ook al gourmetten, dacht ik dat ik iets speciaals had gegeten...
Tweede kerstdag zou ik weer naar huis gaan, maar ik had op het laatste moment afgesproken om bij mijn vader in Barendrecht te gaan eten, en daarna langs Miekje om de laatste trein naar huis te nemen.
Alles was goed verlopen. Ik heb bij mijn vader een heerlijk (tweede) kerstdiner gehad, met gevulde paprika enzo. En 's avonds heeft ie me naar Gouda gebracht en hij heeft kennisgemaakt met Miekje en der ouders.
Samen met Miekje en der ouders (mijn vader was al weer weg) heb ik Prince of Egypt gezien, maar het eind was een beetje slap omdat ze de veertig jaar in de woestijn hadden overgeslagen ofzo...
Toen moest ik de trein nemen, we hadden het helemaal uitgeprint, en op het station stond iets heel anders aangegeven, dus ik heb een kwartier langer staan wachten (in totaal een half uur) op een trein die ineens niet door bleek te rijden naar Breda, omdat de trein een zondagdienst reed.
welja, hier is alles dus open 2e kerstdag is hier geen feestdag, alles gaat zijn gewone gangetje
Hier dus welDus vanaf Dordrecht hebben we met zijn zevenen een taxi op kosten van de NS naar Breda genomen.
Goed, vandaag zou ik met Daantje naar LOTR-TTT gaan, maar die blijkt ineens een F-uitje naar Gent te hebben (F staat voor familie, had ik eerst ook niet door), dus ik denk dat ik vandaag dat boek van de bieb maar eens trug ga brengen.
Nog een hele fijne dag allemaal (ookal is het geen kerst meer)
Mssl,
SantaElmar