Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2549997 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6560 Gepost op: 26-12-2002, 13:04:53 »
oeioei, veel te kalm hier als je het mij vraagt...
kheb 3 (!!!) uur bij de kapper doorgebracht, en der zitten nu massa's leuke golven in mijn haar en dan kom je thuis, blij met je kapsel en dan zie je je moeder en zus zo kijken van: ow help, waar is Debbie?? wie is dit wezen?  :( :(

mss ga ik vanmiddag naar de ciné, James Bond schijnt goed te zijn, zal wel zien

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6561 Gepost op: 26-12-2002, 13:33:59 »
Ook een goedemiddag!

Gister een lekker rustig dagje gehad. Beetje bij mn ouders rondgehangen en gegeten. Vandaag gaan we lekker met zn tweeen steengrillen (in mn trainingpak  ;D), heerlijk. Ik hoop dat jullie het ook allemaal leuk hebben.
Mn broertje had gisteren de cd van Christina Aguilera voor me gebrand. Die wilde ik dus net ff opzetten, maar nu blijkt er muziek van Barbra Streisand op te staan. Die had hij net voor mn moeder gebrand, foutje. Nu zit ik dus naar Barbra te luisteren  ipv van Christina. Mijn broertje lag in een deuk, maar ging wel de goeie cd voor me branden... ;D.
Ik kom vandaag nog wel eens kijken en in Amsterdam heb ik ook de beschikking over een computer met internet.

See you!
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #6562 Gepost op: 26-12-2002, 13:37:02 »
Mn broertje had gisteren de cd van Christina Aguilera voor me gebrand. Die wilde ik dus net ff opzetten, maar nu blijkt er muziek van Barbra Streisand op te staan.

als je de juiste te pakken hebt: 'Beautiful' is een prachtig nummer :)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6563 Gepost op: 26-12-2002, 13:52:58 »
T is een of andere best f cd. Ik vind Barbra Streisand op zich wel goed, maar een hele cd is een beetje veel van het goed. Ik zal eens kijken of dat nummer er op staat. Touwens zijn bij jullie de winkels open vandaag? (bij ons is alles dicht en jij schreef dat je naar de kapper was geweest).

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #6564 Gepost op: 26-12-2002, 13:57:34 »
welja, hier is alles dus open :) 2e kerstdag is hier geen feestdag, alles gaat zijn gewone gangetje

• Forumlid
« Reactie #6565 Gepost op: 26-12-2002, 19:31:22 »
oei, nu moet ik al op mezelf gaan reageren  :-/
naja zo moet het dan maar :)

ik ben vanmiddag naar Bond geweest, James Bond... :) kwenie of er hier zijn die hem al gezien hebben? nou viel wel mee, typische bond-acties maar soms nét iets teveel bij het haar gegrepen...naja, moest je nog gaan, je zal wel zien :)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #6566 Gepost op: 26-12-2002, 19:50:56 »
Die is toch nog niet uit in Nederland?

Take a glorious bite out of the whole world

• Forumlid
« Reactie #6567 Gepost op: 26-12-2002, 20:03:08 »
nee? cool, wij krijgen voorrang  ;D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6568 Gepost op: 26-12-2002, 21:46:22 »
hij is hier nog niet uit omdat ze bang waren voor te weinig bezoekers aangezien Lotr-TTT net draait! ;) (komt in januari hiero uit, volges mij)
btw: vandaag was wel weer gezellig, ook lkkr gegeten! ;) alleen kerstgevoel was vandaag wel weg...  :'(

« Laatst bewerkt op: 26-12-2002, 21:57:08 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6569 Gepost op: 26-12-2002, 22:01:58 »
Ik had juist vandaag 't kerstgevoel, omdat m'n oma kwam eten en ook m'n broer en z'n vriendin de hele dag hier waren.  :)

We hebben lekker gegeten, voor de zoveelste keer Sissi gezien (ieder jaar kijken we die met oma!) en gezellig gepraat. Ondanks de regen de hele dag toch 'n hele geslaagde tweede kerstdag!  ;)

Wel erg jammer dat kerst nu weer voorbij is. 't gaat ieder jaar weer veel te snel! En dat 't nu voorbij is betekend ook nog 'ns dat ik morgen weer hard aan de slag moet met m'n stagerapport. En daar heb ik dus echt geen zin in!  :(

Maar goed, misschien dat ik morgen ook nog effe naar stad ga om 'ns te kijken wat er allemaal is afgeprijsd zo na de kerst. Ik kan nog wel wat nieuwe kleren gebruiken en 't is natuurlijk mooi meegenomen als ik 't iets goedkoper kan krijgen. 't leven is toch al zo duur!  ;)

Nou iedereen nog 'n fijne avond (voor zolang die nog duurt....)!

• Forumlid
« Reactie #6570 Gepost op: 26-12-2002, 22:27:48 »

En dat 't nu voorbij is betekend ook nog 'ns dat ik morgen weer hard aan de slag moet met m'n stagerapport. En daar heb ik dus echt geen zin in!  :(

zorg dat je geen schrijffouten maakt :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6571 Gepost op: 26-12-2002, 22:43:45 »
zorg dat je geen schrijffouten maakt :)

Gelukkig is mijn computer 'hyper-modern': ik heb 'n spelchecker in Word!  ;)

• Forumlid
« Reactie #6572 Gepost op: 26-12-2002, 22:48:19 »
Word checkt geen dt-fouten dacht ik  ;D ::)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6573 Gepost op: 26-12-2002, 22:52:36 »
Word checkt geen dt-fouten dacht ik  ;D ::)

Maar dan heb ik altijd nog e en jou om m'n rapport door te lezen en te zorgen dat 't helemaal in correct Nederlands geschreven is.  ;D

• Forumlid
« Reactie #6574 Gepost op: 26-12-2002, 22:59:36 »
zo mag ik het horen  ;D een rapport met spelfouten in ,dat kun je niet maken hoor

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6575 Gepost op: 27-12-2002, 11:10:31 »
Goedemorgen al'maal, fijne derde kerstdag (kweet dat ie niet bestaat, maar zo noemen wij bij ons thuis vandaag)
Ik ben net twee dagen helemaal weggeweest. Eerste kerstdag was ik bij mijn oma in Boskoop,
1ste kerstdag zit er al weer bijna op
We hebben lekker gegourmet...
Goedemorgen mense!!!
1e kerstdag alweer voorbij :(, nouja was wel gezellig hier, ook lkkr gegourmet ;)
ook al gourmetten, dacht ik dat ik iets speciaals had gegeten...  :(

Tweede kerstdag zou ik weer naar huis gaan, maar ik had op het laatste moment afgesproken om bij mijn vader in Barendrecht te gaan eten, en daarna langs Miekje om de laatste trein naar huis te nemen.

Alles was goed verlopen. Ik heb bij mijn vader een heerlijk (tweede) kerstdiner gehad, met gevulde paprika enzo. En 's avonds heeft ie me naar Gouda gebracht en hij heeft kennisgemaakt met Miekje en der ouders.
Samen met Miekje en der ouders (mijn vader was al weer weg) heb ik Prince of Egypt gezien, maar het eind was een beetje slap omdat ze de veertig jaar in de woestijn hadden overgeslagen ofzo...

Toen moest ik de trein nemen, we hadden het helemaal uitgeprint, en op het station stond iets heel anders aangegeven, dus ik heb een kwartier langer staan wachten (in totaal een half uur) op een trein die ineens niet door bleek te rijden naar Breda, omdat de trein een zondagdienst reed.
welja, hier is alles dus open :) 2e kerstdag is hier geen feestdag, alles gaat zijn gewone gangetje
Hier dus wel
Dus vanaf Dordrecht hebben we met zijn zevenen een taxi op kosten van de NS naar Breda genomen.

Goed, vandaag zou ik met Daantje naar LOTR-TTT gaan, maar die blijkt ineens een F-uitje naar Gent te hebben (F staat voor familie, had ik eerst ook niet door), dus ik denk dat ik vandaag dat boek van de bieb maar eens trug ga brengen.

Nog een hele fijne dag allemaal (ookal is het geen kerst meer)

Mssl, SantaElmar

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

• Forumlid
« Reactie #6576 Gepost op: 27-12-2002, 16:25:54 »

en daarna langs Miekje om de laatste trein naar huis te nemen.

Goed, vandaag zou ik met Daantje naar LOTR-TTT gaan, maar die blijkt ineens een F-uitje naar Gent te hebben (F staat voor familie, had ik eerst ook niet door), dus ik denk dat ik vandaag dat boek van de bieb maar eens trug ga brengen.

oooh zo lief van je dat je bij haar langsgeweest bent!! Jaja, en de ouders zijn al voorgesteld aan elkaar  ;D

Was Daan in Gent vandaag? leuk !! ik oooook !! waar ergens Daan?

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6577 Gepost op: 27-12-2002, 18:32:59 »
haai mense!
hm, kerst voorbij... :'( nou iig, nog 1 weekje vakantie... ;) vandaag nie zow veel bijzonders gedaan, gecomputerd enz ::) vanavond idols!! heb dr weer zin in :)
Jaja, en de ouders zijn al voorgesteld aan elkaar  ;D
en dan gaat et tog snel... :P ::)

:-* :-* :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6578 Gepost op: 27-12-2002, 18:38:41 »
Ik wilde vandaag de hele dag aan m'n stagerapport werken, maar ik kon 't toch niet laten of effe naar de stad te rijden om wat koopjes te spotten.  :)

En ik heb dus ook verschillende kledingstukken met fikse korting weten te scoren! Ik ben weer helemaal happy nu.  :D

En ik heb ook zin om Idols te kijken vanavond.....maar eerst nog effe aan de slag (anders krijg ik dat rapport noooooooit af!  ;) )

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #6579 Gepost op: 27-12-2002, 19:11:22 »
Was Daan in Gent vandaag? leuk !! ik oooook !! waar ergens Daan?

Gwoon, t centrum en al. heb het politiebureau van Flikken gezien en DE BRUG(uit de aftiteling van Flikken) enzo.

Take a glorious bite out of the whole world