Hoi lieve mensen,
Daarnet heb ik voor de vijfde en laatste keer dit jaar Sinterklaas gevierd met allemaal familieleden en het was echt supergezellig, echt supertof. Iedereen had er onwijs veel werk aan besteed, supersurprises en lange gedichten allemaal enzow, ik schaamde me echt dak pas gister was begonnen maar kgeloof dat het toch nog wel meeviel. Nou ja iig was het supergezelli.
Dan ga ik me nu ook maar weer eens flink met jullie zaken bemoeien...
ik ben in drie dagen twee hele dierbare vrienden kwijtgeraakt
Ik was gisterenavond gewoon zo verdrietig dat ik gewoon even dacht dat ik mijn vrienden was kwijtgeraakt. Maar kzag vanmorgen een berichtje van 1 van m'n vrienden waardoor ik me weer een beetje beter voel. Ik heb die vrienden toen gewoon allebei een kaartje gestuurd en ik hoop dat het nu weer een beetje goed is.
Daan, ik weet zeker dat je die vrienden echt niet bent kwijtgeraakt. Dan zouden ze niet zoveel voor je over hebben en je telkens maar moed in blijven spreken. Het komt echt wel goed!!!!
Aaach; hij noemt haar miekje!
Ja, tuurlijk, is dat zo raar dan? Zo mogen jullie me ook best noemen hoor.
@Elmar en 'miekje': wat gaat er maandag gebeuren dan? O ja e, wat vonden je ouders eigenlijk van Elmar? Kan ie een beetje door de beugel?
Maandag ga ik naar Breda
. Uhm, ik weet eigenlijk niet wat mn ouders van m vonden...
hebben ze niet echt gezegd... Ze hebben alleen wel gezegd dat ik met oud en nieuw thuis moet zijn
:'(
:'(.
Alle familieleden vandaag waren ook bijzonder nieuwsgierig dus iedereen heeft je foto gezien Elmar...
ja Daan, wij forummers zijn ook 'n soort vrienden van je. En wij zorgen er voor dat je er nooit alleen voor komt te staan! Na alle goede adviezen van andere lieve forumvrienden, wil ik ook tegen je zeggen: kop op en d'r komt weer 'n tijd waarin 't beter gaat! En laat je niet de fijne dagen rondom en met kerst bederven door vrienden die misschien jouw vriendschap wel helemaal niet waard zijn.
Idd Daan, wij hier op het forum zijn toch ook je vrienden en je kunt hier toch ook altijd alles vertellen, dus cheer up!! Maar Han, kzou niet zo snel zeggen dat die vrienden de vriendschap niet waard zijn hoor... Het kan ook gewoon een misverstand zijn, dat je alleen maar denkt dat je ze kwijt bent maar dat zij daar echt heel anders over denken...!!
En oja die pizzamessen... die lijken nu wel heel erg cool enzow, mss ook omdat ze tegenwoordig zo populair zijn dat ze de winkel uit vliegen, en omdat sommige mensen ze dan helemaal ophemelen... maar wij hebben hier thuis al heel lang een pizzames en ik kan je vertellen dat het echt niet zo'n geweldig ding is...! Het heeft ook echt wel heel veel nadelen hoor, ook al weet jij dat natuurlijk niet omdat jij er geen hebt, maar je komt er echt nog wel een keer achter dat die appelmesjes helemaal zo slecht nog niet zijn, en misschien wel sneller dan je denkt...!
veel liefs,
Miekje