Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2550084 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6500 Gepost op: 22-12-2002, 14:51:15 »
wafels bakken, oooh dat klinkt zo leuk !!
zou ik ook eens moeten leren  ::) hou je er wat voor ons?

Ik ben nu al bezig en ik heb besloten er extra veel te bakken, zodat ik er ook af kan geven aan m'n oma, m'n broer en z'n vriendin en aan de buren. Maar voor jullie hou ik er ook zeker nog wel 'n aantal over!  :D

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #6501 Gepost op: 22-12-2002, 14:54:34 »
dank je Han

* evil modus *

moehaha, zag ik ff dat ik daarnet 666 berichten had, het duivelsgetal

* /evil modus*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6502 Gepost op: 22-12-2002, 16:04:12 »
Aragorn is zoooo knap, lief en stoer enzo! *kwijlkwijl* ;)

Ik lees dit en denk : ik ken die naam, waar ken ik die ook al weer van? En terwijl ik peinzend voor me uit staar zie ik die naam opeens eens weer voor me verschijnen en als ik mijn ogen focus zie ik het: zo heet mijn computer!!! Dat jullie daarop vallen zeg  ::)

Han, je kunt ons niet lekker maken en vervolgens zo lang laten wachten hoor!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6503 Gepost op: 22-12-2002, 17:50:25 »
Ik lees dit en denk : ik ken die naam, waar ken ik die ook al weer van? En terwijl ik peinzend voor me uit staar zie ik die naam opeens eens weer voor me verschijnen en als ik mijn ogen focus zie ik het: zo heet mijn computer!!! Dat jullie daarop vallen zeg  ::)
;D hahaha, ik vint ut niet kunnen hor, zomaar un computer (!) de naam van Aragorn geven... >:( ;)

voorderest heb k nie sow veel te vertelle, mn verjaardag is afgelope :( vandaag ff lkkr spelletje gespeeld (gewonnen :D) en beje gelezen! dusj nouja gewoon zoals un vakantie hoort te zijn ;D!!!

:-* :-* :-*   @miesh

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6504 Gepost op: 22-12-2002, 18:18:31 »
Voordat ik flauw val van de honger, zorg ik zelf maar even voor wafels!

Han, morgen mag je het goedmaken, ik denk dat we dan wel zin zullen hebben in tompoezen! ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6505 Gepost op: 22-12-2002, 18:38:59 »
Han, je kunt ons niet lekker maken en vervolgens zo lang laten wachten hoor!

Ja,  't heeft effe geduurd, maar ik ben tot nu toe bezig geweest met bakken! 't zijn er echt heel veel geworden!  :o

Maar goed, dan heb ik er ook veel om uit te delen. Te beginnen aan m'n lieve forumvrienden.  :)

Helaas kan ik geen geschikt plaatje van m'n wafels vinden, dus zullen jullie 't moeten doen met de gedachte dat ze er heel lekker uitzien en dat ik ze bestrooid heb met poedersuiker. Ik heb ze op de bar heb neergezet en jullie zijn vrij om zoveel te pakken als jullie willen.  :D

Eet smakelijk zou ik zeggen....

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6506 Gepost op: 22-12-2002, 18:41:08 »

Hee!!!! Daar zijn m'n wafels toch!   ;)

En helaas tompoezen heb ik nog nooit gemaakt en bovendien heb ik morgen geen tijd om ze te maken, dus jullie zullen 't toch echt moeten doen met wafels......

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6507 Gepost op: 22-12-2002, 18:55:48 »
Hoi lieve mensen,

Daarnet heb ik voor de vijfde en laatste keer dit jaar Sinterklaas gevierd met allemaal familieleden en het was echt supergezellig, echt supertof. Iedereen had er onwijs veel werk aan besteed, supersurprises en lange gedichten allemaal enzow, ik schaamde me echt dak pas gister was begonnen maar kgeloof dat het toch nog wel meeviel. Nou ja iig was het supergezelli.

Dan ga ik me nu ook maar weer eens flink met jullie zaken bemoeien...

ik ben in drie dagen twee hele dierbare vrienden kwijtgeraakt
Ik was gisterenavond gewoon zo verdrietig dat ik gewoon even dacht dat ik mijn vrienden was kwijtgeraakt. Maar kzag vanmorgen een berichtje van 1 van m'n vrienden waardoor ik me weer een beetje beter voel. Ik heb die vrienden toen gewoon allebei een kaartje gestuurd en ik hoop dat het nu weer een beetje goed is.
Daan, ik weet zeker dat je die vrienden echt niet bent kwijtgeraakt. Dan zouden ze niet zoveel voor je over hebben en je telkens maar moed in blijven spreken. Het komt echt wel goed!!!!

Aaach; hij noemt haar miekje! ;)
Ja, tuurlijk, is dat zo raar dan? Zo mogen jullie me ook best noemen hoor.

@Elmar en 'miekje': wat gaat er maandag gebeuren dan? O ja e, wat vonden je ouders eigenlijk van Elmar? Kan ie een beetje door de beugel?
Maandag ga ik naar Breda :). Uhm, ik weet eigenlijk niet wat mn ouders van m vonden... :-[ hebben ze niet echt gezegd... Ze hebben alleen wel gezegd dat ik met oud en nieuw thuis moet zijn >:( :( :'( >:( :( :'(.
Alle familieleden vandaag waren ook bijzonder nieuwsgierig dus iedereen heeft je foto gezien Elmar... ;)

ja Daan, wij forummers zijn ook 'n soort vrienden van je. En wij zorgen er voor dat je er nooit alleen voor komt te staan! Na alle goede adviezen van andere lieve forumvrienden, wil ik ook tegen je zeggen: kop op en d'r komt weer 'n tijd waarin 't beter gaat! En laat je niet de fijne dagen rondom en met kerst bederven door vrienden die misschien jouw vriendschap wel helemaal niet waard zijn.
Idd Daan, wij hier op het forum zijn toch ook je vrienden en je kunt hier toch ook altijd alles vertellen, dus cheer up!! Maar Han, kzou niet zo snel zeggen dat die vrienden de vriendschap niet waard zijn hoor... Het kan ook gewoon een misverstand zijn, dat je alleen maar denkt dat je ze kwijt bent maar dat zij daar echt heel anders over denken...!!

En oja die pizzamessen... die lijken nu wel heel erg cool enzow, mss ook omdat ze tegenwoordig zo populair zijn dat ze de winkel uit vliegen, en omdat sommige mensen ze dan helemaal ophemelen... maar wij hebben hier thuis al heel lang een pizzames en ik kan je vertellen dat het echt niet zo'n geweldig ding is...! Het heeft ook echt wel heel veel nadelen hoor, ook al weet jij dat natuurlijk niet omdat jij er geen hebt, maar je komt er echt nog wel een keer achter dat die appelmesjes helemaal zo slecht nog niet zijn, en misschien wel sneller dan je denkt...! ;)

veel liefs,
Miekje

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #6508 Gepost op: 22-12-2002, 19:00:04 »
Uhm, ik weet eigenlijk niet wat mn ouders van m vonden... :-[ hebben ze niet echt gezegd... Ze hebben alleen wel gezegd dat ik met oud en nieuw thuis moet zijn >:( :( :'( >:( :( :'(.

Dan kom ik toch gewoon daar naar toe???

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6509 Gepost op: 22-12-2002, 19:01:47 »
Dan kom ik toch gewoon daar naar toe???
hmm, kweenie... kwil gewoon naar jullie :(... en Daantje dan...? :-\

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6510 Gepost op: 22-12-2002, 19:24:23 »
Idd Daan, wij hier op het forum zijn toch ook je vrienden en je kunt hier toch ook altijd alles vertellen, dus cheer up!! Maar Han, kzou niet zo snel zeggen dat die vrienden de vriendschap niet waard zijn hoor... Het kan ook gewoon een misverstand zijn, dat je alleen maar denkt dat je ze kwijt bent maar dat zij daar echt heel anders over denken...!!

Ik zeg ook niet dat ze Daans vriendschap zeker niet waard zijn. 't zou namelijk idd zo kunnen zijn dat 't 'n misverstand is of dat ze 't niet zo bedoeld hebben en er nog op terug zullen komen. Dit hoop ik natuurlijk voor Daan! En ik denk ook wel dat 't zo zal zijn.  :)

Maar als die vrienden Daan echt voorgoed in de steek gelaten hebben, vind ik dat ze z'n vriendschap niet waard zijn.  :-[

Maar nogmaals Daan: hier moet je dus niet van uit gaan! Je moet proberen voor je vrienden te knokken. Misschien hebben zij wel gedacht dat jij de vriendschappen niet meer zo zag zitten en hebben ze daarom afstand genomen. En je schreef zelf al dat je 'n berichtje had ontvangen van een van die vrienden, dus misschien valt 't allemaal wel mee.  :)

• Forumlid
« Reactie #6511 Gepost op: 22-12-2002, 20:15:09 »
*neemt een wafel

mmmjam dat smmmaakt echt wel hoor !

En Aragorn is idd niet zomaar een computer !! Watch the movie, op slag zul je ook fan zijn ;) ;D

hmm, kweenie... kwil gewoon naar jullie :(... en Daantje dan...? :-\
pak hem mee :)

« Laatst bewerkt op: 22-12-2002, 20:15:37 door Alive and Kicking »

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #6512 Gepost op: 23-12-2002, 00:28:27 »

:)  :)Tsss; wat zien jullie toch in die ongeschoren kerel...  

wat we er in zien? I mean, look at him, die ogen, die uitstraling... *zucht* Hij benadert bijna de uitstraling van Beckham ;)

Als je toch van ongeschoren houdt ga dan gelijk voor Gimli  ;D

Daan weet hoe hij het moet schrijven, de uitspraak lukt nog niet helemaal.

Pizzames

:) Dat gaat helemaal goedkomen dus, want Tolkien heeft helemaal opgeschreven hoe de uitspraak is van Elvish!

Ja, tuurlijk, is dat zo raar dan? Zo mogen jullie me ook best noemen hoor.
Hoi Miekje!
*bertha vindt het ook niet erg als iedereen hem 'm bertje noemt...  :) ;D

Citaat
En oja die pizzamessen... die lijken nu wel heel erg cool enzow, mss ook omdat ze tegenwoordig zo populair zijn dat ze de winkel uit vliegen, en omdat sommige mensen ze dan helemaal ophemelen... maar wij hebben hier thuis al heel lang een pizzames en ik kan je vertellen dat het echt niet zo'n geweldig ding is...!

Pizzames? Pizza's hoor je gewoon met blote handen te scheuren en dan opvouwen en dan in je mond proppen... Ik meen dat dit de officiele etiquette is voor het eten van pizza's maar ik kan me vergissen...

Ik denk trouwens dat ik mijn computer Arwen ga noemen... :) :)
*bertje neemt nog een wafel en zegt met volle mond:

Slaap lekker iedereen!

Gr. B.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6513 Gepost op: 23-12-2002, 10:32:44 »
Hallo forummers,

@Han: ik hoop dat je wat aan mn berichtjes hebt, maar ik weet het niet meer precies allemaal. Misschien in combinatie met berichten van anderen, kun je er nog kaas van maken.

Vandaag moet ik gaan poetsen, zodat het huis een beetje schoon is voor de feestdagen. Heb ik echt geen zin in, maar ja... :(

@Elmar: om jou een beetje te sparen heb ik gisteren 4 e-cards verstuurd ipv gewone kerstkaarten, goed he?

Ik ga maar eens aan de slag (zucht)

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6514 Gepost op: 23-12-2002, 10:36:48 »
@Han: ik hoop dat je wat aan mn berichtjes hebt, maar ik weet het niet meer precies allemaal. Misschien in combinatie met berichten van anderen, kun je er nog kaas van maken.

Ik heb er zeker wat aan! Ik heb al 'n paar posts weer hun goede plaats kunnen teruggeven. En bij de anderen ben ik nog op onderzoek uit, omdat jij zelf ook niet wist bij welk topic dat ze hoorden. Maar nu weet ik iig 'n aantal posts die bij elkaar horen.  :)

Ik hoef vandaag niet naar kantoor, omdat ik hier thuis aan m'n stageverslag ga werken. Ik heb alleen helemaal geen zin vandaag en ik denk eerlijk gezegd ook niet dat er veel van gaat komen. Dat komt gewoon door de kerstkriebels!  ;)

Dadelijk toch maar proberen iets te doen, al is 't maar 'n klein beetje. Maar dan heb ik toch 't idee dat ik iets zinnigs gedaan heb vandaag.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6515 Gepost op: 23-12-2002, 10:39:21 »
Het voordeel van thuis werken is dat je in een uur meer doet dan op je werk de hele dag, dus voel je maar niet schuldig  :D

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6516 Gepost op: 23-12-2002, 10:47:27 »
En Aragorn is idd niet zomaar een computer !! Watch the movie, op slag zul je ook fan zijn ;) ;Dpak hem mee :)

Citaat
En helaas tompoezen heb ik nog nooit gemaakt en bovendien heb ik morgen geen tijd om ze te maken, dus jullie zullen 't toch echt moeten doen met wafels......

Gelukkig ben ik van alle markten thuis...

Smakelijk!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6517 Gepost op: 23-12-2002, 12:47:45 »
hmm, wat un lekkere tompoes Pino ;)! daar was ik egt ff aan toe...

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

• Forumlid
« Reactie #6518 Gepost op: 23-12-2002, 15:15:24 »
)Als je toch van ongeschoren houdt ga dan gelijk voor Gimli  ;D:)
neenee, zo erg is het allemaal niet :) beckham is trouwens niet altijd ongeschoren, maar geef toe, ze hebben wel een prachtige uitstraling é...

*bertha vindt het ook niet erg als iedereen hem 'm bertje noemt...  
onze kat noemt bertje  ;D

@Pino: je computer moet er verdomd mooi uitzien  :)

kga nog ff bijlezen en straks komt een vriend naar hier om wat te praten, doei xxx

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #6519 Gepost op: 24-12-2002, 09:50:32 »
Pizza's hoor je gewoon met blote handen te scheuren en dan opvouwen en dan in je mond proppen... Ik meen dat dit de officiele etiquette is voor het eten van pizza's maar ik kan me vergissen...

::) Tuuurlijk Bertha Bertje.
Dat is de manier van pizza eten op z'n Students/Dakloos' en die hebben dan ook geen pizzamessen nodig. Pizzamessen zijn vooral in trek bij de jeugd.... [iedereen behalve MiekjeAnnemieke en Elmar niet meelezen]
  ;)

[/iedereen behalve MiekjeAnnemieke en Elmar niet meelezen]

Take a glorious bite out of the whole world