Hoi superlieve mensen!!
Daar ben ik dan eindelijk, na al dat lange in spanning zitten van jullie! Iig bedankt dat jullie zo met mij/ons meeleven, echt lief van jullie
.
maar ik veronderstel dat e haar avond wel wat specialer zal geweest zijn opstaan e, we willen het horen !!
tsss, ik was al om acht uur weer op hoor, ong twee uur thuis... En kwas best wel duizelig enzow... Kon nauwelijks meer lopen...
(toch Elmar?
) Hahaha, neehoor, dat valt me erg mee, ik weet nu alles nog! (geloof ik...) Dus zo dronken was ik toch niet, naja, ik heb ook niet zo heel veel gedronken. Ben nu ook niet ziek of zo, alleen een beetje moe... Maja ik moest wel zo vroeg opstaan, om al die haarlak nog uit mn haar te wassen
.
--ben ondertussen aan het msnen, dat gaat echt niet samen, pff, het vordert hier dus echt niet met mn verhaal...--
Ohja khad zelfs vanochtend al even hier het forum gelezen, voordat Elmar op was
. Maar waar was ik, hm, tis nie echt chronologisch, gisteravond dan eerst maar even... Nou mn vader heeft een hoop foto's gemaakt hoor, maar niet allemaal met mijn toestel (waarvan het rolletje met kerst wel vol komt), ook nog een paar met zn eigen camera, en dat waren de eerste van het rolletje helaas... En Elmars zusje (die ook meegekomen was) had nog wel zo'n mooie compositie van ons gemaakt...
Maargoe maargoe, het gala zelf, dat willen jullie tenslotte horen... Das erg kort te omschrijven: fantastisch. Supergezellig met mijn vrienden (Willem Jan kon het idd goed met Elmar vinden, vond ik echt cool, had ik wel gedacht
), super gefeest en Elmar (Malcolm eindelijk antw op jouw vraag) is idd superleuk en superlief, maar ja, dat wist ik eigenlijk al. Maar nu kunnen we zeggen dat het vermoeden van Ovide en A&K officieel bevestigd is
.
Het was net de soap (op een gegeven moment werd er zelfs nepsneeuw rondgespoten)...
Have a happy friday!
nog steeds een hele prettige dag iedereen
Ik heb een superheppie dag gehad!!! (op de wegrijdende trein vanochtend na dan...) Vanochtend op school kerstontbijt met alle zesdeklassers die bio hebben, jammer voor de rest, maar de biologielerares had het georganiseerd, daarna kerstviering, ook best gezellig, en daarna hebben we nog een uur buiten (ongelofelijk koud ja) staan praten omdat we geen zin hadden om naar huis te gaan en elkaar bijna de hele vakantie te moeten missen. Niet de hele vakantie, want de 31e is een vriendin jarig, die het dan ook viert ('s ochtends) en de 27e gaan we een cadeautje voo haar kopen. 's Avonds de 27e gaan de anderen dan naar lotr...
Oja en 2 januari gaan we weer rpg'en dus zie ik ook weer een paar mensjes.
En dan al die lieve vrienden op school, op cabaret, op jp, hier, en die lieve familieleden, en tis vakantie, en overmorgen Sinterklaas (shit nog nie begonnen argh argh), en bijna Kerst wat ook altijd supergezelli is, kortom: ik ben superheppie!!!
veel liefs
Annemieke