Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2550156 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6460 Gepost op: 20-12-2002, 13:19:12 »
let's hope so :) nuja, chemie was dé ramp van de reeks, en voor de rest ben ik nog nooit een aardrijkskunde of fysicus geweest dus dat zou me niet verbazen, maar over het algemeen verwacht ik een deftig gemiddelde. Naar het schijnt is het vijfde het moeilijkste jaar dusja, iedereen struikelt wel eens

banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6461 Gepost op: 20-12-2002, 14:06:32 »
haai mensen!!
yee, [shadow=red,left,300]kerstvakantie[/shadow]!!! eindelijk :)
leuk dat het gister zo koel was A&K, nu e nog ;)
en ik ga vanavond naar LoTR!!! yee, moet ik wel ff idols opnemen :D maarja, ik ga maar eens relaxen enz!
doejjjdoejjjj
nog steeds een hele prettige dag iedereen ;D

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #6462 Gepost op: 20-12-2002, 14:25:32 »
@miesh, bij deze alvast gefeliciteerd (3x :-*) want ik denk niet dat ik er morgen ben. Ik heb vast een bloemetje voor je gekocht.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6463 Gepost op: 20-12-2002, 14:48:38 »
aww wat leuk :-* dankjewel!!! wat un mooie bloemen :)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6464 Gepost op: 20-12-2002, 17:16:45 »
VAKANTIE

Jullie weten echt niet hoe blij ik ben! E. hoe was het nou? Ik snap echt niet dat je nog niets gepost hebt, ik ben werkelijk teleurgesteld  >:(  ;)
Ik hoop ecth dat het leuk was.
Elmar, jij bent online, heb jij ons niets mee te delen????

Ik ga ff de rest bijlezen.

Ovide

edit: Aggie, tot gauw en natuurlijk ook hele fijne feestdagen!

« Laatst bewerkt op: 20-12-2002, 17:22:54 door ovide »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6465 Gepost op: 20-12-2002, 17:55:46 »
Hoi superlieve mensen!!

Daar ben ik dan eindelijk, na al dat lange in spanning zitten van jullie! Iig bedankt dat jullie zo met mij/ons meeleven, echt lief van jullie :).

maar ik veronderstel dat e haar avond wel wat specialer zal geweest zijn  ;) opstaan e, we willen het horen !!
tsss, ik was al om acht uur weer op hoor, ong twee uur thuis... En kwas best wel duizelig enzow... Kon nauwelijks meer lopen... ::) (toch Elmar? ;)) Hahaha, neehoor, dat valt me erg mee, ik weet nu alles nog! (geloof ik...) Dus zo dronken was ik toch niet, naja, ik heb ook niet zo heel veel gedronken. Ben nu ook niet ziek of zo, alleen een beetje moe... Maja ik moest wel zo vroeg opstaan, om al die haarlak nog uit mn haar te wassen ;).

--ben ondertussen aan het msnen, dat gaat echt niet samen, pff, het vordert hier dus echt niet met mn verhaal...--

Ohja khad zelfs vanochtend al even hier het forum gelezen, voordat Elmar op was ;). Maar waar was ik, hm, tis nie echt chronologisch, gisteravond dan eerst maar even... Nou mn vader heeft een hoop foto's gemaakt hoor, maar niet allemaal met mijn toestel (waarvan het rolletje met kerst wel vol komt), ook nog een paar met zn eigen camera, en dat waren de eerste van het rolletje helaas... En Elmars zusje (die ook meegekomen was) had nog wel zo'n mooie compositie van ons gemaakt... ;D
Maargoe maargoe, het gala zelf, dat willen jullie tenslotte horen... Das erg kort te omschrijven: fantastisch. Supergezellig met mijn vrienden (Willem Jan kon het idd goed met Elmar vinden, vond ik echt cool, had ik wel gedacht ;)), super gefeest en Elmar (Malcolm eindelijk antw op jouw vraag) is idd superleuk en superlief, maar ja, dat wist ik eigenlijk al. Maar nu kunnen we zeggen dat het vermoeden van Ovide en A&K officieel bevestigd is ;).

Het was net de soap (op een gegeven moment werd er zelfs nepsneeuw rondgespoten)...

Have a happy friday!
nog steeds een hele prettige dag iedereen ;D
Ik heb een superheppie dag gehad!!! (op de wegrijdende trein vanochtend na dan...) Vanochtend op school kerstontbijt met alle zesdeklassers die bio hebben, jammer voor de rest, maar de biologielerares had het georganiseerd, daarna kerstviering, ook best gezellig, en daarna hebben we nog een uur buiten (ongelofelijk koud ja) staan praten omdat we geen zin hadden om naar huis te gaan en elkaar bijna de hele vakantie te moeten missen. Niet de hele vakantie, want de 31e is een vriendin jarig, die het dan ook viert ('s ochtends) en de 27e gaan we een cadeautje voo haar kopen. 's Avonds de 27e gaan de anderen dan naar lotr... ::) Oja en 2 januari gaan we weer rpg'en dus zie ik ook weer een paar mensjes.
En dan al die lieve vrienden op school, op cabaret, op jp, hier, en die lieve familieleden, en tis vakantie, en overmorgen Sinterklaas (shit nog nie begonnen argh argh), en bijna Kerst wat ook altijd supergezelli is, kortom: ik ben superheppie!!!

veel liefs
Annemieke :)

• Forumlid
« Reactie #6466 Gepost op: 20-12-2002, 18:08:31 »

Maar nu kunnen we zeggen dat het vermoeden van Ovide en A&K officieel bevestigd is ;).

je hebt het of je hebt het niet :) ben zo blij !!!!!!!! wiiiiiiii

@ amiesh: LOTR TTT ruled !!!!!! :) maar dat wist je al , je zal je zeker super amuseren

én ik heb mijn rapport gekregen!! met geen enkele buis :) die leerkrachten van chemie en fysica zijn zo lief geweest om de punten die ik tekort had met mijn examen, bij mijn dagelijks werk te geven, zodat ik net de helft had (wetenschappen zijn echt mijn ding niet)

iedereen happy dus :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6467 Gepost op: 20-12-2002, 18:22:31 »
Allemaal blije mensen hier!  :D

Iedereen die vakantie heeft, wens ik bij deze 'n fijne vakantie! Iedereen die 'n goed rapport heeft gekregen, proficiat! En e, echt geweldig voor je dat 't zo'n gezellig feest was en dat Elmar zo leuk was!  ;)

Ik ben ook best happy, want ik hoef nu 'n tijdje niet naar kantoor toe. Ik ga namelijk hier thuis werken aan m'n stagerapport. Nou ja, volgende week vallen er toch al weer drie dagen weg vanwege kerstmis (op dinsdag moet ik de hele dag werken bij de bakker....) Maar ik ben eerlijk gezegd blij dat ik effe niet zo'n verplichting heb om 's morgens vroeg naar kantoor te vertrekken.

Vandaag best 'n leuke dag op kantoor, want er was 'n kerstlunch georganiseerd. 't was erg gezellig en ook heel lekker!  :)  Vanmiddag was ik echt aan 't wachten totdat 't 17.00 uur werd en dat duurde 'n eeuwigheid!  ;)

Vanavond fijn naar Idols kijken en morgen weer werken bij de bakker, maar dat deert niet want volgende week is 't kerst!  :D

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6468 Gepost op: 20-12-2002, 23:28:15 »
amiesh: LOTR TTT ruled !!!!!! :) maar dat wist je al , je zal je zeker super amuseren

én ik heb mijn rapport gekregen!! met geen enkele buis :) die leerkrachten van chemie en fysica zijn zo lief geweest om de punten die ik tekort had met mijn examen, bij mijn dagelijks werk te geven, zodat ik net de helft had (wetenschappen zijn echt mijn ding niet)
jaaa, de TTT roelt egt wel vet!! hij was zooooo koel! en heel mooi :) maar nu ga ik tog eens slapen (als ik de uitslag van idols heb gehoord ;))
enne, een buis is een onvoldoende ???
iig, goed van je raport :D
TrUsTe!!!  :-* :-*
btw:  leuk dat iedereen zoo happy is, en dan ben ik morgen ook nog eens jaaarig :P :)

« Laatst bewerkt op: 20-12-2002, 23:29:15 door @miesh »

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #6469 Gepost op: 21-12-2002, 02:18:07 »
*bertha baalt...

Ik had net echt een geweldige super post gemaakt. Hij was echt superlang met allemaal quotes. Het was echt mijn allerbeste post ooit, met kerstwensen en echt al het goeds op de wereld en nog veel meer en echt geweldig gewoon. Maar het schermpje waar in ik bezig was liep vast en nu is mijn hele post weg... :(

En ik heb geen zin om het weer overnieuw te doen; want het is niet meer hetzelfde... :( :(

Deze post is slechts een ode aan mijn allerbeste post ooit;

Een "tribute" zogezegd...

Maar voor @miesh ga ik wel weer even dit doen:

Geleliciteerd !!!
Vond je het wel spontaan of was het echt minder?

En,

* bertha531 versiert de bar
en hangt slingers op
en zingt: "er is er een jarig hoera hoera dat kun je nog niet zien want ze ligt op bed maar ze is wel jarig en dat is @miesh, hoera!!

enz enz.

En toch is het anders...
Ik ben nog steeds onder de indruk van die fantastische post... Wat een geweldige post was het toch, jammer dat jullie m nooit gezien hebben...  :)

truste,

Gr. B.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #6470 Gepost op: 21-12-2002, 08:01:42 »
je hebt het of je hebt het niet
helemaal mee eens,
toch, Annemieke?

Take a glorious bite out of the whole world

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6471 Gepost op: 21-12-2002, 11:11:51 »
Goedemorgen allemaal!

Wat leuk Annemieke dat het zo leuk was en dat het met Elmar ook leuk was. Ik hoop wel dat het wederzijds was  :P ;), maar daar ben ik eigenlijk nietzo bang voor. Gek he  ;D

Zo juist is mn nieuwe droger bezorgd. Die ga ik nu eens uitpakken en uitproberen.

Tot straks,
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #6472 Gepost op: 21-12-2002, 11:59:18 »
goeie-bijna-middag !!

Bertha wat jammer van je post,maar mag ik je een kleine hint geven? omdat ik het ook al meegemaakt heb wat jij tegengekomen bent, kopieer ik altijd eerst mijn post voor ik ergens op klik, of als ik iets lang typ, dan kopieer ik het af en toe eens, zodat ik het gewoon weer kan plakken,voor het geval dat het verkeerd gaat :)

@miesh:
Happy Birthday
Ook zo'n zin om TTT nog eens te gaan bezien? :)
en een buis is idd een onvoldoende, maar kheb dus gelukkig allemaal voldoendes :)

kga eens bijlezen, doeeeei xxx

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6473 Gepost op: 21-12-2002, 13:23:02 »
heej lieve mensjus!! :)
Dankjullie voor felicitaties! :-*
jmmr van je post Bertha, idd ik kopie-eer ook altijd lange posts! maar iig bedankt vor het versieren van de bar, t ziet dr gezellig uit! ;) en...mooi gezongen :D
iig ben ik wel weer verwend! heb 2 lotr posters gekregen, lotr soundtrack van de ttt, een boek, 2 kussens vor op mn bed, feyenoord-t-shirt, en nog hele schattige diddle-sleutelhanger van 'n vriendin! die hier nu ook is, dus ik zal ut niet al te lang maken ::)
dusj, ik kom vandaag nog wel langs!
xxxxx Anne-Marie

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #6474 Gepost op: 21-12-2002, 13:29:42 »

Zo juist is mn nieuwe droger bezorgd. Die ga ik nu eens uitpakken en uitproberen.

Tot straks,
Ovide
Ja, jij kan dat maar 1 keer. Maar die afwasmachine bij annemieke word dagelijks uitgepakt, he Annemieke  ;D

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #6475 Gepost op: 21-12-2002, 14:21:33 »
Eyy @miesh! Van harte gefeliciteeeeeerd! :D

En nog een fijne dag. 't Is dat ik net wakker ben, anders had ik Bertha wel even geholpen met het versieren van de bar. M'ja, had gisteravond/nacht een achtzeven gangen kerstdiner met (oud)huisgenoten. De laatste gang was geschrapt omdat het wat laat (of vroeg) begon te worden.

In elk geval: maak er een leuke dag van!

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

• Forumlid
« Reactie #6476 Gepost op: 21-12-2002, 14:27:57 »
Ja, jij kan dat maar 1 keer. Maar die afwasmachine bij annemieke word dagelijks uitgepakt, he Annemieke  ;D

ik zou die 'word' vlug veranderen in hetzelfde met een t erachter...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6477 Gepost op: 21-12-2002, 14:33:16 »
Hoiiii mensen!!

Anne-Marie ook hier nog maar eens van harte gefeliciteerd!! Hier, een leuk cadeautje voor je:
;D
En als je toch liever iets anders hebt, hier een paar leuke boekenleggers, kun je gebruiken voor als je 'In de Ban van de Mol' nog niet uit hebt, en anders voor een ander boek:

Om de een of andere reden kan ik niet meer citeren >:( :( :'(, maar ik wilde even reageren op Daan over dat 'je hebt het of je hebt het niet':
Helemaal niet mee eens Daan, want je hebt het, of je krijgt het nog wel eens.

En die droger uitpakken, hahahahaha, echt grappig Ovide, ik wilde idd ook al zoiets zeggen als Daan ;D. (lag weer helemaal dubbel achter de computer waardoor iedereen hier in huis weer verbaasd opkeek)

Kheb nu wel mn cadeautjes gekocht voor de surprise, maar heb nog maar een heel klein stukje gedicht en ben nog niet begonnen aan surprise... aargh...!! Wat heb ik mezelf aangedaan zeg, 5 keer Sinterklaas, pfff... Morgen is het, dus moet het af zijn, dus kmoet ff gaan haasten. Ben wel nog steeds supermoe ::) (tja dat krijg je, gister weer veel te laat naar bed gegaan, omdat mn broer thuiskwam. Tis wel gezelli dat ie dr weer eens is :))

liefs,
Annemieke

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6478 Gepost op: 21-12-2002, 14:40:35 »
Dit was ik nog vergeten... Nou ik kan dus ECHT niet meer citeren ??? :( tot mijn grote ergernis, maar dan moet het maar zo, met kopieren...

citaat van Ovide vandaag om 11:11 u
Citaat
Wat leuk Annemieke dat het zo leuk was en dat het met Elmar ook leuk was. Ik hoop wel dat het wederzijds was   , maar daar ben ik eigenlijk nietzo bang voor. Gek he
ja heel gek :P ;), maar hij moet idd zelf ff wat aanvullen! joehoe, Elmar?!?

• Forumlid
« Reactie #6479 Gepost op: 21-12-2002, 14:45:41 »
ik denk dat deze meer in de smaak valt *zucht*