Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2550188 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6440 Gepost op: 18-12-2002, 19:05:47 »
Een zeer goede avond beste forum-collega's!

Nog twee dagen en ik heb kerstvakantie (valt het jullie op dat ik het er zo ongeveer ieder dag over heb?  ;))

E, ik zag net bij Netwerk een reportage over scholen met een religieuze inslag (bijzonder onderwijs heet dat geloof ik). Ze waren gaan kijken bij een reformatorische (?) school in Gouda. Dat was toch niet oevallig op jou school he? Ben de naam van de school vergeten  :-[. Iets met een 'ie' driestor? Geen idee meer.

Elmar, misschien een raar idee, maar je zou alvast kunnen voor- of in jou geval bijwerken aan school  :P. Lijkt me dat je dan genoeg te doen hebt. Wanneer is dat gala nou precies? Vandaag of morgen? Nou ja dat horen we wel in geuren en kleuren, vrees ik  ;D (grapje e).

Pino, had jij niet al vakantie? Hoe bevalt het?

Anyway, ik ga eens bij de andere topics dat trucje met 'nieuw' proberen.

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #6441 Gepost op: 18-12-2002, 19:13:57 »
Ik had gisteravond/vannacht gala, en ik weet wel zeker dat ik er vroeg in bed ga liggen  :).

Citaat
ik kan niemand sms-en, want mijn beltegoed is op en ik kan alleen maar via mijn rekening opwaarderen en daar staat ook geen geld op, pas morgen na twaalf uur weer

Ik ken het probleem, alleen op mijn rekening staat deze maanden bijna nooit geld, dus ook maar weinig beltegoed. Maar ja, elk voordeel heeft z'n nadeel (Het voordeel is in deze dat ik wél treinkaartjes koop ;)).

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #6442 Gepost op: 18-12-2002, 20:30:27 »
hoi hoi hoi

ik heb vakantieeeeeeeeeee :) vandaag mijn laatste examens gehad én ... LOTR2 gezien !! ik vertel er wel over in het topic (maar het ruled massaaaaaaaaaaaaal, TOPaanrader mensen)

ben mijn kleren eigenlijk aan het passen, morgen doen we K3 op de kerstmarkt op school en ik ga helemaal in het rood (vind het best mooi, zal straks eens foto nemen)

ff de rest bijlezen, doei xxx (e => morgen big day ;) )

banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6443 Gepost op: 18-12-2002, 22:36:57 »
goeieavond forummers!! :)
oejoej, tis al weer beje te laat :( ik heb het sportgala gesien!! was wel leuk, alleen feyenoord had beste ploeg van het jaar moeten worden ipv de turnsters >:( maarja, was voorderest wel leuk!
maar nu ga ik egt naar bed,
Annemieke en Elmar veel plezier morgen, mocht ik drvoor niet meer op het forum zijn (zal wel niet ;) )
Truste  :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6444 Gepost op: 19-12-2002, 08:54:45 »
Pino, had jij niet al vakantie? Hoe bevalt het?

Ja, lekker he. Maar alweer goed vol gepland. Ook vandaag is het een superdrukke dag, want kerstviering op de school van mijn kids en dan denk ik: ach, ik heb vakantie, waarom niet meehelpen?  ::)
Dus ik ga zometeen terug naar school, het eten voorbereiden, tussen de middag de kinderen bij opa en oma droppen, hond uitlaten,  weer verder hakken, malen, pellen, de kids omkleden, zelf omkleden,  eerst de ene naar school want die zingt in het koor, dan de ander pas naar school, even luisteren naar het koor en dan het eten verzorgen in een klas. Dat duurt dan nog tot 19:00, dan opruimen, afwassen en dan met z'n allen aan de borrel.
Morgen neem ik dan een echte vakantiedag....

Maar vandaag is voor meer mensen een speciale dag... A&K gaat K3 doen!
En e had vandaag geloof ik ook iets, maar dat weet ik niet zeker. ;)

Fijne dag allemaal!
 :-*Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6445 Gepost op: 19-12-2002, 18:01:11 »
D'r is gewoon maar 1 post bijgekomen vandaag in de Molshoop!  :o  Dat is toch wel errug weinig.....

En ik ga jullie ook zo alweer verlaten, want ik ga zo naar de kapper m'n haartjes laten knippen zodat ze met de kerst weer mooi zitten.  :)

Ik ben vandaag weer naar kantoor geweest en 't ging waarempel best goed. Ik heb 'n leuk kerstpakket gekregen met allerlei lekkers (2 flessen wijn, aanleng limonade, kaascrackertjes, thee, peperkoek, spekjes, enz. enz.) en ook leuke spulletjes (vazen, wekkertje enz.). 't was bijzonder leuk, want 't was m'n eerste kerstpakket ooit!  :D

Net ben ik naar de fysiotherapie geweest, ook voor 't eerst in m'n leven. Maar dat was minder prettig, want die man heeft me behoorlijk pijn gedaan.  :(  Ik lag te creperen van de pijn, zegt hij doodleuk: 'ik geloof dat 't iets gevoelig is'.  :-[

Maar ik ga er zo weer vandoor en dan kom ik later vanavond nog wel effe langs. (ook om weer wat berichten uit de Molshoop te reconstrueren)  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6446 Gepost op: 19-12-2002, 18:44:08 »
hai mensjes,

jaja ik heb zeker iets ;D en ik ben best wel zenuwachtig, moet nog zoveel doen en zo, tenminste dat idee heb ik toch... iig nog een kerstkaart schrijven... maar kwilde ff een teken van leven geven hier, had ik gister geloof ik ook al niet gedaan.

idd de Driestar uit Gouda Ovide, niet mijn school, maar dat leg ik een andere keer wel uit.

twee meisjes uit mn klas hebben net mn haar gedaan (twintig liter haarlak... ::)) en makeup, maar ja, heb net gegeten dus dat moet ik alweer bijwerken ;D. Na goe, ik ga nog ff verder stressen ;) en heb dr heeejul veel zin in !! :D

veel liefs Annemieke

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6447 Gepost op: 19-12-2002, 19:27:12 »
heej iedereen!!
oej, nog maar weinig posts vandaag in de bar :o
vandaag was wel un leuk dagjuh, 2 uurtjus naar presentaties luisteren ::), voorderest kerstmusical! was wel cool!! 8) en voorderest nog 4 uurtjus morgen en dan vakantie!!!!!  :D yee, heb dr egt zo'n sin in! maarjah, ik ga nog maar even mn laatste verslag af maken!
 :-* :-* @miesh
oja, suc6 met al die dingen die je nog moet doen e, en natuurlijk vanavond  ;)

« Laatst bewerkt op: 19-12-2002, 19:28:55 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6448 Gepost op: 19-12-2002, 21:44:47 »
Ook hallo,

Nog een dagje en dan...ik durf het bijna niet meer te zeggen...kerstvakantie 8)

Oh E, ik ben zo benieuwd of je het leuk hebt vanavond. Je moet er morgen echt alles over vertellen. Ik ben gewoon plaatsvervangend zenuwachtig volgens mij...

O ja, taalpuristen onder ons, hebben jullie nog meegedaan aan het groot dictee deze week? Ik in ieder geval wel. Ik had 27 fouten, waarvan 3 doordat ik die Philip Freriks verkkerd verstaan had/ hij dingen verkeerd uitsprak. Ik was best tevreden moet ik zeggen.

Ik ga zo lekker naar bedje. Morgen kerstviering met de afdeling. Vandaag hadden we trouwens met 'de dienst' kerstviering (de dienst is hetgeen wat boven de afdeling komt, een aantal afdelingen samen dus). Dat was ook heel leuk. Er was eten en drinken en natuurlijk kerstpakketten. Ik ben best tevreden moet ik eerlijk toegeven. Mijn vriend had trouwenseen heel leuk pakket. Met 6 handdoeken, een scrubhandschoen en zo'n badborstel om je rug te schrobben. Ook zaten er nog badschuim en bodylotion bij. Echt heel leuk vond ik.

Goed, ik ga nu nog ff bijlezen en wacht in spanning op het verslag van Annemieke (en Elmar).

Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6449 Gepost op: 19-12-2002, 21:47:44 »
D'r is echt weinig gepost vandaag!

Ik ben vanavond naar de kapper geweest en ik heb m'n haar weer leuk zitten.  :)

De kapper heeft 't nu gefohnt met 'n soort hanekam. 't ziet tot mijn grote verbazing ook nog leuk uit. Ik denk dat ik m'n haar nu 'n beetje zoals jij heb ovide. (jij schreef toch laatst ook dat je ze met 'n stoere hanekam kom dragen?)  Gelukkig kan ik 't ook nog 'gewoon' (=met plukjes overal) dragen, voor als ik niet zo erg wil opvallen.  ;)

Ik ga nog maar effe aan de slag met wat reconstructiewerk voordat ik naar bed toe ga.  :)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6450 Gepost op: 19-12-2002, 21:51:13 »
Ow cool Han, volgens mij lijkt het wel een beetje hetzelfde. Allerlei mensen staren me trouwens aan als ik op straat loop. Wil je me even vertellen of dat bij jou ook zo is (zal wel aan lImburg liggen, in Amsterdam is dit kapsel vast al weer 'uit' maar de Limburger moet er nog aan wennen)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6451 Gepost op: 19-12-2002, 21:56:26 »
Ow cool Han, volgens mij lijkt het wel een beetje hetzelfde. Allerlei mensen staren me trouwens aan als ik op straat loop. Wil je me even vertellen of dat bij jou ook zo is (zal wel aan lImburg liggen, in Amsterdam is dit kapsel vast al weer 'uit' maar de Limburger moet er nog aan wennen)

Ik liep net nog effe door de stad en sommige mensen kijken me wel vreemd aan ja.  ;D

Vorige keer had de kapper 't ook al 'n beetje zo gefohnt en toen keek men in de stad ook gek op, maar op m'n werk zei niemand er wat van! Dat begrijp ik soms echt niet: heb ik 'n totaal ander kapsel en dan valt 't niemand op!  :-[

Ik ben benieuwd of ze morgen wel zien dat er iets veranderd is aan m'n kapsel.  :-\

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #6452 Gepost op: 19-12-2002, 22:10:45 »
Hallo allemaal,
ik heb op school net kerstviering gehad en het was supergezellig. Ze hadden dit jaar voor het eerst een bonte-avond achtig idee, waarbij elke klas dus iets opvoerde.
Dus toen heb ik voor mijn klas ff een toneelstuk uit de grond getrapt. Een nogal rare parodie op Baantjer, waarin onze leraren de hoofdrol speelden.
Kwas, best wel zenuwachtig (kwas de kok, met ceeooceekaa) maar het ging perfect. Behalve dat het decor in elkaar stortte ( "Hee, er valt een raam naar beneden".

Take a glorious bite out of the whole world

aggie

• Gast
« Reactie #6453 Gepost op: 19-12-2002, 23:35:54 »
Iedereen alvast een prettige kerst toegewenst!!!
Het wordt weer tijd om de gedachten te verzetten en Wie Is De Mol op het netvlies te krijgen. Tot binnenkort!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #6454 Gepost op: 20-12-2002, 03:11:13 »
D'r is echt weinig gepost vandaag!
Laat ik ook maar een berichtje plaatsen. :)

Sinds gister heb ik Windows XP op m'n computer staan. Daar waren we wel een avondje zoet mee voordat dat gelukt was. Ondertussen naar Flodder 2 gekeken. Vandaag ben ik bezig geweest met programma's instaleren en met het kerstdiner dat morgen plaatsvindt. We houden hier in ons studentenhuis ieder jaar een kerstdiner met huisgenoten en ex-huisgenoten. Het wordt dit jaar een 8-gangen diner :)

Ik zie dat t reconstructiewerk al opschiet, goed zo Han13!  :D
Zo te horen heeft die fysiotherapeut meer kwaads dan goeds gedaan. Arme jij... :(

E, hoe was de gala?    *Malcolm bedoelt eigenlijk: "Hoe was Elmar?" ;)
(btw: leuke avatar heb je!)

Leuk om te horen dat sommigen van jullie al helemaal in kerststemming zijn door musicals, kerstpakketten etc. :)

Groeten,
Malcolm

« Laatst bewerkt op: 20-12-2002, 03:12:59 door Malcolm »

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6455 Gepost op: 20-12-2002, 08:58:01 »
goedemorgen mense!!
ja, iedereen is al helemaal in de kerststemming :) maar eerst nog mn verjaardag ofcourse ;) oej, nog 3 uurtjus en dan... kerstvakantie!!!
en vanavond ga ik naar de biosz LoTR TTT 8)yee, heb dr egt zo'n sin in!! en ben soo benieuwd! :) maar ik ga nu maar,
nog hele prettige dag iedereen!!!
xxxxx Anne-Marie
Annemieke kom eens online en post ff eeeeeen verslag van gister!!!!! :P

« Laatst bewerkt op: 20-12-2002, 09:00:08 door @miesh »

• Forumlid
« Reactie #6456 Gepost op: 20-12-2002, 10:39:56 »
hooooooooooooooooi hoihoihoihoihoihoi !!!!!!!!

gisteren was DE MAX !!!! ik heb me nog nooit zo geamuseerd op een podium !! eerst op van de zenuwen omdat we met 10 Las Ketchup dansten, vrieskou en wij daar halfnaakt op dat podium, maar zooooo cool !! onze vrienden hadden een fototoestel mee en er werd met beertjes naar ons gegooid !! en ze vertelden dat toen afgeroepen werd dat wij gingen optreden, je zo iedereen naarhet podium zag komen en hun fototoestel bovenhaalde !! en toen K3 aangekondigd werd => wiiihaaaaaaaa !! We waren dus met 3 (duh) en onze 3 zusjes achter ons, megacool ! mijn zus en ik in het rood, die naast ons in het zwart en aan de andere kant in het wit en dan dansten we met van die witte pompons die cheerleaders ook hebben, ongelooflijk cool ! Met een massa volk die stond te roepen en foto's te nemen en beertjes te gooien !! Loved it !

maar ik veronderstel dat e haar avond wel wat specialer zal geweest zijn  ;) opstaan e, we willen het horen !!

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #6457 Gepost op: 20-12-2002, 11:06:44 »
Goedemorgen!
De diva heeft heerlijk een weekje vakantie! Echt niet erg! Ik vertrek zo voor een lang weekend naar Knokke om Kerst alvast te vieren met een groep vrienden! Gezelligheid! ;D

Van de week is mn computer gecrasht... bahbahbah! Alles kwijt! En tot overmaat van ramp had chello me ook nog eens afgesloten!!!  :'(
Maar gelukkig is alles nu weer op orde en kan ik weer naar hartelust alles volgen hier!  ;D
Have a happy friday!
 :-*

When God created man, she was only joking!

• Forumlid
« Reactie #6458 Gepost op: 20-12-2002, 11:11:54 »
welja happy  ::) als je bedenkt dat ik vanmiddag om dat leuke rapport mag ...

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #6459 Gepost op: 20-12-2002, 11:20:07 »
dat komt toch wel goed A&K?? :o

When God created man, she was only joking!