Hoi lieve mensen,
Zo daar ben ik ook weer, voor mn gevoel al minstens een hele dag niets in de bar gepost wat voor datzelfde gevoel heel lang lijkt...
(nou ik hoor wel tot "de ergsten" he Pino
)
Had vandaag een erg gezellige dag op school, erg leuk gewoon. We hebben het tussenproduct vh pws (profielwerkstuk) in elkaar gezet en ingeleverd, echt geweldig dat we daar nu weer een paar weken (tot na de vakantie zullen we maar zeggen
) vanaf zijn. Verder heb ik tot nu toe 5 kerstkaarten geschreven voor mensjes van school, pff, ja, moet dr nog een hoop
. Maar eerst natuurlijk de tien kaarten voor de mensjes van cabaret en vooral het Sinterklaasgedicht voor vanavond afmaken!! Ohja Anne-Marie, alsjeblieft hoor
. Oooowwwja, ik moet ook zeeeer dringend mn emailkaarten gaan versturen (jaja, ik heb 5 lijstjes met kaarten: geven (school + Elmar), brengen (jp e.d.), opsturen (jp+Daan+Anne-Marie), e-mail (hele berg mensen) en geven op cabaret
). Echt leuk al die kaartjes volschrijven vind ik, ja heel veel mensen zullen er geen teruggeven
en anderen sturen er eentje maar krijgen een e-card terug omdat ik hun adres niet heb... maar ik vind het zelf wel leuk om ze uit te delen. Alleen kost het zo veel tijd om iets te bedenken om op te schrijven, pff. Maar goe daarom moet ik niet te lang hier blijven hangen maar snel daarmee verdergaan.
Is idd wat raar, maar eigenlijk ook weer niet. Compuart heeft voor e en mij effe alle pagina's van de Molshoop erneer gezet vanwege 't reconstructiewerk. Zo kunnen we gelijk naar 'n bepaalde pagina toe gaan.
Eh, tja,
idd, maar ik kan voor vrijdag toch even echt nog niets eraan doen, het spijt me maar alles voor school maken heb ik sowieso al opgegeven, het enige waar ik nog tijd aan besteed voor de vak zijn 1 boekverslag en een berg kerstkaarten (en telefoneren natuurlijk...), en dan houd ik dus eigenlijk al geen tijd over om hier even iets te posten, maar dat kan ik nu eenmaal niet laten, dussem sorry, ik ga er ECHT nog wel iets aan doen, maar nu even niet...!
Ja over avatar gesproken Tijgertje, ik wilde ook een andere (heb al zoow lang niets meer met Prince, ben hem wel zat nu
), en die heb ik dus opgestuurd naar avatar@wieisdemol.com maar uhm komt ie er dan nog te staan...? Hij was wel al goed genoeg verkleind dus dat moet op zich het probleem niet zijn... Of heb ik toch iets verkeerd gedaan? Nouja ik wacht nog wel even dan zullen ze toch vast wel verschijnen...
Cool he de soap Malc?
Oja, dat wilde ik gister nog zeggen, maar toen had ik niets meer gepost, dat ik erg blij was met dat berichtje van jou Han, dat jij ook een topic weggevaagd had
. Voelde me ook al gelijk weer beter. Maarre... waarom heb jij sterretjes onder je naam staan...??
Hm, ben een beetje moe... moet ook niet zo lang aan de telefoon hangen, dan ga'k ook veel te laat naar bed...
vraag me af of mn ouders het doorhadden Tottum... uhm, naja, vanavond vast wel weer eens, ws na het Sinterklaas vieren met de mensjes van cabaret, jeej, echt zin in, (alleen nog veel doen van tevoren, aaaaah) enne... nog 30 uur!!
liefs,
Annemieke