Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2550236 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6420 Gepost op: 17-12-2002, 16:23:44 »
Boehoehoe!!!

Ja supercool hoor, dat ik nu beheerder van de huiskamer ben, maar ik kan dr niks van, kheb het Sinterklaastopic nu nl op een of andere manier doen verdwijnen :-[ :-\ :'( en de &%@!%&*#$ groene balk bovenin mn beeld is terug, waardoor ik niet meer kan scrollen zonder dat mn hele beeld groen wordt, wat dan maar gedeeltelijk uit te wissen is (en al helemaal niet uit te leggen zonder dat jullie het gezien hebben, maar gelukkig heeft Comp het gezien dus weet ie wat ik bedoel, en hopelijk ook wat ik dr aan kan doen)... En, en, en, ik kan dus helemaal niet meer normaal forummen, alles gaat supersloom, tis helemaal geflipt (ik ook), en tot overmaat van ramp kan ik Elmars nieuwe avatar niet zien met die @&&$@# mac van me... :'( boehoehoewww... :(

En ik was nog wel zo superultravrolijk toen ik achter de comp ging zitten... Dankzij lieve smsjes, supergezelli schooldag, natuurkundeproef die af is, en het feit dat ik nu nog maar 52 en een half uur hoef te wachten... ::)

liefs Annemieke

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6421 Gepost op: 17-12-2002, 16:50:56 »
He e! Ik ben blij dat ik niet de enige ben die problemen had!  :)

Ik heb vanmiddag 't BB-topic doen verdwijnen. Maar gelukkig heeft Compuart 'm terug gevonden in de Molshoop!

Bij mij ging 't reconstrueren van posts dus ook niet bepaald over 'n lijen dakje in 't begin, maar nu ik eenmaal weet hoe 't moet is 't eigenlijk heel makkelijk! Ik ga zo meteen dan ook gelijk weer aan de start om er voor te zorgen dat alle topics weer gevuld worden met de juiste berichten!  :D

Ik ben net op school geweest voor 't gesprek met m'n docentbegeleider. 't ging allemaal goed gelukkig en hij heeft veel begrip voor m'n situatie. (RSI-klachen en 't feit dat m'n opdracht te groot blijkt te zijn) Ik ben nu ook weer helemaal vrolijk!  :)

Ik kreeg wel 'n ongelooflijke hoestbui onder 't gesprek. Hij moest heel erg lachen, maar ik vond 't niet zo leuk....

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
« Reactie #6422 Gepost op: 17-12-2002, 19:32:17 »
Dit is echt wierd, zoveel pagina's in één topic passen. Meer paginanummers dan tekst  :o ;D

Maareh, iemand al opgevallen dat je tegenwoordig op het labeltje kunt klikken om naar het eerste ongelezen bericht van dat topic te gaan?

en ja, ik weet dat er forums zijn waar dat al op mogelijk was

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6423 Gepost op: 17-12-2002, 19:35:13 »
Maareh, iemand al opgevallen dat je tegenwoordig op het labeltje kunt klikken om naar het eerste ongelezen bericht van dat topic te gaan?

Noop. Ik wist 't niet en had 't daarom ook niet geprobeerd. Uit mezelf was ik er namelijk nog niet op gekomen om op 't labeltje zelf te klikken.

Maar 't is iig weer 'n leuk handigheidje!  :)

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #6424 Gepost op: 17-12-2002, 19:41:27 »
Het kan ook nog maar sinds gisteren, daarom dacht ik: ik noem 't maar ff  ;D

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #6425 Gepost op: 17-12-2002, 19:43:26 »
Ik had het al door

Take a glorious bite out of the whole world

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6426 Gepost op: 17-12-2002, 20:12:38 »
Hallo allemaal,

Eindelijk weer een beetje de vertrouwde bar en natuurlijk de rest van het forum. Als er nog een helpende hand nodig is om een en andere te reconstrueren wil ik ook nog wel meehelpen (instructies zijn wel hard nodig). Over drie dagen heb ik een hele tijd vrij, dus tijd genoeg. Laat maar wat horen als het nog nodig is.
Gister ben ik niet hier geweest. Ik had de finale van ER nog niet gezien, dus moest ik hier wegblijven... ;D

Verder zijn er weinig dingen gebeurd, op het werk is het nog steeds super druk zo voor de kerstvakantie. De gemeente is anderhalve week dicht vanaf maandag en veel mensen raken nu in paniek omdat ze geen geld meer hebben enzo. En wij dan ook maar stressen om alles nog geregeld te
krijgen voor de vakantie.

Vrijdag hebben we een kerstviering met de afdeling. Dan gaan we onder het genot van drankjes en hapjes wat spelletjes doen en een beetj kletsen (de hele middag). Aangezien ik in de organisatie zit, wordt het natuurlijk hartstikke leuk (ahum) 8).

Ik ga nog even kijken of er bij de andere topics nog iets te lezen valt en dan ga ik 24 kijken.

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #6427 Gepost op: 17-12-2002, 21:44:58 »
is het normaal dat ik zo een hele dikke band te zien krijg met aaaaaaaaaaal de mogelijke pagina's die je kan hebben?? vond het gewoon wat raar :)

morgen het allerlaatste examen!! wiskunde nb... naja, ik kan het wel (hoop ik) en dan... LOTR kijken :)

kga nog ff de rest bijlezen, doeeeeeeei xxx

(btw, grandioos gebuisd voor chemie vandaag, ik ben zo geen wetenschapper :))

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6428 Gepost op: 17-12-2002, 22:02:59 »
is het normaal dat ik zo een hele dikke band te zien krijg met aaaaaaaaaaal de mogelijke pagina's die je kan hebben?? vond het gewoon wat raar :)

Is idd wat raar, maar eigenlijk ook weer niet. Compuart heeft voor e en mij effe alle pagina's van de Molshoop erneer gezet vanwege 't reconstructiewerk. Zo kunnen we gelijk naar 'n bepaalde pagina toe gaan.  :)

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #6429 Gepost op: 17-12-2002, 23:02:11 »
Zo kunnen we gelijk naar 'n bepaalde pagina toe gaan.
Dat is idd wel handig :) Ik heb vanavond enkele tientallen berichtjes teruggezet.

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #6430 Gepost op: 18-12-2002, 04:13:22 »
Weer een boel berichten terug :)
Bij het terugzetten van al die berichten lees je nog eens wat. :) Ik heb eigenlijk nooit de Soap gevolgd. Hoe meer berichtjes ik uit de soap tegen kwam, hoe gekker ze werden.  :D
*Malcolm vreest dat er ooit met hem ook wel eens gekke dingen kunnen gebeuren daar...  ::)

« Laatst bewerkt op: 18-12-2002, 04:18:47 door Malcolm »

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6431 Gepost op: 18-12-2002, 09:12:58 »
Bij het terugzetten van al die berichten lees je nog eens wat. :)

Als we dan toch nostalgisch bezig zijn: ik zat net naar mijn allereerste berichten te kijken en moet je zien wat ik daar tegen kwam:

Toch maak ik me wel een beetje zorgen om de 'ergsten' onder jullie: wat blijft er van jullie leven over na de laatste aflevering??? :-/

gepost op 7 maart van dit jaar.... :-[

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Compuart

• SMF rulez!
« Reactie #6432 Gepost op: 18-12-2002, 10:42:51 »
Nog maar 400 pagina's...'t gaat hard achteruit hier ;) :P

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #6433 Gepost op: 18-12-2002, 11:33:39 »
399 zelfs. Ik weet niet hoeveel pagina's het waren maar het word idd steeds minder :D

Ik wou (wilde, I know ;)) een nieuw plaatje (avator) hebben maar op de een of andere manier lukt het mij natuurlijk niet. Wat doe ik nou weer verkeerd ??? Dan maar weer het oude plaatje... :(

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6434 Gepost op: 18-12-2002, 14:17:54 »
Haai mensen!!
Hehe, weer un sgooldag voorbij! ;)tis tog erg, dat dit (sinds de herfstvak) de drukste week is! ::)tsk, maar oke, we zouden vandaag nog rep latijn hebben alleen die had ik niet geleerd omdat ik vorige week ziek was enz. en gelukkig is ie nu verschoven naar maandag na de vak :)
ik heb gister 3 uur in de stad gelopen om voor mn verjaarag kleren te kopen.. hehe, maar ik ben uiteindelijk geslaagd!! heb un nieuwe broek + vest + iets t-shirtachtigs gekocht! :D maar nu ga ik weer want ik moet nog verslag voor morgen maken...  btw: bedankt voor je kaartjuh Annemieke :)
morgen het allerlaatste examen!! wiskunde nb... naja, ik kan het wel (hoop ik) en dan... LOTR kijken :)
aaaaa, mzzl jij!!! :o ik wil oohook :( ;)
iig, veel plezier!!

xxxx @miesh

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6435 Gepost op: 18-12-2002, 14:42:39 »
Hey al'maal,

Mijn school is voor dit jaar helemaal afgelopen en nu dus vakantie!! Had vanaag dus weer nix te doen en ben dus maar een beetje dingen gaan regelen buitenshuis:

Eerst ben ik langs mijn moeders werk gefietst, daarna ben ik naar de stad gefietst, langs een vriend, maar die was niet thuis, toen ben ik naar het dichtsbijzijnde postkantoor gefietst om tien Euro op mijn rekening te zetten, en toen naar de postbus bij een ander postkantoor waar je geen geldzaken kan regelen, en toen met een omweg naar huis omdat ik een vriend tegen kwam en toen ben ik een stuk meegefietst.
Ik heb dus in totaal vandaag 17.5 km gefietst en ik heb mijn cd van Nirvana (die ik op had staan tijdens het fietsen) twee keer helemaal gehoord, dus dat is weer genoeg voor een tijdje.

Voor de rest verveel ik me nu dood, ik kan niemand sms-en, want mijn beltegoed is op en ik kan alleen maar via mijn rekening opwaarderen en daar staat ook geen geld op, pas morgen na twaalf uur weer :'(, tv kijken is ook geen optie, want er is op bijna elke zender storing vanwege het weer, en mijn playstation heb ik net terug in de doos gestopt om em te verkopen dus FF-IX moet ook nog even wachten. Kortom, ik heb weer geen *** te doen.

Nou ja, mss ga ik mijn zusje wel een beetje lastigvallen, das altijd leuk, vooral als ze visite heeft.

Ik ga weer, massel, Elmar

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6436 Gepost op: 18-12-2002, 14:56:50 »
Hoi lieve mensen,

Zo daar ben ik ook weer, voor mn gevoel al minstens een hele dag niets in de bar gepost wat voor datzelfde gevoel heel lang lijkt... :-X (nou ik hoor wel tot "de ergsten" he Pino ;D)
Had vandaag een erg gezellige dag op school, erg leuk gewoon. We hebben het tussenproduct vh pws (profielwerkstuk) in elkaar gezet en ingeleverd, echt geweldig dat we daar nu weer een paar weken (tot na de vakantie zullen we maar zeggen ::)) vanaf zijn. Verder heb ik tot nu toe 5 kerstkaarten geschreven voor mensjes van school, pff, ja, moet dr nog een hoop :D. Maar eerst natuurlijk de tien kaarten voor de mensjes van cabaret en vooral het Sinterklaasgedicht voor vanavond afmaken!! Ohja Anne-Marie, alsjeblieft hoor :). Oooowwwja, ik moet ook zeeeer dringend mn emailkaarten gaan versturen (jaja, ik heb 5 lijstjes met kaarten: geven (school + Elmar), brengen (jp e.d.), opsturen (jp+Daan+Anne-Marie), e-mail (hele berg mensen) en geven op cabaret :)). Echt leuk al die kaartjes volschrijven vind ik, ja heel veel mensen zullen er geen teruggeven en anderen sturen er eentje maar krijgen een e-card terug omdat ik hun adres niet heb... ::) maar ik vind het zelf wel leuk om ze uit te delen. Alleen kost het zo veel tijd om iets te bedenken om op te schrijven, pff. Maar goe daarom moet ik niet te lang hier blijven hangen maar snel daarmee verdergaan.

Is idd wat raar, maar eigenlijk ook weer niet. Compuart heeft voor e en mij effe alle pagina's van de Molshoop erneer gezet vanwege 't reconstructiewerk. Zo kunnen we gelijk naar 'n bepaalde pagina toe gaan.  :)
Eh, tja, :-[ idd, maar ik kan voor vrijdag toch even echt nog niets eraan doen, het spijt me maar alles voor school maken heb ik sowieso al opgegeven, het enige waar ik nog tijd aan besteed voor de vak zijn 1 boekverslag en een berg kerstkaarten (en telefoneren natuurlijk...), en dan houd ik dus eigenlijk al geen tijd over om hier even iets te posten, maar dat kan ik nu eenmaal niet laten, dussem sorry, ik ga er ECHT nog wel iets aan doen, maar nu even niet...! :-[

Ja over avatar gesproken Tijgertje, ik wilde ook een andere (heb al zoow lang niets meer met Prince, ben hem wel zat nu ;D), en die heb ik dus opgestuurd naar avatar@wieisdemol.com maar uhm komt ie er dan nog te staan...? Hij was wel al goed genoeg verkleind dus dat moet op zich het probleem niet zijn... Of heb ik toch iets verkeerd gedaan? Nouja ik wacht nog wel even dan zullen ze toch vast wel verschijnen...

Cool he de soap Malc? ;)

Oja, dat wilde ik gister nog zeggen, maar toen had ik niets meer gepost, dat ik erg blij was met dat berichtje van jou Han, dat jij ook een topic weggevaagd had :). Voelde me ook al gelijk weer beter. Maarre... waarom heb jij sterretjes onder je naam staan...?? ::)

Hm, ben een beetje moe... moet ook niet zo lang aan de telefoon hangen, dan ga'k ook veel te laat naar bed... ::) ;) vraag me af of mn ouders het doorhadden :-[

Tottum... uhm, naja, vanavond vast wel weer eens, ws na het Sinterklaas vieren met de mensjes van cabaret, jeej, echt zin in, (alleen nog veel doen van tevoren, aaaaah) enne... nog 30 uur!! :D

liefs,
Annemieke

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6437 Gepost op: 18-12-2002, 15:17:25 »
ik kan niemand sms-en, want mijn beltegoed is op en ik kan alleen maar via mijn rekening opwaarderen en daar staat ook geen geld op, pas morgen na twaalf uur weer :'(

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6438 Gepost op: 18-12-2002, 17:15:43 »

Cool! Dat werkt zeer efficient en daar hou ik wel van! Kijk uren verspillen met forummen is nog tot daar aan toe, maar je mag geen kostbare tijd verliezen met opzoeken van waar was ik nou gebleven....

Citaat

Ja kijk, dat had je er nu weer niet bij moeten zeggen....

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #6439 Gepost op: 18-12-2002, 17:32:48 »
Dit is echt wierd, zoveel pagina's in één topic passen. Meer paginanummers dan tekst  :o ;D

Fijn hoor :P ;D

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud